Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200
hard coals ДГР 0 – 200
Очікувана вартість
30 550 000,00 UAH
UA-2017-07-10-000552-c 975705ce93eb406094e26f122581eb97
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice
National ID: 41220556
Contact point: Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich
+380442073630
yzdr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2017 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 10:00
Початок аукціону: 18 вересня 2017 15:14
Очікувана вартість: 30 550 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 916000 UAH
Publication date: 10 липня 2017 17:59
Enquiries until: 28 серпня 2017 10:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 30 550 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200 )
Solid fuel (hard coals ДГР 0 – 200)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13282000 кг
вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Solid fuel (hard coals ДГР 0 – 200)
CPV: 09110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 30 листопада 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2017 12:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 12:23
ТД вуггілля зміни.pdf
30 серпня 2017 12:23
ТД_ вугілля.doc
10 липня 2017 18:00
тд (вугілля).pdf
30 серпня 2017 12:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 10:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 липня 2017 12:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 12:23
ТД вуггілля зміни.pdf
30 серпня 2017 12:23
ТД_ вугілля.doc
11 серпня 2017 09:19
ТД_ вугілля.doc
27 липня 2017 12:11
ТД_ вугілля.doc
10 липня 2017 18:00
ТД_ вугілля.doc
10 липня 2017 18:00
тд (вугілля).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-10-000552-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702
Дата подання: 12 вересня 2017 11:04
лист Замовнику
лист Замовнику про не погодження
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2017 10:39
«Доброго дня!
Тендерна пропозиція, надана Товариство з обмеженою відповідальністю «Вуглеторфзбагачення» відхилена з наступної причини:
1. Підпунктом 15.2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник на підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації надає довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність персоналу для виконання умов договору, у тому числі водіїв, складських працівників із зазначенням їх кількості.
На підтвердження цієї вимоги ТОВ «Вуглеторфзбагачення» надало довідку про наявність працівників від 18.08.2017 у якій зазначено інформацію про наявність лише одного складського працівника, що не відповідає вимогам підпункту 15.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Як наслідок, Товариство з обмеженою відповідальністю «Вуглеторфзбагачення» не надало підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб встановлений у підпункті 15.2 Додатку 2 до тендерної документації (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання від 07.06.2017 №3604-р/пк-пз).»

