Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування
66510000-8 Services on insurance of general liability of air navigation service provider
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2017-07-07-001332-b 64e3160cd5c44a58a0ecc37b30ebe342
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія

+380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Viktoria
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Additional contacts: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2017 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2017 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2017 14:41
Очікувана вартість: 30 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900000 UAH
Publication date: 07 липня 2017 13:35
Enquiries until: 29 жовтня 2017 10:00
Complaints submission until: до 04 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 листопада 2017 10:00

Information

Estimated total value: 30 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,17 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

66510000-8 Services on insurance of general liability of air navigation service provider
CPV: 66510000-8
Період постачання: з 02 грудня 2017 по 01 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2017 16:57
перелік змін 2.pdf
31 жовтня 2017 16:57
ТД в новій редакції 2_311017.doc
10 жовтня 2017 16:31
Перелік змін до ТД.pdf
14 липня 2017 15:42
Роз'яснення.pdf
31 жовтня 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2017 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2017 16:57
перелік змін 2.pdf
31 жовтня 2017 16:57
ТД в новій редакції 2_311017.doc
10 жовтня 2017 16:31
ТД в новій редакціїdoc.doc
07 липня 2017 13:35
ТД страхування провайдер.doc
10 жовтня 2017 16:31
Перелік змін до ТД.pdf
14 липня 2017 15:42
Роз'яснення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про відшкодування Авіакомпанії «Белавіа»
Дата подання: 13 липня 2017 11:24
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 16:35
Як відомо із ЗМІ, 21 жовтня 2016 року літак Боїнг 737-800 (бортовий НОМЕР EW-456PA) авіакомпаній "Белавіа", що виконував рейс В2-840 по маршруту Жуляни (Київ), - Мінськ був вимушено повернутися в аеропорт вильоту. На борту знаходилося 136 пасажирів і 6 членів екіпажа. Обставини - у 15:36 за 50 км. до входу в повітряний простір Республіки Білорусь командирові повітряного судна поступила вказівка від диспетчера управління повітряного руху районного центру "Київ", вхідного в державне підприємство обслуговування повітряного руху "Украєрорух", про негайне повернення в аеропорт вильоту без пояснення яких-небудь причин. Також було заявлено, що в разі невиконання команди в повітря будуть підняті винищувачі. Після посадки з борту повітряного судна правоохоронними органами України був знятий один пасажир, що є громадянином Вірменії. Після дозаправки в 16:37 рейс В2-840 вилетів до Мінська і благополучно приземлився в Національному аеропорту "Мінськ" в 17:33 за місцевим часом. Що стосується знятого з рейса пасажира, то він правоохоронними органами України був відпущений і вилетів в 19:00 рейсом B2-830 авіакомпанії "Белавіа" до Мінська. "Белавіа" мала намір вимагати з ДП "Украєрорух" відшкодування витрат, пов'язаних з поверненням літака в міжнародний аеропорт "Жуляни" Просимо повідомити - яким чином, та на яку суму відшкодувань було врегульовано позов Авіакомпанії «Белавіа» до ДП «Украерорух»? Або якщо даний позов ще знаходиться у стані розгляду, то на яку суму відшкодувань розраховує Авіакомпанія «Белавіа»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подія, про яку йдеться у запиті, не є страховим випадком і у тому числі не стосується предмета закупівлі. Питання щодо події були врегульовані між Украерорухом та ТОВ «Авіакомпанія Белавіа» шляхом досягнення домовленостей
Щодо Застереження AVN 2001A
Дата подання: 13 липня 2017 11:24
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 16:37
У переліку Застережень, що вказані у п.9 Технічного завдання Тендерної документації, вказано Застереження AVN 2001A. Але Зміст цього Застереження застосовується тільки при страхуванні КАСКО Повітряних Суден, а також при страхуванні Відповідальності Авіаційних перевізників, та ніякого відношення до страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування це Застереження не має. Просимо повідомити - чи можливо надання іншого Застереження, яке б все ж відповідало виду страхових послуг, що виносяться до публічних закупівель? Наприклад, Застереження AVN 2002A.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи потребу внести зміни на запит учасника та для врахування рішення Колегії затверджений перелік змін, а саме, Тендерну документацію викладено в новій редакції, у т.ч.:
- в Тендерній документації в Додатках №3 Технічне завдання та №4 Проект договору Застереження AVN 2001A замінено на Застереження AVN 2002A;
- внесено зміни до п. 3.1 Тендерної документації та проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації);
- внести зміни до п. 4.1: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.10.2017 до 10:00 год.».
Про Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 13 липня 2017 14:35
Дата відповіді: 14 липня 2017 15:40
Із Зауваження, що викладене у останньому абзаці п.3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», вимога «У разі, якщо інформація про ціну пропозиції учасника процедури закупівлі стане доступною в електронній системі закупівель для перегляду на етапі розгляду пропозицій (до проведення електронного аукціону), пропозиція такого учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.» Згідно вимог п.4.3. «Процедура розкриття тендерних пропозицій» задекларовано, що «після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.» Виникає питання – коли та у який термін Учаснику, тендерну пропозицію якого не відхилено Протоколом розгляду тендерних пропозицій, подавати свою цінову пропозицію для загрузки та участі у електронному аукціоні, тому що вимоги п.5.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» декларують, що «До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.» Із викладеного виходить, що вже до початку електронного аукціону автоматично розкриваються цінові пропозиції, але ж ніде у Тендерної документації не вказано – коли та у який термін цінову пропозицію потрібно подавати та завантажуватич?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 25 Закону «Про публічні закупівлі» документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями …. та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Вимоги щодо завантаження учасником файлу цінової пропозиції за результатами аукціону міститься у розділі 6.3.1 та 6.3.2 Тендерної документації.
Необхідності завантажувати файл цінової пропозиції до завершення аукціону немає, і це не вимагається Тендерною документацією.
Заповнення електронної форми з окремим полями, яка містить інформацію про загальну ціну пропозиції (початкову ставку учасника), має відбуватися відповідно до регламенту електронного майданчика, наскільки нам відомо - під час подання пропозиції учасником.
Таким чином, застереження, яке міститься у останньому абзаці п.3.1., має на меті застерегти Учасників від завантаження файлу з ціновою пропозицією до проведення аукціону та з метою виконання вимог Закону.
Валютні привязки
Дата подання: 17 липня 2017 14:42
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 16:38
Згідно вимог тендерної документації, 98% ризику повинно перестраховуватись у нерезидента Перестраховика. Ціна в Договорі страхування зафіксована в гривні. В тендерній документації, яка була опублікована в квітні 2017 року, були внесені зміни та даний валютний ризик вирішувався наступним чином: "При зміні курсу валют на момент оплати чергової частини страхового платежу більше ніж на 20% від курсу, який визначався на момент здійсненя закупки, імпортна складова перераховувалась згідно зміни курсу". Питання 1. Чи є можливість внести зміни до тендерної документації та привязати чергові платежі по Договору до курсу долара НБУ на дату сплати чергових платежів? Питання 2. Якщо варіант з привязкою чергових платежів до курсу долара НБУ на дату їх оплати неможливий, чи є можливість додати умову про розрахунок імпортної складової, яка була передбачена в попередньому тендері? Питання 3. Якщо обидва варіанта неможливо реалізувати, просимо повідомити, яким чином буде вирішуватись питання недостатності платежу для оплати премії Перестрахувальника? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією (у тому числі проектом договору) не передбачена зміна ціни договору в сторону збільшення у звязку з коливаннями курсу долара.
Учасник у ціновій пропозиції повинен врахувати ризики валютних коливань.
Запитання щодо аудиторського звіту
Дата подання: 24 липня 2017 15:24
Дата відповіді: 26 липня 2017 16:54
Відповідно до Тендерної документації, від Учасника вимагається доповнити звід аудитора довідкою про відповідність аудиторської компанії вимогам Постанови. За якою формою має бути складено цю довідку та яка інформація повинна у ній міститися? Вдячні заздалегідь.
Відповідь: Надається Довідка у довільній формі з інформацією про відповідність аудиторської компанії вимогам Постанови КМУ від 04.06.2015 №390
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-07-001332-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТДВ СК Гардіан, Код ЄДРПОУ:35417298
Дата подання: 25 липня 2017 12:07
Суперечливість тендерної документації порушує принципи відкритості та прозорості процедури, встановлені ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»
Відповідно до п.3.1. Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів копіями документів на підтвердження технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям. Далі у цьому пункті міститься перелік документів, які, як виходить із наведеного тексту, мають підтверджувати відповідність учасника технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до підпункту 10 п. 3.1. Тендерної документації вимагається надати довідку учасника про те, що його фактичний запас платоспроможності станом на 31.12.2016 року перевищує нормативний в 3 або більше рази.
Така вимога встановлена замовником довільно, без будь-яких розрахунків та обґрунтування, всупереч вимогам нормативних актів.
Законодавець у ч.10 ст. 30 Закону України «Про страхування» встановлює, що на будь-яку дату фактичний запас платоспроможності страховика повинен перевищувати розрахунковий нормативний запас платоспроможності, тобто вважає достатнім для забезпечення платоспроможності страховика просте перевищення, а не кратне, як вимагає замовник.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), затверджені постановою КМУ №913 від 07.12.2016р., містять аналогічну норму.
Зазначена умова тендерної документації обмежує право участі у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, діяльність яких повністю відповідає чинному законодавству щодо забезпечення платоспроможності страховиків.
Дії замовника в частині встановлення наведеної вище умови порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме — недискримінація учасників.

Відповідно до умов підпункту 11 п. 3.1. тендерної документації учасник повинен подати довідку в довільній формі про наявність у Учасника страхових резервів (згідно зі значенням рядка 1530 Форми 1 за 2016 рік) сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 № 3104, у сумі не менше ніж 2% від страхової суми за цією закупівлею за курсом НБУ на дату оголошення закупівлі, з копією такої Форми 1.
Зазначена умова, очевидно, обумовлена вимогою п. 7 технічного завдання (додаток №3 до тендерної документації), згідно з яким 98% загальної страхової суми має бути перестраховано на міжнародному ринку страхових послуг, за виключенням ринку Російської Федерації та без залучення суб'єктів Російської Федерації у якості самостійних перестраховиків або у складі синдикатів чи інших об'єднань або інших суб'єктів, в яких суб'єкти Російської Федерації приймають участь прямо або опосередковано.
Таким чином, замовник виходить із того, що 2% страхової суми, для яких тендерною документацією не вимагається обов’язкове перестрахування, мають бути повністю покриті страховими резервами учасника.
Однак відповідно до ст. 30 Закону України «Про страхування» Якщо страхова сума за окремим предметом договору страхування перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів, страховик
зобов'язаний укласти договір перестрахування.
Наявність резервів на всю суму можливого збитку від страхової події є не єдиним способом забезпечення виплати страхового відшкодування у повному обсязі, передбаченому договором страхування. Згідно із ст. 30 Закону «Про страхування» страховики, які прийняли на себе страхові зобов'язання в обсягах, що перевищують можливість їх виконання за рахунок власних активів, повинні перестрахувати ризик виконання зазначених зобов'язань у перестраховиків резидентів або нерезидентів.
Учасник не позбавлений можливості здійснити перестрахування власної відповідальності у розмірі 2% від страхової суми, що залишаються після здійснення обов’язкового перестрахування 98% страхової суми, та цим забезпечити належне виконання своїх зобов’язань за договором страхування.
Умова є дискримінаційною, оскільки переважна більшість страховиків не відповідає такій умові та, відповідно, позбавляється можливості взяти участь у тендері.

Підпунктом 16 п.3.1. вимагається подання документального підтвердження про реєстрацію учасника щодо обов'язкового авіаційного страхування в Державіаслужбі за постановою КМУ від 07.12.2016 №913 та наказу Державіаслужби від 17.01.2017 №21.
Фактично така умова вимагає наявності у учасника для здійснення добровільного страхування відповідальності, яке є предметом закупівлі, ліцензії на здійснення обов’язкового виду страхування, що суперечить чинному законодавству.
Відповідно до ст. ст. 6 та 7 Закону «Про страхування» добровільне страхування відповідальності перед третіми особами та обов’язкове авіаційне страхування цивільної авіації є різними видами страхування, ліцензуються окремо, мають різні предмети страхування, наявність ліцензії з одного з них не є передумовою для отримання страховиком ліцензії з іншого виду. Відсутність ліцензії з обов’язкового виду страхування ніяким чином не впливає на спроможність страховика здійснювати страхування, що є предметом закупівлі.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до страховиків, які не мають зазначеної ліцензії з обов’язкового виду страхування, та штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.

Вважаємо, що вказані умови є дискримінаційними, їх включення до тендерної документації суперечить вимогам ст. ст. 3, 5, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якими недискримінація учасників є принципом процедури закупівель, а замовникові заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та обмежувати конкуренцію.

Крім того слід зазначити, що подання вказаних у підпунктах 10, 11 та 16 п.3.1. тендерної документації, документів передбачено для підтвердження відповідності учасника технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, однак не ті не інші не встановлюють вимог (критеріїв) щодо кратного перевищення фактичного запасу платоспроможності над нормативним, щодо розмірів страхових резервів та наявності ліцензії з обов’язкового авіаційного страхування. Така суперечливість тендерної документації порушує принципи відкритості та прозорості процедури, встановлені ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 вересня 2017 13:00
Причина: рішення АМКУ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АТ СК "БУСІН", Код ЄДРПОУ:19492371
Дата подання: 14 липня 2017 17:10
СКАРГА на порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов
СКАРГА на порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю за предметом «66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування. Код ДК 021-2015: 66510000-8 – страхові послуги»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2017 17:38
рішення від 18.07.2017 № 4719+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 18 липня 2017 17:38
Рішення від 02.08.2017 № 5147.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2017 19:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Для врахування рішення Колегії було внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 10 жовтня 2017 17:05
Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "Страховая Компания "ВУСО"", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 02 серпня 2017 12:57
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга щодо порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації (назва предмета закупівлі - 66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування. Код ДК 021-2015: 66510000-8 – страхові послуги)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2017 16:35
Рішення від 04.08.2017 № 5229.PDF
Дата публікації: 07 серпня 2017 16:34
Рішення від 22.08.2017 № 5789.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2017 21:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Для врахування рішення Колегії було внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 10 жовтня 2017 17:06
Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 13 жовтня 2017 15:53
СКАРГА НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ШЛЯХОМ ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ
СКАРГА на порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю за предметом «66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування. Код ДК 021-2015: 66510000-8 – страхові послуги»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2017 19:46
рішеннявід 18.10.2017 № 7291.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2017 19:46
Щодо розгляду скарги UA-2017-07-07-001332-b.a7.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2017 19:43
Рішення від 30.10.2017 № 7612.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2017 21:57
Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: АТ СК "БУСІН", Код ЄДРПОУ:19492371
Дата подання: 13 жовтня 2017 17:35
СКАРГА на порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов
СКАРГА на порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю за предметом «66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування. Код ДК 021-2015: 66510000-8 – страхові послуги»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2017 23:21
Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.c9
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 02 листопада 2017 18:07
скарга на порушення процедури закупівлі
Скарга на порушення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю за предметом «66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування. Код ДК 021-2015: 66510000-8 – страхові послуги»
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.11.2017 № 7810.PDF
Дата публікації: 07 листопада 2017 20:20
Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.a10
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 14 листопада 2017 16:48
Скарга на кваліфікацію
СКАРГА щодо порушення розгляду тендерних пропозицій при проведенні процедури закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2017 16:28
рішення від 17.11.2017 № 8077 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2017 16:28
рішення від 28.11.2017 № 8361.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2017 18:38
Номер скарги: UA-2017-07-07-001332-b.a11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "СК ПЗУ Україна", Код ЄДРПОУ:20782312
Дата подання: 15 листопада 2017 17:15
Скарга, що стосуються прийнятих рішень
Скарга щодо рішення про допущення до аукціону участників, яке суперечить Законодавству України
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2017 14:41
рішення від 17.11.2017 № 8069+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 20 листопада 2017 14:39
рішення від 01.12.2017 № 8465.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 19:43

Документи подані скаржником

14 липня 2017 17:10
СКАРГА
14 липня 2017 17:10
Протокол розгляду №6
14 липня 2017 17:10
Протокол відміни №7
14 липня 2017 17:10
Мін.Економ.
14 липня 2017 17:10
Рішення АМКУ

Документи Органу Оскарження

07 серпня 2017 16:34
Рішення від 04.08.2017 № 5229.PDF
29 серпня 2017 21:00
Рішення від 22.08.2017 № 5789.pdf

