Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
Очікувана вартість
18 602 300,00 UAH
UA-2017-07-11-002703-b a5422fabb275455c8c95ed6b5539f9fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Вебсайт замовника: http://ecology.donoda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа замовника: Олександр Іванович Неклеса
+380663809715
aineklesazam@gmail.com
Додаткові контактні особи: Lozinskyi Sergey Valeriyovich
+380997667116
lozinskyisergey@gmail.com
Official name: DEPARTAMENT OF ECOLOGY AND NATURAL RESOURCES OF THE DONETSK REGIONAL STATE ADMINISTRATION
National ID: 38707906
Contact point: Neklesa Oleksandr
+380663809715
aineklesazam@gmail.com
Additional contacts: Lozinskyi Sergey Valeriyovich
+380997667116
lozinskyisergey@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 липня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 29 серпня 2017 12:27
Очікувана вартість: 18 602 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 558 069,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 011,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 липня 2017 23:07
Enquiries until: 08 серпня 2017 17:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2017 17:00

Information

Estimated total value: 18 602 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 012 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 558 069,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
3100 контейнерів
3100 containers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 одиниця
Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 6
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
CPV: 34920000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані як ТПО: 30%
У кількості 50% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 30%
У кількості від 40% до 50% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 15%
У кількості до 40% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:10
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:57
Як будуть працівники переміщати повний контейнер вагою 100-120 кг та ще з склом на двох опорах та колесах без гальм ?
Відповідь: Всі контейнери встановлюються на спеціальних контейнерних площадках де здійснюється їх заповнення побутовими відходами. Їх переміщення у заповненому виді працівникам виконувати не має необхідності. Мається на увазі переміщення контейнерів без побутових відходів. А при наявності двох нерухомих опор та двох неповоротних коліс гальма не потрібні.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:12
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:06
Яка саме спецтехніка буде обслуговувати дані контейнери ? марка, стандарт, інше ?
Відповідь: Для обслуговування контейнерів буде застосовуватись спецтехніка, яка є в наявності у містах України (типу MAN TGL 12.210 та 33.350; МАЗ 533702 КО 437 та ін.). Технічні особливості зазначених машин Ви можете подивитись у загальному доступі в мережі Internet.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:14
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:57
Що значить контейнери мають бути виготовлені на замовлення ?
Відповідь: Потребу контейнерів для скла, паперу та пластику визначає замовник. Тому кількість контейнерів для різного типу відходів буде різною.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:15
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:58
Що значить : Конструкція контейнеру повинна забезпечувати ударостійкість контейнеру ? Хто буде наносити удари по контейнеру ?
Відповідь: Мається на увазі, що при вивантаженні контейнеру у сміттєвоз та поставці його на контейнерну площадку є можливість його удару. Тому при виконанні цих операцій контейнер не повинен деформуватись і зберігати свої геометричні розміри.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:18
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:01
Шановний Замовник в Європі давно є стандарт EN 840 (EN 840-2 та EN 840-3) для контейнерів 1100л під побутові відходи, де всі технічні вимоги прописані і не потрібно щось добавляти Замовнику, чи відомо Вам про цей стандарт ?
Відповідь: Стандарти ЄС мало прийнятні для використання в умовах низької соціальної відповідальністі населення та занадто малого інформування громадян щодо умов зберігання, сортування та утилізації твердих побутових відходів. Оскільки, на жаль, мають місце випадки вандалізму по відношенню до обладнання.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:22
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:01
Як забезпечити вагу контейнера в 100-120 кг, коли стінки контейнера виконані з сітки ? Можливо до контейнера гирю дочіплювати вагою 16-32-48 кг ? )))
Відповідь: При виготовленні контейнерів крім сітки використовується й інший сортамент (кутник, металеві листи), які забезпечують жорсткість контейнерів та надають можливість їм зберігати свої геометричні розміри.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:25
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:08
Чи є умовне зображення предмета закупівлі ?
Відповідь: Умовне зображення є. Зазначаємо, що це лише приблизне умовне бачення товару. Буде довантажено у систему.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:26
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:02
Де саме на контейнері має знаходиться профіль труби не менше - 2 мм ? Де саме на контейнері має знаходиться профіль труби не менше - 3 мм ? Які його розміри, форми ?
Відповідь: Уважно читайте Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, де вказано, що товщина металевого профілю труби – не менше 2 мм; іншого металевого профілю – не менше 3 мм.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:27
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:14
Що значить : В конструкції контейнера повинні бути передбачені місця для утримання його спеціалізованим маніпулятором з можливістю автоматичного відкидання кришки при випорожнені контейнера ? Що це за спеціалізований маніпулятор ? Яка його назва, стандарт, інше ?
Відповідь: При проектуванні контейнерів необхідно передбачити спеціальні захвати, які дозволять виконувати вивантаження контейнерів за допомогою маніпуляторів будь якого типу, які застосовуються на території України. Типу MAN TGL 12.210 та 33.350; МАЗ 533702 КО 437 та ін.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:28
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
Контейнер для скла має бути також із сітки ?
Відповідь: Може бути і з сітки, якщо Ви зможете забезпечити захист від висипань дрібних відходів.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:35
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
8. На кришці контейнера необхідно передбачити захисні резинові елементи для запобігання травмування при його обслуговуванні ПИТАННЯ : контейнер для паперу теж повинен мати резинові елементи отвору ?
Відповідь: Всі контейнери, не зважаючи на їх призначення, будуть обслуговуватись, тому на всіх кришках повинні бути захисні резинові елементи.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:39
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
40. Кожен контейнер повинен бути запакований (на вимогу замовника) у водонепроникний та водовідштовхуючий матеріал (не виключається групова упаковка до 3 одиниць). Поясніть в який такий водонеппроникний матеріал ( назва такого матеріалу) має бути запакований предмет закупівлі ? Чи може Замовник не вимагати запаковувати ? Чи це обовязкова вимога ?
Відповідь: Кожен учасник аукціону повинен надати креслення з упаковки контейнерів згідно вимог пункту № 40 технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Необхідність в упаковці контейнерів буде визначати замовник в залежності від факторів сезонного характеру.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:40
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:03
41. Етикетки на кожній упаковці повинні володіти хорошими адгезивними властивостями та забеспечувати стійкість написів і штампів. Що це за штампи ? Це пакувальні етикетки ?
Відповідь: Мається на увазі, що всі написи, які вимагає пункт № 42 технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, наносяться вручну або за допомогою штампів.
щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2017 23:43
Дата відповіді: 03 серпня 2017 17:04
25. Стінки контейнера виконати з сітки ГОСТ 2715-75 з розміром квадратної комірки не більше 50 х 50 мм, та товщиною дроту не менше 4 мм, всі конструкції контейнерів повинні забезпечувати захист від висипань дрібних відходів. Поясніть та дайте відповідь : Яким чином запобігти висипання склобоя з сітчастого контейнера ?
Відповідь: Замовник не нав’язує конструкторські рішення виконавцю, лише зумовлює необхідні вимоги до виробу.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2017
UA-2017-07-11-002703-ba5422fabb275455c8c95ed6b5539f9fc
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Місцезнаходження замовника: 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ПП ДІМІАНТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 серпня 2017 11:03
Протокол №159.PDF
22 серпня 2017 11:04
sign.p7s

Публічні документи

18 серпня 2017 13:00
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2017 13:00
Наявність працівників.pdf
18 серпня 2017 13:00
Креслення.rar
18 серпня 2017 13:00
проект договору.pdf
18 серпня 2017 13:00
Установчий документ.pdf
18 серпня 2017 13:00
Наявність обладнання.pdf
17 серпня 2017 14:16
Наявність працівників.pdf
17 серпня 2017 14:16
Креслення.rar
17 серпня 2017 14:16
проект договору.pdf
17 серпня 2017 14:16
Установчий документ.pdf
17 серпня 2017 14:16
Наявність обладнання.pdf

Документи

23 серпня 2017 09:50
Протокол №162.PDF
23 серпня 2017 09:51
sign.p7s

Публічні документи

18 серпня 2017 16:30
Додаток дипломи.pdf
18 серпня 2017 16:30
Установчий документ.pdf
18 серпня 2017 16:30
ТУ.pdf
18 серпня 2017 16:30
Тендерна пропозиція.PDF
18 серпня 2017 16:30
Проект договору.pdf
18 серпня 2017 16:30
Наявність працівників.PDF
18 серпня 2017 16:30
Наявність обладнання.PDF
18 серпня 2017 16:30
Банківська гарантія.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП ДІМІАНТ 18 445 000,00
UAH з ПДВ
18 445 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 911 500 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 18 395 400,00
UAH з ПДВ
18 395 400,00
UAH з ПДВ
1 18 395 400 Документи

Публічні документи

18 серпня 2017 13:00
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2017 13:00
Наявність працівників.pdf
18 серпня 2017 13:00
Креслення.rar
18 серпня 2017 13:00
проект договору.pdf
18 серпня 2017 13:00
Установчий документ.pdf
18 серпня 2017 13:00
Наявність обладнання.pdf
17 серпня 2017 14:16
Наявність працівників.pdf
17 серпня 2017 14:16
Креслення.rar
17 серпня 2017 14:16
проект договору.pdf
17 серпня 2017 14:16
Установчий документ.pdf
17 серпня 2017 14:16
Наявність обладнання.pdf

Публічні документи

18 серпня 2017 16:30
Додаток дипломи.pdf
18 серпня 2017 16:30
Установчий документ.pdf
18 серпня 2017 16:30
ТУ.pdf
18 серпня 2017 16:30
Тендерна пропозиція.PDF
18 серпня 2017 16:30
Проект договору.pdf
18 серпня 2017 16:30
Наявність працівників.PDF
18 серпня 2017 16:30
Наявність обладнання.PDF
18 серпня 2017 16:30
Банківська гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ДІМІАНТ
#34546471
Переможець 18 445 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 09:51

Документи

04 вересня 2017 09:51
sign.p7s
04 вересня 2017 09:51
Протокол №169.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДІМІАНТ
#34546471
18 445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 09:51
sign.p7s
04 вересня 2017 09:51
Протокол №169.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 вересня 2017 12:09
72 від 21.09.2017.PDF укладений
22 вересня 2017 12:08
sign.p7s зміни до договору
26 жовтня 2017 11:39
ДУ №2 від 24.10.2017.PDF укладений
26 жовтня 2017 11:39
sign.p7s зміни до договору
19 жовтня 2017 17:39
Додаток 3 до ДУ №1.jpg зміни до договору
19 жовтня 2017 17:38
ДУ №1 від 17.10 - 1.jpg зміни до договору
19 жовтня 2017 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Не виконання зобов'язань.

Актуальні тендери

До пошуку