Капітальний ремонт по утепленню фасаду
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2017-07-07-000827-b 18dba8b2aa264d55919399e51d8936d5
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02770096
Місцезнаходження замовника: 69096, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Контактна особа замовника: Ракоєд Наталія Володимирівна
+380612869668
zddi@zp.ukrtel.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 11:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2017 11:51
Початок аукціону: 14 липня 2017 12:15
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт по утепленню фасаду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт по утепленню фасаду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Донецька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2017  —  01 листопада 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 липня 2017 10:09
Електронний цифровий підпис
10 липня 2017 10:05
ОГОЛОШЕННЯ (07.2017).docx
07 липня 2017 13:38
експертний звіт
07 липня 2017 13:38
експертний звіт
07 липня 2017 11:47
Лок.кошт..pdf
07 липня 2017 11:47
Дефектн.акт.pdf
10 липня 2017 10:09
Електронний цифровий підпис
07 липня 2017 13:48
Електронний цифровий підпис
07 липня 2017 11:49
Електронний цифровий підпис
10 липня 2017 10:05
ОГОЛОШЕННЯ (07.2017).docx
07 липня 2017 11:47
ОГОЛОШЕННЯ (07.2017).docx
07 липня 2017 13:38
експертний звіт
07 липня 2017 11:47
Догов.ціна.pdf
07 липня 2017 13:38
експертний звіт
07 липня 2017 11:47
Звед.кошт..pdf
07 липня 2017 11:47
Лок.кошт..pdf
07 липня 2017 11:47
Дефектн.акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договра
Дата подання: 11 липня 2017 11:04
согласно технической документации, додаток 2 проект договора на проектные работы и получение экспертного отчета ?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-07-000827-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 17 липня 2017 15:15
Вимога
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі

1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Пропозиція Учасника ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), якого визначено переможцем процедури закупівлі, не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення про визначення ТОВ "Компанія Позитив" (36315588) Переможцем процедури закупівлі (Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р.) та прийняти рішення про дискваліфікацію ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі:
- в п.6.4. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про надання Учасниками кошторисної документації (пропечатаної та підписаної учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.
Учасник ТОВ «Компанія Позитив», якого визначено переможцем процедури закупівлі, в складі своєї пропозиції не надав Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, при цьому адміністративні витрати включені ним до Договірної ціни (№8);
- в п.7.4. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про надання Учасниками сканованих копій договорів на виконання аналогічних робіт відповідно до п.7.4 та підтвердження щодо виконання даних робіт (наприклад, акт виконаних робіт, що підтверджує виконання договору). Виходячи з формулювання вимог, Учасники повинні підтвердити досвід виконання не менше двох аналогічних договорів, при цьому зобов’язання за договорами мають бути виконані в повному обсязі, що підтверджується як мінімум актами виконаних робіт на весь об’єм робіт за договорами. Учасник ТОВ «Компанія Позитив», якого визначено переможцем процедури закупівлі, не підтвердив досвід виконання двох аналогічних договорів (один з двох наданих договорів не відповідає вимогам Замовника), а саме:
- за Договором №CP-W-1400106-KFW від 13.12.2016 р. надано акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт тільки на суму 636 507 грн., а ціна договору складає 1 595 504 грн. В п. (л) Додатку 1 до Договору зазначено, що очікувана дата завершення робіт – 15 серпня 2017 року. Таким чином, зобов’язання за даним Договором не виконані в повному обсязі.
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність його пропозиції умовам Закупівлі, що встановлюються Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. Визначення Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі, Переможцем процедури закупівлі порушує умови Порядку здійснення допорогових закупівель №35, принципи здійснення публічних закупівель та дискримінує інших Учасників, пропозиції яких відповідають умовам закупівлі.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ», код ЄДРПОУ 33175792, пр. Соборний, 145 в, кв.37, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69035.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 липня 2017 13:17
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000827-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 21 липня 2017 14:00
щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Компанія Позитив"
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив»
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), оскільки рішення Замовника є незаконним. На підтвердження цього повідомляємо наступне:
У відповідь на твердження щодо зазначення у довідці про виконання аналогічних договорів недостовірної інформації, повідомляємо наступне: згідно умов договору виконавець має право достроково виконати умови договору. Також повідомляємо що у складі пропозиції Нами було надано лист-відгук від 22.06.2017 №02-01-13/1545 від Виконавчого комітету Комиш-Зорянської селищної ради, який виступає замовником, про належне виконання договору. Зважаючи на викладене вище, твердження щодо зазначення недостовірної інформації щодо відомостей про дату завершення робіт не відповідає дійсності.
У відповідь на твердження щодо відсутності розрахунку адміністративних витрат, повідомляємо наступне: у складі кошторису «Розрахунки №1-4 Прямі витрати і загальновиробничі витрати» наявний розрахунок «Розрахунок №10. Кошти на покриття адміністративних витрат», як вимагалося оголошенням. Вимога щодо надання учасником «розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді» в оголошенні не зазначено, тому твердження щодо відсутності у складі Нашої пропозиції даного розрахунку не відповідає дійсності. Також повідомляємо, що відхилення пропозиції учасника на підставі відсутності документів, яких не вимагалося оголошенням, є незаконним та таким що порушує принципи закупівлі: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та дискримінація учасників.
Зважаючи на викладене вище, рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» є незаконним, та таким що порушує основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки та дискримінація учасників.
Також повідомляємо, що вищезазначена закупівля проводиться за процедурою «Допорогові торги» та регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. зі змінами, тому дані торги не підпадають під дію ЗУ «Про публічні закупівлі» та посилання в даній закупівлі на закон є неправомірним.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «Компанія Позитив», ЄДРПОУ 36315588, 70417, Запорізька обл., с. Сонячне, вул. Сонячне шосе, 1, к. 2-А
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2017 15:35
Була допущена невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000827-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 26 липня 2017 11:48
ВИМОГА
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі

1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 25.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Пропозиція Учасника ФОП Долгов Валерій Олександрович (2201105139), якого визначено переможцем процедури закупівлі, не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення про визначення ФОП Долгов Валерій Олександрович (2201105139) Переможцем процедури закупівлі (Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 25.07.2017 р.) та прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП Долгов Валерій Олександрович (2201105139), пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, а саме:
1) в п.4.1. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. В даній постанові визначено, що гарантія в електронній формі має містити електронні цифрові підписи відповідальних осіб, які підписують їх на паперовому носії.
Учасник ФОП Долгов Валерій Олександрович, якого визначено переможцем процедури закупівлі, в складі пропозиції надав електронну банківську гарантію у вигляді файлу формату Portable Document Format без електронно-цифрового підпису відповідальної особи Комісаренка О.А. Електронно-цифровий підпис має надаватися як окремий файл, за допомогою якого можна перевірити справжність підпису уповноваженої особи на електронній гарантії. Без такого електронного підпису електронна банківська гарантія недійсна.
2) в п.6.4. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про наявність в Учасників працівників будівельних професій, що виконують наступні функції: головного інженера (з вищою або середньою спеціальною технічною освітою), інженера з техніки безпеки (з вищою або середньою спеціальною технічною освітою), виконроба (з вищою або середньою спеціальною освітою у галузі будівництва), працівників будівельних професій, що може бути підтверджені шляхом заповнення та надання таблиці у складі Тендерної пропозиції.
Учасник ФОП Долгов Валерій Олександрович, якого визначено переможцем процедури закупівлі, в складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність інженерно-технічних працівників, в якій відсутній інженер з техніки безпеки, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність його пропозиції умовам Закупівлі, що встановлюються Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. Визначення Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі, Переможцем процедури закупівлі є прямим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), та дискримінує інших Учасників, пропозиції яких відповідають умовам закупівлі.
З метою усунення порушення, зумовленого незаконними діями Замовника і прийняттям ним необґрунтованого рішення, Учасник, пропозиція якого повністю відповідає умовам закупівлі, буде вимушений надіслати відповідні Скарги до органів виконавчої влади, правоохоронних органів та органів державного фінансового контролю
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ», код ЄДРПОУ 33175792, пр. Соборний, 145 в, кв.37, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69035.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2017 12:13
Порушень Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 Замовником не допускалось.
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000827-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 26 липня 2017 14:13
вимога щодо неправомірних рішень Замовника
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» та неправомірного рішення щодо визнання пропозиції ФОП Долгова В.О. переможцем торгів.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), оскільки рішення Замовника є незаконним. На підтвердження цього повідомляємо наступне:
У відповідь на твердження щодо зазначення у довідці про виконання аналогічних договорів недостовірної інформації, повідомляємо наступне: згідно умов договору виконавець має право достроково виконати умови договору. Також повідомляємо що у складі пропозиції Нами було надано лист-відгук від 22.06.2017 №02-01-13/1545 від Голови АпВ Гнатуші І.В., який є замовником проведення робіт на об’єкті, про належне виконання договору. Зважаючи на викладене вище, твердження щодо зазначення недостовірної інформації щодо відомостей про дату завершення робіт не відповідає дійсності.
Зважаючи на викладене вище, рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» є незаконним, та таким що порушує основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки та дискримінація учасників.
Також, розглянувши пропозицію ФОП Долгов В.О. було виявлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- учасником надано копії аналогічних договорів без додаткових угод та кошторисів, які є невід’ємними частинами договору згідно п. 2.2 наданих договорів, та повинні бути надані у складі пропозиції для підтвердження робіт;
- у складі пропозиції учасника відсутня інформація щодо наявності «інженера з техніки безпеки» як це вимагалося абз. 5 п. 6.4 Оголошення
- не підтверджено наявність в учасника підтверджуючих документів на право вести дану господарську діяльність згідно абз.2 п. 6.4 Оголошення, оскільки у складі пропозиції учасника відсутні дозвільні документи на право виконання робіт підвищеної небезпеки, наявність які повинні бути згідно ПКМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 «Про порядок видачі дозволів» відповідно п.18 додатку 2 та додатку 6, на право проведення робіт на висоті, що є грубим порушенням ст. 21 ЗУ «Про охорону праці» та законодавства;
- надана оновлена кошторисна документація на проведення робіт має всі ознаки фіктивності щодо підпису та печатки кваліфікованого інженера кошторисника, оскільки підписи на початковому кошторисі та відкоригованому не співпадають та не мають схожих рис, та наданий оновлений кошторис не містить живого підпису та печатки інженера-кошторисника. Зважаючи на це, наявні усі підстави щодо звернення за фактом підробки до Правоохоронних органів.
Зважаючи на викладене вище, пропозиція учасника ФОП Долгова В.О. не відповідає умовам закупівлі та повинна бути відхиленою, а Замовником порушено основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, що має під собою корупційну складову.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «Компанія Позитив», ЄДРПОУ 36315588, 70417, Запорізька обл., с. Сонячне, вул. Сонячне шосе, 1, к. 2-А

