Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2017-07-06-000149-a fa08fe6f7fe545a4ab2b7b437ced0361
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лехтер Олександр Олександрович

+380980574517 mariupoldkmolod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Палац культури "Молодіжний" Маріупольської міськради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37233574
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Контактна особа: Лехтер Олександр Олександрович
+380980574517
mariupoldkmolod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2017 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2017 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2017 11:37
Початок аукціону: 17 липня 2017 14:49
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Стіл офіснй
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл для президії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Офісна тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для паперів (кутова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 шт
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл комп'ютерний кутовий (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл комп'ютерний (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Подіум (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Тумба мобільна (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Підставака під системний блок комп'ютера (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Надстройка над робочою поверхньою (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Дверцята (ресепшн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Панель дерев'яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  01 серпня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2017 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 38 770,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЙДАЧЕНКО МАКСИМ ЄВГЕНОВИЧ" 34 800,00
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вернер А.В. 39 800,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2017 23:41
довідка ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2017 23:41
statut.pdf
13 липня 2017 23:41
garantijnij_list.pdf

Публічні документи

13 липня 2017 23:23
Сертифiкат_ДСП.pdf
13 липня 2017 23:23
пропозиція.doc.pdf

Публічні документи

12 липня 2017 11:47
Свидетельство.JPG
12 липня 2017 11:47
паспорт прописка.JPG
12 липня 2017 11:47
паспорт 3 стр.JPG
12 липня 2017 11:47
паспорт 1 стр.JPG
12 липня 2017 11:47
Идентификац. номер.PDF
12 липня 2017 11:47
Выписка из реестра.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Производственная фирма "Юнона""

ФОП "БАЙДАЧЕНКО МАКСИМ ЄВГЕНОВИЧ"

ФОП Вернер А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Переможець 33 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 09:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2017 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2017 16:54
Додаткова угода № 2 зміни до договору
18 серпня 2017 16:28
Електронний підпис укладений
01 серпня 2017 14:14
Додаткова угода № 1 зміни до договору
01 серпня 2017 14:07
Договір купівлі-продажу укладений
26 липня 2017 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлена версія специфікації товару
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлена версія специфікації до Договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML