Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (ІІІ-черга – «Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
The construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchanges in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (3-rd stage - The construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
Очікувана вартість
206 600 000,00 UAH
UA-2017-07-07-002286-b 3ee64278df6949d8841dce9444304349
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Department of Capital Construction of the Executive commitee of Ivano-Frankivsk city council
National ID: 05397574
Contact point: Panjo Igor
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2017 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 18:00
Початок аукціону: 13 вересня 2017 12:45
Очікувана вартість: 206 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 07 липня 2017 16:29
Enquiries until: 28 липня 2017 18:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 206 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
довжина – 324 п.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з будівництва моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (ІІІ-черга – «Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Хіміків-Надрічна
ДК 021:2015: 45221100-3 — Будівництво мостів

The construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchanges in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (3-rd stage - The construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
CPV: 45221100-3
Період постачання: по 31 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2017 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 15:11
Зміни в Додатку 3.xlsx
28 липня 2017 15:03
Перелік змін.docx
28 липня 2017 15:01
Додаток 4 (нова ред.).doc
28 липня 2017 15:00
ДОДАТОК 2 (нова ред.).doc
28 липня 2017 14:58
Додаток 3 (Нова редакція).xlsx
17 липня 2017 14:42
Зміни в додатку 3.xlsx
07 липня 2017 16:35
Додаток_1.doc
07 липня 2017 16:34
ТД.doc
28 липня 2017 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 15:11
Зміни в Додатку 3.xlsx
28 липня 2017 15:03
Перелік змін.docx
28 липня 2017 15:01
Додаток 4 (нова ред.).doc
07 липня 2017 16:35
Додаток 4.doc
28 липня 2017 15:00
ДОДАТОК 2 (нова ред.).doc
07 липня 2017 16:35
ДОДАТОК 2.doc
28 липня 2017 14:58
Додаток 3 (Нова редакція).xlsx
17 липня 2017 14:42
Додаток 3 (Випр).xlsx
07 липня 2017 16:36
Додаток 3 (Міст).xlsx
17 липня 2017 14:42
Зміни в додатку 3.xlsx
07 липня 2017 16:35
Додаток_1.doc
07 липня 2017 16:34
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору.
Дата подання: 11 липня 2017 14:02
Дата відповіді: 11 липня 2017 16:16
Ознайомившись з Тендерною документацією, звернули увагу на дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником. Зокрема, п. 3 кваліфікаційних критеріїв міститься вимога надання: копії договору про виконання аналогічних робіт з будівництва споруд мостів, шляхопроводів категорії класу наслідків СС3, виконаних за попередні 5 років вартістю не менше 150 млн. грн. Положеннями якого Закону керувався Замовник, прописуючи такі вимоги в ТД? Адже, ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" містить чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв, що встановлюються Замовником, в тому числі, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Просимо надати чітку та обгрунтовану відповідь, з посиланням на норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для того щоб при кваліфікації Учасників не виникало непорозумінь і подвійних трактувань значення терміну «виконання аналогічних робіт» та беручи до уваги складність об'єкту - Замовником конкретизовано розуміння вище зазначеного кваліфікаційного критерію , який стосується усіх, без винятку, Учасників закупівлі .
Щодо досвіду виконання аналогічного договору.
Дата подання: 12 липня 2017 08:15
Дата відповіді: 17 липня 2017 14:49
Чи дозволена така "конкретизація" ЗУ "Про публічні закупівлі?
Відповідь: А чи заборонена?
Щодо досвіду виконання аналогічного договору.
Дата подання: 17 липня 2017 17:08
Дата відповіді: 25 липня 2017 09:59
ЗУ "Про публічні закупівлі" трактує таку конкретизацію, як дискримінацію, зокрема, в п. 3 ст. 5 згаданого Закону прописано, що "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників." Чому Замовником порушується п. 1 ст. 5 вказаного Закону?
Відповідь: ЗУ "Про публічні закупівлі" не дає тлумачення дискримінаційних вимог.
дискримінаційні умови
Дата подання: 20 липня 2017 16:02
Дата відповіді: 24 липня 2017 15:45
ТОВ "Івано-Франківськавтодор" 28.04.2017 року оскаржило до постійнодіючої колегії АМКУ рішення щодо встановлення замовником у тендерній документації ( закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-04-000197-b) умови щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у певній грошовій сумі. Зокрема скаржник зазначив, що згідно статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів. Замовник у запереченні на скаргу стверджував, що він вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження в тому числі і такого критерію як наявність документального підтвердження досвіду викнання аналогічного договору. 24.05.2017 року АМКУ прийняв рішення (№3209-р/пк-пз) в якому погодився з позицією скаржника та вказав що дії замовника щодо встановлення такої вимоги у документації порушують оин з принципів здійснення закупівель (недискримінації учасників) та вимоги ч.4 ст.22 Закону, згідно якого тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію. Дана позиція АМКУ є типовою (щодо протиправності встановлення граничної вартості виконання аналогічного договору), і неодноразо зазначалася ним і у інших рішеннях. Наприклад рішення від 24.05.2017 № 3208 у справі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-04-000154-b. У звязку з вищезазначеним просимо вилучити з тендерної документації вимогу ( щодо встановлення вартості виконання аналогічного договору), як таку що є дискримінаційною та порушує вимоги ст.3 та ст. 22 Закону України "ПРо публічні закупівлі". Самостійне приведення Замовником тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства дасть змогу своєчасно провести дану закупівлю не витрачаючи даром дорогоцінний час та без прийняття рішень щодо протиправності дій посадових осіб тендерного комітету. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного кабінету 25.07.17р. додатково буде розглянуто дане питання і прийняте рішення .
дискримінаційні умови
Дата подання: 26 липня 2017 14:04
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:36
Просимо опублікувати протокол засідання тендерного комітету від 25.07.2017р.
Відповідь: Через відсутність кворуму засідання тендерного комітету було проведено пізніше.
залучення субпідрядників
Дата подання: 27 липня 2017 17:46
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:27
Тендерна документація дозволяє учасникам залучати для виконання певних робіт субпідрядні організації. Також у Додатку №2 до тендерної документації вказані кваліфікаційні критерії до учасників та документи якими повинна бути підтверджена відповідність кваліфікаційним критеріям. У звязку з цим просимо повідомити чи у випадку залучення субпідрядної організації для виконання робіт у розмрі понад 20% від суми закупівлі чи повинні учасником подаватися документи передбачені у додатку №2 тендерної документації щодо відповідності субпідрядника кваліфікаційним критеріям щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Сканована (у форматі PDF) копія договору про виконання аналогічних робіт з будівництва споруд мостів, шляхопроводів категорії класу наслідків СС3, виконаних за попередні 5 років вартістю не менше 150 млн. грн.), щодо Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Вимоги до субпідрядника містяться в ч.7 роз ІІІ на ст 8 тендерної документації (надалі ТД).
залучення субпідрядників
Дата подання: 27 липня 2017 17:57
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:26
Згідно тендерної документації допускається залучення субпідрядних організації. У звязку з цим просимо пояснити чи може учасником на виконання вимог додатку №2 щодо наявості досвіду виконання аналогічних робіт з будівництва мостів за попередні 5 років зазначити у відповідній довідці не тільки власні договори про виконання аналогічних робіт з будівництва споруд мостів, шляхопроводів виконаних за попередні 5 років, але і подати в довідці та надати копії договорів про виконання аналогічних робіт з будівництва споруд мостів, шляхопроводів які виконувалися субпідрядником, якого учасник планує залучити до виконання робіт згідно предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Вимоги до субпідрядника містяться в ч.7 роз ІІІ на ст 8 ТД.
залучення субпідрядників
Дата подання: 27 липня 2017 18:07
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:24
Просимо Вас пояснити чи буде допущена до участі в аукціоні пропозиція учасника, якщо загальна вартість наданих учасником копій договорів про виконання аналогічних робіт з будівництва споруд мостів, шляхопроводів виконаних за попередні 5 років буде менше 150 мільйонів гривень, однак вартість копій договорів виконаних субпідрядником, якого учасник планує залучити для виконання певних частини робіт згідно предмету закупівлі (і поданих в складі пропозиції учасника) перевищує 150 млн. гривень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартісний критерій «досвіду виконання аналогічних робіт» вилучено
залучення субпідрядників
Дата подання: 27 липня 2017 18:14
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:24
Просимо Вас пояснити чи буде допущена до участі в аукціоні пропозиція учасника, якщо загальна вартість власних договорів (договорів у яких учасник є стороною договору) є меншою ніж 150 млн грн, але загальна вартість договорів про виконання аналогічних робіт з будівництва споруд мостів, шляхопроводів виконаних за попередні 5 років буде виконаних і учасником і субпідрядною організацією, яку учасник планує залучити до виконання робіт в сукупності перевищує 150 млн. гривень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартісний критерій «досвіду виконання аналогічних робіт» вилучено
залучення субпідрядників
Дата подання: 27 липня 2017 18:22
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:23
Чи повинна субпідрядна організація на підтверджння відповідності таким клаліфікаційним критеріям як "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" та "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" подати відповідну довідку складену у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, засобів механізації, інструментів та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі та довідки, що складена у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Вимоги до субпідрядника містяться в ч.7 роз. ІІІ на ст 8 ТД.
залучення субпідрядників
Дата подання: 27 липня 2017 18:29
Дата відповіді: 28 липня 2017 15:21
Просимо Вас пояснити чи буде допущена до участі в аукціоні пропозиція учасника ,який у довідках про наявність матеріально-технічної бази, засобів механізації, інструментів та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі та/або у довідці що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вкаже недостатню кількість працівників та/або обладнання, однак така достатня кількість працівників відповідної кваліфікації та/або достатня кількість матеріально-технічної бази, засобів механізації, інструментів та обладнання для виконання робіт буде в наявності у субпідрядника, якого субпідрядник залучає для виконання робіт ( наявна і казана субпідрядником у відповідних довідках про матеріально-технічну базу та про наявність працівників відповідної кваліфікації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» встановлюються для учасників закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2017
UA-2017-07-07-002286-b3ee64278df6949d8841dce9444304349
Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МСУ-2" Документи
Відхилено
Документи
АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 вересня 2017 18:35
Протокол розгляду ТП.pdf
05 вересня 2017 18:36
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2017 20:11
Електронний підпис
06 серпня 2017 20:09
Довкілля.pdf
06 серпня 2017 20:09
Підписаний_G0817-6946-GL_tender.pdf
06 серпня 2017 20:09
Лицензия.pdf
06 серпня 2017 20:09
lic_zaver.pdf
06 серпня 2017 20:09
Досвід роботи в галузі.pdf
06 серпня 2017 20:09
Договір ДКБ ВМР 2016.pdf
06 серпня 2017 20:09
Договір Todini 2015.pdf
06 серпня 2017 20:09
Відгук Київавтодор.pdf
06 серпня 2017 20:09
Відгук ДКБ ВМР.pdf
06 серпня 2017 20:09
Todini рекомендації.pdf
06 серпня 2017 20:09
Ліцензія 2017.pdf
06 серпня 2017 20:09
Лист-згода.pdf
06 серпня 2017 20:09
Установчий документ.pdf
06 серпня 2017 20:09
ПДВ.pdf
06 серпня 2017 20:09
ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2017 20:09
Виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2017 20:09
4-ОПП.pdf

Документи

07 серпня 2017 18:02

код ЄДРПОУ 1501817351 у ЄДР не знайдено.

05 вересня 2017 18:39
Протокол розгляду ТП.pdf
05 вересня 2017 18:40
Електронний підпис

Публічні документи

07 серпня 2017 17:28
Електронний підпис
07 серпня 2017 17:26
0_Реєстр документів.docx
07 серпня 2017 17:26
23_гарантия 070817.pdf
07 серпня 2017 17:26
23.1_Банк лиценз.pdf
07 серпня 2017 17:26
23.2_Доверенность.pdf
07 серпня 2017 15:02
15_Довідка_ст_17.pdf
07 серпня 2017 15:01
20.Захист довкілля.pdf
07 серпня 2017 15:01
21.Ліцензія.pdf
07 серпня 2017 15:01
25_календарний план.pdf

Документи

07 серпня 2017 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)
05 вересня 2017 18:33
Протокол розгляду ТП.pdf
05 вересня 2017 18:34
Електронний підпис

Публічні документи

07 серпня 2017 17:13
Довідка про учасника.pdf
07 серпня 2017 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2017 16:33
Субпідрядник.pdf
07 серпня 2017 16:33
Ст 17.pdf
07 серпня 2017 16:33
Розрах. зароб. плати.pdf
07 серпня 2017 16:33
об`єкт. кошт.4-1, 8-1.pdf
07 серпня 2017 16:32
об`єкт. кошт. 1-1.pdf
07 серпня 2017 16:32
Заява дозвіл.pdf
07 серпня 2017 16:32
Загальновироб МЗ -112.pdf
07 серпня 2017 16:32
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2017 16:32
Договірна ціна EXEL.rar
07 серпня 2017 16:32
Договір ПМП.pdf
07 серпня 2017 16:32
Довідка про дозвіл.pdf
07 серпня 2017 16:32
Графік робіт.pdf
07 серпня 2017 16:32
Відгук ПМП.pdf
07 серпня 2017 16:32
Висновок експертизи .pdf
07 серпня 2017 16:32
Адміністратівни МЗ-112.pdf
07 серпня 2017 16:32
Банківська_ліцензія.pdf

Документи

05 вересня 2017 18:38
Протокол розгляду ТП.pdf
05 вересня 2017 18:38
Електронний підпис

Публічні документи

07 серпня 2017 17:20
Выписка.rar
07 серпня 2017 17:20
Устав.rar
07 серпня 2017 17:19
тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2017 17:19
договірна ціна.PDF
07 серпня 2017 17:19
наявність обладнання.PDF
07 серпня 2017 17:19
дозвіл.PDF
07 серпня 2017 17:19
Аналогічний договір.PDF
07 серпня 2017 17:19
наявність працівників.PDF
07 серпня 2017 17:19
технічне завдання.PDF
07 серпня 2017 17:19
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2017 17:19
проект договору.PDF
07 серпня 2017 17:19
Розрахунки - міст.rar
07 серпня 2017 17:19
графік.PDF
07 серпня 2017 17:19
Статут ПБС 1.pdf
07 серпня 2017 17:19
Гарантия 0GO178058OD.rar
07 серпня 2017 17:19
Паспорт.pdf
07 серпня 2017 17:19
Документы банка.rar
07 серпня 2017 17:19
Протокол ЗБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МСУ-2"

АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

ТОВ ПБС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2017 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 198 822 433,40
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 169 899 492,00
UAH з ПДВ
169 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2017 17:13
Довідка про учасника.pdf
07 серпня 2017 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2017 16:33
Субпідрядник.pdf
07 серпня 2017 16:33
Ст 17.pdf
07 серпня 2017 16:33
Розрах. зароб. плати.pdf
07 серпня 2017 16:33
об`єкт. кошт.4-1, 8-1.pdf
07 серпня 2017 16:32
об`єкт. кошт. 1-1.pdf
07 серпня 2017 16:32
Заява дозвіл.pdf
07 серпня 2017 16:32
Загальновироб МЗ -112.pdf
07 серпня 2017 16:32
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2017 16:32
Договірна ціна EXEL.rar
07 серпня 2017 16:32
Договір ПМП.pdf
07 серпня 2017 16:32
Довідка про дозвіл.pdf
07 серпня 2017 16:32
Графік робіт.pdf
07 серпня 2017 16:32
Відгук ПМП.pdf
07 серпня 2017 16:32
Висновок експертизи .pdf
07 серпня 2017 16:32
Адміністратівни МЗ-112.pdf
07 серпня 2017 16:32
Банківська_ліцензія.pdf

Публічні документи

07 серпня 2017 17:20
Выписка.rar
07 серпня 2017 17:20
Устав.rar
07 серпня 2017 17:19
тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2017 17:19
договірна ціна.PDF
07 серпня 2017 17:19
наявність обладнання.PDF
07 серпня 2017 17:19
дозвіл.PDF
07 серпня 2017 17:19
Аналогічний договір.PDF
07 серпня 2017 17:19
наявність працівників.PDF
07 серпня 2017 17:19
технічне завдання.PDF
07 серпня 2017 17:19
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2017 17:19
проект договору.PDF
07 серпня 2017 17:19
Розрахунки - міст.rar
07 серпня 2017 17:19
графік.PDF
07 серпня 2017 17:19
Статут ПБС 1.pdf
07 серпня 2017 17:19
Гарантия 0GO178058OD.rar
07 серпня 2017 17:19
Паспорт.pdf
07 серпня 2017 17:19
Документы банка.rar
07 серпня 2017 17:19
Протокол ЗБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 120 000 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2017 15:54

Документи

29 вересня 2017 15:53
Електронний підпис
29 вересня 2017 15:51
Протокол.PDF
13 вересня 2017 13:06
Звіт з ЄДР (припинено)
13 вересня 2017 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2017 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2017 15:53
Електронний підпис
29 вересня 2017 15:51
Протокол.PDF
13 вересня 2017 13:06
Звіт з ЄДР (припинено)
13 вересня 2017 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2023 13:27
ДУ 14 50-17.pdf укладений
25 травня 2023 13:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:34
ДУ 13 50-17.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:04
ДУ 12 50-17.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 14:47
ДУ 11 50-17.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:02
ду 10 до дог. 50-17.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 10:33
ДУ 9 50-17.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:05
ДУ 8 50-17.pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:29
ДУ 7 50-17.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:14
ду 6 до дог. 50-17 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:00
ДУ5 50-17.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 08:38
ДУ 4 50-17.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 08:37
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2017 14:41
50-17.pdf укладений
17 жовтня 2017 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2020 рік- 29 393 091,58 грн. в т.ч ПДВ 20%- 4 898 848,60 грн
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт (договірна ціна) Договору на 2021 рік становить 4 581 355, 50 грн. в т. ч. ПДВ 20% - 763 559,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2021 рік - 14 381 355,50 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 2 396 892,58 грн. в т.ч. по цій додатковій угоді - 9 800 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 1 633 333,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по даній додатковій угоді- 10 557 759.58 грн. в т.ч ПДВ 20%- 1 759 626.59 грн.
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2021 рік - 30 093 986,15 в т.ч. ПДВ 20% - 5 015 664,36 грн, в тому числі по даній додатковій угоді - 5 154 871, 07 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 859 145,18 грн.
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання Генеральним підрядником Робіт, згідно з умовами даного Договору - по 31 грудня 2022 року включно
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання Генеральним підрядником робіт, згідно з умовами даного Договору - по 31 грудня 2023 року включно
Номер договору про закупівлю: 50-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 111 358 661,21
UAH (в тому числі ПДВ 18 559 776,87 UAH)
Причини розірвання договору: Припинити дію договору шляхом його розірвання у зв'язку із дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) понад 30 календарних днів.