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2017 12:14
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція, надана учасником ФОП Долговим В.О. відповідає вимогам до кваліфікації учасника та вимогам до закупівлі, зазначеним в оголошенні та документації закупівель, тому підстави для задоволення вимог ТОВ "Компанія Позитив» відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000827-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 27 липня 2017 13:02
доповнення до зауважень до пропозиції ФОП Долгов В.О.
Окрім, вищевикладених зауважень, учасником не всі документи надано у форматі PDF (Portable Document Format), як це вимагалося п. 6 Оголошення торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2017 12:23
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція, надана учасником ФОП Долговим В.О. відповідає вимогам до кваліфікації учасника та вимогам до закупівлі, зазначеним в оголошенні та документації закупівель, тому підстави для задоволення вимог ТОВ "Компанія Позитив» відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

24 липня 2017 15:35
Відповідь на скаргу

Документи

28 липня 2017 12:13
відповідь

Документи

28 липня 2017 12:14
відповідь

Документи

28 липня 2017 12:23
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2017 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 1 325 199,20
UAH з ПДВ
1 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 414 396,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ 1 447 389,36
UAH з ПДВ
1 312 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2017 11:04
фінрезультати 2016 рік.pdf
13 липня 2017 11:04
участь у прозоро.pdf
13 липня 2017 11:04
Статут.pdf
13 липня 2017 11:04
свідоцтво ПДВ.pdf
13 липня 2017 11:04
про підприємство.pdf
13 липня 2017 11:04
Приватбанк 2.pdf
13 липня 2017 11:04
Приватбанк 1.pdf
13 липня 2017 11:04
персонал.pdf
13 липня 2017 11:04
паспорт директора.pdf
13 липня 2017 11:04
обробка даних.pdf
13 липня 2017 11:04
МТБ.pdf
13 липня 2017 11:04
ліцензія.pdf
13 липня 2017 11:04
Кошторис.pdf
13 липня 2017 11:04
згода з договором.pdf
13 липня 2017 11:04
договір КРА.pdf
13 липня 2017 11:04
договір Комиш-Зоря.pdf
13 липня 2017 11:04
довідки з банків.pdf
13 липня 2017 11:04
диплом Мовчан.pdf
13 липня 2017 11:04
гарантія.zip
13 липня 2017 11:04
відгук КРА.pdf
13 липня 2017 11:04
Відгук Кошим-Зоря.pdf
13 липня 2017 11:04
витяг з ЄДР.pdf
13 липня 2017 11:04
виписка з ЄДР.pdf
13 липня 2017 11:04
аналогічні договори.pdf
13 липня 2017 11:04
акти Комиш-Зоря.pdf
13 липня 2017 11:04
акт звірки КРА.pdf
13 липня 2017 11:04
акт №2 КРА, податкова.pdf
13 липня 2017 11:04
акт №1 КРА, податкова.pdf
13 липня 2017 11:04
InformDovidka.pdf

Публічні документи

25 липня 2017 09:43
Кошторис.pdf
25 липня 2017 09:41
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2017 10:28
sign.p7s
12 липня 2017 09:35
витяг-1.jpg
12 липня 2017 09:35
Банк.лицензия.pdf
12 липня 2017 09:35
витяг-2.jpg
12 липня 2017 09:35
Інд.номер.jpg
12 липня 2017 09:35
цінова пропозиція.jpg
12 липня 2017 09:35
довідка ІТП-1.jpg
12 липня 2017 09:35
ліцензія.jpg
12 липня 2017 09:35
Проект договору.pdf
12 липня 2017 09:35
паспорт-1.jpg
12 липня 2017 09:35
Сертифика.jpg
12 липня 2017 09:35
Аналогічні акти-1.pdf
12 липня 2017 09:35
паспорт-2.jpg
12 липня 2017 09:35
паспорт-3.jpg
12 липня 2017 09:35
Кошторис.pdf
12 липня 2017 09:35
Аналогічні акти-2.pdf
12 липня 2017 09:35
Аналогічні акти-3.pdf
12 липня 2017 09:35
Кошторис.pdf
12 липня 2017 09:35
довідка про тендера.jpg
12 липня 2017 09:35
довідка з податкової.jpg
12 липня 2017 09:35
Довідка про рахунок.pdf
12 липня 2017 09:35
лист-згода.jpg
12 липня 2017 09:35
Довідка банкрутство.pdf
12 липня 2017 09:35
довідка про підпис.jpg
12 липня 2017 09:35
гарантлист-2.jpg
12 липня 2017 09:35
ліцензія додаток.jpg
12 липня 2017 09:35
довідка ІТП-2.jpg
12 липня 2017 09:35
гарантлист-1.jpg
12 липня 2017 09:35
гарантия 1651.pdf
12 липня 2017 09:35
витяг-3.jpg

Публічні документи

12 липня 2017 19:14
аналогічні договори.PDF
12 липня 2017 19:14
фін.звіт.pdf
12 липня 2017 19:14
довідка податкова.pdf
12 липня 2017 19:14
кошторисна док..PDF
12 липня 2017 19:14
сертифікати.PDF
12 липня 2017 19:14
про банкрутство.PDF
12 липня 2017 19:14
довідка МетаБанк.pdf
12 липня 2017 19:14
інформаційний лист.PDF
12 липня 2017 19:14
выписка ЕДРПО.PDF
12 липня 2017 19:14
ліцензія.PDF
12 липня 2017 19:14
статут.PDF
12 липня 2017 19:14
Банківська гарантія.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
Рішення скасоване 1 299 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2017 13:17
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
Відхилено 1 299 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 15:39
ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2201105139
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 08:10

Документи

14 липня 2017 14:36
sign.p7s

Документи

20 липня 2017 15:39
sign.p7s
20 липня 2017 15:37
Інформація

Документи

26 липня 2017 08:10
sign.p7s
26 липня 2017 08:07
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26.07.2017 08:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2201105139
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2017 08:10
sign.p7s
26 липня 2017 08:07
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
01 серпня 2017 08:18
sign.p7s укладений
22 листопада 2017 16:11
додаткова угода.pdf зміни до договору
22 листопада 2017 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Збільшення об'ємів ремонту
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку