Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричний гайковерт для коліс
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2017-07-11-000285-b ● 344d4b1ec62c4152aa33e748b4207543
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.kpchtu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2017 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2017 13:16 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,43% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Електричний гайковерт для коліс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14027, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул.Шевченка,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 липня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2017 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2017 09:51 |
ОГОЛОШЕНгайковерт електричний.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-11-000285-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОПТУЛ", Код ЄДРПОУ:39803464
Дата подання: 27 липня 2017 10:22
Оскарження дискваліфікації учасника
Згідно Протоколу №92 від 26.07.2017р. засідання тендерного комітету КП «Чернігівське тролейбусне управління» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОПТУЛ» по предмету закупівлі: Електричний гайковерт для коліс, код за ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані, було вирішено, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Голова тендерного комітету Ємець Р.Р. посилається на п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої комітет може відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОПТУЛ».
По-перше, даний Протокол викладено на торгівельному майданчику без жодного підпису та без відбитка печатки підприємства.
По-друге, п.4 ч.1 ст. 30 Закону містить наступну інформацію: «Пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів». В такому випадку, звертаємося до Оголошення замовника про проведення закупівлі через електронну систему закупівель. Додаток №1 до цієї документації містить перелік кваліфікаційних критеріїв, серед яких не зазначено, що Учаснику необхідно додати до тендерної пропозиції документ, який підтверджує право підписання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, через нестачу якого ТОВ «ТОПТУЛ» було дискваліфіковано. Отже, тендерна пропозиція відповідала умовам документації замовника, що свідчить про безпідставну дискваліфікацію.
Також, слід зауважити що Законом «Про Публічні закупівлі» допорогові закупівлі не регулюються, згідно п.1-2 ч.1 ст.2 Закону:
«1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.».
На допорогові закупівлі поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція;
2. відкритість;
3. максимальна економія;
4. недискримінація кожного з Учасників;
5. неупередженість.
Регулювання допорогових закупівель здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року, затвердженого Наказом №35 ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ».
Копії документів, на нестачу яких посилався Замовник, додано до Вимоги.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, даний Протокол викладено на торгівельному майданчику без жодного підпису та без відбитка печатки підприємства.
По-друге, п.4 ч.1 ст. 30 Закону містить наступну інформацію: «Пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів». В такому випадку, звертаємося до Оголошення замовника про проведення закупівлі через електронну систему закупівель. Додаток №1 до цієї документації містить перелік кваліфікаційних критеріїв, серед яких не зазначено, що Учаснику необхідно додати до тендерної пропозиції документ, який підтверджує право підписання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, через нестачу якого ТОВ «ТОПТУЛ» було дискваліфіковано. Отже, тендерна пропозиція відповідала умовам документації замовника, що свідчить про безпідставну дискваліфікацію.
Також, слід зауважити що Законом «Про Публічні закупівлі» допорогові закупівлі не регулюються, згідно п.1-2 ч.1 ст.2 Закону:
«1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.».
На допорогові закупівлі поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція;
2. відкритість;
3. максимальна економія;
4. недискримінація кожного з Учасників;
5. неупередженість.
Регулювання допорогових закупівель здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року, затвердженого Наказом №35 ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ».
Копії документів, на нестачу яких посилався Замовник, додано до Вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2017 15:28
У вимозі від 26 липня 2017 р. вих. № 26/07-07, яка за своїм змістом є інформаційним листом, відсутні посилання на порушення які мали місце з боку Замовника у процесі проведення закупівель, а також - зміст самих вимог до Замовника та їх обґрунтування, що в свою чергу є підставою для її відхилення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОПТУЛ" #39803464 |
Рішення скасоване |
61 000,20
UAH з ПДВ
|
26 липня 2017 11:01
|
ТОВ "ТОПТУЛ" #39803464 |
Відхилено |
61 000,20
UAH з ПДВ
|
26 липня 2017 11:02
|
ТОВ "ВПК-Сервис" #24558623 |
Переможець |
61 340,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2017 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2017 10:29
|
Договор_____.pdf | укладений |
02 серпня 2017 10:28
|