Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ДНЗ "Сонечко" з впровадженням енергозберігаючих заходів (заміна віконних і дверних блоків; капітальний ремонт даху; утеплення фасаду) по вул. Соборна, 1 в м. Волочиськ, Хмельницької обл.
Очікувана вартість
3 170 380,00 UAH
UA-2017-07-10-000439-a 85e04d3bce9848e8bef97199f0787199
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравець Валерій Юрійович

+380384536946 vol.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40208983
Вебсайт: http://volosvita.at.ua
Місцезнаходження: 31200, Україна , Хмельницька обл., Волочиськ, вул. Слави, буд. 10
Контактна особа: Кравець Валерій Юрійович
+380384536946
vol.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2017 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2017 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2017 11:35
Очікувана вартість: 3 170 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 851,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДНЗ "Сонечко" з впровадженням енергозберігаючих заходів (заміна віконних і дверних блоків; капітальний ремонт даху; утеплення фасаду) по вул. Соборна, 1 в м. Волочиськ, Хмельницької обл.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ДНЗ "Сонечко" з впровадженням енергозберігаючих заходів (заміна віконних і дверних блоків; капітальний ремонт даху; утеплення фасаду) по вул. Соборна, 1 в м. Волочиськ, Хмельницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Соборна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2017 17:02
Додаток 5 до ТД.zip
10 липня 2017 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 16:55
1. Тендерна документація (кап.ремонт).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення розцінок
Дата подання: 11 липня 2017 16:42
Дата відповіді: 13 липня 2017 18:08
Доброго дня! Просимо уточнити розцінки згідно дефектного акту пункту №1 (РН8-32-2, РН8-32-3, РН8-32-4), п.№14 (ЕН15-78-1), п.№15 (ЕН15-2-2, ЕН15-2-3, ЕН15-2-4. ЕН15-2-5), п.№20 (РН2-14-1, РН2-12-1)
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За Додатком 3 до тендерної документації встановлено обсяги та перелік робіт, що необхідні для виконання робіт, які становлять предмет закупівлі. Додатково розміщено креслення об’єкту окремим архівним файлом (Додаток 5 до тендерної документації). Оскільки, Замовник закупівлі зобов’язаний згідно Закону укладати Договір із суб’єктом господарювання – підрядною організацією за результатами процедури відкритих торгів на відкритому ринку, зазначення в тендерній документації будь-яких «розцінок» на матеріали та роботи є неможливим, оскільки, відтак такі дії нівелюють суть конкурсного відбору, де єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна. Кожен учасник закупівлі зобов’язаний самостійно здійснити відповідні розрахунки в системі АВК-5 згідно обсягів робіт, що визначені тендерною документацією.
ТД у форматі Word!
Дата подання: 13 липня 2017 16:23
Дата відповіді: 13 липня 2017 18:14
Прошу завантажити Тердерну документацію у форматі Word.
Відповідь: Законом не передбачено обов’язку оприлюднення тендерної документації в форматі Word. З метою відсутності маніпулюцій з вимогами до тендерної документації учасниками-закупівлі, що як наслідок зможуть коригувати такі вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення визначити формою автентичного примірника тендерної документації саме формат розширення pdf. Даний формат цілісно та якісно відображає усі вимоги до закупівлі і жодним чином не створює перешкод для участі у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2017 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 2 488 753,20
UAH з ПДВ
2 488 753,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" 3 093 090,00
UAH з ПДВ
3 093 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Панорама 3 127 951,20
UAH з ПДВ
3 127 951,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2017 20:10
Технолайт СЭС.PDF
25 липня 2017 20:10
Тендерна пропозиція.PDF
25 липня 2017 20:10
СЭС РОКЛАЙТ 2013 .pdf
25 липня 2017 20:10
СЭЗ до 28.02.2018.pdf
25 липня 2017 20:10
Статут.PDF
25 липня 2017 20:10
сертификат ТЕХНО.PDF
25 липня 2017 20:10
Рисунок (279).pdf
25 липня 2017 20:10
Рисунок (278).pdf
25 липня 2017 20:10
Рисунок (275).pdf
25 липня 2017 20:10
Рисунок (274).pdf
25 липня 2017 20:10
Рисунок (243).pdf
25 липня 2017 20:10
Рисунок (242).pdf
25 липня 2017 20:10
Протокол.PDF
25 липня 2017 20:10
Ліцензія.PDF
25 липня 2017 20:10
Книга 5.PDF
25 липня 2017 20:10
Книга 4.PDF
25 липня 2017 20:10
Книга 3.PDF
25 липня 2017 20:10
Книга 2.PDF
25 липня 2017 20:10
Книга 1.PDF
25 липня 2017 20:09
Дозвіл.PDF
25 липня 2017 20:09
Дог.Грушевського 21.PDF
25 липня 2017 20:09
Дог.Грушевського 3.PDF
25 липня 2017 20:09
Дог.Грушевського 3 А.PDF
25 липня 2017 20:09
Дог.Грушевського 2.PDF
25 липня 2017 20:09
Дог.Грушевського 1А.PDF
25 липня 2017 20:09
Витяг з РПП.PDF
25 липня 2017 20:09
Витяг з ЄДР.PDF
25 липня 2017 20:09
Виписка з ЄДР.PDF
25 липня 2017 20:09
Акт Грушевського 21.PDF
25 липня 2017 20:09
Акт Грушевського 3А.PDF
25 липня 2017 20:09
Акт Грушевського 3.PDF
25 липня 2017 20:09
Акт Грушевського 2.PDF
25 липня 2017 20:09
Акт Грушевського 1А.PDF
25 липня 2017 20:09
zigenia2016.pdf
25 липня 2017 20:09
winkhaus_2015_sertificat.pdf
25 липня 2017 20:09
wds_dod.pdf
25 липня 2017 20:09
vikonda_prof.pdf
25 липня 2017 20:09
ses-2017.pdf
25 липня 2017 20:09
sert13.08.pdf
25 липня 2017 20:09
Kreisel_PL_шпаклевки_3.pdf
25 липня 2017 20:09
Kreisel_PL_шпаклевки_2.pdf
25 липня 2017 20:09
Kreisel_PL_шпаклевки_1.pdf
25 липня 2017 20:09
Hasit_putz_Медведя_3.pdf
25 липня 2017 20:09
Hasit_putz_Медведя_2.pdf
25 липня 2017 20:09
Hasit_putz_Медведя_1.pdf
25 липня 2017 20:09
dod13.08.pdf
25 липня 2017 20:09
certificatedstu.pdf
25 липня 2017 20:09
13.2.pdf
25 липня 2017 20:09
13.1.pdf

Публічні документи

04 серпня 2017 14:01
Електронний підпис
04 серпня 2017 13:09
Довідка ДФС.pdf
04 серпня 2017 13:09
Довідка ст. 17
04 серпня 2017 13:09
Довідка МВС
04 серпня 2017 13:09
Модель
04 серпня 2017 13:09
Пояснювальна записка
04 серпня 2017 13:08
локальний кошторис № 2-1-2
04 серпня 2017 13:08
локальний кошторис № 2-1-1
04 серпня 2017 13:08
договірна ціна
21 липня 2017 15:59
Електронний підпис
21 липня 2017 12:57
Держстат.pdf
21 липня 2017 12:57
Лист аванс.pdf
21 липня 2017 12:57
Лист КВЕДи.pdf
21 липня 2017 12:57
282.rar
21 липня 2017 12:57
Підсумкова 2 1 2.pdf
21 липня 2017 12:57
Підсумкова 2 1 1.pdf
21 липня 2017 12:57
Договірна ціна.pdf
21 липня 2017 12:57
Проект договору.pdf
21 липня 2017 12:57
Висновок 21707.pdf
21 липня 2017 12:57
Висновок 6400.pdf
21 липня 2017 12:57
Висновок 10489.pdf
21 липня 2017 12:57
Висновок 4431.pdf
21 липня 2017 12:57
Вікна двері 400.pdf
21 липня 2017 12:57
Вікна двері 500.pdf
21 липня 2017 12:57
Акт з довідкою КДЮСШ.pdf
21 липня 2017 12:57
Протокол 1.pdf
21 липня 2017 12:57
Статут ТОМ-інвестБуд.pdf
21 липня 2017 12:57
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 липня 2017 12:52
склопакет 2015.pdf
20 липня 2017 12:52
Сертифікат Пан-Вікн.pdf
20 липня 2017 12:52
Реквізити.PDF
20 липня 2017 12:52
Ліцензія 2015_2.pdf
20 липня 2017 12:52
Ліцензія 2015_1.pdf
20 липня 2017 12:52
лист види діяльності.PDF
20 липня 2017 12:52
Кошторис договір.PDF
20 липня 2017 12:52
довідки кваліф прац.PDF
20 липня 2017 12:52
Витяг від10.04.2017.PDF
20 липня 2017 12:52
Виписка ПДВ 2015.pdf
20 липня 2017 12:52
1.pdf
20 липня 2017 12:52
1 013.pdf
20 липня 2017 12:52
1 012.pdf
20 липня 2017 12:52
1 011.pdf
20 липня 2017 12:52
1 010.pdf
20 липня 2017 12:52
1 009.pdf
20 липня 2017 12:52
1 008.pdf
20 липня 2017 12:52
1 007.pdf
20 липня 2017 12:52
1 006.pdf
20 липня 2017 12:52
1 005.pdf
20 липня 2017 12:52
1 004.pdf
20 липня 2017 12:52
1 003.pdf
20 липня 2017 12:52
1 002.pdf
20 липня 2017 12:52
1 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"

ТОВ Панорама

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Відхилено 2 488 753,20
UAH з ПДВ
31 липня 2017 16:01
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
Переможець 3 093 090,00
UAH з ПДВ
31 липня 2017 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" #33282104

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2017 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
3 093 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 17:05
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 10:27
ДУ 2.JPG зміни до договору
27 лютого 2018 10:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:46
ДУ.JPG зміни до договору
29 грудня 2017 11:45
Електронний підпис укладений
11 серпня 2017 16:58
Договір 356/86-17 від 11.08.2017 року укладений
11 серпня 2017 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна суму даного договору становить 3093090,00 грн., а саме І черга виконання робіт – 2215994,40 грн. в тому числі аванс на організацію виконання робіт в розмірі 30% що складає 927926,00 грн. за рахунок коштів державного бюджету, та ІІ черга виконання робіт – 877095,60 грн. за рахунок коштів державного бюджету. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 356/86-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 356/86-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник здійснює фінансування Підрядника на потреби виконання робіт за Договором в 2018 році, у розмірі 877 095.60 грн. з ПДВ. В тому числі аванс на закупівлю матеріалів в розмірі 30%, що складає 263 128,00 грн. Детально в Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 356/86-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 356/86-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 067 567,60
UAH з ПДВ