Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція навчального корпусу музичного училища на вул. Січових Стрільців, 44 Б в м. Івано-Франківську. Добудова актової зали з навчальними приміщеннями
Очікувана вартість
31 718 295,00 UAH
UA-2017-07-10-000388-c 3256f0df17c64cd5ad2afb685ff2cef2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Надія Іванівна

+380342732420 tenderukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 38163425
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Пасічник Надія Іванівна
+380342732420
tenderukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2017 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2017 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2017 15:47
Початок аукціону: 27 липня 2017 14:30
Очікувана вартість: 31 718 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317 182,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція навчального корпусу музичного училища на вул. Січових Стрільців, 44 Б в м. Івано-Франківську. Добудова актової зали з навчальними приміщеннями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 44 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 серпня 2017  —  30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2017 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 15:42
Тендерна документація Музичне училеще (1).doc
10 липня 2017 15:42
І-Фран музучил вул. С. Стрільців.doc
19 липня 2017 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 15:42
Тендерна документація Музичне училеще (1).doc
10 липня 2017 15:42
І-Фран музучил вул. С. Стрільців.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 14 липня 2017 12:28
Дата відповіді: 14 липня 2017 14:15
Ознайомившись з документацією незрозумілим є питання банківської гарантії: це повинен бути відсканований оригінал банківської гарантії чи електронна банківська гарантія?
Відповідь: Відповідно до п. 14 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Відповідно до ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.

Відповідно до п. 2 розділу 3 Тендерної документації по об’єкту «Реконструкція начального корпусу музичного училища на вул. Січових Стрільців, 44 Б в м. Івано-Франківську. Добудова актової зали з навчальними приміщеннями» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 )
Забезпечення тендерної пропозиції:
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
-ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-10-000388-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Квант Агро ЛТД, Код ЄДРПОУ:30760570
Дата подання: 04 серпня 2017 11:37
Оскарження до Замовника
не правомірне визнання переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2017 16:34
Ознайомившись із суттю звернення, повідомляємо наступне:
1. Учасник не надав Розрахунок-Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами тому, оскільки даний розрахунок не вимагався згідно тендерної документації.
2. В календарному плані не вказаний період виконання робіт по влаштуванню ЛЕП 0,4 кВ оскільки даний вид робіт проводитиметься в межах п.1-2 Календарного графіку виконання робіт (Демонтаж існуючих КЛ-0,4кВ, Відновлення КЛ-0,4 кВ), які є відображені в Календарному графіку.
3. Розрахунки прибутку та адміністративних витрат, надані ТОВ «Рембудкомінвест» до розгляду, проведені згідно вимог тендерної документації, на підставі положень ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалась в результаті діяльності ТОВ «Рембудкомінвест» за попередній звітній період.

Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Рембудкомінвест» відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави щодо її відхилення.

Документи подані скаржником

04 серпня 2017 11:37
Оскарження до Замовника
04 серпня 2017 11:37
Оскарження до Замовника

Документи

08 серпня 2017 16:34
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2017 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромекс ІФ" 31 528 865,72
UAH з ПДВ
24 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рембудкомінвест" 26 312 661,17
UAH з ПДВ
25 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" 29 815 197,00
UAH з ПДВ
26 009 001,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Квант Агро ЛТД 31 500 486,00
UAH з ПДВ
31 500 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2017 17:31
Технічне завдання.7z
25 липня 2017 17:31
12.Ліцензія та витяг.pdf
25 липня 2017 17:31
11. Договір.pdf
25 липня 2017 17:31
10. Наказ.pdf
25 липня 2017 17:31
9. Анкета учасника.pdf
25 липня 2017 17:31
8. Довідка стаття 17.pdf
25 липня 2017 17:31
4. Гарантійний термін.pdf
25 липня 2017 17:31
2. Досвід працівників.pdf

Публічні документи

03 серпня 2017 15:22
Довідка про несудимість
26 липня 2017 14:23
Проект договору.pdf
26 липня 2017 14:23
Установчі документи.rar
26 липня 2017 14:23
Розрахунок прибутку.pdf
26 липня 2017 14:23
Протокол.pdf
26 липня 2017 14:23
Банківська гарантія.rar
26 липня 2017 14:23
Договірна ціна.pdf
26 липня 2017 14:23
Додаток 3.pdf
26 липня 2017 14:23
Довідка-відгук.pdf
26 липня 2017 14:23
Аналогічні договора.rar
26 липня 2017 14:23
Додаток 1.pdf

Публічні документи

26 липня 2017 12:37
10002.JPG
26 липня 2017 12:37
2 муз.rar
26 липня 2017 12:36
Комерційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромекс ІФ"

ТОВ "Рембудкомінвест"

ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"

ТОВ Квант Агро ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромекс ІФ"
#38332076
Відхилено 24 800 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2017 15:48
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
Переможець 25 995 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2017 14:15

Документи

01 серпня 2017 15:47
Електронний підпис
01 серпня 2017 15:46
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2017 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
25 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2018 14:15
Додаткова угода 3 д.PDF зміни до договору
23 березня 2018 14:14
Електронний підпис укладений
18 серпня 2017 10:38
Додаткова угода 3 д зміни до договору
18 серпня 2017 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 122
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML