17П-074_надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування», 2 Лоти
Очікувана вартість
697 441 884,00 UAH
UA-2017-07-07-002307-b 26d4d067fe4641ff80beea9cdddb3038
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт замовника: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа замовника: В'ячеслав Ткаченко
+380444612541
tkachenko@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2017 13:00
Очікувана вартість: 697 441 884,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 487 210,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу
(надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах
ПАТ «Укргазвидобування»)
(2 Лоти)

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подовження терміну подачі пропозицій
Дата подання: 17 липня 2017 13:29
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:17
We would like to kindly request from UGVs side a 2-3 week extension for submission of offer up to 31st of August, 2017 as the calculation sheets require certain time to prepare. There was also a change in the documentation dated 14.07.2017 which may require additional 5 working days according to tender procedure if we understand correctly. Ми хотіли б попросити УГВ, якщо можливо, перенести кінцеву дату отримання пропозиції на 2-3 тижня до 31 серпня 2017, так як кількість інформації для опрацювання і розрахунків достатньо велика. Також хотіли б зауважити, що 14 липня 2017 були проведенні зміни в документаціі тендера, що теж, якщо ми правильно розуміємо, може перенести дату подання пропозицій як мінімум на 5 робочіх дні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дата подачі цінових пропозицій не може бути змінена з-за обмежених термінів відведених для виконання даного проекту та для проведення відкритого конкурсу
Питання щодо охорони праці та якості обладнання
Дата подання: 17 липня 2017 14:26
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:19
Доброго дня. Маємо наступні питання по Технічному завданню: 1."Пункт 6.2 Документації допорогової закупівлі ""76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу(надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»)(2 Лоти)"" передбачає термін повідомлення про проведення аудиту з охорони праці - 14 днів . Міжнародно визначений термін - 28 днів. Оскільки функцію підтримки охорони праці, можливо, буде потрібно мобілізувати з Європи, чи був би прийнятним термін 28 днів?" 2. Пункт 6.4. Документації допорогової закупівлі "76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу(надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»)(2 Лоти) - Будь ласка, визначте максимальний відрізок часу, впродовж якого Підрядник повинен чекати на Представника компанії перед початком розслідування причин поломки обладнання. 3. Пункти 6.4 та 6.5 Документації допорогової закупівлі "76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу(надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»)(2 Лоти)". За який проміжок часу Підрядник має повідомити Представника компанії про можливість проведення перевірок на Потужностях Підрядника? 4. Пункт 6.7. Документації допорогової закупівлі "76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу(надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»)(2 Лоти)"Якщо на зустрічах з питань контролю якості необхідна присутність Представника з Контролю Якості з боку Підрядника, потрібне попереднє узгодження за визначену кількість днів. Це потрібно для правильного планування та мінімізації витрат Підрядника. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Підряднику буде надано час для організації виробничого процесу в районі надання послуг, що включатиме в себе підготовку та організацію діючої системи контролю якості на рівні достатньому для своєчасної підготовки до аудиту. Даний розділ стосується системи контролю якості, і не вимог техніки безпеки та охорони праці.
2, 3 і 4. Дані тимчасові рамки будуть узгоджені Сторонами і закріплені в додатковій угоді при підписанні договору з переможцем відкритого конкурсу
Questions about labor safety and equipment quality
Дата подання: 17 липня 2017 17:34
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:20
Good day. We have the following questions to the Technical Tasks (these questions were submitted in Ukrainian 17.07.2017 at 14:26): 1. Paragraph 6.2 states 14 days notice for audit purposes. The internationally accepted timeframe is 28 days. Since the QHSSE support function may need to be mobilized from Europe, would 28 days notice be acceptable? 2. Paragraph 6.4. Please define the maximum period which contractor has to wait for "Company representative" before commencing investigative work on failed equipment. 3. Paragraph 6.4 and 6.5. How much notice does the "Company representative require when witness checks are to be conducted? 4. Paragraph 6.7. If the area Service Quality Manager is required to attend the QA meeting, prior agreement is required for a defined number of days. This is to allow correct scheduling and to minimize the cost impact to the contractor. Thank you
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Підряднику буде надано час для організації виробничого процесу в районі надання послуг, що включатиме в себе підготовку та організацію діючої системи контролю якості на рівні достатньому для своєчасної підготовки до аудиту. Даний розділ стосується системи контролю якості, і не вимог техніки безпеки та охорони праці.
2, 3 і 4. Дані тимчасові рамки будуть узгоджені Сторонами і закріплені в додатковій угоді при підписанні договору з переможцем відкритого конкурсу
Уточнення з приводу мови подання тендерної документації /Clarification about the language of submission the tender documentation
Дата подання: 17 липня 2017 17:40
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:32
Просимо уточнити, чи можливе подання тендерної документації англійською мовою? Please clarify if there is possibility of submission the bidding documents in English?
Відповідь: Якщо в складі пропозиції процедури закупівлі надається документ, що складений не на українській або російській мовах, Учасник надає завірений у встановленому порядку переклад цього документу на українську або російську мову.
Оренда обладнання /Rent of equipment
Дата подання: 17 липня 2017 17:44
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:20
Просимо надати пояснення яке обладнання планується до оренди без інженерного супроводу (пункт 1.9. договору)? З повагою Paragraph 1.9 Which items are requested for rental without an operator?
Відповідь: Будь-яке найменування обладнання може бути затребуване без залучення персоналу підрядника
Тариф за відновлювальний ремонт / Maintanace charge
Дата подання: 17 липня 2017 17:47
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:21
Просимо пояснити до яких позицій додатку №2 частини 1 та 3 договору застосовується Тариф за відновлювальний ремонт (пункт 6.8)? Can you please confirm items listed for charges in Paragraph 6.8. Thank you! Regards
Відповідь: Ставка за відновлення / обслуговування передбачена для обладнання у якого є можливість заповнювати "Ставку за 1 операцію" в Таблиці 1 Додатка до цінового пропозиції. Для решти обладнання ця клітинка заблокована для заповнення в даній Таблиці.
Розміри обладнання
Дата подання: 17 липня 2017 17:49
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:21
Просимо підтвердити розміри зовнішніх діаметрів для позицій PL3-23, PL3-25, PL3-26 для роботи в 140мм. та 168мм колоні. Дякуємо Can you please check and confirm OD requested for PL3-23, PL3-25, PL3-26 for 140 and 168 casing?
Відповідь: Зовнішні діаметри обладнання вказані в його описі і надані як рекомендовані. Учасник тендеру може вносити свої пропозиції без істотного зниження ефективності обладнання
Розмір УБТ
Дата подання: 17 липня 2017 17:49
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:22
Просимо надати уточнення щодо можливості використання розміру УБТ 3 3/4" замість 3 1/8" визначеного у технічному завданні. Can you please confirm acceptance of 3 3/4" OD vs 3 1/8" OD drill collars for the project. Thank you
Відповідь: Зовнішній діаметр обладнання повинен забезпечувати його обурівання і витяг за допомогою овершоту
Щодо переліку обладнання
Дата подання: 17 липня 2017 17:50
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:22
В додатку №2 до додатку №2, частині 3 договору вказаний розширений перелік аварійного обладнання. Просимо пояснити умови застосування обладнання з цього переліку. - Annex 2 to Appendix 2, part 3 of the Agreement provides an expanded list of emergency equipment. Please explain the conditions for the use of the equipment from this list. Thank you
Відповідь: Умови використання обладнання зазначеного в даному доповненні описані в проекті договору і в технічному завданні
Left / Right hand connections
Дата подання: 17 липня 2017 17:51
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:22
Просимо надати назви та кількість лівостороннього обладнання у складі лотів, якщо воно буде використовуватись? Can you please clarify if left or right hand equipment should be listed within baskets
Відповідь: Обладнання повинно бути в "правому" виконанні
Пояснення пункту договору.
Дата подання: 17 липня 2017 17:51
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:23
Просимо пояснити пункт 13.1 лот 1 та пункт 10.1. лот 2 Технічного завдання: "Обладнання або інструмент, які не перелічені в додатку, але необхідні для виконання Послуг, повинні бути додатково надані Підрядником без будь-яких витрат Замовника. Вимоги вказано за наступними категоріями". Paragraph 13.1 lot 1 and 10.1 lot 2: Please specify what is the meaning of :Equipment or instrument that is not listed in the annex but necessary for the performance of the Services shall be additionally provided by the Contractor at no cost to the Customer
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це стандартне формулювання, яке вказує на те, що ніякі ставки за будь-яке додаткове обладнання не можуть бути застосовані в додаток до розцінок, вказаних в договорі для кожного конкретного найменування обладнання
Про подовження терміну подання пропозиції
Дата подання: 18 липня 2017 11:41
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:18
Для опрацювання такої великої інформації для підготовки тендерних документів, розрахунків, технічних характеристик і т. д. необхідно багато часу. Прохання перенести кінцеву дату подання пропозиції до 31.08.2017.
Відповідь: Дата подачі цінових пропозицій не може бути змінена з-за обмежених термінів відведених для виконання даного проекту та для проведення відкритого конкурсу
Щодо обладнання вимірювач швидкості на лубрикаторі
Дата подання: 18 липня 2017 12:28
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:25
Добрий день. Маємо таке питання. Технічне завдання Пункт 11.2.2.5 На лубрикаторі має бути встановлений вимірювач швидкості; Будь ласка, уточніть який пристрій має бути встановлений на лубрикаторі? Чи мається на увазі система запису даних при перфораційних роботах?Дякуємо Technical assignment Paragraph 11.2.2.5 The rate counter must be installed on the lubricator; Please clarify what device you need installed on the lubricator? Are you refering to a data recording systems for perforation events?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідною і достатньою умовою для лубрикатора є наявність манометра для вимірювання тиску на гирлі свердловини під час проведення каротажних робіт
Додаток С "Мінімальні вимоги компанії"
Дата подання: 18 липня 2017 12:28
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:26
Лот 1: Просимо надати конструкції свердловин для різних типів та розмірів закінчування, включаючи мінімальні внутрішні діаметри для кожного сценарію, з метою пропозиції правильної системи перфорації. Також просимо включити кількість різних варіантів закінчувань / розділених в залежності від кожного окремого випадку. Будь ласка, додайте інформацію в Додаток С в колонку "Мінімальні вимоги компанії". __ Lot 1: Please provide well schematic for different types and sizes of completion, including minimum ID restriction for each scenario, in order for us to be able to propose a correct gun system. Also please include a number for the variety of completion/split by each case. Please complete ANNEx C, with "Min. company demands".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику тендеру необхідно надати розцінки і специфікації для перфораційної системи, найбільш ефективної для застосування в експлуатаційних колонах розміром 5.5 / 5.75 дюйма. Перфорація буде здійснюватися на кабелі і до спуску комплішена
Уточнення щодо роботи канатно-тросового підіймача протягом року дії договору
Дата подання: 18 липня 2017 12:30
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:27
Лот 1: Просимо дати уточнення по кількості операційних днів / днів простою на рік для сліклайн операцій (на проволоці). Дякуємо Вам. - Lot 1: Please clarify estimated number of operated/standby days per year for slickline operations. Thank you
Відповідь: Кількість свердловин для проведення робіт з канатно-тросовим підйомником - 17, як зазначено в Додатках до цінової пропозиції. Тривалість кожної роботи оціночно взято як за одну добу
Щодо контрольних випробувань зарядів
Дата подання: 18 липня 2017 12:31
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:28
Просимо надати відповідь на наступне питання: В пункті 10.2.3 Тестові випробування індивідуальних зарядів мають бути в наявності Підрядника для всіх використовуваних партій. Чи це означає наявність актів контрольних випробовувань для допуску окремої партії згідно діючим в Україні нормативним актам? Lot 1 Technical assignment Paragraph 10.2.3 Tesing of individual charges should be available at the Contractor's for all batches to be used. Does this mean availability of control testing acts for separate charges part permission as per functional regulatory act of Ukraine?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Маються на увазі стандартні випробувальні звіти для контролю якості вироблених зарядів, які є у виробника кумулятивних зарядів для кожної виготовленої партії
Уточнення щодо проведення перфорації на НКТ
Дата подання: 18 липня 2017 12:32
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:28
Лот 1. Технічне завдання, згідно зі статтею 3.5 «Мобілізація і строк повідомлення», компанія описує проведення перфорації з доставкою зарядів або на кабелі, або на НКТ. Стандартна перфорація на НКТ (TCP Shoot and Pull) передбачає наявність додаткових компонентів, необхідних для компоновки закінчування: Gun Blanks/Порожні перфоратори - мінімум 3 м, Fill Flow Sub/циркуляційний перевідник, Mechanical Safety Firing Head/ударна вибухова головка безпечної дії, Hydraulic Firing Head/гідравлічна вибухова голівка, Tandem Subs - Upper/Lower Sub/ Проміжні перевідники - верхні/нижні. Просимо Вас додати рядки в цінових таблицях для включення цих компонентів TCP.\\\ In Lot 1 Technical assignment under article 3.5 Mobilization and Notification period, Company describes perforation operation to be with either standard charges WL deployed or tubing deployed. A standard tubing conveyed perforation shoot and pull (TCP Shoot and Pull), implies the existance of extra components needed for completion: Gun Blanks - min 3m, Fill Flow Sub, Mechanical Safety Firing Head, Hydraulic Firing Head, Tandem Subs - Upper/Lower Sub. We kindly ask you for the possibility to add specific lines in the price tables in orther to accomodate these TCP components.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику тендеру пропонується заповнювати розцінки відповідно до Додатка до Цінової пропозиції. Розцінки для перфорації повинні включати тільки варіант спуску на кабелі
Уточнення щодо таблиці комерційнох пропозиції / Price table
Дата подання: 18 липня 2017 12:33
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:29
Лот 1. Просимо Вас надати можливість додати рядки в цінових таблицях для включення різних типів інтерпретацій, що вимагаються Компанією, відповідно до різних послуг, які можуть бути надані тим самим обладнанням, наприклад: Ультразвукова АКЦ -оцінка стану цементного кільця; Ультразвукова АКЦ - оцінка технічного стану колони та корозійності, Сігма-інтерпретація ІННК, Ідентифікація газу по ІННК, Оцінка PLT в статиці, Оцінка PLT в динаміці, Оцінка профілю P - T при каротажі PLT, інтерпретація 2-фазового флюїду по PLT, інтерпретація 3-фазового флюїду по PLT. Також ми просимо Вас надати можливість змінити термін доставки звітів відповідно до вимог щодо кожного типу інтерпретації, які залежать від складності звіту та тривалості інтервалу запису.Дякуємо Lot 1. We kindly ask you for the possibility to add specific lines in the price tables in orther to accomodate the different types of interpretation requested by Company, consistent with different services that can be provided from the same equipment, for example: Ultrasonic CBL - Cement Evaluation, Ultrasonic CBL - Casing/Corossion Evaluation, PNL Sigma Interpretation, PNL Gas Indentification Interpretation, PLT Stationary Evaluation, PLT Active Continuouse Evaluation, PLT P vs T Profile Evaluation, PLT 2 Phase Evaluation, PLT 3 Phase Evaluation. Also we kindly ask you for the possibility to modify the delivery time on the evaluation reports according to the requirements for each type of interpretation, which vary depending on the complexity of the report and the length of the logging interval. Thank you
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику тендеру пропонується заповнювати розцінки відповідно до Додатка до Цінової пропозиції. Вартість обробки каротажних даних повинна бути включена в ставку за дослідження. Якість інтерпретації має бути достатньою для прийняття оперативного рішення за результатом укладення. Терміни підготовки попереднього висновку вказані в тендерній документації, терміни підготовки фінального звіту можуть бути змінені сторонами в рамках додаткової угоди
Уточнення щодо наявності корозійних флюїдів
Дата подання: 18 липня 2017 17:28
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:30
Добрий день. Просимо Вас відповісти на питання: Уточніть, будь ласка, чи є в наявності корозійні флюїди ( H2S, CO2, кислота і т.д.) в свердловинах, задіяних в роботі (Лот 1 та 2)? Якщо так, то в якій кількості? "Please specify if any corrosive fluids( H2S, CO2, acid, etc.) present in Company wells part of this scope of work (Lot 1 and 2)? And if yes, in which quantity?"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Свердловини ПАТ "УГВ" не характеризуються присутністю H2S і CO2
Щодо переліку обладнання
Дата подання: 19 липня 2017 18:31
Дата відповіді: 20 липня 2017 11:37
Доброго дня! В тендерній документації не має згадки про Колтюбінговий інструмент (двигуни, яси, фрези, різаки та ін.). Чи є можливість додати Колтюбінгове обладнання до загального переліку?Дякуємо
Відповідь: Придбання послуг з залученням свердловинного обладнання для роботи на коілтюбінге не є предметом закупівлі для даного відкритого тендеру
Експлуатаційні пакери
Дата подання: 20 липня 2017 09:58
Дата відповіді: 20 липня 2017 11:38
Добрий день.уточніть, будь-ласка, тип пакерів (механічний або гідравлічний) для кожного типорозміру та перепад тиску (5 000 psi або 10 000 psi).Дякуэмо. Рlease advise as follows: 1) packers type for each size (mechanical or hydraulic) 2) differential pressure (5 000 psi or 10 000 psi).
Відповідь: Необхідно надати технічні характеристики і розцінки для експлуатаційних пакеров, механічного типу, для колон розмірами 5.5" 20-23# і 6-5/8" 28-32# з робочим тиском до 6,000psi, внутрішнім діаметром 60мм, робочою температурою 275DEGF. Розцінки повинні включати в себе ставку за пакермена і все супровідні витрати.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»;
Опис предмету закупівлі: Лот № 1 - надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 585 932 364,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 929 660,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 929 662,00 UAH

Аукціон

Початок: 04 серпня 2017 14:50
Закінчення: 04 серпня 2017 15:11

Позиції

1 посл.
Лот № 1 - надання ловильних послуг та стимуляції в свердловинах ПАТ «Укргазвидобування»;
ДК 021:2015: 76110000-7 — Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Дата доставки: від 16 серпня 2017 23:59 до 31 грудня 2018 23:59

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 липня 2017 16:34
lot 1.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2017 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА" 585 640 833,12
UAH з ПДВ
574 592 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " УНПК "ОРАТА" 580 451 805,00
UAH з ПДВ
574 592 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1.pdf
03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1 Табл6.pdf
03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1 Табл5.pdf
03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1 Табл4.pdf
03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1 Табл3.pdf
03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1 Табл2.pdf
03 серпня 2017 12:39
Додаток 3 Лот 1 Табл1.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 6 LOT1.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1 Табл6.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1 Табл5.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1 Табл4.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1 Табл3.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1 Табл2.pdf
02 серпня 2017 17:21
Додаток 3 Лот 1 Табл1.pdf

Публічні документи

03 серпня 2017 12:09
Декларація.pdf
03 серпня 2017 12:09
ЦП ЛОТ 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " УНПК "ОРАТА"
#37863034
Відхилено 574 592 399,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 13:35
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
#35633533
Переможець 574 592 400,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2017 14:04

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22.09.2017 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
#35633533
574 592 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
17П-074_Додатки до договору_Лот№1-З.pdf укладений
04 грудня 2017 09:45
17П-074_Додатки до договору_Лот№1_1.pdf укладений
04 грудня 2017 09:45
17П-074_Додатки до договору_Лот №1_2.pdf укладений
04 грудня 2017 09:45
17П-074_Договір_Лот №1.pdf укладений
04 грудня 2017 09:45

Актуальні тендери

До пошуку