Документи подані скаржником

12 вересня 2017 11:04
лист Замовнику

Документи

15 вересня 2017 10:39
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-10-000552-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОШЕЛЄВ ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2959400590
Дата подання: 05 серпня 2017 13:07
СКАРГА щодо наявності дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації із змінами для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШЕЛЄВ ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ ______________________________________________________________________________________________________ 08205, Київська область, місто Ірпінь, вулиця Українська, будинок 7-Є, квартира 2, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2959400590, р/р 26003010966172 в ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023 Вих № 04/08/1 від 04.08.2017 р. Найменування замовника: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (до 20.07.2017 Державна установа «Управління з питань забезпечення діяльності та розвитку Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції) Місцезнаходження: 03115, м. Київ, вул. Святошинська, 27 Суб’єкт оскарження: Фізична особа – підприємець Кошелєв Євген Петрович Місце проживання (місцезнаходження): 08205, Київська область, місто Ірпінь, вулиця Українська, будинок 7-Є, квартира 2 реєстраційний номер облікової картки платника податків 2959400590 Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-10-000552-c Підстави подання скарги: наявність дискримінаційний вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації із змінами замовника СКАРГА щодо наявності дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації із змінами для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200 ) затвердженій рішенням тендерного комітету Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України (протокол від 26.07.2017 р.), ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-10-000552-c. 10 липня 2017 року Державною установою «Управління з питань забезпечення діяльності та розвитку Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200 )з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 11.08.2017 року до 10:00 годин (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-10-000552-c) в яких я, фізична особа – підприємець Кошелєв Євген Петрович, бажаю прийняти участь та розпочав підготовку тендерної пропозиції. Проте, 26 липня 2017 року тендерним комітетом Замовника затверджена тендерна документація із змінами для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200 ) (протокол від 26.07.2017) згідно якої: По – перше: Змінена назва замовника торгів з «Державна установа «Управління з питань забезпечення діяльності та розвитку Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» на «Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України», що документально підтверджується інформацією, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань додається). Проте з незрозумілих причин Замовником не внесено відомості щодо зміни своєї назви на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua). По-друге: Детально ознайомившись з положеннями тендерної документації із змінами для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200 ) (протокол від 26.07.2017) (далі за текстом – тендерна документація із змінами від 26.07.2017 р.) мною, фізичною особою – підприємцем Кошелєвим Євгеном Петровичем, (далі за текстом – Скаржник), встановлено наявність дискримінаційний вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації із змінами від 26.07.2017 р., не усунення яких порушує моє законне право, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, а саме: 1. Згідно з п. 4 Додатку 3 до тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність господарських (цивільних) відносин між учасником та виробником або між учасником та постачальником (копії договорів)* *У разі надання документів, що підтверджують наявність господарських відносин з постачальником товару, який не є виробником, додатково необхідно подати документи, що підтверджують наявність відповідних відносин між постачальником та виробником (копії чинного договору). Вважаю дані положення тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. дискримінаційними, оскільки вона передбачує, що постачальник замовника повинен мати господарські відносини безпосередньо з виробником товару, а в моєму випадку мій постачальник має господарські відносини не безпосередньо з виробником, а також з постачальником товару, що є предметом закупівлі. З огляду на вищевикладене, я не можу документально підтвердити відносини між виробником та постачальником товару, а отже не можу взяти участь у процедурі закупівлі, тому вважаю дані положення тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. дискримінаційними. 2. Згідно з п. 18.1 Додатку до тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, що містить інформацію про заходи із захисту довкілля, які вживає Учасник при здійсненні господарської діяльності. На підтвердження інформації зазначеної у довідці Учасник надає: завірені Учасником копії документів дозвільного характеру, обов’язок отримання яких передбачено Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Вважаю дану вимогу дискримінаційною, оскільки Замовником не конкретизовано які саме документи дозвільного характеру повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції. Це може бути дозвіл на спеціальне використання надр, який одержується безпосередньо виробником, або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ який також одержується виробником. Наявність неконкретизованої вимоги щодо надання документів створює підґрунтя для безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Згідно з п. 6 розділу VІ «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% (п’ять відсотків) від вартості договору. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною та містити наступні гарантійні випадки: - поставка товару за договором від ___ № ____ з порушення загального строку поставки вказаного у договорі; - поставка товару за договором від ___ № ____ з порушення строку поставки окремої партії товару встановленого у заявці для окремої партії; - поставка за договором від ___ № ____ всього обсягу товару або окремої партії товару з порушення умов щодо якості визначених у цьому договорі. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ укладення договору про закупівлю. Вищезазначені вимоги щодо зазначення в банківській гарантії щодо номеру та дати укладання договору, яка надається НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ укладання договору не зможе виконати ЖОДЕН з переможців торгів, оскільки не можна вказати дату та номер договору, до дати його фактичного укладання, а отже вищевказані вимоги є дискримінаційними та спрямованими на штучне усунення небажаного переможця торгів. 4. Згідно з п. 1.2 розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів. Вищевказану вимогу тендерної документації із змінами від 26.07.2017 р. неможливо виконати, оскільки всі електронні майданчики згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» надають можливість накладання ЕЦП ВИКЛЮЧНО на всю тендерну пропозицію, та не надають можливість накласти ЕЦП на кожен документ. З огляду на вищевикладене, є дискримінаційною та такою що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути виконаною як мною, так і будь-яким з учасників. На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» усунути дискримінаційні вимоги та вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені в даній скарзі в тендерній із змінами для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГР 0 – 200 ) (протокол від 26.07.2017). ДОДАТОК: 1. Оригінал платіжного доручення в електронній формі № 79 від 03.08.2017 р. 2. Копія Витягу з Єдиного державно
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2017 12:13
Рішення від 08.08.2017 № 5283 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2017 12:12
рішення від 22.08.2017 № 5791.PDF
Дата публікації: 29 серпня 2017 20:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації відповідно до рішення АМКУ № 5791-р/пк-пз від 22.08.2017
Дата виконання рішення замовником: 30 серпня 2017 12:29

Документи подані скаржником

05 серпня 2017 13:07
Скарга.pdf
05 серпня 2017 13:07
Оплата.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2017
UA-2017-07-10-000552-c975705ce93eb406094e26f122581eb97
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Учасник Документи Рішення
ТОВ Вуглеторфзбагачення Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Енерго Прайм" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМХОЛДИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВАЛЕКТА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2017 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 вересня 2017 17:37
Протокол
11 вересня 2017 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2017 09:19
Електронний підпис
06 вересня 2017 08:39
Довіреність.7z
06 вересня 2017 08:39
Банківська ліцензія.7z
06 вересня 2017 08:39
гарантия с эцп.zip
05 вересня 2017 11:51
мат тех база.PDF
05 вересня 2017 11:51
дов банк.PDF
19 серпня 2017 16:47
Електронний підпис
19 серпня 2017 16:43
тех вимоги-min.pdf
19 серпня 2017 16:43
дод 5.PDF
19 серпня 2017 16:43
проект договору.PDF
19 серпня 2017 16:43
досвід постачаня-min.pdf
19 серпня 2017 16:43
дов працівники.PDF
19 серпня 2017 16:43
дов ст 17.PDF
19 серпня 2017 16:43
наказ та програма-min.pdf
19 серпня 2017 16:43
згода персон дані.PDF
19 серпня 2017 16:43
наказ та паспорт-min.pdf
19 серпня 2017 16:43
дов банк.PDF
19 серпня 2017 16:43
статут.compressed.pdf
19 серпня 2017 16:43
гарантия с эцп.zip

Документи

07 вересня 2017 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 вересня 2017 17:39
Протокол
11 вересня 2017 17:40
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2017 19:24
Електронний підпис
06 вересня 2017 19:22
якісне посвідчення ДУВП.PDF
06 вересня 2017 19:22
Банк. док..zip
06 вересня 2017 19:22
проект договору ДУВК.PDF
06 вересня 2017 19:22
паспорт.PDF

Документи

07 вересня 2017 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 вересня 2017 17:40
Протокол
11 вересня 2017 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

07 вересня 2017 09:26
Ліцензія.PDF
07 вересня 2017 09:26
дОРУЧЕННЯ.PDF
06 вересня 2017 21:23
Електронний підпис
06 вересня 2017 21:22
Л_ценз_я Григорчук.zip
06 вересня 2017 21:22
Технічні док..pdf
06 вересня 2017 21:22
Кваліфікаційні док..pdf
06 вересня 2017 21:22
Аналогічні договори.pdf

Документи

07 вересня 2017 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 вересня 2017 17:42
Протокол
11 вересня 2017 17:42
Електронний підпис

Документи

07 вересня 2017 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 вересня 2017 17:43
Протокол
11 вересня 2017 17:43
Електронний підпис

Публічні документи

07 вересня 2017 09:42
Електронний підпис
07 вересня 2017 09:42
Електронний підпис
07 вересня 2017 09:34
Частина 3.zip
07 вересня 2017 09:34
Частина 2.zip
07 вересня 2017 09:34
Частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ "Енерго Прайм"

ТОВ "ЕНЕРГОПРОМХОЛДИНГ"

ТОВ ВАЛЕКТА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАЛЕКТА 29 751 680,00
UAH
29 751 680,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМХОЛДИНГ" 30 349 827,00
UAH
30 349 827,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 09:42
Електронний підпис
07 вересня 2017 09:42
Електронний підпис
07 вересня 2017 09:34
Частина 3.zip
07 вересня 2017 09:34
Частина 2.zip
07 вересня 2017 09:34
Частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАЛЕКТА

ТОВ "ЕНЕРГОПРОМХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
Переможець 29 751 680,00
UAH
18 вересня 2017 17:32

Документи

18 вересня 2017 17:32
Електронний підпис
18 вересня 2017 17:22
Протокол
18 вересня 2017 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2017 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
29 751 680,00
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2017 17:32
Електронний підпис
18 вересня 2017 17:22
Протокол
18 вересня 2017 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 13:31
Електронний підпис укладений
24 листопада 2017 17:21
ДУ 2 28-К.pdf зміни до договору
24 листопада 2017 17:17
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2017 11:11
ду до договору 28-К.pdf зміни до договору
12 жовтня 2017 11:08
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2017 11:32
Договір укладений
09 жовтня 2017 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 28-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 16 443 795,20
UAH