Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
камера холодильна для зберігання трупів в комплекті з підйомником
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2017-07-12-000564-c ● 60271f17a4b04d4f8c8008b62f13b257
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Хмільницька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982695 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, вул.Монастирська,71 |
Контактна особа: |
Поліщук Михайло Олексійович +380433823178 hm-crl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2017 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2017 16:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2017 16:14 |
Початок аукціону: | 24 липня 2017 11:09 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
камера холодильна для зберігання трупів в комплекті з підйомником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Монастирська,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33940000-1 — Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2017 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2017 16:10 |
договір .doc | |
12 липня 2017 16:10 |
Форма цінової пропозиції.doc | |
12 липня 2017 16:10 |
Оголошення -- холодильна камера.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000564-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "Драч В.П.", Код ЄДРПОУ:2122002637
Дата подання: 01 серпня 2017 18:19
Оскарження
ОСКАРЖЕННЯ
на тендер UA-2017-07-12-000564-c від 24.07.2017р камера холодильна для зберігання трупів в комплекті з підйомником
ФОП Драч В.П., у якого була найменша ціна ( 117000,00 грн) в тендері : UA-2017-07-12-000564-c камера холодильна для зберігання трупів в комплекті з підйомником оскаржує свою дискваліфікацію як неправомірну, так як відмова була формальною, як повідомив сам Замовник - КУ Хмільницька ЦРЛ в телефонній розмові. Відмова була основана на тому, що не було чітко прописано конструкцію візка і спосіб його фіксування. Хоча в своєму оголошенні Замовник залишив за собою право запросити уточнення до кваліфікаційних умов на протязі одного робочого дня, він цього не зробив ні в усній, ні в письмовій формі. Навпаки, зразу після тендеру в телефонній розмові повідомив що претензій до кваліфікаційних документів немає. В письмовому вигляді документи також не були запрошені у відведений умовами тендеру для цього час. Тому дискваліфікація ФОП Драч В.П. незрозуміла. Переможцем був визнаний Шульга Є.А. з набагато більшою ціною ніж наша ( 150800,00 грн). Хоча в інших закупівлях на Prozorro запропонована ним ціна на ідентичне обладнання була меншою приблизно на 50 тис грн.
Просимо відмінити нашу дискваліфікацію, як необґрунтовану і неправомірну з порушенням основ проведення закупівлі за електронною системою Prozorro, або відмінити тендер, як непрозорий і дуже схожий на домовленість між замовником КУ Хмільницька ЦРЛ і ФОП Шульга Є.А.
Розгорнути
Згорнути
на тендер UA-2017-07-12-000564-c від 24.07.2017р камера холодильна для зберігання трупів в комплекті з підйомником
ФОП Драч В.П., у якого була найменша ціна ( 117000,00 грн) в тендері : UA-2017-07-12-000564-c камера холодильна для зберігання трупів в комплекті з підйомником оскаржує свою дискваліфікацію як неправомірну, так як відмова була формальною, як повідомив сам Замовник - КУ Хмільницька ЦРЛ в телефонній розмові. Відмова була основана на тому, що не було чітко прописано конструкцію візка і спосіб його фіксування. Хоча в своєму оголошенні Замовник залишив за собою право запросити уточнення до кваліфікаційних умов на протязі одного робочого дня, він цього не зробив ні в усній, ні в письмовій формі. Навпаки, зразу після тендеру в телефонній розмові повідомив що претензій до кваліфікаційних документів немає. В письмовому вигляді документи також не були запрошені у відведений умовами тендеру для цього час. Тому дискваліфікація ФОП Драч В.П. незрозуміла. Переможцем був визнаний Шульга Є.А. з набагато більшою ціною ніж наша ( 150800,00 грн). Хоча в інших закупівлях на Prozorro запропонована ним ціна на ідентичне обладнання була меншою приблизно на 50 тис грн.
Просимо відмінити нашу дискваліфікацію, як необґрунтовану і неправомірну з порушенням основ проведення закупівлі за електронною системою Prozorro, або відмінити тендер, як непрозорий і дуже схожий на домовленість між замовником КУ Хмільницька ЦРЛ і ФОП Шульга Є.А.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000564-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Кацал Євгенія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2789809064
Дата подання: 01 серпня 2017 17:20
Лист-оскарження
Оскарження рішення
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000564-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ІВАНОВ ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3301617379
Дата подання: 01 серпня 2017 15:01
Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі
Шановний Замовнику , у Додатоку до Закупівлі , а саме
Договір поставки, замовник виклав такі вимоги :
2.4. Термін гарантійного обслуговування повинен становити не менш 12 місяців з моменту вводу в експлуатацію, якщо інше не визначено технічними вимогами. Для підтвердження Постачальник надає гарантійний лист.
ФОП Шульга Євген Анатолійович , не додав до складу тендерної пропозиції гарантийний лист ,який вимагає Замовник , на 15.00 01.08.2017 року цей документ не додано , тому
ПРОСИМО :
Дискваліфікувати пропозицію :
ФОП Шульга Євген Анатолійович,
Визнати такими , що не відповідають умовам Закупівлі
Згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Та визнати переможцем пропозицію ФОП Іванов Д.С. , як наступну за ціною
Розгорнути
Згорнути
Договір поставки, замовник виклав такі вимоги :
2.4. Термін гарантійного обслуговування повинен становити не менш 12 місяців з моменту вводу в експлуатацію, якщо інше не визначено технічними вимогами. Для підтвердження Постачальник надає гарантійний лист.
ФОП Шульга Євген Анатолійович , не додав до складу тендерної пропозиції гарантийний лист ,який вимагає Замовник , на 15.00 01.08.2017 року цей документ не додано , тому
ПРОСИМО :
Дискваліфікувати пропозицію :
ФОП Шульга Євген Анатолійович,
Визнати такими , що не відповідають умовам Закупівлі
Згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Та визнати переможцем пропозицію ФОП Іванов Д.С. , як наступну за ціною
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000564-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ІВАНОВ ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3301617379
Дата подання: 01 серпня 2017 16:42
Не відповідність Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
До складу пропозиції ФОП Шульга Євген Анатолійович не додано гарантійний лист
про те , що термін гарантійного обслуговування повинен становити не менш 12
місяців з моменту вводу в експлуатацію.
2) Початкова ціна запропонована ФОП Шульга Євген Анатолійович ,
складала 154 000,00 грн , та протягом аукціону вона змінилась до 150 800 грн , але
протягом 24 годин , після визнання пропозиції ФОП Шульга Євген Анатолійович
переможцем , змінена Форма пропозиції , на підтвердження суми 150 800 грн ,додана
не була
3) Додані до складу тендерної пропозиції документи , оформлені
неналежним чином, а саме :
У складі тендерної пропозиції ФОП Шульга Є.А. в договорі в пункті 4.3. загальна сума
договору відсутня.
Розгорнути
Згорнути
про те , що термін гарантійного обслуговування повинен становити не менш 12
місяців з моменту вводу в експлуатацію.
2) Початкова ціна запропонована ФОП Шульга Євген Анатолійович ,
складала 154 000,00 грн , та протягом аукціону вона змінилась до 150 800 грн , але
протягом 24 годин , після визнання пропозиції ФОП Шульга Євген Анатолійович
переможцем , змінена Форма пропозиції , на підтвердження суми 150 800 грн ,додана
не була
3) Додані до складу тендерної пропозиції документи , оформлені
неналежним чином, а саме :
У складі тендерної пропозиції ФОП Шульга Є.А. в договорі в пункті 4.3. загальна сума
договору відсутня.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2017 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Драч В.П." |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кацал Євгенія Петрівна |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шульга Євген Анатолійович |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
150 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНОВ ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" |
158 886,84
UAH з ПДВ
|
153 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шиндер Василь Володимирович |
159 950,00
UAH з ПДВ
|
159 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІКАТОР" |
159 999,00
UAH з ПДВ
|
159 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Драч В.П." #2122002637 |
Відхилено |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2017 13:32
|
ФОП Кацал Євгенія Петрівна #2789809064 |
Відхилено |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2017 13:42
|
ФОП Шульга Євген Анатолійович #3112812376 |
Переможець |
150 800,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 09:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 серпня 2017 10:06 |
Коментар щодо відміни: | Недоліки в тендерній документації, необхідність внесння змін, приведення характеристик предмету закупівлі до потреб закладу |
Документи:
04 серпня 2017 10:06
|
повідомлення |