Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво пішого переходу у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення "Рава-Руська" на українсько-польському кордоні
Construction of the pedestrian crossing in the border checkpoint "Rava-Ruska" on the Ukrainian-Polish border
Construction of the pedestrian crossing in the border checkpoint "Rava-Ruska" on the Ukrainian-Polish border
Очікувана вартість
1 585 000,00 EUR
UA-2017-07-07-000601-a ● 109861f42b824f3ea6903aac5b9b2099
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Мазін Володимир Олександрович +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Радченко Інна +380442472619 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Fiscal Service of Ukraine |
National ID: | 39292197 |
Contact point: |
Mazin Volodimir Oleksandrovych +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Additional contacts: |
Inna Radchenko +380442472619 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 липня 2017 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 585 000,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 850,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 07 липня 2017 19:04 |
Enquiries until: | 07 жовтня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 13 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 жовтня 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 585 000 EUR excluding VAT |
Minimal lowering step: | 15 850 EUR |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво пішого переходу у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення "Рава-Руська" на українсько-польському кордоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Жовківський район, с. Рата, вул. Гребінська, 28, міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава – Руська»
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Construction of the pedestrian crossing in the border checkpoint "Rava-Ruska" on the Ukrainian-Polish border
CPV: 45220000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2017 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2017 17:11 |
TD RAVA RUSKA ENGL.pdf | |
10 жовтня 2017 17:11 |
Зміни 5 до ТД Рава-Руська.docx | |
10 жовтня 2017 17:11 |
Додатки 04_06 Рава_Руська із змінами 5.docx | |
10 жовтня 2017 17:11 |
Додаток 3-1 (сканер) із змінами 5.docx | |
10 жовтня 2017 17:11 |
ТД Рава Руська із змінами 5.docx | |
22 вересня 2017 20:03 |
Зміни 4 до ТД Рава-Руська.docx | |
22 вересня 2017 20:03 |
Схема 1 із змінами.JPG | |
23 серпня 2017 20:10 |
Зміни 3 до ТД Рава-Руська.docx | |
10 серпня 2017 20:22 |
Зміни 2 до ТД Рава-Руська.docx | |
10 серпня 2017 20:22 |
Додаток 3 із змінами 2.docx | |
04 серпня 2017 10:34 |
Зміни до ТД Рава-Руська.docx | |
07 липня 2017 19:04 |
Додаток 7.PDF | |
07 липня 2017 19:04 |
Експлікація.docx | |
07 липня 2017 19:04 |
Схема 2.docx | |
07 липня 2017 19:04 |
Додаток 3-3 (СМК).docx | |
07 липня 2017 19:04 |
Додаток 3-2 (СВК).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Question
Дата подання: 25 липня 2017 15:58
Дата відповіді: 28 липня 2017 17:17
В Тендерній документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції
документально підтверджує наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору
за останні 3 роки. Загально прийнятою практикою в проведенні тендерних закупівель в
Республіці Польща є вимога до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних
договорів на будівельні роботи саме за останні 5 років. Тому просимо Вас роз’яснити чому
обмежено можливість участі у закупівлі робіт компаніям, що мають документально
підтверджений досвід наданих послуг/виконаних робіт за останні 5 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Документальне підтвердження наявності досвіду
Дата подання: 26 липня 2017 13:17
Дата відповіді: 31 липня 2017 18:41
В п. 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога про документальне підтвердження Учасниками наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів за останні 3 роки.
У зв’язку з цією вимогою інформуємо Замовника, що протягом останніх 3 років на території Республіки Польща роботи, аналогічні до предмету закупівлі, не виконувалися (не реалізовувалось жодне замовлення на виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг).
Чи буде вищевказана вимога вважатися виконаною, якщо Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання ним аналогічних робіт надасть договори за останні 5 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення до Замовника по питанню щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. У разі надання інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору(-ів) за останні 5 років, вимога буде вважатися виконаною.
Консорціум
Дата подання: 26 липня 2017 13:29
Дата відповіді: 31 липня 2017 18:43
Чи є можливим для участі в цій процедурі закупівлі створення консорціуму двома польськими компаніями згідно з польським законодавством (шляхом укладення договору про створення консорціуму)? Чи потрібна в такому випадку реєстрація на ProZorro всіх компаній, які увійдуть до складу консорціуму?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, який ратифіковано Законом України від 03.02.2016 № 977-VIII, участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща (далі – польські підприємці).
Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності, зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності, тому учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник, який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум є юридичною особою за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації (при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум), в тому числі вимогам, наведеним у листі Міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 № DG5.9300.19.2017 (викладеному у Додатку 7 до тендерної документації), а також щодо досвіду виконання аналогічних договорів, тоді він може бути учасником в цій процедурі закупівлі.
Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності, зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності, тому учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник, який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум є юридичною особою за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації (при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум), в тому числі вимогам, наведеним у листі Міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 № DG5.9300.19.2017 (викладеному у Додатку 7 до тендерної документації), а також щодо досвіду виконання аналогічних договорів, тоді він може бути учасником в цій процедурі закупівлі.
Щодо технічних характеристик скануючих систем стаціонарного типу
Дата подання: 27 липня 2017 20:35
Дата відповіді: 01 серпня 2017 19:38
Згідно з додатком 1 до додатку 3 до тендерної документації встановлені технічні характеристики скануючих систем стаціонарного типу (транспортерних), зокрема:
– розмір тунелю має бути: ширина – не менше 550 мм; висота – не менше 850 мм.
– розміри (габарити) скануючої системи мають бути: довжина – не більше 3500 мм; висота – не більше 1400 мм; ширина – не більше 1400 мм.
Звертаємо увагу, що така комбінація параметрів тунелю і габаритів самої системи призводять до звуження кола виробників скануючих систем.
Зважаючи що в рамках даної закупівлі буде здійснено проектування і будівництво будівлі пункту пропуску, наведена в тендерній документації вимога щодо габаритів скануючої системи виглядає як спроба замовника змусити учасників пропонувати обладнання конкретного виробника, та лишає можливості останніх пропонувати різноманітні рішення з метою забезпечення максимальної економії та ефективності закупівлі.
Просимо надати пояснення, якими нормативними, розпорядчими або іншими документами і якого органа встановлені обмеження що до параметрів (зокрема габаритних розмірів) скануючих систем стаціонарного типу (транспортерних) для митних пунктів пропуску.
З метою забезпечення дієвої конкуренції серед учасників пропонуємо переглянути корупціогенну та дискримінаційну вимогу щодо розмірів (габаритів) скануючої системи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення до Замовника по питанню щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме:
технічні характеристики скануючих систем стаціонарного типу (транспортерних) будуть викладені наступним чином:
- розмір тунелю має бути: ширина - не менше 1000 мм, висота - не менше 1000 мм;
- розміри (габарити) скануючої системи мають бути: довжина - не більше 3800 мм, висота - не більше 2200 мм, ширина - не більше 1500 мм.
технічні характеристики скануючих систем стаціонарного типу (транспортерних) будуть викладені наступним чином:
- розмір тунелю має бути: ширина - не менше 1000 мм, висота - не менше 1000 мм;
- розміри (габарити) скануючої системи мають бути: довжина - не більше 3800 мм, висота - не більше 2200 мм, ширина - не більше 1500 мм.
Щодо наявності у учасника власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії)
Дата подання: 28 липня 2017 15:35
Дата відповіді: 01 серпня 2017 19:42
В додатку 4 Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінали документів, які підтверджують наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії). При цьому, відповідно до частини другої статті З Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща.
Законодавство Республіки Польща, що регулює порядок проведення тендерів, не містить аналогічних вимог до учасників аналогічних процедур щодо власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії) на стадії. Наше підприємство та, як ми впевнені, більшість інших учасників (польських підприємців), не мають жодної власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії), як цього вимагає саме українське законодавство.
Для прикладу: аналогічна проблема виникла в закупівлях, які проводить Служба автомобільних доріг у Львівській області відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001008-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001069-a). За численними зверненнями польських учасників Замовник вніс зміни до тендерної документації та усунув вимогу про підтвердження наявності власної або орендованої атестованої/акредитованої згідно з міжнародними чи українськими стандартами служби контролю якості(лабораторії).
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. А тому звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації щодо вимоги про підтвердження наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії) шляхом їх виключення з тендерної документації або шляхом внесення зміни до вимоги про наявність у Учасника можливості на етапі подання тендерних пропозицій надати гарантійний лист з зобов’язанням створити власну або укласти договір з атестованою/акредитованою по міжнародних чи українських стандартах службою контролю якості (лабораторією) про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою у разі вибору його як переможця процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами звернення в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: абзац 10 додатку № 4 до Тендерної документації буде викладений у такій редакції:
- оригіналами документів, які підтверджують наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії). Для підтвердження наявності власної атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації). Для підтвердження наявності орендованої атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації)) та копію договору про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою.
У разі відсутності вищезазначеної власної чи орендованої лабораторії - гарантійний лист від учасника з зобов’язанням щодо її наявності до моменту підписання договору.
- оригіналами документів, які підтверджують наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії). Для підтвердження наявності власної атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації). Для підтвердження наявності орендованої атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації)) та копію договору про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою.
У разі відсутності вищезазначеної власної чи орендованої лабораторії - гарантійний лист від учасника з зобов’язанням щодо її наявності до моменту підписання договору.
Оскарження вимоги опису технічного рішення
Дата подання: 15 вересня 2017 13:06
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 15:23
Ми вважаємо, що при підготовці документації для участі в тендері (Розділ ІІІ п. 1, а саме: 3. опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни (інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом) можуть бути надані тільки концепційні рішення. Креслення, екскізи, макети та інші технічні рішення мають бути розроблені в процесі розробки проектно-кошторисної документації та видалені з Технічної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підпунктом 3 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що на першому етапі опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни. Тобто потенційних учасник може вибирати спосіб подачі опису технічного рішення на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Необхідна більш детальна інформація щодо вимоги опису технічного рішення
Дата подання: 15 вересня 2017 13:07
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 15:24
При вимозі опису технічного рішення щодо предмету закупівлі (Розділ ІІІ п. 1, а саме: 3. опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни (інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом) необхідно надати більш детальну та конкретну інформацію, що саме вимагається від учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потенційний учасник може вибирати спосіб подачі опису технічного рішення на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Уточнення тендерної документації. Додаток 6
Дата подання: 30 вересня 2017 16:38
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 15:25
В документах закупівлі присутній документ додаток №6, на який немає посилань в тексті тендерної документації. Прошу надати роз’яснення щодо необхідності врахування змісту додатку №6 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: За результатами звернення в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме:
абзац 3 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації після слів «На другому етапі учасники повинні подавати остаточні тендерні пропозиції із зазначенням ціни» доповнити словами: «. При формування ціни пропозиції необхідно враховувати вимоги додатку 6 до тендерної документації»;
в другому абзаці розділу «І етап. Розроблення проектно-кошторисної документації. Включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку)» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Погодження з усіма зацікавленими сторонами,» виключити слова: «включаючи комунальні компанії, Управління безпеки дорожнього руху департаменту превентивної діяльності національної поліції України та інші,»;
в першому абзаці розділу «ІІ етапу. Роботи з нового будівництва» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Вартість (ціна) Учасника повинна розрахована відповідно до» виключити слова «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Порядок визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі – СОУ)» та включити слова «чинного законодавства України.
абзац 3 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації після слів «На другому етапі учасники повинні подавати остаточні тендерні пропозиції із зазначенням ціни» доповнити словами: «. При формування ціни пропозиції необхідно враховувати вимоги додатку 6 до тендерної документації»;
в другому абзаці розділу «І етап. Розроблення проектно-кошторисної документації. Включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку)» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Погодження з усіма зацікавленими сторонами,» виключити слова: «включаючи комунальні компанії, Управління безпеки дорожнього руху департаменту превентивної діяльності національної поліції України та інші,»;
в першому абзаці розділу «ІІ етапу. Роботи з нового будівництва» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Вартість (ціна) Учасника повинна розрахована відповідно до» виключити слова «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Порядок визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі – СОУ)» та включити слова «чинного законодавства України.
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
IDS-BUD S.A. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
"T4B" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
MIRBUD S.A | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 грудня 2017 13:19 |
Коментар щодо відміни: | на підставі абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
14 грудня 2017 13:19
|
Протокол відміни торгів |