Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
66510000-8 Services on insurance of general liability of air navigation service provider
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Viktoria +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Additional contacts: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2017 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2017 14:41 |
Очікувана вартість: | 30 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 07 липня 2017 13:35 |
Enquiries until: | 29 жовтня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 04 листопада 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 листопада 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 30 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,17 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2017 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2017 16:57 |
перелік змін 2.pdf | |
31 жовтня 2017 16:57 |
ТД в новій редакції 2_311017.doc | |
10 жовтня 2017 16:31 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
14 липня 2017 15:42 |
Роз'яснення.pdf |
31 жовтня 2017 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
31 жовтня 2017 16:57 |
перелік змін 2.pdf
|
|||||||||
31 жовтня 2017 16:57 |
ТД в новій редакції 2_311017.doc
|
|||||||||
10 жовтня 2017 16:31 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||||||||
14 липня 2017 15:42 |
Роз'яснення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- в Тендерній документації в Додатках №3 Технічне завдання та №4 Проект договору Застереження AVN 2001A замінено на Застереження AVN 2002A;
- внесено зміни до п. 3.1 Тендерної документації та проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації);
- внести зміни до п. 4.1: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.10.2017 до 10:00 год.».
Вимоги щодо завантаження учасником файлу цінової пропозиції за результатами аукціону міститься у розділі 6.3.1 та 6.3.2 Тендерної документації.
Необхідності завантажувати файл цінової пропозиції до завершення аукціону немає, і це не вимагається Тендерною документацією.
Заповнення електронної форми з окремим полями, яка містить інформацію про загальну ціну пропозиції (початкову ставку учасника), має відбуватися відповідно до регламенту електронного майданчика, наскільки нам відомо - під час подання пропозиції учасником.
Таким чином, застереження, яке міститься у останньому абзаці п.3.1., має на меті застерегти Учасників від завантаження файлу з ціновою пропозицією до проведення аукціону та з метою виконання вимог Закону.
Учасник у ціновій пропозиції повинен врахувати ризики валютних коливань.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до підпункту 10 п. 3.1. Тендерної документації вимагається надати довідку учасника про те, що його фактичний запас платоспроможності станом на 31.12.2016 року перевищує нормативний в 3 або більше рази.
Така вимога встановлена замовником довільно, без будь-яких розрахунків та обґрунтування, всупереч вимогам нормативних актів.
Законодавець у ч.10 ст. 30 Закону України «Про страхування» встановлює, що на будь-яку дату фактичний запас платоспроможності страховика повинен перевищувати розрахунковий нормативний запас платоспроможності, тобто вважає достатнім для забезпечення платоспроможності страховика просте перевищення, а не кратне, як вимагає замовник.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), затверджені постановою КМУ №913 від 07.12.2016р., містять аналогічну норму.
Зазначена умова тендерної документації обмежує право участі у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, діяльність яких повністю відповідає чинному законодавству щодо забезпечення платоспроможності страховиків.
Дії замовника в частині встановлення наведеної вище умови порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме — недискримінація учасників.
Відповідно до умов підпункту 11 п. 3.1. тендерної документації учасник повинен подати довідку в довільній формі про наявність у Учасника страхових резервів (згідно зі значенням рядка 1530 Форми 1 за 2016 рік) сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 № 3104, у сумі не менше ніж 2% від страхової суми за цією закупівлею за курсом НБУ на дату оголошення закупівлі, з копією такої Форми 1.
Зазначена умова, очевидно, обумовлена вимогою п. 7 технічного завдання (додаток №3 до тендерної документації), згідно з яким 98% загальної страхової суми має бути перестраховано на міжнародному ринку страхових послуг, за виключенням ринку Російської Федерації та без залучення суб'єктів Російської Федерації у якості самостійних перестраховиків або у складі синдикатів чи інших об'єднань або інших суб'єктів, в яких суб'єкти Російської Федерації приймають участь прямо або опосередковано.
Таким чином, замовник виходить із того, що 2% страхової суми, для яких тендерною документацією не вимагається обов’язкове перестрахування, мають бути повністю покриті страховими резервами учасника.
Однак відповідно до ст. 30 Закону України «Про страхування» Якщо страхова сума за окремим предметом договору страхування перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів, страховик
зобов'язаний укласти договір перестрахування.
Наявність резервів на всю суму можливого збитку від страхової події є не єдиним способом забезпечення виплати страхового відшкодування у повному обсязі, передбаченому договором страхування. Згідно із ст. 30 Закону «Про страхування» страховики, які прийняли на себе страхові зобов'язання в обсягах, що перевищують можливість їх виконання за рахунок власних активів, повинні перестрахувати ризик виконання зазначених зобов'язань у перестраховиків резидентів або нерезидентів.
Учасник не позбавлений можливості здійснити перестрахування власної відповідальності у розмірі 2% від страхової суми, що залишаються після здійснення обов’язкового перестрахування 98% страхової суми, та цим забезпечити належне виконання своїх зобов’язань за договором страхування.
Умова є дискримінаційною, оскільки переважна більшість страховиків не відповідає такій умові та, відповідно, позбавляється можливості взяти участь у тендері.
Підпунктом 16 п.3.1. вимагається подання документального підтвердження про реєстрацію учасника щодо обов'язкового авіаційного страхування в Державіаслужбі за постановою КМУ від 07.12.2016 №913 та наказу Державіаслужби від 17.01.2017 №21.
Фактично така умова вимагає наявності у учасника для здійснення добровільного страхування відповідальності, яке є предметом закупівлі, ліцензії на здійснення обов’язкового виду страхування, що суперечить чинному законодавству.
Відповідно до ст. ст. 6 та 7 Закону «Про страхування» добровільне страхування відповідальності перед третіми особами та обов’язкове авіаційне страхування цивільної авіації є різними видами страхування, ліцензуються окремо, мають різні предмети страхування, наявність ліцензії з одного з них не є передумовою для отримання страховиком ліцензії з іншого виду. Відсутність ліцензії з обов’язкового виду страхування ніяким чином не впливає на спроможність страховика здійснювати страхування, що є предметом закупівлі.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до страховиків, які не мають зазначеної ліцензії з обов’язкового виду страхування, та штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Вважаємо, що вказані умови є дискримінаційними, їх включення до тендерної документації суперечить вимогам ст. ст. 3, 5, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якими недискримінація учасників є принципом процедури закупівель, а замовникові заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та обмежувати конкуренцію.
Крім того слід зазначити, що подання вказаних у підпунктах 10, 11 та 16 п.3.1. тендерної документації, документів передбачено для підтвердження відповідності учасника технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, однак не ті не інші не встановлюють вимог (критеріїв) щодо кратного перевищення фактичного запасу платоспроможності над нормативним, щодо розмірів страхових резервів та наявності ліцензії з обов’язкового авіаційного страхування. Така суперечливість тендерної документації порушує принципи відкритості та прозорості процедури, встановлені ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 14 липня 2017 17:10
Дата подання: 02 серпня 2017 12:57
Дата подання: 13 жовтня 2017 15:53
Дата подання: 13 жовтня 2017 17:35
Дата подання: 02 листопада 2017 18:07
Дата подання: 14 листопада 2017 16:48
Дата подання: 15 листопада 2017 17:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-09-21-000003 ● a66a2736c687486db69f13d6eaf5dcf9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2018 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2018 № 208
Київ
Про тестування
персонального кабінету
Держаудитслужби в
електронній системі
закупівель
Відповідно до пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з метою тестування механізму зворотного зв'язку із замовниками та напрацювання практичного досвіду стосовно функціональних можливостей персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Провести тестування шляхом здійснення заходів у персональному кабінеті Держаудитслужби в електронній системі закупівель, передбачених для здійснення моніторингу закупівель відповідно до переліку, що додається (за згодою відповідних замовників).
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення тестування персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова підпис Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 21.09.2018 № 208
Перелік
закупівель, щодо яких здійснюється тестування моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-08-03-002144-b 03 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
2 UA-2018-09-13-000201-a 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
3 UA-2018-06-13-000667-b 13 червня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
4 UA-2018-09-06-002134-a 06 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
5 UA-2018-09-13-000379-c 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
6 UA-2017-07-07-001332-b 07 липня 2017 р. Інформація, отримана від замовника
7 UA-2018-08-31-000153-a 31 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель підпис С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-09-24 12:45:08
Тестування діалогу
Просимо надати підтвердження щодо отримання даного запиту
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2018 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ "СК "Альянс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПАТ Страхова компанія Універсальна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "СК ПЗУ Україна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Страхова компанія Універсальна #20113829 |
Переможець |
29 700 000,00
UAH
|
07 грудня 2017 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 10:56
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
02 липня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2020 10:40
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2020 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2018 15:00
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:18
|
ДУ № 1 провайдер.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2017 16:03
|
ДУ № 1 провайдер.pdf | укладений |
20 грудня 2017 16:02
|
Договір страхування провайдер.pdf | укладений |
20 грудня 2017 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п.4 частини четвертої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 3 п.7.11 Договору Сторони дійшли спільної згоди викласти п. 3.6 Договору у новій редакції: «3.6. Страховий платіж за Договором підлягає сплаті частинами, згідно зі строком внесення платежів: Період страхування (2 роки) Сума платежу, грн. Термін внесення З 02.03.2018 по 01.03.2019 14 850 000,00 до 28.02.2018 З 02.03.2019 по 01.03.2020 14 850 000,00 до 28.02.2019 2. Викласти п. 10.1 цього Договору у новій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. Строк надання послуг (період страхування) становить 2 роки. Початок надання послуг (періоду страхування) - 00 годин 00 хвилин 02.03.2018.». |
Номер договору про закупівлю: | 13-609/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-609/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмету закупівлі «66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування», що забезпечить здійснення Страхувальником аеронавігаційного обслуговування в частині повітряного простору Словацької Республіки, на підставі п. 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли спільної згоди викласти п. 1.1 Договору в новій редакції: «1.1. Предметом договору є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать законодавству і пов’язані з відшкодуванням Страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну під час аеронавігаційного обслуговування в повітряному просторі України, в частині повітряного простору Словацької Республіки (у межах, визначених у Збірнику аеронавігаційної інформації України) та в повітряному просторі над відкритим морем, де у відповідності до міжнародних угод відповідальність за безпеку польотів та організацію аеронавігаційного обслуговування покладено на Україну.». |
Номер договору про закупівлю: | 13-609/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-609/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 7.11 Договору на підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору до 01.07.2020 включно зі збільшенням ціни Договору на 4 950 000,00 грн. (чотири мільйона дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 20 % від суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 13-609/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |