Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (комплекти меблів для сюжетно – рольових ігор (кухня «Господиня», «Паркінг», «Лікарня», магазин «Яблучко», «Перукарня», ігрова зона «Зелений куточок», куточок «Ряження», ігрова зона «Купе», ігрова зона «Мороженко», ігрова стінка «Ляльковий театр»)
Очікувана вартість
2 701 726,00 UAH
UA-2017-07-07-000590-a 95df59d98cf048169d44a34bd5fe2c8a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445154990 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445154990
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2017 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2017 18:09
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2017 18:09
Початок аукціону: 25 липня 2017 12:45
Очікувана вартість: 2 701 726,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 508,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167 комплекти
Шкільні меблі (комплекти меблів для сюжетно – рольових ігор (кухня «Господиня», «Паркінг», «Лікарня», магазин «Яблучко», «Перукарня», ігрова зона «Зелений куточок», куточок «Ряження», ігрова зона «Купе», ігрова зона «Мороженко», ігрова стінка «Ляльковий театр»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2017  —  31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2017 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 18:05
ТД сюжетно - рольові ігри2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-07-000590-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «Компанія «ГАМАЮН», Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 10 липня 2017 12:36
Вимога
Щодо усунення антиконкурентних вимог в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2017 12:44
Просимо уточнення, що мається на увазі
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000590-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «Компанія «ГАМАЮН», Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 10 липня 2017 13:47
Вимога
Щодо усунення антиконкурентних вимог в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2017 15:18
До оцінки будуть допущені учасники, які запропонують аналогічну продукцію, яка буде відрізнятися по кольору та розмірам та відповідати вимогам ГОСТ.
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000590-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне мале підприємство "Геліка", Код ЄДРПОУ:13319677
Дата подання: 26 липня 2017 16:53
Оскарження
25 липня 2017 року було проведено аукціон по предмету закупівлі Управлінням освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації UA-2017-07-07-000586-a та UA-2017-07-07-000590-a, за результатами якого переможцем став ТОВ «МЕБЛІ- УКРСПЕЦТОРГ».
Звертаємо Вашу увагу на те, що були допущені певні порушення вимог тендерної документації. Дане Товариство було створене, відповідно до наданої копії протоколу 08.06.2017 року та зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців цього ж числа, а договір №1/06 транспортно-екпедиційного обслуговування, копію якого було надано згідно тендерної документації підписаний 01.06.2017року, тобто, тоді, коли дане Товариство ще не було створене. Відповідно до відомостей , внесених в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців директор даного товариства Худолій О.О. була призначена на посаду керівника 08.07-2017 року, наказом про вступ на посаду – з 12.07.2017року, а вищезгаданий договір №1/06 підписаний Худолій О.О. 01.06.2017, тобто, тоді, коли вона ще не була призначена на посаду.
Також, відповідно до п.3 Додатку №4 до ТД були поставлені вимоги до матеріалів: товщина ДСП-18мм та ПВХ для крайки фасадів товщиною не менше 2мм. Виходячи з цінової пропозиції та проглянувши аналогічні меблі на сайті виробника, з яким заключило договір ТОВ «МЕБЛІ- УКРСПЕЦТОРГ» є підстави вважати, що дані вимоги можуть бути не дотримані.
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
- Ще раз переглянути всі пропозиції на предмет відповідності Тендерній документації
- Здійснити контрольну перевірку та замірювання матеріалів, з яких виготовляються меблі по даному аукціону із залученням відповідних спеціалістів та незалежних експертів(можливо представників інших учасників даних торгів) та скласти відповідні документи про такі дії.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 липня 2017 09:50
Причина: Помилка в датах згаданих документів
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000590-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне мале підприємство "Геліка", Код ЄДРПОУ:13319677
Дата подання: 27 липня 2017 09:50
Вимога
25 липня 2017 року було проведено аукціон по предмету закупівлі Управлінням освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації UA-2017-07-07-000586-a та UA-2017-07-07-000590-a, за результатами якого переможцем став ТОВ «МЕБЛІ- УКРСПЕЦТОРГ».
Звертаємо Вашу увагу на те, що були допущені певні порушення вимог тендерної документації. Дане Товариство було створене, відповідно до наданої копії протоколу 08.06.2017 року та зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців цього ж числа, а договір №1/06 транспортно-екпедиційного обслуговування, копію якого було надано згідно тендерної документації підписаний 01.06.2017року, тобто, тоді, коли дане Товариство ще не було створене. Відповідно до відомостей , внесених в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців директор даного товариства Худолій О.О. була призначена на посаду керівника 08.06.2017 року, наказом про вступ на посаду – з 12.06.2017року, а вищезгаданий договір №1/06 підписаний Худолій О.О. 01.06.2017, тобто, тоді, коли вона ще не була призначена на посаду.
Також, відповідно до п.3 Додатку №4 до ТД були поставлені вимоги до матеріалів: товщина ДСП-18мм та ПВХ для крайки фасадів товщиною не менше 2мм. Виходячи з цінової пропозиції та проглянувши аналогічні меблі на сайті виробника, з яким заключило договір ТОВ «МЕБЛІ- УКРСПЕЦТОРГ» є підстави вважати, що дані вимоги можуть бути не дотримані.
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
- Ще раз переглянути всі пропозиції на предмет відповідності Тендерній документації
- Здійснити контрольну перевірку та замірювання матеріалів, з яких виготовляються меблі по даному аукціону із залученням відповідних спеціалістів та незалежних експертів(можливо представників інших учасників даних торгів) та скласти відповідні документи про такі дії.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000590-a.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:41386341
Дата подання: 28 липня 2017 11:51
Пояснення
Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації здійснюється процедура закупівлі щодо предмету «Шкільні меблі (комплекти меблів для сюжетно – рольових ігор (кухня «Господиня», «Паркінг», «Лікарня», магазин «Яблучко», «Перукарня», ігрова зона «Зелений куточок», куточок «Ряження», ігрова зона «Купе», ігрова зона «Мороженко», ігрова стінка «Ляльковий театр»).
25 липня 2017 року за вказаним предметом було проведено електронний аукціон, де нашим підприємством було запропоновано найвигіднішу пропозицію.
При цьому, одним з учасників аукціону були висловлені зауваження щодо наявності недоліків відносно документації нашого підприємства та наданої пропозиції. У зв’язку з цим просимо врахувати наступні пояснення та уточнення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Меблі-Укрспецторг» зареєстроване та діє відповідно до вимог діючого українського законодавства.
Відповідно до ст. 92 Цивільного кодексу України, юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.
З метою здійснення власної підприємницької діяльності, наше підприємство здійснює укладення та реалізацію необхідних господарських договорів.
Так, зокрема, між ФО-П Білецьким О.А. та ТОВ «Меблі-Укрспецторг» було укладено Договір №1/06 транспортно-експедиційного обслуговування. Згідно до умов зазначеного договору нашим підприємством було замовлено комплекс послуг щодо транспортування вантажів різних категорій.
При цьому в момент підписання договору було допущено технічну описку в частині дати укладення договору. Фактично договір було підписано 15 червня 2017 року. З цієї дати сторони почали реалізовувати відносини в частині надання послуг (приймання замовлень, транспортування вантажів, оплата послуг тощо). Однак в тексті договору, в силу технічної описки, було помилково зазначено дату укладання – 01 червня 2017 року.
Дійсною датою укладання договору необхідно вважати «15 червня 2017 року». Відповідна інформація підтверджується контрагентом за Договором №1/06 транспортно-експедиційного обслуговування.
В частині наданої пропозиції слід зауважити наступне.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція нашого підприємства сформована та надана відповідно до вимог замовника з урахуванням всіх діючих приписів, нормативів, стандартів тощо. Посилання інших учасників на сторонні ресурси, не передбачені вимогами замовника, є безпідставними та необґрунтованими.
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Тобто, за наявних обставин, замовник може самостійно додатково звернутися до підприємця-контрагента для підтвердження необхідної інформації щодо реалізації обумовленого договору та уточнення умов такого договору.
Викликає подив пропозиція учасника щодо його залучення з метою «здійснити контрольну перевірку та замірювання матеріалів, з яких виготовляються меблі по даному аукціону». Таким чином, учасник намагається створити додаткові важелі впливу на замовника з метою спотворити дійсні результати закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000590-a.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «Компанія «ГАМАЮН», Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 03 серпня 2017 11:59
Скарга
Голові тендерного комітету
Ідентифікатор закупівлі № UA-2017-07-07-000590-a

Скарга.

Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації провадило закупівлю Код ДК 021-2015 (CPV) : 39150000-8 - Меблі та приспособи різні.
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником прийнято рішення (Протокол № 491 від 31.07.2017), яким встановлено відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ПМП "ГЕЛІКА".
Рішення тендерного комітету з цього приводу не відповідає вимогам чинного законодавства і підлягає скасуванню за таких підстав:

По-перше. Тендерна пропозиція Учасника ПМП "ГЕЛІКА" підписана "Менеджером з маркетингу Тимофєєв М.М.", який діє на підставі Доручення № 2/1 від 10.01.2017 р. (файл "Доручення 2017").
Даний документ є юридично нікчемним, а вся пропозиція підписана особою без належних повноважень в зв’язку з тим, що чинне законодавство не містить окремого поняття "ДОРУЧЕННЯ" .
Інститут представництва в цивільному праві регулюється Главою 17 ЦК України "Представництво". Відповідно до ст. 237 ЦК України, "Представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє". Відповідно до ст. 243 ЦК України, п. 3 " Повноваження комерційного представника можуть бути підтверджені письмовим договором між ним та особою, яку він представляє, або довіреністю". Стаття 246 ЦК України, "Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами". В зв'язку з юридичною невизначенністю поняття, все вчинене на підставі "доручення" є юридично нікчемним, оскільки чинне законодавство не пов'язує з "дорученням" встановлення, зміну або припинення прав та обов’язків.
В зв’язку з вищевикладеним вся пропозиція ПМП "ГЕЛІКА" підписана особою без відповідних правових повноважень, а тому підлягає відхиленню.

По-друге, Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та ТД Замовника, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: (...) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Чинне законодавство не пов'язує поняття службова (посадова) особа з наявністю (відсутністю) довіреності. В Закону України "Про публічні закупівлі" поняття довіреності взагалі відсутнє, оскільки застосовується поняття "службова (посадова) особа" зі зрозумілих причин, оскільки тільки службова (посадова) особа може бути притягнута до відповідальності у сфері державних закупівель.
Правова природа юридичного зв’язку Тимофєєва та ПМП "ГЕЛІКА" – представництво, а в інституті представництва "одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє" (ст. 237 ЦК України).
Поняття службової (посадової) особи зовсім інше: Міністерство юстиції України в своєму листі від 18.10.2013 № 610-0-2-13/7.2 "Щодо тлумачення понять «службова особа» і «посадова особа», що використовуються в чинному законодавстві України" (https://dtkt.com.ua/show/2cid010891.html ), роз’яснює: "Кримінальний кодекс України (далі — КК) оперує поняттям «службова особа», зміст якого розкривається в статті 18, згідно з якою службовими особами визнаються особи, які постійно, тимчасово або за спеціальними повноваженнями здійснюють функції представників влади або місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово займають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах або організаціях посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальними повноваженнями, якими особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління зі спеціальним статусом, повноважним органом або повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом". Таким чином, "Менеджер з маркетингу Тимофєєв М.М." не є посадовою (службовою) особою Учасника і не може підписувати цінову пропозицію, оскільки не несе будь-якої юридичної відповідальності за свої дії в сфері державних закупівель.

По-третє, в порушення вимог ТД Замовника, ПМП "ГЕЛІКА" не надано Гарантійний лист щодо гарантійного строку експлуатації не менше 24 місяців від дати поставки Замовнику.

В зв’язку з викладеним, прошу пропозицію ПМП "ГЕЛІКА" відхилити.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 липня 2017 13:47
Скарга

Документи подані скаржником

26 липня 2017 16:53
Заява

Документи подані скаржником

27 липня 2017 09:50
Заява -Вимога27072017.PDF

Документи подані скаржником

28 липня 2017 11:51
Відповідь на запит.PDF

Документи подані скаржником

03 серпня 2017 11:59
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-07-000590-a.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:41386341
Дата подання: 04 серпня 2017 18:30
Оскарження відхилення пропозиції.
Скарга та докази долучені окремо
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2017 20:39
рішення від 09.08.2017 № 5356+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2017 20:39
Про перенесення UA-2017-07-07-000590-a.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 21:41
Рішення від 23.08.2017 № 5855.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2017 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до уваги
Дата виконання рішення замовником: 31 серпня 2017 11:40
Номер скарги: UA-2017-07-07-000590-a.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне мале підприємство "Геліка", Код ЄДРПОУ:13319677
Дата подання: 08 вересня 2017 09:41
Оскарження на кваліфікацію UA-2017-07-07-000590-а
Просимо розглянути скаргу щодо визначення переможця торгів UA-2017-07-07-000590-а. Скарга та відповідна квитанція про оплату додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2017 16:07
Рішення від 11.09.2017 № 6243+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 11 вересня 2017 16:07
рішення від 28.09.2017 № 6806.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2017 20:09

Документи подані скаржником

04 серпня 2017 18:30
Скарга UA-2017-07-07-000590-a.PDF
04 серпня 2017 18:30
Додаткова угода №1.PDF
04 серпня 2017 18:30
Оплата UA-2017-07-07-000590-a.PDF

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2017 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" 2 099 190,00
UAH з ПДВ
2 052 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне мале підприємство "Геліка" 2 598 506,64
UAH з ПДВ
2 052 296,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» 2 646 282,00
UAH з ПДВ
2 646 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2017 15:53
Електронний підпис
05 вересня 2017 15:52
МВД.pdf
05 вересня 2017 15:52
ДФС.PDF
05 вересня 2017 15:52
Довідка.PDF
24 липня 2017 17:22
Електронний підпис
24 липня 2017 16:15
Електронний підпис
24 липня 2017 16:11
Ліцензія Банку.7z
24 липня 2017 15:16
Протокол Наказ.PDF
24 липня 2017 15:16
16 Повноваження.PDF
24 липня 2017 15:16
15 Лист-згода.PDF
24 липня 2017 15:16
14 Проект договору.PDF
24 липня 2017 15:16
12 Технічні хар-ки.PDF
24 липня 2017 15:16
10.2 Укрсепро.PDF
24 липня 2017 15:16
10 СЕС на меблі.PDF
24 липня 2017 15:16
9 Авторизований лист.pdf
24 липня 2017 15:16
8 Паспорт ІПН.PDF
24 липня 2017 15:16
7 Витяг ПДВ.PDF
24 липня 2017 15:16
6.1 Протокол.PDF
24 липня 2017 15:16
6 Додаток 3 Статут.PDF
24 липня 2017 15:16
5 стаття 17.PDF
24 липня 2017 15:16
3.2 Наказ Жиліна.PDF
24 липня 2017 15:16
3.1 Трудові книжки.PDF
24 липня 2017 15:16
1 Відомості про ТОВ.PDF

Публічні документи

21 липня 2017 16:48
Електронний підпис
21 липня 2017 16:45
Тендерна пропозиція.PDF
21 липня 2017 16:45
Сертифікат ISO 9001 -2.PDF
21 липня 2017 16:45
Рішення засновника.PDF
21 липня 2017 16:45
Проект договору.PDF
21 липня 2017 16:45
Ліцензія.zip
21 липня 2017 16:45
Доручення 2017.PDF
21 липня 2017 16:45
відгук Оболонь.pdf

Публічні документи

24 липня 2017 15:58
Електронний підпис
24 липня 2017 15:57
Ліцензія.zip
24 липня 2017 15:57
14. ЩОДО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
24 липня 2017 15:57
12. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 липня 2017 15:57
10. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2017 15:57
9. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
24 липня 2017 15:57
8. ВИТЯГ.pdf
24 липня 2017 15:57
7. ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf
24 липня 2017 15:57
5. ВИТЯГ ПДВ.pdf
24 липня 2017 15:57
4. СТАТУТ.pdf
24 липня 2017 15:57
3. ЛИСТ-ГАРАНТІЯ СТ. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"

Приватне мале підприємство "Геліка"

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"
#41386341
Рішення скасоване 2 052 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2017 11:40
Приватне мале підприємство "Геліка"
#13319677
Рішення скасоване 2 052 296,40
UAH з ПДВ
31 серпня 2017 11:40
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"
#41386341
Переможець 2 052 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2017 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2017 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"
#41386341
2 052 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:34
Звіт про виконання договору укладений
29 грудня 2017 11:33
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 09:32
Додаткова угода 1 від 26.12.2017 ТОВ МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ (комплекти меблів для сюжетно-рольових ігор).pdf зміни до договору
27 грудня 2017 09:22
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 18:20
Договір укладений
11 жовтня 2017 18:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили за взаємною згодою зменшити ціну Договору на 0 грн. 86 коп. (нуль гривень 86 копійок), в тому числі ПДВ - 0 грн. 15 коп. (нуль гривень 15 копійок). 2. Ціна Договору після зменшення становить 2 051 999 грн. 14 коп. (два мільйони п'ятдесят одна тисяча дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 14 копійок), в тому числі ПДВ - 341 999 грн. 86 коп. (триста сорок одна тисяча дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 86 копійок). 3. У зв'язку з посним виконанням Сторонами зобов'язань на суму, зазначену в пункті 2 цієї Додаткової угоди, Сторони вирішили припинити дію Договору № 83 від 10 жовтня 2017 року за взаємною згодою з моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 83
Договір:
Номер додаткової угоди: № 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 051 999,14
UAH з ПДВ