Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
створення комплексної системи відеоспостереження на бульварі Т.Шевченка (непарна сторона) у місті Києві
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2017-07-12-001867-b ● 71a82a1f40b2477f8e1b3596df841e43
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Контактна особа: |
Пихтін Микола Миколайович 380444542347 informatika@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2017 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2017 13:26 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
створення комплексної системи відеоспостереження на бульварі Т.Шевченка (непарна сторона) у місті Києві - детально викладено у Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
створення комплексної системи відеоспостереження на бульварі Т.Шевченка (непарна сторона) у місті Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, Київська область, Київ, вул. Соціалістична, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 жовтня 2017
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2017 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2017 17:25 |
Зміни (перелік) до ТД_Шевченка(непарна) від 23.08.17.doc | |
23 серпня 2017 17:25 |
Додаток5_Шевченко(непарна)_3 зі змінами від 23.08.17.docx | |
23 серпня 2017 17:25 |
Додаток2_ст.17_Шевченко(непарна)_3 зі змінами від 23.08.17.docx | |
23 серпня 2017 17:25 |
Додаток3_ТЗ_Шевченко(непарна)_3 зі змінами від 23.08.17.docx | |
23 серпня 2017 17:24 |
Додаток1_ст.16_Шевченко(непарна)_3 зі змінами від 23.08.17.docx | |
23 серпня 2017 17:24 |
Додаток4_Проект договору_Шевченка(непарна)_3 зі змінами від 23.08.17.docx | |
23 серпня 2017 17:24 |
ТД_Шевченка(непарна)_3 зі змінами від 23.08.17.doc | |
18 серпня 2017 16:54 |
Зміни (перелік) до ТД_Шевченка(непарна) від 18.08.17.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-12-001867-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 13 вересня 2017 09:31
Вимога в порядку статті 30 Закону.
Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав «невідповідність кваліфікаційному критерію, викладеному у Додатку 1» (інформація, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів), оскільки документи надані нами є доказом наявності такого досвіду.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2017 12:30
Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступну додаткову інформацію стосовно причин відхилення тендерної пропозиції.
Пункт 3.2 додатку 1 до тендерної документації містить наступну суттєву вимогу: Копії виконаних аналогічних договорів, актів наданих послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, засвідчені печаткою Учасника (за наявності), що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, надаються згідно договорів, зазначених у довідці.
Згідно з довідкою ТОВ «Секур Інтеграція» без номера та без дати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів зазначається про укладення 3 господарських договорів, тобто пропозиція мала містити копії виконаних аналогічних договорів, актів наданих послуг з підписами сторін або копії інших документів, засвідчені печаткою Учасника (за наявності), що підтверджують достовірність виконання саме трьох аналогічних договорів.
Стосовно договору від 14.02.2017 № 2017/01/18-1 зауважуємо наступне.
Вказаний договір у тендерній пропозиції розміщено частково (відсутні додатки до договору, зазначені у розділі XI договору, і які є його невід’ємною частиною), а також відсутній акт здачі-приймання виконаних робіт (п. 4.4 договору).
Довідка Виконавчого комітету Української міської ради Обухівського району від 02.08.2017 № 1950/0/3-17 не може бути доказом виконання договору від 14.02.2017 № 2017/01/18-1 оскільки виходячи з умов вказаного договору сторони дійшли згоди, що доказом його виконання ТОВ «Секур Інтеграція» може бути лише акт здачі-приймання виконаних робіт та акт про усунення недоліків, у разі наявності таких недоліків.
Таким чином, вимогу замовника, викладену у пункті 3 додатку 1 до тендерної документації, не виконано в повному обсязі, що призвело до застосування відповідної підстави відхилення.
Звертаємо увагу на те, що зазначена вище підстава відхилення застосована у сукупності з іншими підставами, зумовленими недотриманням ряду суттєвих вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене, просимо припинити затягування процесу закупівлі шляхом зловживання процедурою надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, передбаченої ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також припинити будь-які дії, метою яких є досягнення неправомірних цілей. В противному випадку КП "Інформатика" з метою захисту своїх прав та законних інтересів буде змушене звернутись до компетентних органів.
Пункт 3.2 додатку 1 до тендерної документації містить наступну суттєву вимогу: Копії виконаних аналогічних договорів, актів наданих послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, засвідчені печаткою Учасника (за наявності), що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, надаються згідно договорів, зазначених у довідці.
Згідно з довідкою ТОВ «Секур Інтеграція» без номера та без дати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів зазначається про укладення 3 господарських договорів, тобто пропозиція мала містити копії виконаних аналогічних договорів, актів наданих послуг з підписами сторін або копії інших документів, засвідчені печаткою Учасника (за наявності), що підтверджують достовірність виконання саме трьох аналогічних договорів.
Стосовно договору від 14.02.2017 № 2017/01/18-1 зауважуємо наступне.
Вказаний договір у тендерній пропозиції розміщено частково (відсутні додатки до договору, зазначені у розділі XI договору, і які є його невід’ємною частиною), а також відсутній акт здачі-приймання виконаних робіт (п. 4.4 договору).
Довідка Виконавчого комітету Української міської ради Обухівського району від 02.08.2017 № 1950/0/3-17 не може бути доказом виконання договору від 14.02.2017 № 2017/01/18-1 оскільки виходячи з умов вказаного договору сторони дійшли згоди, що доказом його виконання ТОВ «Секур Інтеграція» може бути лише акт здачі-приймання виконаних робіт та акт про усунення недоліків, у разі наявності таких недоліків.
Таким чином, вимогу замовника, викладену у пункті 3 додатку 1 до тендерної документації, не виконано в повному обсязі, що призвело до застосування відповідної підстави відхилення.
Звертаємо увагу на те, що зазначена вище підстава відхилення застосована у сукупності з іншими підставами, зумовленими недотриманням ряду суттєвих вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене, просимо припинити затягування процесу закупівлі шляхом зловживання процедурою надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, передбаченої ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також припинити будь-які дії, метою яких є досягнення неправомірних цілей. В противному випадку КП "Інформатика" з метою захисту своїх прав та законних інтересів буде змушене звернутись до компетентних органів.
Номер вимоги: UA-2017-07-12-001867-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 14 вересня 2017 15:37
Вимога про усунення порушень.
Проаналізувавши положення тендерної документації (надалі – ТД) на закупівлю ДК 021:2015: 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (створення комплексної системи відеоспостереження на бульварі Т. Шевченка (непарна сторона) у місті Києві), затвердженого протоколом засідання тендерного комітету №90 від 23.08.2017 та протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №113 від 12.09.2017 (надалі – Протокол) про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН» (надалі – Учасник) висловлюємо категоричну незгоду з рішенням та вимагаємо усунути порушення законодавства про закупівлі з наступних підстав.
1. Гарантія №KIEG266478139 від 28 липня 2017 року видана ПАТ «ПУМБ» з додатками та змінами, яка надана Учасником складена з порушеннями вимог до забезпечення тендерної пропозиції, встановленої Замовником. Зокрема зміст банківської гарантії повинен містити посилання на тендерну документацію, відповідно до положень частини 2 розділу 3 ТД. Проте текст гарантії містить посилання на тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника №59 від 12 липня 2017 року, яка втратила чинність оскільки Замовником, на виконання рішення Антимонопольного комітету України №5456 від 11.08.2017 прийнято рішення про затвердження нового варіанту ТД зі змінами, яку затверджено Протоколом № 90 від 23 серпня 2017 року. Закупівля регламентується та проводиться саме згідно до останньої редакції ТД. Тому посилання в тексті банківської гарантії до попередньої редакції є недотриманням вимог до оформлення такого документу, встановлених Замовником.
2. Банківська гарантія оформлена з порушенням вимог частини 2 розділу 3 ТД та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно інформації, отриманої за допомогою онлайн сервісу перевірки ЕЦП, розміщеного за веб-адресою https://czo.gov.ua/verify, Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Назва файлу з підписом: GUARANTEE_(nePAR)_Intelectual Construction.pdf. Проте файл з такою назвою відсутній у складі пропозиції Учасника. Натомість, банківська гарантія з додатками інтегрована в файл «Розділ 8.pdf» який підписаний ЕЦП безпосередньо Учасником. Перевірити автентичність гарантії емітентом якої є банк принципала – неможливо оскільки цілісність даних була порушена. Вказана обставина є недотриманням вимоги щодо накладення електронного цифрового підпису безпосередньо банком-емітентом.
3. Відповідно до інформації, розміщеній на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України за веб-адресою http://www.dabi.gov.ua/ в розділі «реєстр виданих ліцензій» наявна інформація про те, що дія ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Учаснику – зупинено. Станом на дату затвердження Протоколу, рішення про поновлення ліцензії Учасника – відсутнє. Оскільки перелік видів робіт провадження господарської діяльності є Додатком до неї та недійсний без такої ліцензії, то це свідчить про порушення вимоги пункту 2 таблиці 2 Додатку 1 ТД щодо надання копії дозвільного документу на провадження такої діяльності Учасником.
4. Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником у ТД є наявність досвіду виконання аналогічних договорів з визначенням способу документального підтвердження такого досвіду. Учасником у складі пропозиції не надано документальне підтвердження виконання аналогічного договору. Зокрема відсутній повний перелік документів, що свідчать про повне виконання Договору №28 від 18.11.2016, укладеного між Учасником та школою І-ІІІ ступенів №276 Деснянського району міста Києва. Це являє собою порушення вимоги стосовно надання не менше 2-х копій виконаних аналогічних договорів, встановленої пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД.
5. Сертифікат системи управління якістю №001114Q27144R3M/3302 який засвідчує відповідність стандарту ISO9001:2008 компанії Hangzhou Hikvision Digital Technology Co.. Ltd. - виробника обладнання запропонованого Учасником, прострочений та втратив чинність на момент подачі та розкриття тендерних пропозицій, а тому не може розглядатися Замовником. Одночасно з цим зазначаємо, що сертифікат містить положення про те, що після завершення циклу спостереження, сертифікат дійсний лише за умови використання разом з Повідомленням про проходження спостережного аудиту, виданого компанією CQC. Однак вказаний документ відсутній у складі пропозиції Учасника. Це порушує вимогу, встановлену пунктом 4 таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації стосовно надання таких сертифікатів.
6. Хочемо звернути увагу тендерного комітету на наступний аспект. Оглядом авторизаційного листа виробника Hikvision Technology Co., Ltd. виявлено, що підпис директора Feng Libbo має ознаки використання факсимільного зразка підпису. Згідно з пунктом 3 статті 207 Цивільного кодексу України: “Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.” З вищесказаного випливає висновок, що документи підприємства можуть бути оформлені за допомогою факсимільного підпису за умови, якщо між сторонами укладено договір, в якому прописана можливість використання факсиміле та міститься зразок відповідного аналога власноручного підпису особи, аналог підпису якої планується використовувати. Проте інформацію про такий договір, так само як і його скан-копію не надано Учасником.
Відповідно до положень частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (див. пункт 4 цієї Вимоги);
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (див. пункти 1 та 2 цієї Вимоги);
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (див. пункт 3 та 5 цієї Вимоги).
Крім того, відповідно до частини 7 статті 28 Закону, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Всупереч вищевикладеним обставинам, які свідчать про невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації і положень Закону, тендерний комітет в Протоколі зазначив, що пропозиція ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН» «відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та відповідає умовам тендерної документації». В результаті чого ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШ» визнано переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, своїми діями Ви прямо порушуєте принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«принцип максимальної економії та ефективності» (пропозиція Учасника перевищує вартість найбільш економічно вигідної майже на 700 тисяч гривень);
«недискримінація учасників» (Методи оцінки пропозицій Учасників суттєво відрізняються. Наявність підстав, які призвели до відхилення ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» зовсім не враховуються під час оцінки пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН», хоча документальне підтвердження ідентичне у обох Учасників.);
«об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій» (оскільки принципи оцінки різних учасників відрізняються між собою і незважаючи на невідповідність пропозиції Учасника вимогам ТД, його все одно визнано переможцем процедури закупівлі);
та ставить під сумнів дотримання принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням».
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись статтею 23 Закону, вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі та переглянути рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН».
У випадку ігнорування нашої вимоги та невчинення Вами дій, спрямованих на усунення згаданих нами порушень, керуючись статтею 18 Закону, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших інтересів та усунення порушень чинного законодавства.
Так само звертаємо Вашу увагу, що ця вимога не може бути розцінена як спроба затягування процесу закупівлі або нанесення шкоди діловій репутації конкурента, а має на меті лише усунення порушень наших прав, максимально повне розкриття принципу «відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», передбаченого Законом та приведення процесу Закупівлі в рамки діючих нормативно-правових актів України.
Розгорнути
Згорнути
1. Гарантія №KIEG266478139 від 28 липня 2017 року видана ПАТ «ПУМБ» з додатками та змінами, яка надана Учасником складена з порушеннями вимог до забезпечення тендерної пропозиції, встановленої Замовником. Зокрема зміст банківської гарантії повинен містити посилання на тендерну документацію, відповідно до положень частини 2 розділу 3 ТД. Проте текст гарантії містить посилання на тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника №59 від 12 липня 2017 року, яка втратила чинність оскільки Замовником, на виконання рішення Антимонопольного комітету України №5456 від 11.08.2017 прийнято рішення про затвердження нового варіанту ТД зі змінами, яку затверджено Протоколом № 90 від 23 серпня 2017 року. Закупівля регламентується та проводиться саме згідно до останньої редакції ТД. Тому посилання в тексті банківської гарантії до попередньої редакції є недотриманням вимог до оформлення такого документу, встановлених Замовником.
2. Банківська гарантія оформлена з порушенням вимог частини 2 розділу 3 ТД та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно інформації, отриманої за допомогою онлайн сервісу перевірки ЕЦП, розміщеного за веб-адресою https://czo.gov.ua/verify, Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Назва файлу з підписом: GUARANTEE_(nePAR)_Intelectual Construction.pdf. Проте файл з такою назвою відсутній у складі пропозиції Учасника. Натомість, банківська гарантія з додатками інтегрована в файл «Розділ 8.pdf» який підписаний ЕЦП безпосередньо Учасником. Перевірити автентичність гарантії емітентом якої є банк принципала – неможливо оскільки цілісність даних була порушена. Вказана обставина є недотриманням вимоги щодо накладення електронного цифрового підпису безпосередньо банком-емітентом.
3. Відповідно до інформації, розміщеній на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України за веб-адресою http://www.dabi.gov.ua/ в розділі «реєстр виданих ліцензій» наявна інформація про те, що дія ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Учаснику – зупинено. Станом на дату затвердження Протоколу, рішення про поновлення ліцензії Учасника – відсутнє. Оскільки перелік видів робіт провадження господарської діяльності є Додатком до неї та недійсний без такої ліцензії, то це свідчить про порушення вимоги пункту 2 таблиці 2 Додатку 1 ТД щодо надання копії дозвільного документу на провадження такої діяльності Учасником.
4. Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником у ТД є наявність досвіду виконання аналогічних договорів з визначенням способу документального підтвердження такого досвіду. Учасником у складі пропозиції не надано документальне підтвердження виконання аналогічного договору. Зокрема відсутній повний перелік документів, що свідчать про повне виконання Договору №28 від 18.11.2016, укладеного між Учасником та школою І-ІІІ ступенів №276 Деснянського району міста Києва. Це являє собою порушення вимоги стосовно надання не менше 2-х копій виконаних аналогічних договорів, встановленої пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД.
5. Сертифікат системи управління якістю №001114Q27144R3M/3302 який засвідчує відповідність стандарту ISO9001:2008 компанії Hangzhou Hikvision Digital Technology Co.. Ltd. - виробника обладнання запропонованого Учасником, прострочений та втратив чинність на момент подачі та розкриття тендерних пропозицій, а тому не може розглядатися Замовником. Одночасно з цим зазначаємо, що сертифікат містить положення про те, що після завершення циклу спостереження, сертифікат дійсний лише за умови використання разом з Повідомленням про проходження спостережного аудиту, виданого компанією CQC. Однак вказаний документ відсутній у складі пропозиції Учасника. Це порушує вимогу, встановлену пунктом 4 таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації стосовно надання таких сертифікатів.
6. Хочемо звернути увагу тендерного комітету на наступний аспект. Оглядом авторизаційного листа виробника Hikvision Technology Co., Ltd. виявлено, що підпис директора Feng Libbo має ознаки використання факсимільного зразка підпису. Згідно з пунктом 3 статті 207 Цивільного кодексу України: “Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.” З вищесказаного випливає висновок, що документи підприємства можуть бути оформлені за допомогою факсимільного підпису за умови, якщо між сторонами укладено договір, в якому прописана можливість використання факсиміле та міститься зразок відповідного аналога власноручного підпису особи, аналог підпису якої планується використовувати. Проте інформацію про такий договір, так само як і його скан-копію не надано Учасником.
Відповідно до положень частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (див. пункт 4 цієї Вимоги);
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (див. пункти 1 та 2 цієї Вимоги);
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (див. пункт 3 та 5 цієї Вимоги).
Крім того, відповідно до частини 7 статті 28 Закону, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Всупереч вищевикладеним обставинам, які свідчать про невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації і положень Закону, тендерний комітет в Протоколі зазначив, що пропозиція ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН» «відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та відповідає умовам тендерної документації». В результаті чого ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШ» визнано переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, своїми діями Ви прямо порушуєте принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«принцип максимальної економії та ефективності» (пропозиція Учасника перевищує вартість найбільш економічно вигідної майже на 700 тисяч гривень);
«недискримінація учасників» (Методи оцінки пропозицій Учасників суттєво відрізняються. Наявність підстав, які призвели до відхилення ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» зовсім не враховуються під час оцінки пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН», хоча документальне підтвердження ідентичне у обох Учасників.);
«об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій» (оскільки принципи оцінки різних учасників відрізняються між собою і незважаючи на невідповідність пропозиції Учасника вимогам ТД, його все одно визнано переможцем процедури закупівлі);
та ставить під сумнів дотримання принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням».
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись статтею 23 Закону, вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі та переглянути рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН».
У випадку ігнорування нашої вимоги та невчинення Вами дій, спрямованих на усунення згаданих нами порушень, керуючись статтею 18 Закону, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших інтересів та усунення порушень чинного законодавства.
Так само звертаємо Вашу увагу, що ця вимога не може бути розцінена як спроба затягування процесу закупівлі або нанесення шкоди діловій репутації конкурента, а має на меті лише усунення порушень наших прав, максимально повне розкриття принципу «відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», передбаченого Законом та приведення процесу Закупівлі в рамки діючих нормативно-правових актів України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2017 18:20
КП "Інформатика" розглянуло вимогу про усунення порушень від 14.09.2017, пред'явлену ТОВ «Секур Інтеграція» у порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та повідомляє.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по процедурі закупівлі № UA-2017-07-12-001867-b сплинув 30.08.2017. Таким чином, строк висування вимог про усунення порушень вже сплинув, а вимога про перегляд рішення про визнання переможця процедури закупівлі не може бути розглянута, оскільки порядку перегляду замовником таких рішень статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Наголошуємо, що процедура закупівлі № UA-2017-07-12-001867-b відбувається з дотриманням вимог, встановлених законодавством.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по процедурі закупівлі № UA-2017-07-12-001867-b сплинув 30.08.2017. Таким чином, строк висування вимог про усунення порушень вже сплинув, а вимога про перегляд рішення про визнання переможця процедури закупівлі не може бути розглянута, оскільки порядку перегляду замовником таких рішень статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Наголошуємо, що процедура закупівлі № UA-2017-07-12-001867-b відбувається з дотриманням вимог, встановлених законодавством.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-12-001867-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 21 липня 2017 17:54
Дата подання: 21 липня 2017 17:54
Скарга в порядку статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Скарга на встановлення дискримінаційних технічних вимог предмету закупівлі. Більш детальна аргументація скарги та опис вказаних вимог міститься у скан-копії скарги, який додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2017 19:42
Рішення від 25.07.2017 № 4884 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2017 19:41
Інформація про резулютивну частину рішення від 11.08.2017 № 5456.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2017 14:16
Рішення від 11.08.2017 № 5456.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2017 20:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до ТД відповідно до рішення №5456-р/пк_пз від 11.08.2017 р.
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2017 17:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2017 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
2 994 383,40
UAH з ПДВ
|
2 994 383,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" |
3 690 460,00
UAH з ПДВ
|
3 690 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХСЕРВІС-ІНЖЕНІРІНГ |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ААА+' |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Відхилено |
2 994 383,40
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2017 19:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" #40226536 |
Переможець |
3 690 460,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2017 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2017 17:15
|
Договор 15_17_Додаткова угода1.pdf | укладений |
17 жовтня 2017 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2017 11:02
|
Договір 15-17 від 29 вересня 2017.pdf | укладений |
02 жовтня 2017 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг - ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 15/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |