На сьогодні в системі:
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
461 000,00 UAH
UA-2017-07-10-001288-b 40ad00ac71e84af58451dc18e8e1001c
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Білоконний Богдан Анатолійович

+380432660222 osvita.vrda@gmail.com

Оголошення про проведення відкритих торгів

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт замовника: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа замовника: Білоконний Богдан Анатолійович
+380432660222
osvita.vrda@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2017 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2017 12:49
Очікувана вартість: 461 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 610 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району згідно рознарядки, яка буде сформована під час підписання договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2017
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 11 липня 2017 00:03
Дата відповіді: 11 липня 2017 15:28
Ознайомившись с тендерною документацією виникли запитання стосовного: 1. У формі тендерної пропозиції зазначено «інтерактивна дошка SMART Board М680V (модель на 8 торкань) » але у додатку № 2 вказано : «дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 2-х одночасних дотиків». Просимо повідомити скільки одночасних дотиків має підтримувати інтерактивна поверхня дошки ? 2. Чи буде достатньою довжина інтерфейсного кабелю дошки 5 м ? 3. Чи буде достатньо довжина інтерфейсного кабелю короткофокусного проектора 5 м ? 4. Яку мові має підтримувати Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки ? 5. З метою проведення розрахунків собівартості робіт для виконання монтажу мультимедійного обладнання з подальшим введенням його в експлуатацію, просимо надати інформацію стосовно точної адреси встановлення всіх комплектів, наявності в навчальних закладах Персональних комп’ютерів (ноутбуків) з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням для налаштування програмного забезпечення для роботи з дошкою – просимо зазначити конкретні моделі ПК/ноутбуків з наявними на них інтерфейсами і портами ведення/виведення інформацій і редакції ліцензійних операційних систем Windows та офісного пакету. 6. Яким чином була розрахована очікувана вартість у 50 тис. грн. за один мультимедійний комплект з урахуванням монтажу комплекту, якщо прийняти до уваги орієнтовна роздрібна вартість комплекту без монтажу вже перевищує зазначений поріг?. Інтерактивна дошка SMART Board М680V коштує на рівні 28 200 грн. а короткофокусний проектор SMART V30 (з кріпленням) на рівні 31 020 грн. http://rozumniki.com/catalog/tovary/interaktivni_doshki/interaktyvna-doshka-smart-board-m680v-model%60-na-8-torkan%60/ http://rozumniki.com/catalog/tovary/proektors/proektory-smart/korotkofokusnyy-yaskravyy-proektor-smart-v30/ 7. На підставі яких нормативних документів, які регулює відносини в процесі складання, розгляду, затвердження та виконання бюджетів, звітування за їх виконання та контроль за додержанням бюджетного законодавства в договорі зазначена вимога: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки товару.» ? 8. Також просимо надати роз’яснення до проекту договору стосовно виконання монтажних робіт по веденню мультимедійних комплексів в експлуатацію, оскільки в проекті не врегульований момент стосовно монтажу який йде після відвантаження товару і можи займати декілька днів. В договорі зазначено: «Датою передачі Товару ( поставки) вважається дата підписання Покупцем відповідної видаткової накладної» та «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки товару» тобто в договорі йде мова про розрахунок після підписання видаткової накладної яка засвічує факт відвантаження але зазначеній Вами проект договору не містить норми стосовно підписання Акту виконаних робіт, якій піддержує факт «збирання, установка та підключення мультимедійного обладнання» Продавцем. Просимо вести відповідні доповнення до тексту договору. В іншому випадку вимога, щодо монтажу обладнання в теперішні редакції договору є безпідставною, оскільки не регулюється підписанням відповідного акту виконаних робіт – всі умови прив’язані лише до видаткової накладної яка засвідчує лише відвантаження товару і ні яким чином не розповсюджується на монтажні роботи. Просимо надати вичерпну відповідь по кожному з пунктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо уточнення щодо Вашого запитання:
1. Інтерактивна поверхня дошки має підтримувати мінімум 4 (чотири) одночасних торкання.
2. Довжина інтерфейсного USB-кабелю дошки залежить від розміщення мультимедійного обладнання та ПК і має становити не менше 10-ти метрів.
3. Довжина інтерфейсного кабелю короткофокусного проектора залежить від його фокусної відстані і має становити не менше 5-ти метрів.
4. Програмне забезпечення (ПЗ) відомих брендів (наприклад, Panasonic Panaboard) підтримує багатомовне ПЗ, що включає в себе й українську мову.
5. На даний час відділом освіти Вінницької районної адміністрації здійснюється закупівля комп’ютерного обладнання та приладдя (UA-2017-06-30-001800-b, https://www.dzo.com.ua/tenders/1253418), подання тендерних пропозицій до 16 липня 2017 року. Тому ми не можемо надати вичерпної інформації стосовно конкретних моделей ПК/ноутбуків з наявними на них інтерфейсами і портами ведення/виведення інформацій і редакції ліцензійних операційних систем Windows та офісного пакету. Орієнтовна технічна характеристика комп’ютерного обладнання для сумісної роботи з мультимедійним обладнанням зазначена у Тендерній документації (UA-2017-06-30-001800-b, https://www.dzo.com.ua/tenders/1253418) – Блок 4.
6. Очікувана вартість Предмета закупівлі була розрахована у грудні 2016 року, під що формувався відповідний бюджетний запит. Кошти під дану закупівлю було виділено у червні 2017 року.
7. п. 4.1. Проекту договору «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки товару» є виключно умовою договору, яка використовується у разі несвоєчасного надходження фінансування.
8. Вимоги стосовно виконання монтажних робіт по веденню мультимедійних комплексів в експлуатацію додано до Проекту договору – п. 4.5., п. 5.4., п. 5.5., п. 5,6 та пп. 6.3.3.

Усі зміни буде відображено у новій редакції Тендерної документації та довантажено на сайт.

Актуальні тендери

До пошуку