Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ДНЗ "Сонечко" з впровадженням енергозберігаючих заходів (заміна віконних і дверних блоків; капітальний ремонт даху; утеплення фасаду) по вул. Соборна, 1 в м. Волочиськ, Хмельницької обл.
Очікувана вартість
3 170 380,00 UAH
UA-2017-07-10-000439-a ● 85e04d3bce9848e8bef97199f0787199
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40208983 |
Вебсайт: | http://volosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 31200, Україна , Хмельницька обл., Волочиськ, вул. Слави, буд. 10 |
Контактна особа: |
Кравець Валерій Юрійович +380384536946 vol.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2017 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2017 11:35 |
Очікувана вартість: | 3 170 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 851,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДНЗ "Сонечко" з впровадженням енергозберігаючих заходів (заміна віконних і дверних блоків; капітальний ремонт даху; утеплення фасаду) по вул. Соборна, 1 в м. Волочиськ, Хмельницької обл.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ДНЗ "Сонечко" з впровадженням енергозберігаючих заходів (заміна віконних і дверних блоків; капітальний ремонт даху; утеплення фасаду) по вул. Соборна, 1 в м. Волочиськ, Хмельницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Соборна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2017 17:02 |
Додаток 5 до ТД.zip | |
10 липня 2017 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2017 16:55 |
1. Тендерна документація (кап.ремонт).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення розцінок
Дата подання: 11 липня 2017 16:42
Дата відповіді: 13 липня 2017 18:08
Доброго дня! Просимо уточнити розцінки згідно дефектного акту пункту №1 (РН8-32-2, РН8-32-3, РН8-32-4), п.№14 (ЕН15-78-1), п.№15 (ЕН15-2-2, ЕН15-2-3, ЕН15-2-4. ЕН15-2-5), п.№20 (РН2-14-1, РН2-12-1)
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За Додатком 3 до тендерної документації встановлено обсяги та перелік робіт, що необхідні для виконання робіт, які становлять предмет закупівлі. Додатково розміщено креслення об’єкту окремим архівним файлом (Додаток 5 до тендерної документації). Оскільки, Замовник закупівлі зобов’язаний згідно Закону укладати Договір із суб’єктом господарювання – підрядною організацією за результатами процедури відкритих торгів на відкритому ринку, зазначення в тендерній документації будь-яких «розцінок» на матеріали та роботи є неможливим, оскільки, відтак такі дії нівелюють суть конкурсного відбору, де єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна. Кожен учасник закупівлі зобов’язаний самостійно здійснити відповідні розрахунки в системі АВК-5 згідно обсягів робіт, що визначені тендерною документацією.
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За Додатком 3 до тендерної документації встановлено обсяги та перелік робіт, що необхідні для виконання робіт, які становлять предмет закупівлі. Додатково розміщено креслення об’єкту окремим архівним файлом (Додаток 5 до тендерної документації). Оскільки, Замовник закупівлі зобов’язаний згідно Закону укладати Договір із суб’єктом господарювання – підрядною організацією за результатами процедури відкритих торгів на відкритому ринку, зазначення в тендерній документації будь-яких «розцінок» на матеріали та роботи є неможливим, оскільки, відтак такі дії нівелюють суть конкурсного відбору, де єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна. Кожен учасник закупівлі зобов’язаний самостійно здійснити відповідні розрахунки в системі АВК-5 згідно обсягів робіт, що визначені тендерною документацією.
ТД у форматі Word!
Дата подання: 13 липня 2017 16:23
Дата відповіді: 13 липня 2017 18:14
Прошу завантажити Тердерну документацію у форматі Word.
Відповідь: Законом не передбачено обов’язку оприлюднення тендерної документації в форматі Word. З метою відсутності маніпулюцій з вимогами до тендерної документації учасниками-закупівлі, що як наслідок зможуть коригувати такі вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення визначити формою автентичного примірника тендерної документації саме формат розширення pdf. Даний формат цілісно та якісно відображає усі вимоги до закупівлі і жодним чином не створює перешкод для участі у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2017 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" |
2 488 753,20
UAH з ПДВ
|
2 488 753,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" |
3 093 090,00
UAH з ПДВ
|
3 093 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Панорама |
3 127 951,20
UAH з ПДВ
|
3 127 951,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" #39314325 |
Відхилено |
2 488 753,20
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 16:01
|
|
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" #33282104 |
Переможець |
3 093 090,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 16:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2018 10:27
|
ДУ 2.JPG | зміни до договору |
27 лютого 2018 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 11:46
|
ДУ.JPG | зміни до договору |
29 грудня 2017 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2017 16:58
|
Договір 356/86-17 від 11.08.2017 року | укладений |
11 серпня 2017 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна суму даного договору становить 3093090,00 грн., а саме І черга виконання робіт – 2215994,40 грн. в тому числі аванс на організацію виконання робіт в розмірі 30% що складає 927926,00 грн. за рахунок коштів державного бюджету, та ІІ черга виконання робіт – 877095,60 грн. за рахунок коштів державного бюджету. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 356/86-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 356/86-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник здійснює фінансування Підрядника на потреби виконання робіт за Договором в 2018 році, у розмірі 877 095.60 грн. з ПДВ. В тому числі аванс на закупівлю матеріалів в розмірі 30%, що складає 263 128,00 грн. Детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 356/86-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 356/86-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |