Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція котельні КП «Києво-Святошинська тепломережа» КОР з переводом на альтернативне паливо, потужністю 1600 кВт, що знаходиться за адресою: м. Боярка, вул. Хрещатик 160, санаторій «Барвінок»
Очікувана вартість
5 222 710,00 UAH
UA-2017-07-12-001060-b 6462b12c6e1d4d8aac8137294f02c723
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Надія Василівна

+380459840308 nadi_koval@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Києво-Святошинська тепломережа" КОР
Код ЄДРПОУ: 23576122
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Місто Боярка, Вулиця Незалежності, будинок 9
Контактна особа: Коваль Надія Василівна
+380459840308
nadi_koval@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2017 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2017 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2017 13:11
Очікувана вартість: 5 222 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 113,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція котельні КП «Києво-Святошинська тепломережа» КОР з переводом на альтернативне паливо, потужністю 1600 кВт, що знаходиться за адресою: м. Боярка, вул. Хрещатик 160, санаторій «Барвінок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Хрещатик 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2017 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2017 12:55
Протокол зміни.docx
26 липня 2017 12:55
ТД__роботи.docx
26 липня 2017 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2017 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2017 12:55
Протокол зміни.docx
26 липня 2017 12:55
ТД__роботи.docx
12 липня 2017 13:04
ТД__роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 17 липня 2017 12:55
Дата відповіді: 19 липня 2017 10:12
Згідно ЗУ стаття 16 вимагається підтвердження аналогічного договору (однина). Вимога щодо 3-х договорів є дискримінаційною (суперечить статті 3,5,9) та саме статті 16. згідно зазначених виробничих баз в Київській обл - вимога теж дискримінаційна за територіальним принципом, а тому не відповідає ЗУ. Втехнічному завданні зазначені марки обладнання без зазначення "еквівалент" порушення статті 22 ЗУ. Просимо привести у відповідність з ЗУ "Про публічні закупівлі". Що таке Зазначення групи допуску - допуску до чого, яких саме робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання з приводу марки обладнання або «еквівалент» документацією урегульовано (табл. п.2 Додатки до Технічної частини).
З приводу групи допуску – Учасник у складі пропозиції надає інформацію про групу допуску працівників до небезпечних робіт відповідно до Відомості обсягів робіт.
Вимога Замовника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази; досвіду виконання аналогічного договору буде відкоригована шляхом внесення змін до тендерної документації.
запит
Дата подання: 17 липня 2017 12:55
Дата відповіді: 19 липня 2017 10:13
Про яке саме обладнання поставки йде мова в Додатку 3.2? В преліку кошториса їх більше 300 - навіщо їх зазначати та як окремо надавати гарантії за видами перелічіть види. Для чого тоді потрібна табл. 3.3 щодо ТМЦ - це ж обладнання поставки? Рік виготовлення 300 різних видів обладнання не може бути один!!!
Відповідь: «Специфікація обладнання поставки Підрядника» (форма Додатка 3.2. розділу ІІІ Технічної частини): складається Учасником виключно на обладнання з переліку «Специфікації основних матеріалів і обладнання поставки Підрядника» (п.2 до Технічної частини ТД) та подається у складі пропозиції. Гарантію, рік виготовлення - Учасник зазначає тільки на обладнання під час формування Додатку 3.2 розділу ІІІ Технічної частини.
«Перелік ТМЦ (обладнання та матеріали)» (форма Додатка 3.3. розділу ІІІ Технічної частини) складається Учасником з урахуванням «Специфікації основних матеріалів і обладнання поставки Підрядника» та виходячи із Відомості обсягів робіт.
В т.ч. повідомляємо, що: «Специфікація обладнання поставки Підрядника» та «Специфікації основних матеріалів і обладнання поставки Підрядника» є невід'ємною частиною Договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-12-001060-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 18 серпня 2017 17:57
Вимога
оскарження рішення про переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2017 17:02
Враховуючи вищезазначене, залишаємо Вашу вимогу без задоволення.

Документи подані скаржником

18 серпня 2017 17:57
Скарга замовнику.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2017 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 4 273 640,10
UAH з ПДВ
3 685 242,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ" 5 128 450,80
UAH з ПДВ
4 685 242,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" 5 149 476,00
UAH з ПДВ
4 958 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2017 09:59
Електронний підпис
03 серпня 2017 09:58
TM MT 1500 ПС.pdf
03 серпня 2017 09:58
TM MT 1000 ПС.pdf
03 серпня 2017 09:58
TM MT 800 ПС.pdf
03 серпня 2017 09:58
довідка проТМЦ Т.pdf
03 серпня 2017 09:58
Установчі.rar
03 серпня 2017 09:58
довідки пдф.rar
03 серпня 2017 09:58
ст.17 пдф.rar
03 серпня 2017 09:58
цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2017 09:58
договір.pdf

Публічні документи

09 серпня 2017 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2017 17:37
ДЦ.pdf
09 серпня 2017 17:37
Довідка податкової.pdf
02 серпня 2017 14:50
Банківська гарантія.rar
02 серпня 2017 14:50
Кваліфікація.rar
02 серпня 2017 14:50
Кошторис.zip
02 серпня 2017 14:50
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2017 17:26
Кошторис.zip
02 серпня 2017 17:26
Кваліфікація.rar
02 серпня 2017 17:26
Банківська гарантія.rar
02 серпня 2017 17:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 3 685 242,80
UAH з ПДВ
08 серпня 2017 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"
#39441193
Переможець 4 685 242,80
UAH з ПДВ
08 серпня 2017 16:23

Документи

08 серпня 2017 16:13
Електронний підпис

Документи

08 серпня 2017 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2017 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"
#39441193
4 685 242,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2017 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 08:43
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 11:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 11:17
Електронний підпис укладений
21 серпня 2017 18:08
Договір укладений
21 серпня 2017 18:06
Повідомлення укладений
21 серпня 2017 17:23
Договір укладений
21 серпня 2017 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору було продовжено за об'єктивних обставин - затримка у передачі будівельного майданчика підряднику (підготовчі роботи). Договірне зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 122-08/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 122-08/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 3 632 929,20
UAH з ПДВ