Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТОБЕТОННІ СУМІШІ)
Очікувана вартість
3 925 184,00 UAH
UA-2017-07-12-000245-a ● 1d3cedbec9af4f0193be7b17c70e5924
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія Володимирівна +380445037569 cheu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2017 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2017 14:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2017 14:23 |
Очікувана вартість: | 3 925 184,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
загальна кількість 1600 т
Тендерна документація
28 серпня 2017 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2017 09:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 3.doc | |
28 серпня 2017 09:34 |
ЗДКТ (3) Асфальт.docx | |
19 серпня 2017 09:18 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ3.doc | |
19 серпня 2017 09:18 |
ЗДКТ (2) Асфальт.docx | |
19 липня 2017 18:12 |
перелік змін 2.docx | |
19 липня 2017 18:12 |
ДКТ Асфальт.docx |
28 серпня 2017 09:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
28 серпня 2017 09:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 3.doc
|
||||||||||||||||||
28 серпня 2017 09:34 |
ЗДКТ (3) Асфальт.docx
|
||||||||||||||||||
19 серпня 2017 09:18 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ3.doc
|
||||||||||||||||||
19 серпня 2017 09:18 |
ЗДКТ (2) Асфальт.docx
|
||||||||||||||||||
19 липня 2017 18:12 |
перелік змін 2.docx
|
||||||||||||||||||
19 липня 2017 18:12 |
ДКТ Асфальт.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-12-000245-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 липня 2017 11:32
Дата подання: 21 липня 2017 11:32
Дискриминаційні вимоги до учасників
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-06-30-000092-bкомунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва проводиться закупівля товару «КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТОБЕТОННІ СУМІШІ)», очікуваною вартістю 3 788 000,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 28 липня 2017 року до 14:23 год.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару із подальшими змінами.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації зі змінами, Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 8 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зі змінами визначено місце поставки: Місце: за адресою Замовника (м. Київ, пров. Куренівський, 15-А) з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися на відстані не більше 30 км від адреси Замовника. Аналогічні дискримінаційні вимоги встановлені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації та в п.1.2 Додатку 4 до ТД.
Відповідно дост.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлені Замовником в тендерній документації зі змінами вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на відстані понад 30 км від адреси Замовника. Зазначення Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку посадових осіб тендерного комітету.
Приватне підприємство «Автомагістраль» має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження заводу ПП «Автомагістраль» знаходиться на відстані понад 30 км від адреси Замовника. А тому, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують права ПП «Автомагістраль» як потенційного учасника закупівлі.
Підпунктом 5.5.1 пункту 5.5. «Вартість матеріалів, виробів і конструкцій» ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т. відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезення в населеному пункті. Середні відстані перевезень наведено у додатку В.
У додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, який називається «СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ» вказано, що він являється довідковий, та зазначено в таблиці В.1 наступну інформацію:
Місце розташування будови Середня відстань, км
Міста 30
Сільська місцевість, селища міського типу 80
У тендерній документації зі змінами Замовника, по оголошенні UA-2017-06-30-000092-b, не вказано місце розташування будови (у нашому випадку місця куди потрібно буде постачати асфальтобетонні суміші) до якої буде здійснюватися поставка асфальтобетонної суміші. Разом з тим, відстань від місцерозташування заводів ПП «Автомагістраль» до доріг на яких будуть здійснюватися ремонтні роботи асфальтного покриття становить менше 30 км.
Пунктом 1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що цей стандарт установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель, і споруд будь – якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Тобто, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 використовується для складання проектно-кошторисних документації для визначення прямих витрат у вартості РОБІТ. Предметом закупівлі UA-2017-03-21-001904-b являється ТОВАР. А тому, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 не може використовуватися при закупівлі асфальтобетонних сумішей.
Відповідно до діючих національних стандартів на товар, що є предметом закупівлі, а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119-2011 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ДОРОЖНІЙ ТА АЕРОДРОМНИЙ» передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Підпунктом 5.4.5 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що температура початку ущільнення гарячої асфальтобетонної суміші у залежності від марки в'яжучого наведена в таблиці 12.
Підпунктом 5.4.6 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 також вказано, що при влаштуванні асфальтобетонних шарів за низьких температур слід, дотримуючись вимог [1, 3], використовувати модифікуючі добавки [8-10], що дозволяють укладати та ущільнювати асфальтобетонну суміш за таких температурних умов і забезпечувати властивості асфальтобетону, що відповідають вимогам цього стандарту.
Пунктом 9.1 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 передбачено, що при відвантаженні споживачу асфальтобетонної суміші виробник зобов'язаний надавати на кожен транспортний засіб, що перевозить гарячу суміш, паспорт, в якому повинно бути вказано: номер паспорта і дата його видачі; найменування виробника і споживача; адреса споживача; найменування транспортної організації і номер машини; умовна познака суміші згідно з пунктом 4.8 цього стандарту; дата і час відправки гарячої суміші; температура суміші на час відправки; маса завантаженого та порожнього автомобіля; маса суміші, що постачається.
Враховуючи те, що виготовлення асфальтобетонної суміші здійснюється безпосередньо перед відвантаженням в автомобілі Покупця термін поставки такого товару становить 3 (три) години. Також, Замовник може не прийняти товар який був виготовлений із порушенням строків та який не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Згідно наших розрахунків час перевезення асфальтобетонної суміші транспортом Замовника від місця знаходження нашої бази навантаження (на відстань понад 30 км.) становитиме від 35 – 60 хв., що в свою чергу забезпечить високу якість товару, який буде використовуватися для ремонту дорожнього покриття та його повну відповідність ДСТУ.
Чому Замовником встановлено вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші, а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, ним не обґрунтовано. Жодним нормативно-правовим актом така вимога як відстань перевезення при закупівлі товарів не встановлена.
Окрім того, замовником в тендерній документації зі змінами встановлено інші дискримінаційні вимоги.
Зокрема, пунктом 1.13. Додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагаються копії документів, що підтверджують рівень кваліфікації інженерно-технічних працівників в штаті виробництва та лабораторії. Разом з тим, Замовником не конкретизовано на які саме посади та які документи необхідно подати в складі пропозиції. Неподання учасником якогось із документів може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції через невідповідність тендерній документації.
Пунктом 1.14. Додатку 2 до ТД передбачено надання учасниками інформації про умови накопичення та зберігання компонентів асфальтобетонної суміші:
- наявність твердого покриття та окремих відсіків при складуванні інертних матеріалів (щебінь, відсів); (щебінь та відсів можуть використовуватися відразу після їх постачання або ж зберігатися в бункерах або інших установках).
- наявність обладнання та складських приміщень для мінерального порошку, модифікаторів; (мінеральний порошок та модифікатори можуть використовуватися відразу після їх постачання або ж зберігатися в бункерах або інших установках).
- наявність накопичувальних ємностей для бітумних в’яжучих та їх загальна ємність для різних марок та видів в’яжучих.(взагалі не зрозуміло для яких цілей прописана вимога щодо наявності ємностей, адже в складі асфальтобетонних установок данні ємності повинні бути обов’язково, випускати асфальтобетонну суміш без них не можливо). Учасник у разі визначення його переможцем та укладання із ним договору несе перед Замовником (покупцем) матеріальну відповідальність у вигляді штрафних санкцій за порушення строків поставки та поставку не якісного товару, тож встановлення додаткових вимог в тендерній документації є не зрозумілими та необґрунтованими.
Разом з тим, пунктом 1.10 додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник надає копії документів про атестацію технологічного обладнання. Дані документи свідчать про наявність в учасника технологічного обладнання та його функціональні можливості щодо випуску асфальтобетонної продукції відповідно до діючих державних норм та стандартів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2017 21:09
рішення від 26.07.2017 № 4953+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 26 липня 2017 21:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2017 № 5373.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2017 12:00
рішення від 09.08.2017 № 5373.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2017 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: згідно вимог АМКУ внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2017 09:20
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | АСФАЛЬТОБЕТОННА СУМІШ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 205 184,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 025,92 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
800 т
АББМП.Др.Б.НП. СОУ 45.2-00018112-057:2010
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, на об’єкти Замовника (за адресою, вказаною у заявці Замовника) з бази навантаження Учасника в межах міста Києва або приміський зоні.
Дата доставки:
20 вересня 2017
—
15 жовтня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2017 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
2 056 832,00
UAH з ПДВ
|
2 056 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАДОР" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
2 056 832,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2017 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2017 11:26
|
договір | укладений |
25 вересня 2017 11:24
|