Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектори
Очікувана вартість
146 000,00 UAH
UA-2017-07-12-000278-c f961035772534a948cc9bba07d589361
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоконний Богдан Анатолійович

+380432660222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Білоконний Богдан Анатолійович
+380432660222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2017 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2017 14:30
Початок аукціону: 21 липня 2017 13:04
Очікувана вартість: 146 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Проектори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району згідно рознарядки, яка буде сформована під час підписання договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2017  —  15 серпня 2017
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2017 12:42
Проект договору.doc
12 липня 2017 12:42
Оголошення проектори.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення
Дата подання: 15 липня 2017 14:12
Дата відповіді: 17 липня 2017 09:17
Доброго дня :-) Підкажіть, будь-ласка, який монтаж необхідно проводити згідно пункту: 4. Постачальник виконує монтаж комплекту мультимедійного обладнання та забезпечує підключення і введення в експлуатацію запропонованого обладнання.
Відповідь: Доброго дня!
Оскільки в переліку відсутнє потолочне кріплення, то під монтажем варто розуміти перевірку справності та налаштування обладнання перед його прийняттям Замовником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 25 липня 2017 15:24
Скасувати протокол №301 від 21.07.2017
Ознайомившись з оприлюдненим Протоколом №301 від 21.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017 (далі за текстом Протокол) вважаємо Нашу дискваліфікацію недостатньо аргументованою. У відповідності до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» № 35 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі за текстом Наказ) керуючись п.9.2. даного Наказу вимагаємо:
1. Розглянути дану Скаргу №25717/02 від 25.07.2017 року;
2. Скасувати протокол №301 від 21.07.2017 про відхилення пропозиції на Закупівлю UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017;
3. Надати додаткову аргументовану інформацію про причини невідповідності поданої Нами пропозиції умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 15:25
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Ваших скарг від 25.07.2017 року № 25717/02
Причина відхилення Вашої Тендерної пропозиції вказана у пункті 8 Протоколу №301 від 21.07.2017 р.:
Учасник аукціону ТОВ ІТ-Інтегратор, якого «Система електронних закупівель» визначила переможцем за найменшою ціною, у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження п. 13, Д.2 тендерної документації: Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької райдержадміністрації, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам наведених в тендерній документації затверджених протоколом №269.
04.12.2015 року було укладено договір №ВН-218 на суму 159 999,86 грн з ПДВ між відділом освіти Вінницької райдержадміністрації та ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР». Одним із предметів договору виступало: мультимедійний проектор на суму 20 970,00 грн без ПДВ., що підпадає під ДК 021-2015 – 38650000-6 – Фотографічне обладнання.
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької райдержадміністрації зауважує, що надання листів-відгуків щодо заключених договорів ним не здійснюється. Просимо Вас особисто звернутись у приймальню відділу освіти, за адресою: м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7, 21036, поверх 12, кабінет 1203, тел. (0432) 66-13-17.
З метою запобігання повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками у складі тендерної пропозиції вимагається позитивний лист-відгук від відділу освіти, стосовно поставок, які здійснювлися раніше.
Крім того, зазначаємо, що період прийому оскаржень стосовно рішення тендерного комітету не призупиняє процесу розгляду тендерних пропозицій наступних учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 25 липня 2017 15:23
Просимо скасувати протокол №301 від 21.07.2017
Ознайомившись з оприлюдненим Протоколом №301 від 21.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017 (далі за текстом Протокол) вважаємо Нашу дискваліфікацію недостатньо аргументованою. У відповідності до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» № 35 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі за текстом Наказ) керуючись п.9.2. даного Наказу вимагаємо:
1. Розглянути дану Скаргу №25717/02 від 25.07.2017 року;
2. Скасувати протокол №301 від 21.07.2017 про відхилення пропозиції на Закупівлю UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017;
3. Надати додаткову аргументовану інформацію про причини невідповідності поданої Нами пропозиції умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 липня 2017 15:24
Причина: Помилково внесене
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:41215750
Дата подання: 25 липня 2017 19:24
ЛИСТ-ВИМОГА
Добрий день.
Просимо Вас звернути увагу на те, що ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", якого Ви визнали переможцем, не надав наступні документи, які Ви вимагали як обовязкові в тендерній пропозиції, а саме: Лист-гарантію про те, що у разі визнання Системою Учасника переможцем,такий Учасник до моменту підписання Договору поставки, за власний рахунок надасть зразки Товару (в 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем) з паспортом якості, та лист-гарантію, що вся партія буде доставлена згідно наданого зразку (для відповідності даного товару).

Вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", інакше ми будемо змушені подати офіційну скаргу до АМКУ, про невідповідність учасника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 липня 2017 16:08
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 25 липня 2017 21:53
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Станом на 18.00 25.07.2017р. не зважаючи на те, що триває період прийому оскаржень, щодо дискваліфікації учасників, переможцем визнано ТОВ «Поділля Фінанс».
Просимо Вас вжити заходів щодо недопущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі» підвідомчою Вам установою.
Скасована
Дата: 26 липня 2017 16:08
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 15:27
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Ваших скарг від 25.07.2017 року № 25717/02
Причина відхилення Вашої Тендерної пропозиції вказана у пункті 8 Протоколу №301 від 21.07.2017 р.:
Учасник аукціону ТОВ ІТ-Інтегратор, якого «Система електронних закупівель» визначила переможцем за найменшою ціною, у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження п. 13, Д.2 тендерної документації: Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької райдержадміністрації, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам наведених в тендерній документації затверджених протоколом №269.
04.12.2015 року було укладено договір №ВН-218 на суму 159 999,86 грн з ПДВ між відділом освіти Вінницької райдержадміністрації та ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР». Одним із предметів договору виступало: мультимедійний проектор на суму 20 970,00 грн без ПДВ., що підпадає під ДК 021-2015 – 38650000-6 – Фотографічне обладнання.
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької райдержадміністрації зауважує, що надання листів-відгуків щодо заключених договорів ним не здійснюється. Просимо Вас особисто звернутись у приймальню відділу освіти, за адресою: м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7, 21036, поверх 12, кабінет 1203, тел. (0432) 66-13-17.
З метою запобігання повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками у складі тендерної пропозиції вимагається позитивний лист-відгук від відділу освіти, стосовно поставок, які здійснювлися раніше.
Крім того, зазначаємо, що період прийому оскаржень стосовно рішення тендерного комітету не призупиняє процесу розгляду тендерних пропозицій наступних учасників.
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 27 липня 2017 03:43
Щодо відмови у розгляді скарги по суті, відповідно до листа Вінницької районної державної адміністрації №570 26.07.2017
Ознайомившись з Вашим листом №570 26.07.2017, щодо відповіді на вимогу Скарги №25717/02 від 25.07.2017 року вважаємо надану відповідь не задовільною з наступних причин:

1. Вимога, щодо Додатку 2 Пункт 13 Тендерної документації: «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік» є дискримінаційною. У випадку коли Учасник раніше здійснював постачання Товару в рамках підписаного договору за умови визначення його «недобросовісним» є недоречною, оскільки в такому разі мали були проведенні Вашою стороною відповідні дії з вимогами виконання умов договору враховуючи його неналежне виконання «недобросовісним» Постачальником. В таких випадках не зрозуміло при яких умовах підписувались видаткові накладні та актів прийому-передачі. Нам не зрозуміла Ваше аргументація: «запобігання повторної співпраці» - це слід розуміти як підтвердження того, що такі факти мали місце. Тоді виникає питання стосовно бездіяльність посадових осіб, які залишили даний випадок без проведення відповідних дій у відповідності до Законодавства тощо.
2. Враховуючи надані Вами пояснень не зрозуміло, чому в такому випадку була проігнорована законна вимога статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон), щодо визначення кваліфікаційних критеріїв з вимогою надати Учасником документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та відгуків від інших Замовників ? Виходить, що Учасник без будь якого досвіду має перевагу у подані пропозиції в порівнянні з Учасниками які мали досвід роботи з конкретним Замовником та вимушені звертатись до нього за відгуком, отримання якого не обмежене в часі та потребує проведення додаткових дій з сторони Учасника.
3. Стосовно наданих Вами пояснень, щодо товарів певного типу, у відповідності до Єдиного закупівельного словника визначена ієрархічна структура, яка складається з дев'яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товар. Код складається з 8 цифр, перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y) - в нашому випадку клас фотографічне обладнання (38650000-6), перші п'ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y) - останні три цифри коду дають деталізацію в межах кожної категорії та визначають конкретний тип товару. Наведений в Вашому листі мультимедійний проектор дійсно входить до класу Фотографічне обладнання (38650000-6) та типізований під кодом 38652120-7 (Відеопроектори). Звертаємо Вашу увагу, що клас товару та тип товару мають різну ієрархічну структуру і в клас може входити безліч різноманітних типів товарів. Тому вимога тендерної документації «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу …..» відноситься виключно до встановленого типу під кодом 38652120-7 (Відеопроектори) а не до класу.
4. Предмет закупівлі товарів визначається згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. В тендерній документації конкретна назва товару в дужках не зазначена. В такому випадку помилково можна вважати наприклад продаж фотоапарату, обладнання для роботи з мікрофільмами, проекційного екрану як аналогічні за типом, хоча це не відповідає дійсності.

Причина відхилення нашої пропозиції на підставі Протоколу №301 від 21.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017 вважаємо безпідставною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2017 11:51
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги №27717_09 від 27 липня 2017 року стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 38650000-6 - Фотографічне обладнання, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-07-12-000278-с (https://www.dzo.com.ua/tenders/1285229).
Згідно пункту 13 Додатку 2 Тендерної документації затвердженої протоколом №269 від 12 липня 2017 року «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік». Цей пункт стосується усіх раніше заключних договорів між Учасником та відділом освіти і спрямований на відображення реальної, достовірної та актуальної на даний час інформації стосовно досвіду співпраці.
Дана умова використана для уникнення повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками, оскільки, трапляються випадки недотримання строків поставки, невиконання гарантійних зобов’язань, неякісність гарантійного обслуговування тощо.
Просимо звернути увагу, що оскарження змісту тендерної документації, в тому числі кваліфікаційних вимог до Учасника та документального їх підтвердження проходить у відведений для цього строк – період оскарження та уточнення (абз.2 п.6.4 та п.6.5. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовінішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року – тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.). Оскільки, Ви вчасно не скористалися цією можливістю, то автоматично погодились з усіма її умовами.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року – Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи вище зазначене, ми не можемо задовольнити Ваші вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 28 липня 2017 15:21
«Щодо рішення №321 від 28.07.2017 про визначення переможця на закупівлю у системі Прозоро UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017»
Ми вкотре стурбовані тим фактом, що вже другий раз надається перемога Учаснику, який надав не повний комплект документів, які вимагались згідно Вашого тендерного оголошення.

В ціновій пропозиції (Файл Цінова пропозиція.pdf) Учасника зазначено наступне:
1. Проектор Epson EB-S31 10 шт. ціна за одиницю 12500,00 грн.
2. Проектор Epson EB-S31 1 шт. ціна за одиницю 12000,00 грн.
3. Проектор Epson EB-S31 1 шт. ціна за одиницю 9000,00 грн.
4. Проектор Epson EB-S31 1 шт. ціна за одиницю 9000,00 грн.
Загальна кількість запропонованих проекторів становить 13 шт. Загальна ціна вказана 146 000 грн.

Згідно тендерної документації допорогових електронних торгів чітко визначена вимоги, що Учасник не повинен відступати від наведеної в Додатку №1 форми Цінової пропозиції. Натомість в пропозиції Учасник зазначив двічі Блок №3. !!! Це є підставою відхилити пропозицію ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ".

Крім того у нас виникають сумніві, що у відповідності до сторінки №6 наданого Учасником документу «Технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі.pdf» буде надданий у складі комплекту методичне програмне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальних програм, а також згідно п.4. Учасник безкоштовно виконає монтаж мультимедійного обладнання та забезпечить підключення і ведення його в експлуатацію. Дані сумніви виникли, оскільки згідно з наданого Учасником Витягу його основна діяльність 66.22 Діяльність страхових агентів і брокерів не являється профільної і навіть опосередковано не відноситься до предмету Закупівель так саме як зазначені в статуті предмети діяльності підприємства але ця інформація, чомусь у Вас не викликає сумніви, щодо кваліфікацію Учасника і яким чином він буде проводити безкоштовне обслуговування, сервіс, встановлення тощо.

Також виникають сумніви, що Учасник виконає вимоги згідно Довідки-гарантій №61 від 20.07.2017, щодо поставки за власний рахунок зразок товару в 2 (Двух) денний термін після визнання системою переможця торгів. Ця умова має бути виконана до 31.07.2017.
Просимо звернути на це увагу !

Приймаючи до уваги наведені Нами факти просимо скасувати рішення №321 від 28.07.2017 про визначення переможця на закупівлю у системі Прозоро UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2017 15:01
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги №280717_04 від 28 липня 2017 року стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 38650000-6 - Фотографічне обладнання, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-07-12-000278-c (https://www.dzo.com.ua/tenders/1285229).
Дублювання 3-го блоку у Ціновій пропозиції ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" є виключно технічною погрішністю та відноситься до формальних помилок, що не являється причиною для дискваліфікації учасника.
Також, 31 липня 2017 року ними було надано зразки продукції, які було перевірено на технічну відповідність.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.c7
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 31 липня 2017 21:08
Щодо надання зразків відповідно до вимог тендерної документації
Відповідаючи на Наш запит Epson Україна не надав підтвердження, щодо відвантаження Вам тестового зразка чи його продаж. Просимо повідомити серійний номер тестового зразка, який нібито Вам давали на демонстрацію. Крім того просимо повідомити номер Протоколу/Акту огляду тестового зразка а також склад комісія яка проводила огляд.
Також просимо повідомити який саме тестовий комплект програмного забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальних програм, надавався для ознайомлення ?
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000278-c.a8
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 01 серпня 2017 00:09
Щодо надання Учасником зразків товару
Вельмишановний Замовник, ми знову переконуємось у Ваші підтримці одних Учасників, що відображається у Ваших рішеннях і несприйняття пропозицій інших Учасників. В даному випадку оцінку мають давати компетентні органи.
Ви погоджуєтесь з тим, що ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" допустив «технічну погрішність», яка не була взята до уваги з ціною пропозицій 146 000,00 грн. – на підставі яких офіційних документів від Учасника чи запиту Ви переконались в цьому ?; В той час коли до прикладу ФОП РОЯК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ з ціною 126 396,00 мабуть також допустив «технічну погрішність» і випадково вказав 24 міс. замість 36 міс. ??? і Ви вважали, що цього достатньо для дискваліфікації не впевнившись в зворотному. А за різницю між цими пропозиціями можна було як мінімум докупити, ще один комплект, але для цього потрібно було звернутись до Учасника з запитом для уточнення поданої ним інформації.
Чи це не є логічним в дані ситуації ?
Далі з отриманих від Вас пояснень: «31 липня 2017 року ними було надано зразки продукції, які було перевірено на технічну відповідність»
Ви офіційно признали той факт, що Учасник не дотримався умов зазначених у Листі гарантії де чітко зазначено: «за власний рахунок надасть зразки Товару (в 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем) з паспортом якості, та лист-гарантію»
Системою визнано ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" переможцем 28.07.2017 13:14 а за Вашою інформацією 31 липня 2017 року Ви отримали зразки продукції, хоча ми впевнені та маємо достатньо інформації про протилежне. Скажіть будьласка 31.07.2017 це хіба 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем ???
Вимога має бути одна для Всіх !!!
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

27 липня 2017 03:40
Оскарження

Документи подані скаржником

25 липня 2017 21:53
Скарга 25717_02.pdf
25 липня 2017 21:53
Скарга.pdf

Документи

26 липня 2017 15:27
відповідь на скаргу.pdf

Документи подані скаржником

27 липня 2017 03:43
Оскарження

Документи

27 липня 2017 11:51
відповідь.pdf

Документи подані скаржником

28 липня 2017 15:21
Оскарження 280717_04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2017 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 117 936,00
UAH з ПДВ
117 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РОЯК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 129 900,00
UAH з ПДВ
126 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Поділля Фінанс 135 500,00
UAH з ПДВ
126 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" 146 000,00
UAH з ПДВ
146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2017 02:08
4 сертифікати.pdf
20 липня 2017 02:08
2Довідка з банка.pdf

Публічні документи

20 липня 2017 13:22
Ст 17.pdf
20 липня 2017 13:22
Вповноважена особа.pdf
20 липня 2017 13:22
Аналогічні договора.pdf
20 липня 2017 13:22
Лист відгук.pdf
20 липня 2017 13:22
Лист-пояснення.pdf
20 липня 2017 13:22
Вповноважена особа.pdf
20 липня 2017 13:22
Виписка з банку.pdf
20 липня 2017 13:22
Довідка з банку.pdf
20 липня 2017 13:22
Диплом.pdf
20 липня 2017 13:22
Паспорт.pdf
20 липня 2017 13:22
Витяг з ЄДР.pdf
20 липня 2017 13:22
Статут ТОВ ПФ.pdf
20 липня 2017 13:22
Наказ.pdf
20 липня 2017 13:22
протокол.pdf
20 липня 2017 13:22
Характеристика ТОВ.pdf
20 липня 2017 13:22
Додаток 1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ-Інтегратор

ФОП РОЯК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ Поділля Фінанс

ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Відхилено 117 936,00
UAH з ПДВ
21 липня 2017 15:32
ФОП РОЯК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2649002558
Відхилено 126 396,00
UAH з ПДВ
24 липня 2017 15:40
ТОВ Поділля Фінанс
#40098570
Рішення скасоване 126 400,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 16:08
ТОВ Поділля Фінанс
#40098570
Відхилено 126 400,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 16:11
ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ"
#41215750
Переможець 146 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2017 13:14

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2017 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ"
#41215750
146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір проектори.pdf укладений
04 серпня 2017 10:10