Документи подані скаржником

13 жовтня 2017 15:50
Скарга.zip
02 листопада 2017 17:58
Скарга.zip

Документи подані скаржником

13 жовтня 2017 17:35
СКАРГА
13 жовтня 2017 17:35
Протокол розгляду №6
13 жовтня 2017 17:35
Протокол відміни №7
13 жовтня 2017 17:35
Рішення АМКУ 827
13 жовтня 2017 17:35
Баланс 2016
13 жовтня 2017 17:35
Рішення АМКУ 5147
13 жовтня 2017 17:35
Рішення АМКУ 5789

Документи подані скаржником

02 листопада 2017 18:06
Скарга.zip

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2017 20:20
рішення від 07.11.2017 № 7810.PDF

Документи подані скаржником

14 листопада 2017 16:45
Скарга.zip
21 листопада 2017 12:36
Scanitto_2017-11-21_001.jpg

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2017 18:38
рішення від 28.11.2017 № 8361.pdf

Документи подані скаржником

15 листопада 2017 17:15
СКАРГА.pdf
15 листопада 2017 17:15
Рішення від 22.08.2017 _5789.pdf
15 листопада 2017 17:15
Рішення від 02.08.2017 _5147.pdf
15 листопада 2017 17:15
Рішення 26.04.2016.pdf
15 листопада 2017 17:15
Платіжне Доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-09-21-000003 ● a66a2736c687486db69f13d6eaf5dcf9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    3. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    4. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    5. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2018 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.09.2018 № 208

Київ


Про тестування
персонального кабінету
Держаудитслужби в
електронній системі
закупівель


Відповідно до пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з метою тестування механізму зворотного зв'язку із замовниками та напрацювання практичного досвіду стосовно функціональних можливостей персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Провести тестування шляхом здійснення заходів у персональному кабінеті Держаудитслужби в електронній системі закупівель, передбачених для здійснення моніторингу закупівель відповідно до переліку, що додається (за згодою відповідних замовників).
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення тестування персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова підпис Л. ГАВРИЛОВА


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.09.2018 № 208


Перелік
закупівель, щодо яких здійснюється тестування моніторингу закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-08-03-002144-b 03 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
2 UA-2018-09-13-000201-a 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
3 UA-2018-06-13-000667-b 13 червня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
4 UA-2018-09-06-002134-a 06 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
5 UA-2018-09-13-000379-c 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
6 UA-2017-07-07-001332-b 07 липня 2017 р. Інформація, отримана від замовника
7 UA-2018-08-31-000153-a 31 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель підпис С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-09-24 12:45:08

Тестування діалогу

Просимо надати підтвердження щодо отримання даного запиту

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2018
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2017
UA-2017-07-07-001332-b64e3160cd5c44a58a0ecc37b30ebe342
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "СК "Альянс" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ Страхова компанія Універсальна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "СК ПЗУ Україна" Документи
Відхилено
Документи

Документи

08 листопада 2017 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 11:47
ПР 6 розгляду пропозицій.pdf
10 листопада 2017 11:48
Електронний підпис

Публічні документи

06 листопада 2017 17:30
Реєстр акціонерів 24.04.2017.pdf
19 жовтня 2017 19:53
гарантия 2634.zip
19 жовтня 2017 19:53
14. Лист-згода.pdf
19 жовтня 2017 19:53
7. Ліцензія.pdf
19 жовтня 2017 19:53
1. Статут.pdf

Документи

08 листопада 2017 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 11:50
ПР 6 розгляду пропозицій.pdf
10 листопада 2017 11:51
Електронний підпис

Публічні документи

07 листопада 2017 19:25
Трудові книжки.pdf
07 листопада 2017 18:45
Довідка_Додаток1.pdf
07 листопада 2017 18:45
Ф1.pdf
07 листопада 2017 17:53
Л_ценз_я Григорчук.zip
07 листопада 2017 17:53
Гарантия_6129 ПрАТ СК ВУСО.zip
07 листопада 2017 17:02
Ф1.pdf
07 листопада 2017 17:02
Трудові книжки.pdf
07 листопада 2017 17:02
Двідка_не платник ПДВ.pdf
07 листопада 2017 17:02
17.выписка с НДУ_10%.jpg
07 листопада 2017 17:02
15.Довідка по БГ.pdf
07 листопада 2017 17:02
14.Лист-згода з проектом Дог.pdf
07 листопада 2017 17:01
12.Довідка_беззбитковість.pdf
07 листопада 2017 17:01
11.Довідка_резерви.pdf
07 листопада 2017 17:01
10.Довідка_капітал.pdf
07 листопада 2017 17:01
9.Довідка_перевищення ФЗП.pdf
07 листопада 2017 17:01
8.Правила 07-02.pdf
07 листопада 2017 17:01
7.Лицензия.jpg
07 листопада 2017 17:01
5.Довідка_відповідність ТЗ.pdf
07 листопада 2017 17:01
4.Довідка_ст 17.pdf
07 листопада 2017 17:01
3.4.Аналогічний договір.pdf
07 листопада 2017 17:01
3.3.Довідка досвід виконання.pdf
07 листопада 2017 17:01
3.2.Довідка про працівників.pdf
07 листопада 2017 17:01
3.1.Довідка_мат тех база.pdf
07 листопада 2017 17:01
2.Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2017 17:01
1.8.Статут.pdf
07 листопада 2017 17:01
1.7.Протокол 17_2017.pdf
07 листопада 2017 17:01
1.6.Протокол 17_2014.pdf
07 листопада 2017 17:01
1.5.Протокол 12_2011.pdf
07 листопада 2017 17:01
1.2.Контракт_Мітроніна.pdf
07 листопада 2017 17:01
1.1.Відомості про керівника.pdf

Документи

08 листопада 2017 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 11:35
ПР 6 розгляду пропозицій.pdf
10 листопада 2017 11:36
Електронний підпис

Публічні документи

07 листопада 2017 19:16
1_Наказ_Гордієнко.pdf
07 листопада 2017 19:16
Ф2 Звіт про фінрезультати.pdf
07 листопада 2017 19:16
Ф1 Баланс.pdf
07 листопада 2017 19:16
Довідка_Правила .pdf
07 листопада 2017 19:16
17 Реестр акционеров 30.10.2017.pdf
07 листопада 2017 19:16
16_Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2017 19:16
15_Банковская гарантия.zip
07 листопада 2017 19:16
13_Лист_згода.pdf
07 листопада 2017 19:16
12_Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2017 19:16
11_Довідка_страхові резерви.pdf
07 листопада 2017 19:16
11_Довідка_беззбитковість.pdf
07 листопада 2017 19:16
9_ДОВІДКА_розрахунок.pdf
07 листопада 2017 19:16
7_Ліцензія.pdf
07 листопада 2017 19:16
6_Довіреність.pdf
07 листопада 2017 19:16
4_ДОВІДКА_ст 17.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_5_Відгук_Нью-Системс.jpg
07 листопада 2017 19:16
3_4_Нью-Системс_2016.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_3_Нью-Системс_2015.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_3_ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_2_Трудові книжки.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_2_ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_1_ДОВІДКА ДОСВІД.pdf
07 листопада 2017 19:16
2_ДОВІДКА_додаток 5.pdf
07 листопада 2017 19:16
1_Статут_Код доступа INGO.pdf
07 листопада 2017 19:16
1_протокол 32- ПрАТ.pdf

Документи

08 листопада 2017 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 11:38
ПР 6 розгляду пропозицій.pdf
10 листопада 2017 11:38
Електронний підпис

Публічні документи

08 грудня 2017 09:57
Цінова пропозиція
07 листопада 2017 19:46
Статут IC Universalna.pdf

Конфіденційні документи

07 листопада 2017 19:46
Трудові книжки_Накази IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
Трудова угода з Головою Правління IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
Протокол Загальних зборів IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
ДУ контракт Музичко 2018.PDF

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
Витяг з Протоколу 5 щодо продовження повноважень Голови Правління IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

Документи

08 листопада 2017 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 11:40
ПР 6 розгляду пропозицій.pdf
10 листопада 2017 11:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СК "Альянс"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

ПАТ Страхова компанія Універсальна

ПрАТ "СК ПЗУ Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2017 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ Страхова компанія Універсальна 29 803 833,00
UAH
29 700 000,00
UAH
Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" 29 938 084,50
UAH
29 750 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2017 09:57
Цінова пропозиція
07 листопада 2017 19:46
Статут IC Universalna.pdf

Конфіденційні документи

07 листопада 2017 19:46
Трудові книжки_Накази IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
Трудова угода з Головою Правління IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
Протокол Загальних зборів IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
ДУ контракт Музичко 2018.PDF

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

07 листопада 2017 19:46
Витяг з Протоколу 5 щодо продовження повноважень Голови Правління IC Universalna.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані, що не підлягають розголошенню

Публічні документи

07 листопада 2017 19:16
1_Наказ_Гордієнко.pdf
07 листопада 2017 19:16
Ф2 Звіт про фінрезультати.pdf
07 листопада 2017 19:16
Ф1 Баланс.pdf
07 листопада 2017 19:16
Довідка_Правила .pdf
07 листопада 2017 19:16
17 Реестр акционеров 30.10.2017.pdf
07 листопада 2017 19:16
16_Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2017 19:16
15_Банковская гарантия.zip
07 листопада 2017 19:16
13_Лист_згода.pdf
07 листопада 2017 19:16
12_Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2017 19:16
11_Довідка_страхові резерви.pdf
07 листопада 2017 19:16
11_Довідка_беззбитковість.pdf
07 листопада 2017 19:16
9_ДОВІДКА_розрахунок.pdf
07 листопада 2017 19:16
7_Ліцензія.pdf
07 листопада 2017 19:16
6_Довіреність.pdf
07 листопада 2017 19:16
4_ДОВІДКА_ст 17.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_5_Відгук_Нью-Системс.jpg
07 листопада 2017 19:16
3_4_Нью-Системс_2016.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_3_Нью-Системс_2015.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_3_ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_2_Трудові книжки.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_2_ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
07 листопада 2017 19:16
3_1_ДОВІДКА ДОСВІД.pdf
07 листопада 2017 19:16
2_ДОВІДКА_додаток 5.pdf
07 листопада 2017 19:16
1_Статут_Код доступа INGO.pdf
07 листопада 2017 19:16
1_протокол 32- ПрАТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ Страхова компанія Універсальна

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ Страхова компанія Універсальна
#20113829
Переможець 29 700 000,00
UAH
07 грудня 2017 17:48

Документи

07 грудня 2017 17:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ Страхова компанія Універсальна
#20113829
29 700 000,00
UAH
Документи

Документи

07 грудня 2017 17:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 10:56
Звіт про виконання договору.pdf укладений
02 липня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 10:40
ДУ №5.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 15:00
ДУ №4.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 14:50
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 16:18
ДУ № 1 провайдер.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 16:17
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 16:03
ДУ № 1 провайдер.pdf укладений
20 грудня 2017 16:02
Договір страхування провайдер.pdf укладений
20 грудня 2017 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.4 частини четвертої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 3 п.7.11 Договору Сторони дійшли спільної згоди викласти п. 3.6 Договору у новій редакції: «3.6. Страховий платіж за Договором підлягає сплаті частинами, згідно зі строком внесення платежів: Період страхування (2 роки) Сума платежу, грн. Термін внесення З 02.03.2018 по 01.03.2019 14 850 000,00 до 28.02.2018 З 02.03.2019 по 01.03.2020 14 850 000,00 до 28.02.2019 2. Викласти п. 10.1 цього Договору у новій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. Строк надання послуг (період страхування) становить 2 роки. Початок надання послуг (періоду страхування) - 00 годин 00 хвилин 02.03.2018.».
Номер договору про закупівлю: 13-609/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-609/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмету закупівлі «66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування», що забезпечить здійснення Страхувальником аеронавігаційного обслуговування в частині повітряного простору Словацької Республіки, на підставі п. 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли спільної згоди викласти п. 1.1 Договору в новій редакції: «1.1. Предметом договору є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать законодавству і пов’язані з відшкодуванням Страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну під час аеронавігаційного обслуговування в повітряному просторі України, в частині повітряного простору Словацької Республіки (у межах, визначених у Збірнику аеронавігаційної інформації України) та в повітряному просторі над відкритим морем, де у відповідності до міжнародних угод відповідальність за безпеку польотів та організацію аеронавігаційного обслуговування покладено на Україну.».
Номер договору про закупівлю: 13-609/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-609/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 7.11 Договору на підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору до 01.07.2020 включно зі збільшенням ціни Договору на 4 950 000,00 грн. (чотири мільйона дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 20 % від суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 13-609/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2017 — 01 липня 2020
Сума оплати за договором: 34 650 000,00
UAH