Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обгрунтувань щодо доцільності їх створення
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2017-07-07-000076-a ● a35f4e2e403f4ef8854f8e143bdcc95b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38750794 |
Вебсайт: | http://eko.koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А |
Контактна особа: |
Ткаліч Ганна Іванівна +380442790158 info@eko.koda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2017 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2017 13:10 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
не ділиться на лоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, Київська область, Київ, вулиця Басейна 1/2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2017
—
20 грудня 2017
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2017 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2017 10:58 |
Тендерна документація (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000076-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПТ Центр екологічного управління, Код ЄДРПОУ:33470941
Дата подання: 31 липня 2017 14:32
Вимога до організатора, щодо перегляду рішення тендерного комітету
Згідно протоколу № 8 від 28.07.2017 року тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації Тендерна пропозиція Приватного підприємства «Центр екологічного управління» (далі ПП «ЦЕУ) була відхилена на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відсутності в переліку матеріально-технічної бази, що була надана ПП «ЦЕУ», геодезичного обладнання високої точності.
2. Відсутності інженера-землевпорядника, який повинен працювати в ПП «ЦЕУ» на постійній основі, а не тимчасово.
Проаналізувавши тендерну документацію та кваліфікаційні вимоги до Закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» слід зазначити, що вони не містять даних вимог. Вимоги до матеріально-технічної бази не містять обов’язкової наявності геодезичного обладнання високої точності та спеціальних ліцензійних програм. Зазначаємо, що специфіка виконання роботи «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» не потребує проведення геодезичної зйомки та винесення меж у натуру. Подібні роботи повинні здійснюватися лише після створення об’єкта природно-заповідного фонду. Також слід зазначити, що у переможця торгів, яким був визначений державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" також у переліку відсутнє геодезичне обладнання високої точності.
Також у тендерній документації відсутня вимога, що інженер-землевпорядник повинен працювати у штаті організації. Предметом закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» є підготовка наукових обґрунтувань, а не землевпорядна документація. Тому вимога щодо наявності в штаті інженера-землевпорядника у відповідності до статі 26 ЗУ «Про землеустрій», на яку посилається комітет, є неправомірною до предмета закупівлі, оскільки стосується робіт з землевпорядкування.
Таким чином просимо Вас переглянути рішення тендерного комітету і прийняти правомірне рішення щодо визнання переможцем торгів Приватне підприємство «Центр екологічного управління», оскільки нами надані всі необхідні документи, тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним вимогам і ціна (134900 грн. 00 коп.) є найменшою з усіх учасників торгів. У протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, що передбачено законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Відсутності в переліку матеріально-технічної бази, що була надана ПП «ЦЕУ», геодезичного обладнання високої точності.
2. Відсутності інженера-землевпорядника, який повинен працювати в ПП «ЦЕУ» на постійній основі, а не тимчасово.
Проаналізувавши тендерну документацію та кваліфікаційні вимоги до Закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» слід зазначити, що вони не містять даних вимог. Вимоги до матеріально-технічної бази не містять обов’язкової наявності геодезичного обладнання високої точності та спеціальних ліцензійних програм. Зазначаємо, що специфіка виконання роботи «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» не потребує проведення геодезичної зйомки та винесення меж у натуру. Подібні роботи повинні здійснюватися лише після створення об’єкта природно-заповідного фонду. Також слід зазначити, що у переможця торгів, яким був визначений державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" також у переліку відсутнє геодезичне обладнання високої точності.
Також у тендерній документації відсутня вимога, що інженер-землевпорядник повинен працювати у штаті організації. Предметом закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» є підготовка наукових обґрунтувань, а не землевпорядна документація. Тому вимога щодо наявності в штаті інженера-землевпорядника у відповідності до статі 26 ЗУ «Про землеустрій», на яку посилається комітет, є неправомірною до предмета закупівлі, оскільки стосується робіт з землевпорядкування.
Таким чином просимо Вас переглянути рішення тендерного комітету і прийняти правомірне рішення щодо визнання переможцем торгів Приватне підприємство «Центр екологічного управління», оскільки нами надані всі необхідні документи, тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним вимогам і ціна (134900 грн. 00 коп.) є найменшою з усіх учасників торгів. У протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, що передбачено законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2017 17:04
Рішенням засідання тендерного комітету вирішено відхилити скаргу учасника. Протокол додається.
Номер вимоги: UA-2017-07-07-000076-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПТ Центр екологічного управління, Код ЄДРПОУ:33470941
Дата подання: 02 серпня 2017 17:08
Порушення ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Голові тендерного комітету
Департаменту екології та природних ресурсів
Київської обласної державної адміністрації
Андрущенко А.В.
ВИМОГА ДО ОРГАНІЗАТОРА
ЗАКУПІВЛІ «ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ОБ'ЄКТІВ ПРИРОДО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ НАУКОВИХ ОБҐРУНТУВАНЬ ЩОДО ДОЦІЛЬНОСТІ ЇХ СТВОРЕННЯ»
Згідно протоколу № 8 від 28.07.2017 року тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації Тендерна пропозиція Приватного підприємства «Центр екологічного управління» (далі ПП «ЦЕУ) була відхилена на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відсутності в переліку матеріально-технічної бази, що була надана ПП «ЦЕУ», геодезичного обладнання високої точності.
2. Відсутності інженера-землевпорядника, який повинен працювати в ПП «ЦЕУ» на постійній основі, а не тимчасово.
Згідно протоколу № 9 від 01.08.2017 року тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації, де розглядалася скарга Приватного підприємства «Центр екологічного управління» (далі ПП «ЦЕУ) було уточнено, що підприємство не володіє ліцензійним обладнанням для управління геоданими. Як приклад наводиться можливість використання ArcGIS Desktop.
Проаналізувавши протоколи № 8 та № 9 тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації хочемо звернути вашу увагу на наступне.
1. В Технічному завданні до тендерної документації зазначено, що робота повинна включати «наукові обґрунтування щодо створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, які повинні включати фотоматеріали та карти-схеми, що характеризують особливості та цінність пропонованих до заповідання територій та об’єктів, а також чітко визначають їх місце розташування, форму, межі та площу». ІНШИХ ВИМОГ ЩОДО ТОЧНОСТІ КАРТ, ЇХ МАСШТАБУ, ВИМОГ ДО ПЕРЕЛІКУ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ЇХ РОЗРОБКИ ВІДСУТНІ.
2. Щодо необхідності використання саме ліцензійних програм у якості прикладу ArcGIS Desktop. Ця вимога не обґрунтована, так як існують безкоштовно ГІС продукти, які мають у своєму арсеналі не гірші технічні можливості та функції. Наше підприємство використовує «Quantum GIS», що є вільною крос-платформовою геоінформаційною системою.
3. Проаналізувавши тендерну документацію потенційного переможця державного закладу "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління", а саме перелік матеріальних цінностей, ми не знайшли в їх переліку геодезичного обладнання високої точності. Це ще раз вказує на необґрунтованість дискваліфікації нашого підприємства.
4. У тендерній документації відсутня вимога, що інженер-землевпорядник повинен працювати у штаті організації. Предметом закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» є підготовка наукових обґрунтувань, а не землевпорядна документація. Тому вимога щодо наявності в штаті інженера-землевпорядника у відповідності до статі 26 ЗУ «Про землеустрій», на яку посилається комітет, є неправомірною до предмета закупівлі, оскільки стосується робіт з землевпорядкування.
Таким чином, зазначені Вами вимоги не були передбачені тендерною документацією «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення». Цим Ви порушуєте вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з наведеною вище інформацією просимо Вас повторно переглянути рішення тендерного комітету щодо необґрунтованої дискваліфікації нашого підприємства.
Директор ПП «Центр екологічного управління» __________________ В.П. Воровка
Розгорнути
Згорнути
Департаменту екології та природних ресурсів
Київської обласної державної адміністрації
Андрущенко А.В.
ВИМОГА ДО ОРГАНІЗАТОРА
ЗАКУПІВЛІ «ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ОБ'ЄКТІВ ПРИРОДО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ НАУКОВИХ ОБҐРУНТУВАНЬ ЩОДО ДОЦІЛЬНОСТІ ЇХ СТВОРЕННЯ»
Згідно протоколу № 8 від 28.07.2017 року тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації Тендерна пропозиція Приватного підприємства «Центр екологічного управління» (далі ПП «ЦЕУ) була відхилена на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відсутності в переліку матеріально-технічної бази, що була надана ПП «ЦЕУ», геодезичного обладнання високої точності.
2. Відсутності інженера-землевпорядника, який повинен працювати в ПП «ЦЕУ» на постійній основі, а не тимчасово.
Згідно протоколу № 9 від 01.08.2017 року тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації, де розглядалася скарга Приватного підприємства «Центр екологічного управління» (далі ПП «ЦЕУ) було уточнено, що підприємство не володіє ліцензійним обладнанням для управління геоданими. Як приклад наводиться можливість використання ArcGIS Desktop.
Проаналізувавши протоколи № 8 та № 9 тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації хочемо звернути вашу увагу на наступне.
1. В Технічному завданні до тендерної документації зазначено, що робота повинна включати «наукові обґрунтування щодо створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, які повинні включати фотоматеріали та карти-схеми, що характеризують особливості та цінність пропонованих до заповідання територій та об’єктів, а також чітко визначають їх місце розташування, форму, межі та площу». ІНШИХ ВИМОГ ЩОДО ТОЧНОСТІ КАРТ, ЇХ МАСШТАБУ, ВИМОГ ДО ПЕРЕЛІКУ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ЇХ РОЗРОБКИ ВІДСУТНІ.
2. Щодо необхідності використання саме ліцензійних програм у якості прикладу ArcGIS Desktop. Ця вимога не обґрунтована, так як існують безкоштовно ГІС продукти, які мають у своєму арсеналі не гірші технічні можливості та функції. Наше підприємство використовує «Quantum GIS», що є вільною крос-платформовою геоінформаційною системою.
3. Проаналізувавши тендерну документацію потенційного переможця державного закладу "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління", а саме перелік матеріальних цінностей, ми не знайшли в їх переліку геодезичного обладнання високої точності. Це ще раз вказує на необґрунтованість дискваліфікації нашого підприємства.
4. У тендерній документації відсутня вимога, що інженер-землевпорядник повинен працювати у штаті організації. Предметом закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» є підготовка наукових обґрунтувань, а не землевпорядна документація. Тому вимога щодо наявності в штаті інженера-землевпорядника у відповідності до статі 26 ЗУ «Про землеустрій», на яку посилається комітет, є неправомірною до предмета закупівлі, оскільки стосується робіт з землевпорядкування.
Таким чином, зазначені Вами вимоги не були передбачені тендерною документацією «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення». Цим Ви порушуєте вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з наведеною вище інформацією просимо Вас повторно переглянути рішення тендерного комітету щодо необґрунтованої дискваліфікації нашого підприємства.
Директор ПП «Центр екологічного управління» __________________ В.П. Воровка
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2017 17:19
Скаргу відхилено. Протокол засідання тендерного комітету додається
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-07-000076-a.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПТ Центр екологічного управління, Код ЄДРПОУ:33470941
Дата подання: 07 серпня 2017 14:27
Дата подання: 07 серпня 2017 14:27
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
№ 466 від «7» серпня 2017 р.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035 м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «Центр екологічного управління» 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Гетьманська, 125/13
тел. 0963386340, ceu@bigmir.net
Замовник: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації 01004, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Басейна 1/2А тел. +380442790158
info@eko.koda.gov.ua
СКАРГА
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації (Замовник) було проведено закупівлю ID a35f4e2e403f4ef8854f8e143bdcc95b UA-2017-07-07-000076-a «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення», код CPV: 90720000-0 - Захист довкілля.
Відповідно до Протоколу № 8 від 28.07.2017 р. у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ПП «Центр екологічного управління».
2. ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР.
3. Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління".
Ціна учасника ПП «Центр екологічного управління» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував наше підприємство через:
1. Відсутність в переліку матеріально-технічної бази геодезичного обладнання високої точності (протокол № 8 від 28.07.2017 р.).
2. Відсутність інженера-землевпорядника, який повинен працювати в ПП «Центр екологічного управління» на постійній основі, а не тимчасово (протокол № 8 від 28.07.2017 р.).
3. Відсутність у переліку матеріально-технічної бази сучасного ліцензійного програмного забезпечення для управління геоданими (як приклад ArcGIS Desktop), що дозволяє виготовляти точну планово-картографічну основу (протокол № 9 від 01.08.2017 р.).
По першому зауваженню зазначаємо, що в Технічному завданні до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності геодезичного обладнання високої точності. Згідно Технічного завдання робота повинна включати «наукові обґрунтування щодо створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, які повинні включати фотоматеріали та карти-схеми, що характеризують особливості та цінність пропонованих до заповідання територій та об’єктів, а також чітко визначають їх місце розташування, форму, межі та площу». ІНШІ ВИМОГИ ЩОДО ТОЧНОСТІ КАРТ, ЇХ МАСШТАБУ, ВИМОГ ДО ПЕРЕЛІКУ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ЇХ РОЗРОБКИ ВІДСУТНІ. Окрім того, проаналізувавши тендерну документацію потенційного переможця державного закладу "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління", а саме перелік матеріальних цінностей, ми не знайшли в їх переліку геодезичного обладнання високої точності.
Таким чином, дискваліфікація нашого підприємства за цим критерієм є необґрунтованою.
По другому зауваженню зазначаємо, що у тендерній документації відсутня вимога, що інженер-землевпорядник повинен працювати у штаті організації. Предметом закупівлі «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» є підготовка наукових обґрунтувань, а не землевпорядна документація. Тому вимога щодо наявності в штаті інженера-землевпорядника у відповідності до статі 26 ЗУ «Про землеустрій», на яку посилається тендерний комітет, є неправомірною до предмета закупівлі, оскільки стосується робіт з землевпорядкування.
По третьому зауваженню зазначаємо, що у тендерній документації відсутня вимога наявності сучасного ліцензійного програмного забезпечення для управління геоданими. Окрім того, зазначаємо, що для виконання такого роду робіт можна використовувати різноманітні безкоштовні ГІС-продукти, які не мають ліцензійних угод та мають у своєму арсеналі високі можливості та функції щодо обробки геоданих. Наше підприємство використовує «Quantum GIS», що є вільною крос-платформовою геоінформаційною системою, функціональні можливості якої дають змогу реалізувати даний проект.
Таким чином, встановлення додаткових критеріїв, які не визначені в тендерній документації в рамках закупівлі послуг «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення» є порушенням вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, вважаємо, що документи ПП «Центр екологічного управління», які розміщені в системі електронних закупівель ProZorro для участі у електронних торгах ID a35f4e2e403f4ef8854f8e143bdcc95b UA-2017-07-07-000076-a «Визначення перспективних територій та об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та розроблення наукових обґрунтувань щодо доцільності їх створення», код CPV: 90720000-0 –«Захист довкілля» відповідають технічним, якісним та кількісним показникам закупівлі.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «Центр екологічного управління».
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
- технічне завдання тендерної документації;
- скарги 1 до організатора закупівлі від 31.07.2017 р.;
- скарга 2 до організатора закупівлі від 02.08.2017 р.;
- протокол № 8 Тендерного комітету від 28.07.2017 р.;
- протокол № 9 Тендерного комітету від 01.08.2017 р.;
- платіжне доручення № 85 від 04.08.4017 р.;
- лист підтвердження надходження коштів від органів ДКСУ № 02-08/423-1374 від 07.08.2017 р.
З повагою,
директор ПП «Центр екологічного управління» ___________ В.П. Воровка
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2017 12:27
рішення від 09.08.2017 № 5348+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2017 12:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2017 № 5897.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2017 17:47
Рішення від 28.08.2107 № 5897.PDF
Дата публікації: 31 серпня 2017 19:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2017 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПТ Центр екологічного управління |
134 900,00
UAH з ПДВ
|
134 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" |
197 000,00
UAH з ПДВ
|
197 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПТ Центр екологічного управління #33470941 |
Відхилено |
134 900,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 15:44
|
ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР #32803583 |
Відхилено |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 15:47
|
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" #19491035 |
Переможець |
197 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 15:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 вересня 2017 11:26 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
07 вересня 2017 11:26
|
Протокол №19 засідання тендерного комітету |