Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
Очікувана вартість
18 602 300,00 UAH
UA-2017-07-11-002703-b ● a5422fabb275455c8c95ed6b5539f9fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Вебсайт: | http://ecology.donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олександр Іванович Неклеса +380663809715 aineklesazam@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Lozinskyi Sergey Valeriyovich +380997667116 lozinskyisergey@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT OF ECOLOGY AND NATURAL RESOURCES OF THE DONETSK REGIONAL STATE ADMINISTRATION |
National ID: | 38707906 |
Contact point: |
Neklesa Oleksandr +380663809715 aineklesazam@gmail.com |
Additional contacts: |
Lozinskyi Sergey Valeriyovich +380997667116 lozinskyisergey@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 липня 2017 23:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2017 12:27 |
Очікувана вартість: | 18 602 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 011,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 558069 UAH |
Publication date: | 11 липня 2017 23:07 |
Enquiries until: | 08 серпня 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 14 серпня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 серпня 2017 17:00 |
Information
Estimated total value: | 18 602 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 012 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
3100 контейнерів
3100 containers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 одиниця
Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 6
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
CPV: 34920000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані як ТПО: | 30% |
У кількості 50% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: | 30% |
У кількості від 40% до 50% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: | 15% |
У кількості до 40% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: | 0% |
11 серпня 2017 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2017 15:51 |
+2 ТД Контейнери.doc | |
11 серпня 2017 15:51 |
+1 Оголошення про закупівлю.doc | |
11 серпня 2017 15:51 |
Зміни у ТД від 10.08.2017.docx | |
03 серпня 2017 17:18 |
Есакіз - бачення предмету закупівлі.pdf |
11 серпня 2017 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 серпня 2017 15:51 |
+2 ТД Контейнери.doc
|
||||||
11 серпня 2017 15:51 |
+1 Оголошення про закупівлю.doc
|
||||||
11 серпня 2017 15:51 |
Зміни у ТД від 10.08.2017.docx
|
||||||
03 серпня 2017 17:18 |
Есакіз - бачення предмету закупівлі.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:10
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:57
Як будуть працівники переміщати повний контейнер вагою 100-120 кг та ще з склом на двох опорах та колесах без гальм ?
Відповідь: Всі контейнери встановлюються на спеціальних контейнерних площадках де здійснюється їх заповнення побутовими відходами. Їх переміщення у заповненому виді працівникам виконувати не має необхідності. Мається на увазі переміщення контейнерів без побутових відходів. А при наявності двох нерухомих опор та двох неповоротних коліс гальма не потрібні.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:12
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:06
Яка саме спецтехніка буде обслуговувати дані контейнери ? марка, стандарт, інше ?
Відповідь: Для обслуговування контейнерів буде застосовуватись спецтехніка, яка є в наявності у містах України (типу MAN TGL 12.210 та 33.350; МАЗ 533702 КО 437 та ін.). Технічні особливості зазначених машин Ви можете подивитись у загальному доступі в мережі Internet.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:14
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:57
Що значить контейнери мають бути виготовлені на замовлення ?
Відповідь: Потребу контейнерів для скла, паперу та пластику визначає замовник. Тому кількість контейнерів для різного типу відходів буде різною.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:15
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:58
Що значить : Конструкція контейнеру повинна забезпечувати ударостійкість контейнеру ? Хто буде наносити удари по контейнеру ?
Відповідь: Мається на увазі, що при вивантаженні контейнеру у сміттєвоз та поставці його на контейнерну площадку є можливість його удару. Тому при виконанні цих операцій контейнер не повинен деформуватись і зберігати свої геометричні розміри.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:18
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:01
Шановний Замовник в Європі давно є стандарт EN 840 (EN 840-2 та EN 840-3) для контейнерів 1100л під побутові відходи, де всі технічні вимоги прописані і не потрібно щось добавляти Замовнику, чи відомо Вам про цей стандарт ?
Відповідь: Стандарти ЄС мало прийнятні для використання в умовах низької соціальної відповідальністі населення та занадто малого інформування громадян щодо умов зберігання, сортування та утилізації твердих побутових відходів. Оскільки, на жаль, мають місце випадки вандалізму по відношенню до обладнання.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:22
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:01
Як забезпечити вагу контейнера в 100-120 кг, коли стінки контейнера виконані з сітки ? Можливо до контейнера гирю дочіплювати вагою 16-32-48 кг ? )))
Відповідь: При виготовленні контейнерів крім сітки використовується й інший сортамент (кутник, металеві листи), які забезпечують жорсткість контейнерів та надають можливість їм зберігати свої геометричні розміри.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:25
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:08
Чи є умовне зображення предмета закупівлі ?
Відповідь: Умовне зображення є. Зазначаємо, що це лише приблизне умовне бачення товару. Буде довантажено у систему.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:26
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:02
Де саме на контейнері має знаходиться профіль труби не менше - 2 мм ?
Де саме на контейнері має знаходиться профіль труби не менше - 3 мм ?
Які його розміри, форми ?
Відповідь: Уважно читайте Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, де вказано, що товщина металевого профілю труби – не менше 2 мм; іншого металевого профілю – не менше 3 мм.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:27
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:14
Що значить : В конструкції контейнера повинні бути передбачені місця для утримання його спеціалізованим маніпулятором з можливістю автоматичного відкидання кришки при випорожнені контейнера ?
Що це за спеціалізований маніпулятор ?
Яка його назва, стандарт, інше ?
Відповідь: При проектуванні контейнерів необхідно передбачити спеціальні захвати, які дозволять виконувати вивантаження контейнерів за допомогою маніпуляторів будь якого типу, які застосовуються на території України. Типу MAN TGL 12.210 та 33.350; МАЗ 533702 КО 437 та ін.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:28
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
Контейнер для скла має бути також із сітки ?
Відповідь: Може бути і з сітки, якщо Ви зможете забезпечити захист від висипань дрібних відходів.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:35
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
8. На кришці контейнера необхідно передбачити захисні резинові елементи для запобігання травмування при його обслуговуванні ПИТАННЯ : контейнер для паперу теж повинен мати резинові елементи отвору ?
Відповідь: Всі контейнери, не зважаючи на їх призначення, будуть обслуговуватись, тому на всіх кришках повинні бути захисні резинові елементи.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:39
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
40. Кожен контейнер повинен бути запакований (на вимогу замовника) у водонепроникний та водовідштовхуючий матеріал (не виключається групова упаковка до 3 одиниць). Поясніть в який такий водонеппроникний матеріал ( назва такого матеріалу) має бути запакований предмет закупівлі ? Чи може Замовник не вимагати запаковувати ? Чи це обовязкова вимога ?
Відповідь: Кожен учасник аукціону повинен надати креслення з упаковки контейнерів згідно вимог пункту № 40 технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Необхідність в упаковці контейнерів буде визначати замовник в залежності від факторів сезонного характеру.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:40
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
41. Етикетки на кожній упаковці повинні володіти хорошими адгезивними властивостями та забеспечувати стійкість написів і штампів. Що це за штампи ? Це пакувальні етикетки ?
Відповідь: Мається на увазі, що всі написи, які вимагає пункт № 42 технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, наносяться вручну або за допомогою штампів.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:43
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:04
25. Стінки контейнера виконати з сітки ГОСТ 2715-75 з розміром квадратної комірки не більше 50 х 50 мм, та товщиною дроту не менше 4 мм, всі конструкції контейнерів повинні забезпечувати захист від висипань дрібних відходів. Поясніть та дайте відповідь : Яким чином запобігти висипання склобоя з сітчастого контейнера ?
Відповідь: Замовник не нав’язує конструкторські рішення виконавцю, лише зумовлює необхідні вимоги до виробу.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 серпня 2017
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП ДІМІАНТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП ДІМІАНТ |
18 445 000,00
UAH з ПДВ
|
18 445 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 12 911 500 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" |
18 395 400,00
UAH з ПДВ
|
18 395 400,00
UAH з ПДВ
|
1 | 18 395 400 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ДІМІАНТ #34546471 |
Переможець |
18 445 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2017 11:39
|
ДУ №2 від 24.10.2017.PDF | укладений |
26 жовтня 2017 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2017 17:39
|
Додаток 3 до ДУ №1.jpg | зміни до договору |
19 жовтня 2017 17:38
|
ДУ №1 від 17.10 - 1.jpg | зміни до договору |
19 жовтня 2017 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2017 12:09
|
72 від 21.09.2017.PDF | укладений |
22 вересня 2017 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 72 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |