Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км).
Очікувана вартість
3 685 402,00 UAH
UA-2017-07-05-001642-b 855b4662234b4d4d96586ed1a6ae6c19
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопушанська Ірина Леонідівна

380412470529 cad1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Лопушанська Ірина Леонідівна
380412470529
cad1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2017 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2017 09:00
Початок аукціону: 24 липня 2017 11:20
Очікувана вартість: 3 685 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільні дороги загального користування державного значення протяжністю 407,3 км., _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2017 16:06
проект договору розмітка.doc
05 липня 2017 16:05
Тендерна документація експлуатація (розмітка).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-05-001642-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 24 липня 2017 20:01
Щодо дискваліфікації учасника
В частині 5 розділу III тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати копію свідоцтва про атестацію власної випробувальної лабораторії з додатками або копію чинного договору залучення сторонньої лабораторії, або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія свідоцтва про атестацію лабораторії з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії). Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" в складі своєї тендерної пропозиції надало копію договору №192/1/17 від 06.07.2017р. на надання послуг "Моніторинг якості виконання робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки" укладений з ДП "Дорожній контроль якості". В додатку до свідоцтва про атестацію в галузі атестації лабораторії по розділу "Фарби для розмічання проїзної частини" не зазначено, що вона може оцінювати показники світлоповертання та білизни, перевірка яких вимагається чинними нормативними документами (ДСТУ 2587:2010 та СОУ 42.1-37641918-117:2014). Тому, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2017 15:04
Рішення про визначення переможця по даній закупівлі Замовником ще не прийнято.
ДП "Дорожній контроль якості" має прилад для випробування коефіцієнту світлоповертання та білизни дорожньої розмітки ZRM 1013+ Zehntner-Retroreflectometer Rl/Qd, який має відповідний сертифікат про повірку та калібрування (на підприємстві заводу виробника) №5066/04 від 16.06.2017р. (Копія додається).
Номер вимоги: UA-2017-07-05-001642-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 26 липня 2017 14:54
ДП "Дорожній контроль якості" не атестована для проведення вимірювань світлоповертання
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" в складі своєї тендерної пропозиції надало копію договору №192/1/17 від 06.07.2017р. на надання послуг "Моніторинг якості виконання робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки" укладений з ДП "Дорожній контроль якості". В додатку до свідоцтва про атестацію в галузі атестації лабораторії по розділу "Фарби для розмічання проїзної частини" не зазначено, що вона може оцінювати показники світлоповертання та білизни, перевірка яких вимагається чинними нормативними документами (ДСТУ 2587:2010 та СОУ 42.1-37641918-117:2014). Тому, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 липня 2017 19:07
Причина: Помилково надіслана вимога
Номер вимоги: UA-2017-07-05-001642-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:39272818
Дата подання: 28 липня 2017 17:56
щодо рішення тендерного комітету за Протоколом №174 від 27.07.2017р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» вимагає переглянути рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» за ПРОТОКОЛОМ №174 від 27.07.2017р., у зв’язку із тим, що:

1. ч. 1 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174 містить такий зміст: «… В наданих Учасником розрахунках додатково прораховано вартість ПММ у вартості маш-год машини маркірувальної причіпної Road Lazer, чим завищено вартість маш-год.». Заперечуємо це тим, що тендерним комітетом досконало не вивчено зміст Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. та пропозиції нашого Товариства в частині цього питання в цілому. В заперечення даного питання, доводимо до відома тендерного комітету наступні факти: п. 7.1 розділу 7 Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. містить такий зміст «Орендар за цим Договором зобов'язується: - протягом строку використання майна, здійснювати за власний рахунок заправлення майна ПММ (паливно-мастильними матеріалами)», у зв’язку із чим, у складі пропозиції нашого Товариства на дану закупівлю надано «Розрахункову калькуляцію» на цю машину (214,40 грн. без ПДВ за 1 маш-год), що датована 18.07.2017р., за якою вартість ПММ віднесено до витрат ТОВ «РОАД-ЛАЙН». Зміст п. 3.1 Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. трактує лише те, що в момент передачі Орендодавцем майна Орендарю, Сторони, підписуючи акт передачі-приймання, фіксують залишок ПММ в ємностях механізму (машини / майна). Тому, враховуючи наведене, вимагаємо переглянути та скасувати рішення стосовно ч. 1 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174 27.07.2017р.

2. ч. 2 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174 містить такий зміст: «Надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню Додатку 8 п. 4, п. 5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10. В пропозиції Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» прораховано розхід матеріалів як для влаштування нової розмітки, а технічним завданням передбачено поновлення горизонтальної розмітки.». Доводимо до відома тендерного комітету, що під час проведення розрахунку як «приведеної ціни» (2 520 028,80 грн. з ПДВ), так і ціни, яка за результатами аукціону була визначена найнижчою (2 058 000,00 грн. з ПДВ), ТОВ «РОАД-ЛАЙН» дотримувалося вимог чинних нормативно-технічних документів, в тому числі й СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» (далі за текстом – СОУ). Відповідно до таблиці 4.1 п.п. 4.8.1 п. 4.8 «Витрати фарб при нанесенні розмітки» розділу 4 «Загальні положення», СОУ класифікує фарби за густиною, а саме: густі – 1,61 – 1,70 г/см3; середньої густини – 1,55 – 1,60 г/см3; рідкі – 1,49 – 1,54 г/см3; дуже рідкі – 1,40 – 1,48 г/см3. Зміст п.п. 4.8.3 п. 4.8 «Витрати фарб при нанесенні розмітки» розділу 4 «Загальні положення» СОУ, за станом дорожнього покриття у період його створення та експлуатації рекомендує чотири характерних типи товщини нанесення розмітки фарбою: 0,6 мм – нанесення фарби на нове крупношорстке покриття, крупношорстку поверхневу обробку; 0,54 мм – нанесення фарби на нове середньошорстке, гладке покриття, середньошорстку, дрібношорстку поверхневу обробку, поновлення розмітки поза межами гарантованого строку її експлуатації; 0,47 мм – поновлення розмітки в межах гарантованого строку її експлуатації або нанесення фарби на попередньо влаштовану розмітку, виконану довговічними матеріалами; 0,4 мм – нанесення одного з двох шарів фарби у разі влаштування розмітки роздільно шарами. У Додутку 8 «Технічне завдання» тендерної документації на дану закупівлю, в п.п. 1 – 10 Таблиці (2. Найменування робіт і витрат) містився наступний зміст: «Поновлення ………. (поза межами гарантованого строку її експлуатації)». Враховуючи цей зміст, замовник торгів своєю документацією, у відповідності до п.п. 4.8.3 п. 4.8 СОУ, встановив учасникам торгів тип товщини нанесення розмітки фарбою 0,54 мм – нанесення фарби на нове середньошорстке, гладке покриття, середньошорстку, дрібношорстку поверхневу обробку, поновлення розмітки поза межами гарантованого строку її експлуатації . За цим типом товщини у відповідності з Додатком А СОУ, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» проводило розрахунок як «приведеної ціни» (2 520 028,80 грн. з ПДВ), так і ціни, яка за результатами аукціону була визначена найнижчою (2 058 000,00 грн. з ПДВ). Що стосується густини фарби, то замовником торгів у Додатку 8 не було уточнено ніякої інформації. Під час проведення ТОВ «РОАД-ЛАЙН» моніторингу вартості матеріалів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, нашим Товариством було отримано комерційні пропозиції як на середньої густини фарбу (густина 1,57 г/см3), так і на рідку фарбу (густина 1,52 г/см3). Густа фарба була застосована нашим Товариством при проведенні розрахунку «приведеної ціни» (2 520 028,80 грн. з ПДВ), враховуючи таблицю А.4 СОУ та Додаток 8 тендерної документації, а саме: п. 1 Додатку 8 (84,9 км лінії 1.1 шириною 15 см) – 84,8 кг х 1,5 = 127,2 кг/1км; п. 2 Додатку 8 (55,6 км лінії 1.1 шириною 10 см) – 84,8 кг/1км; п. 3 Додатку 8 (8,1 км лінії 1.3 шириною 15 см) – 169,6 кг х 1,5 = 254,4 кг/1км; п. 4 Додатку 8 (111,6 км лінії 1.5 шириною 15 см) – 28,3 кг х 1,5 = 42,45 кг/1км; п. 5 Додатку 8 (96,2 км лінії 1.5 шириною 10 см) – 28,3 кг/1км; п. 6 Додатку 8 (25,1 км лінії 1.6 шириною 15 см) – 56,5 кг х 1,5 = 84,75 кг/1км; п. 7 Додатку 8 (21,7 км лінії 1.6 шириною 10 см) – 56,5 кг/1км; п. 8 Додатку 8 (1,0 км лінії 1.7 шириною 10 см) – 42,4 кг/1км; п. 9 Додатку 8 (4,7 км лінії 1.8 шириною 20 см) – 56,5 кг/1км; п. 10 Додатку 8 (1,0 км лінії 1.11 шириною 15 см) – 141,3 кг х 1,5 = 211,95 кг/1км. Рідка фарба була застосована нашим Товариством при проведенні розрахунку ціни, яка за результатами аукціону була визначена найнижчою (2 058 000,00 грн. з ПДВ), враховуючи таблицю А.6 СОУ та Додаток 8 тендерної документації, а саме: п. 1 Додатку 8 (84,9 км лінії 1.1 шириною 15 см) – 81,6 кг х 1,5 = 122,4 кг/1км; п. 2 Додатку 8 (55,6 км лінії 1.1 шириною 10 см) – 81,6 кг/1км; п. 3 Додатку 8 (8,1 км лінії 1.3 шириною 15 см) – 163,2 кг х 1,5 = 244,8 кг/1км; п. 4 Додатку 8 (111,6 км лінії 1.5 шириною 15 см) – 27,2 кг х 1,5 = 40,80 кг/1км; п. 5 Додатку 8 (96,2 км лінії 1.5 шириною 10 см) – 27,2 кг/1км; п. 6 Додатку 8 (25,1 км лінії 1.6 шириною 15 см) – 54,4 кг х 1,5 = 81,60 кг/1км; п. 7 Додатку 8 (21,7 км лінії 1.6 шириною 10 см) – 54,4 кг/1км; п. 8 Додатку 8 (1,0 км лінії 1.7 шириною 10 см) – 40,8 кг/1км; п. 9 Додатку 8 (4,7 км лінії 1.8 шириною 20 см) – 54,4 кг/1км; п. 10 Додатку 8 (1,0 км лінії 1.11 шириною 15 см) – 136,00 кг х 1,5 = 204,00 кг/1км. Виходячи з вище наведеного, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» звертає увагу тендерного комітету на те, що пропозиція нашого Товариства надану закупівлю, в частині Додатку 8 відповідає вимогам як самого Додатку 8, так і чинним нормативним документам (ДСТУ 2587:2010 та СОУ 42.1-37641918-095:2012), тому, вимагаємо переглянути та скасувати рішення стосовно ч. 2 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174 27.07.2017р.

3. ч. 3 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174 містить такий зміст: «Технологією поновлення горизонтальної розмітки передбачено використання машини поливально-мийної. В Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» відсутня як власна, так і орендована поливально-мийна машина.». ТОВ «РОАД-ЛАЙН» погоджується із тим, що відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами та технологією передбачено при наданні послуг із нанесення горизонтальної дорожньої розмітки наявність поливально-мийної машини. Проте, наше Товариство відсутність як власної, так і орендованої поливально-мийної машини пояснює наступним:

3.1. По-перше – загально відома практика надання послуг по даному виду робіт показує те, що поливально-мийна машина при нанесенні горизонтальної дорожньої розмітки використовується лише у тому випадку, якщо поверхня дорожнього одягу має наявні забруднення, які в свою чергу можуть вплинути на якість кінцевого результату по цьому виду робіт / послуг. Ця машина в даному випадку технологічно використовує лише навісне щіточне обладнання, для того щоб механічним шляхом видалити відповідні забруднення покриття, що підлягає нанесенню розмітки. Фактом незастосування мийного обладнання поливально-мийної машини є те, що відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами та технологією не передбачено наявність води. У зв’язку із цим, підрядні організації, дотримуючись нормативно-технічної документації та технології надання послуг із нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, застосовують або поливально-мийні машини, або навісне щіточне обладнання на базі машин та механізмів, або «повітродувку», або вручну працівниками усуваються такого роду забруднення за допомогою мітел, лопат тощо. Враховуючи те, що тендерною документацією замовника торгів на дану закупівлю, договірна ціна визначена як тверда, та те, що учасник заздалегідь не може знати про стан покриття (замовником торгів стан покриття не зазначений) на автомобільних дорогах відповідно до Додатку 8 тендерної документації, нашим Товариством при розрахунку договірної ціни як «приведеної» (2 520 028,80 грн. з ПДВ), так і ціни, яка за результатами аукціону була визначена найнижчою (2 058 000,00 грн. з ПДВ), не бралися витрати, пов’язані із очищенням поверхні покриття дорожнього одягу вручну. Це питання пов’язане із тим, щоб запобігти необґрунтованому використанню бюджетних коштів з боку нашого Товариства.
3.2. По-друге, через систему https://prozorro.gov.ua нашим Товариством проведено моніторинг аналогічних закупівель (завершених) з боку Служб автомобільних доріг в областях та наданих по ним пропозицій учасниками, що були допущені до аукціону за результатами проведених «прекваліфікацій» та / або визнані замовником як переможці. Звертаємо увагу тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області, що по ряду закупівель за аналогічним предметом, замовниками не було відхилено пропозиції учасників, які не містили в кваліфікаційній частині (тощо) наявності в них власних чи орендованих поливально-мийних машин, а саме (даний перелік може бути не вичерпним): UA-2017-03-17-000446-a; UA-2017-01-24-001026-c; UA-2017-03-09-001234-a; UA-2017-05-19-001745-b.

Дотримуючись норм чинного в Україні законодавства, в тому числі, але не обмежуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), а також, враховуючи вище наведені заперечення, факти, обґрунтування тощо, Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» ВИМАГАЄ перегляду рішення тендерного комітету стосовно ч. 1, ч. 2 та ч. 3 п. 8.1 Протоколу №174 від 27.07.2017р., та визнання пропозиції (документації) ТОВ «РОАД-ЛАЙН» на закупівлю «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км))», як такої, що відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області Протоколом № 127 від 05.07.2017р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2017 17:00
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1. Згідно розділу ІІІ частини 5 тендерної документації (стор. 8), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3).
Відповідно до Додатку 3 документації до довідки включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, а при використанні орендованої техніки у складі пропозиції вимагалось надання копії договорів оренди з додатками.
У складі пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» надано копію договору №21/04-02 від 21.04.2017 р, укладений з ФОП Сулима В.П. на оренду маркірувальної машини Road Lazer на базі вантажного автомобіля ГАЗ-33023. Згідно пункту 3.1 цього Договору Орендодавець передає майно відповідно до умов Договору в повністю справному технічному стані, заправленим ПММ (паливно-мастильними матеріалами) на підставі акту передачі-приймання. Пункт 3.1 Договору оренди не містить жодної примітки, що в момент передачі Орендодавцем майна Орендарю, Сторони, підписуючи акт передачі-приймання, фіксують залишок ПММ в ємностях механізму (машини / майна).
2. Надана пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню Додатку 8 п.4, п. 5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10 в частині витрат матеріалів (фарба дорожня розміточна та скляні кульки імпортні).
Згідно п. 1.1 Проекту договору на закупівлю послуг 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км)) Підрядник зобов'язується у 2017 році надати Замовникові послуги згідно з вимогами діючих нормативно-правових актів, зокрема Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільні дороги", ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці і залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану", «Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ 2587-94 «Розмітка дорожня. Технічні вимоги. Методи контролю. Правила застосування».
Для розрахунку норм витрат матеріалів при виконанні дорожніх робіт по нанесенню горизонтальної розмітки необхідно використовувати СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
У разі відновлення дорожньої розмітки, яка нанесена згідно ДСТУ 2587-94, при розрахунку норм витрат матеріалів слід застосовувати коефіцієнти, що відображають зміну площі нанесення відповідних видів розмітки в ДСТУ 2587:2010 порівняно з ДСТУ 2587-94.
ТОВ «РОАД-ЛАЙН» прораховано розхід матеріалів згідно таблиці А.6 СОУ 42.1-37641918-095:2012, а розхід матеріалів розмітки 1.5 (15см), 1.5 (10см), 1.6 (15 см), 1.6 (10 см), 1.8 (20 см), 1.11 (відповідно п.4, п. 5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10 технічного завдання Додатку 8 ТД) взято без застосування коефіцієнтів, що відображають зміну площі нанесення відповідних видів розмітки в ДСТУ 2587:2010 порівняно з ДСТУ 2587-94.
3. Технологією поновлення горизонтальної розмітки передбачено використання машини поливально-мийної. В Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» відсутня як власна, так і орендована поливально-мийна машина.
Згідно СОУ 42.1-237641918-085:2012 п. 5.13.4 при розрахунках вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин роботи планується виконувати із застосуванням наявних у підрядній організації машин і механізмів, що не передбачені в інвесторській кошторисній документації, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виробництва робіт) та економічними обґрунтуваннями.
В економічному обґрунтуванні проводиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених РЕКН, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-годин цих машин, з відповідною вартістю зазначених робіт, що виконуються із застосуванням наявних у підрядній організації машин і механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, коли обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміню умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження ІРЕКН.
В Замовника відсутні підстави щодо перегляду рішення тендерного комітету стосовно ч. 1, ч. 2 та ч. 3 п. 8.1 Протоколу №174 від 27.07.2017р. та визнання пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» на закупівлю 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км)), як такої, що відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області Протоколом № 127 від 05.07.2017р.
Номер вимоги: UA-2017-07-05-001642-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:39272818
рішення замовника
05.07.2017р. Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі по тексту – Замовник) було оприлюднене оголошення (UA-2017-07-05-001642-b, посилання на тендер на офіційному сайті – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-05-001642-b) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км))», з очікуваною вартістю 3 685 402,00 гривень з урахуванням ПДВ.
24.07.2017р. Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» прийняло участь в Аукціоні на дану закупівлю, за результатами якого, пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у сумі 2 058 000,00 грн. з ПДВ виявилася найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду, тендерна пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» відхилена рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол № 174 від 27.07.2017р.) з наступних причин:
1. Згідно розділу ІІІ частини 5 тендерної документації (стор.8), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3). Відповідно до Додатку 3 документації до довідки включаються тільки обладнання та




механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, а при використанні орендованої техніки у складі пропозиції вимагалося надання копії договорів оренди з додатками.
У складі пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» надано копію договору №21/04-02 від 21.04.2017 р, укладений з ФОП Сулима В.П. на оренду маркувальної машини Road Lazer на базі вантажного автомобіля ГАЗ=33023. Згідно пункту 3.1 цього Договору Орендодавець передає майно відповідно до умов Договору в повністю справному технічному стані, заправленим ПММ (паливно-мастильними матеріалами) на підставі акту передачі-приймання. В наданих Учасником розрахунках додатково прораховано вартість ПММ у вартості маш-год машини маркувальної причіпної Road Lazer, чим завищено вартість маш-год.
2. Надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню Додатку 8 п.4, п.5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10. В пропозиції Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» прораховано розхід матеріалів як для влаштування нової розмітки, а технічним завданням передбачено поновлення горизонтальної розмітки.
3. Технологією поновлення горизонтальної розмітки передбачено використання машини паливально-мийної. В Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» відсутня як власна, так і орендована поливально-мийна машина.

Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» не погоджується із підставами відхилення тендерної пропозиції у зв’язку із тим, що:

1. По першому питанню (ч. 1 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174) – тендерним комітетом досконало не вивчено зміст Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. та пропозиції нашого Товариства в частині цього питання в цілому. В заперечення даного питання, нашим Товариством у Вимозі «Стосовно рішення тендерного комітету за Протоколом № 174 від 27.07.2017р.» (вих. № 98/17 від 28.07.2017р.) (далі за текстом – Вимога) доведено до відома тендерного комітету наступні факти: п. 7.1 розділу 7 Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. містить такий зміст «Орендар за цим Договором зобов'язується: - протягом строку використання майна, здійснювати за власний рахунок заправлення майна ПММ (паливно-мастильними матеріалами)», у зв’язку із чим, у складі пропозиції нашого Товариства на дану закупівлю надано «Розрахункову калькуляцію» на цю машину (214,40 грн. без ПДВ за 1 маш-год), що датована 18.07.2017р., за якою вартість ПММ віднесено до витрат ТОВ «РОАД-ЛАЙН». Зміст п. 3.1 Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. трактує лише те, що в момент передачі Орендодавцем майна Орендарю, Сторони, підписуючи акт передачі-приймання, фіксують залишок ПММ в ємностях механізму (машини / майна). Замовником дані факти (доводи, тощо) було проігноровано, про що свідчить зміст Заперечення «На вимогу ТОВ «РОАД-ЛАЙН»» від 02.08.2017р. за № 07-04/1440 (далі за текстом – Заперечення).

2. По другому питанню (ч. 2 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174) – наше Товариство у Вимозі детально розписало Замовнику, яким чином проводився розрахунок (визначення, встановлення, тощо) розходу матеріалів відповідно до технічного завдання (Додаток 8 тендерної документації) та чинної нормативно-технічної документації. Враховуючи зміст Заперечення з боку Замовника, в частині даного питання, Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» звернулося за офіційним роз’ясненням (вих. № 105/17 від 03.08.2017р.) до ДП «ДерждорНДІ». З отриманої відповіді від ДП «ДерждорНДІ» за № 19.2-22-1033 від 07.08.2017р. з’ясовується той факт, що Замовник ввів в оману наше Товариство та інших учасників даної закупівлі змістом Заперечення, а саме тим, що учасники закупівлі повинні були проводити розрахунок витрати матеріалів по типам лінії (п. 4, п. 5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10 Додатку 8 тендерної документації) застосовуючи коефіцієнти, що відображають зміну площі нанесення відповідних видів розмітки в ДСТУ 2587:2010 порівняно з ДСТУ 2587-94. Дана інформація не була прописана Замовником Торгів ні в «Проекті договору», ні в Додатку 8 «Технічне завдання» тендерної документації. Враховуючи той факт, що наше Товариство проводило свої розрахунки відповідно до чинної





нормативної документації, а саме ДСТУ 2587:2010 та СОУ 42.1-37641918-095:2012, а також зміст Листа ДП «ДерждорНДІ», вважаємо, що пропозиція нашого Товариства відповідає вимогам тендерної документації на дану закупівлю, в тому числі Додатку 8 «Технічне завдання».
Фактом того, що Замовник торгів змістом Заперечення (в частині питання ДСТУ 2587:2010 та ДСТУ 2587-94) ввів в оману інших учасників торгів є те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ ПАРК», що перерахована за результатами Аукціону, не відповідає вимогам чинного ДСТУ 2587:2010. Так як дане питання, не було уточнене Замовником торгів у Додатку 8 «Технічне завдання», ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», яке за Протоколом № 247 від 10.08.2017р. визначене переможцем цих торгів, могло отримати в своє розпорядження таку інформацію лише зі змісту Заперечення Замовника, яке було розміщене ним в якості відповіді на Вимогу з боку нашого Товариства.
Із вище наведеного, виходить, що Замовник визначив переможною пропозицію, зміст якої не відповідає чинним нормативним документам, а значить і технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета даної закупівлі (Додаток 8 «Технічне завдання» тендерної документації).

3. По третьому питанню (ч. 3 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174) – ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у своїй Вимозі детально обґрунтував не надання (відсутність) у змісті пропозиції та в самому розрахунку цінової пропозиції поливально-мийної машини, а саме тим, що:
3.1. По-перше – загально відома практика надання послуг по даному виду робіт показує те, що поливально-мийна машина при нанесенні горизонтальної дорожньої розмітки використовується лише у тому випадку, якщо поверхня дорожнього одягу має наявні забруднення, які в свою чергу можуть вплинути на якість кінцевого результату по цьому виду робіт / послуг. Ця машина в даному випадку технологічно використовує лише навісне щіточне обладнання, для того щоб механічним шляхом видалити відповідні забруднення покриття, що підлягає нанесенню розмітки. Фактом незастосування мийного обладнання поливально-мийної машини є те, що відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами та технологією не передбачено наявність води. У зв’язку із цим, підрядні організації, дотримуючись нормативно-технічної документації та технології надання послуг із нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, застосовують або поливально-мийні машини, або навісне щіточне обладнання на базі машин та механізмів, або «повітродувку», або вручну працівниками усуваються такого роду забруднення за допомогою мітел, лопат тощо. Враховуючи те, що тендерною документацією замовника торгів на дану закупівлю, договірна ціна визначена як тверда, та те, що учасник заздалегідь не може знати про стан покриття (замовником торгів стан покриття не зазначений) на автомобільних дорогах відповідно до Додатку 8 тендерної документації, нашим Товариством при розрахунку договірної ціни як «приведеної» (2 520 028,80 грн. з ПДВ), так і ціни, яка за результатами аукціону була визначена найнижчою (2 058 000,00 грн. з ПДВ), не бралися витрати, пов’язані із очищенням поверхні покриття дорожнього одягу вручну. Це питання пов’язане із тим, щоб запобігти необґрунтованому використанню бюджетних коштів з боку нашого Товариства.
3.2. По-друге, через систему https://prozorro.gov.ua нашим Товариством проведено моніторинг аналогічних закупівель (завершених) з боку Служб автомобільних доріг в областях та наданих по ним пропозицій учасниками, що були допущені до аукціону за результатами проведених «прекваліфікацій» та / або визнані замовником як переможці. ТОВ «РОАД-ЛАЙН» змістом своєї Вимоги звертало увагу тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області стосовно того, що по ряду закупівель за аналогічним предметом, замовниками не було відхилено пропозиції учасників, які не містили в кваліфікаційній частині (тощо) наявності в них власних чи орендованих поливально-мийних машин, а саме (даний перелік може бути не вичерпним): UA-2017-03-17-000446-a; UA-2017-01-24-001026-c; UA-2017-03-09-001234-a; UA-2017-05-19-001745-b.
Враховуючи наведену інформацію, Замовником було проігноровано дані факти, про що свідчить зміст Заперечення з боку Служби автомобільних доріг у житомирській області на Вимогу ТОВ «РОАД-ЛАЙН».






Разом із тим, Замовник у своєму Запереченні, в частині даного питання послався на п. 5.13.4 СОУ 42.1-237641918-085:2010. Учасники торгів, дотримуючись вимог цього пункту (5.13.4), в складі своїх цінових пропозицій та розрахунків до них, зобов’язані надавати Замовнику відповідні технічні та економічні обґрунтування при заміні аналогічних будівельних машин та механізмів для того, щоб запобігти збільшенню вартості прямих витрат за усередненими показниками відповідно до діючих відомчих ресурсних елементних кошторисних норм. У випадку ТОВ «РОАД-ЛАН», при розрахунку договірної ціни, із норми було видалено поливально-мийну машину. У зв’язку із тим, що нормами вимагається надання такого економічного обґрунтування лише при заміні, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» в складі своєї пропозиції не надавав такий розрахунок.
Однак, Замовником торгів (Протокол № 247 від 10.08.2017р.) пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», договірна ціна з розрахунками якої не містить економічного обґрунтування заміни машин та механізмів (за нормою ДА3-7-9 проведено заміна ресурсу «Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 3 т» на «Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 8 т», та «Машина поливально-мийна, місткість 6000 л» на «Машини поливально-мийні МДК-4333 на базі автомобіля ЗИЛ»), визначено переможною.

Служба автомобільних доріг у Житомирській області, відхиливши пропозицію ТОВ «РОАД-ЛАЙН» за Протоколом № 174 від 27.07.2017р. та допустивши до оцінки (розгляду) інших учасників за результатами проведеного аукціону, порушила норми чинних нормативно-технічних документів (в частині питання ДСТУ 2587:2010 та ДСТУ 2587-94, СОУ 42.1-237641918-085:2010), норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У результаті відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН», Замовником порушені права нашого Товариства та законні інтереси як учасника торгів, у зв’язку із тим, що при дотриманні Службою автомобільних доріг у Житомирській області вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації на дану закупівлю, наше Товариство, з урахуванням результату проведеного аукціону, мало змогу надати послуги за предметом закупівлі з метою отримання відповідного прибутку в межах своєї фінансово-господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 серпня 2017 19:16
Причина: помилково

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-05-001642-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:39272818
Дата подання: 17 серпня 2017 20:18
на рішення тендерного комітету за Протоколом №247 від 10.08.2017р.
05.07.2017р. Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі по тексту – Замовник) було оприлюднене оголошення (UA-2017-07-05-001642-b, посилання на тендер на офіційному сайті – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-05-001642-b) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км))», з очікуваною вартістю 3 685 402,00 гривень з урахуванням ПДВ. 24.07.2017р. Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» прийняло участь в Аукціоні на дану закупівлю, за результатами якого, пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у сумі 2 058 000,00 грн. з ПДВ виявилася найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду, тендерна пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» відхилена рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол № 174 від 27.07.2017р.) з наступних причин: 1. Згідно розділу ІІІ частини 5 тендерної документації (стор.8), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3). Відповідно до Додатку 3 документації до довідки включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, а при використанні орендованої техніки у складі пропозиції вимагалося надання копії договорів оренди з додатками. У складі пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» надано копію договору №21/04-02 від 21.04.2017 р, укладений з ФОП Сулима В.П. на оренду маркувальної машини Road Lazer на базі вантажного автомобіля ГАЗ=33023. Згідно пункту 3.1 цього Договору Орендодавець передає майно відповідно до умов Договору в повністю справному технічному стані, заправленим ПММ (паливно-мастильними матеріалами) на підставі акту передачі-приймання. В наданих Учасником розрахунках додатково прораховано вартість ПММ у вартості маш-год машини маркувальної причіпної Road Lazer, чим завищено вартість маш-год. 2. Надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню Додатку 8 п.4, п.5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10. В пропозиції Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» прораховано розхід матеріалів як для влаштування нової розмітки, а технічним завданням передбачено поновлення горизонтальної розмітки. 3. Технологією поновлення горизонтальної розмітки передбачено використання машини паливально-мийної. В Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» відсутня як власна, так і орендована поливально-мийна машина. Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» не погоджується із підставами відхилення тендерної пропозиції у зв’язку із тим, що: 1. По першому питанню (ч. 1 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174) – тендерним комітетом досконало не вивчено зміст Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. та пропозиції нашого Товариства в частині цього питання в цілому. В заперечення даного питання, нашим Товариством у Вимозі «Стосовно рішення тендерного комітету за Протоколом № 174 від 27.07.2017р.» (вих. № 98/17 від 28.07.2017р.) (далі за текстом – Вимога) доведено до відома тендерного комітету наступні факти: п. 7.1 розділу 7 Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. містить такий зміст «Орендар за цим Договором зобов'язується: - протягом строку використання майна, здійснювати за власний рахунок заправлення майна ПММ (паливно-мастильними матеріалами)», у зв’язку із чим, у складі пропозиції нашого Товариства на дану закупівлю надано «Розрахункову калькуляцію» на цю машину (214,40 грн. без ПДВ за 1 маш-год), що датована 18.07.2017р., за якою вартість ПММ віднесено до витрат ТОВ «РОАД-ЛАЙН». Зміст п. 3.1 Договору №21/04-02 від 21.04.2017р. трактує лише те, що в момент передачі Орендодавцем майна Орендарю, Сторони, підписуючи акт передачі-приймання, фіксують залишок ПММ в ємностях механізму (машини / майна). Замовником дані факти (доводи, тощо) було проігноровано, про що свідчить зміст Заперечення «На вимогу ТОВ «РОАД-ЛАЙН»» від 02.08.2017р. за № 07-04/1440 (далі за текстом – Заперечення). 2. По другому питанню (ч. 2 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174) – наше Товариство у Вимозі детально розписало Замовнику, яким чином проводився розрахунок (визначення, встановлення, тощо) розходу матеріалів відповідно до технічного завдання (Додаток 8 тендерної документації) та чинної нормативно-технічної документації. Враховуючи зміст Заперечення з боку Замовника, в частині даного питання, Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» звернулося за офіційним роз’ясненням (вих. № 105/17 від 03.08.2017р.) до ДП «ДерждорНДІ». З отриманої відповіді від ДП «ДерждорНДІ» за № 19.2-22-1033 від 07.08.2017р. з’ясовується той факт, що Замовник ввів в оману наше Товариство та інших учасників даної закупівлі змістом Заперечення, а саме тим, що учасники закупівлі повинні були проводити розрахунок витрати матеріалів по типам лінії (п. 4, п. 5, п. 6, п. 7, п. 9, п. 10 Додатку 8 тендерної документації) застосовуючи коефіцієнти, що відображають зміну площі нанесення відповідних видів розмітки в ДСТУ 2587:2010 порівняно з ДСТУ 2587-94. Дана інформація не була прописана Замовником Торгів ні в «Проекті договору», ні в Додатку 8 «Технічне завдання» тендерної документації. Враховуючи той факт, що наше Товариство проводило свої розрахунки відповідно до чинної нормативної документації, а саме ДСТУ 2587:2010 та СОУ 42.1-37641918-095:2012, а також зміст Листа ДП «ДерждорНДІ», вважаємо, що пропозиція нашого Товариства відповідає вимогам тендерної документації на дану закупівлю, в тому числі Додатку 8 «Технічне завдання». Фактом того, що Замовник торгів змістом Заперечення (в частині питання ДСТУ 2587:2010 та ДСТУ 2587-94) ввів в оману інших учасників торгів є те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ ПАРК», що перерахована за результатами Аукціону, не відповідає вимогам чинного ДСТУ 2587:2010. Так як дане питання, не було уточнене Замовником торгів у Додатку 8 «Технічне завдання», ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», яке за Протоколом № 247 від 10.08.2017р. визначене переможцем цих торгів, могло отримати в своє розпорядження таку інформацію лише зі змісту Заперечення Замовника, яке було розміщене ним в якості відповіді на Вимогу з боку нашого Товариства. Із вище наведеного, виходить, що Замовник визначив переможною пропозицію, зміст якої не відповідає чинним нормативним документам, а значить і технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета даної закупівлі (Додаток 8 «Технічне завдання» тендерної документації). 3. По третьому питанню (ч. 3 п. 8.1 ПРОТОКОЛУ №174) – ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у своїй Вимозі детально обґрунтував не надання (відсутність) у змісті пропозиції та в самому розрахунку цінової пропозиції поливально-мийної машини, а саме тим, що: 3.1. По-перше – загально відома практика надання послуг по даному виду робіт показує те, що поливально-мийна машина при нанесенні горизонтальної дорожньої розмітки використовується лише у тому випадку, якщо поверхня дорожнього одягу має наявні забруднення, які в свою чергу можуть вплинути на якість кінцевого результату по цьому виду робіт / послуг. Ця машина в даному випадку технологічно використовує лише навісне щіточне обладнання, для того щоб механічним шляхом видалити відповідні забруднення покриття, що підлягає нанесенню розмітки. Фактом незастосування мийного обладнання поливально-мийної машини є те, що відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами та технологією не передбачено наявність води. У зв’язку із цим, підрядні організації, дотримуючись нормативно-технічної документації та технології надання послуг із нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, застосовують або поливально-мийні машини, або навісне щіточне обладнання на базі машин та механізмів, або «повітродувку», або вручну працівниками усуваються такого роду забруднення за допомогою мітел, лопат тощо. Враховуючи те, що тендерною документацією замовника торгів на дану закупівлю, договірна ціна визначена як тверда, та те, що учасник заздалегідь не може знати про стан покриття (замовником торгів стан покриття не зазначений) на автомобільних дорогах відповідно до Додатку 8 тендерної документації, нашим Товариством при розрахунку договірної ціни як «приведеної» (2 520 028,80 грн. з ПДВ), так і ціни, яка за результатами аукціону була визначена найнижчою (2 058 000,00 грн. з ПДВ), не бралися витрати, пов’язані із очищенням поверхні покриття дорожнього одягу вручну. Це питання пов’язане із тим, щоб запобігти необґрунтованому використанню бюджетних коштів з боку нашого Товариства. 3.2. По-друге, через систему https://prozorro.gov.ua нашим Товариством проведено моніторинг аналогічних закупівель (завершених) з боку Служб автомобільних доріг в областях та наданих по ним пропозицій учасниками, що були допущені до аукціону за результатами проведених «прекваліфікацій» та / або визнані замовником як переможці. ТОВ «РОАД-ЛАЙН» змістом своєї Вимоги звертало увагу тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області стосовно того, що по ряду закупівель за аналогічним предметом, замовниками не було відхилено пропозиції учасників, які не містили в кваліфікаційній частині (тощо) наявності в них власних чи орендованих поливально-мийних машин, а саме (даний перелік може бути не вичерпним): UA-2017-03-17-000446-a; UA-2017-01-24-001026-c; UA-2017-03-09-001234-a; UA-2017-05-19-001745-b. Враховуючи наведену інформацію, Замовником було проігноровано дані факти, про що свідчить зміст Заперечення з боку Служби автомобільних доріг у житомирській області на Вимогу ТОВ «РОАД-ЛАЙН». Разом із тим, Замовник у своєму Запереченні, в частині даного питання послався на п. 5.13.4 СОУ 42.1-237641918-085:2010. Учасники торгів, дотримуючись вимог цього пункту (5.13.4), в складі своїх цінових пропозицій та розрахунків до них, зобов’язані надавати Замовнику відповідні технічні та економічні обґрунтування при заміні аналогічних будівельних машин та механізмів для того, щоб запобігти збільшенню вартості прямих витрат за усередненими показниками відповідно до діючих відомчих ресурсних елементних кошторисних норм. У випадку ТОВ «РОАД-ЛАН», при розрахунку договірної ціни, із норми було видалено поливально-мийну машину. У зв’язку із тим, що нормами вимагається надання такого економічного обґрунтування лише при заміні, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» в складі своєї пропозиції не надавав такий розрахунок. Однак, Замовником торгів (Протокол № 247 від 10.08.2017р.) пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», договірна ціна з розрахунками якої не містить економічного обґрунтування заміни машин та механізмів (за нормою ДА3-7-9 проведено заміна ресурсу «Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 3 т» на «Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 8 т», та «Машина поливально-мийна, місткість 6000 л» на «Машини поливально-мийні МДК-4333 на базі автомобіля ЗИЛ»), визначено переможною. Цей факт свідчить про те, що Замовник пославшись на п. 5.13.4 СОУ 42.1-237641918-085:2010 відхиливши пропозицію ТОВ «РОАД-ЛАЙН», не звернув увагу на відсутність відповідного техніко-економічного обґрунтування у ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», тим самим визначивши їхню пропозицію переможною за Протоколом №247 від 10.08.2017р., що свідчить з боку Замовника про необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій. Служба автомобільних доріг у Житомирській області, відхиливши пропозицію ТОВ «РОАД-ЛАЙН» за Протоколом № 174 від 27.07.2017р. та допустивши до оцінки (розгляду) інших учасників за результатами проведеного аукціону, порушила норми чинних нормативно-технічних документів (в частині питання ДСТУ 2587:2010 та ДСТУ 2587-94, СОУ 42.1-237641918-085:2010), норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. У результаті відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН», Замовником порушені права нашого Товариства та законні інтереси як учасника торгів, у зв’язку із тим, що при дотриманні Службою автомобільних доріг у Житомирській області вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації на дану закупівлю, наше Товариство, з урахуванням результату проведеного аукціону, мало змогу надати послуги за предметом закупівлі з метою отримання відповідного прибутку в межах своєї фінансово-господарської діяльності. На підставі вище викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі ст. 18, але не обмежуючись, - П Р О Ш У: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. У зв’язку із тим, що Замовник своїм Запереченням на Вимогу нашого Товариства ввів в оману інших учасників даної закупівлі (в тому числі ТОВ «ХІМІЯ ПАРК») стосовно Додатку 8 «Технічне завдання», що в свою чергу призвело до «демпінгу» договірних цін учасників та їхньої невідповідності чинним нормативно-технічним документам, відмінити процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Житомирській області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» за Протоколом № 247 від 10.08.2017р. на закупівлю «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км))». 4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Житомирській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» за Протоколом № 174 від 27.07.2017р. на закупівлю «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км))» в частині ч.ч. 1, 2 та 3 п. 8.1 цього Протоколу. 5. Повідомити сторони цієї скарги про дату, час та місце розгляду скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 19.08.2017 № 5702 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2017 17:08
Рішення від 07.09.2017 № 6202.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2017 19:04
Номер скарги: UA-2017-07-05-001642-b.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 18 серпня 2017 15:52
Порушення про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-07-05-001642-b Службою автомобільних доріг у Житомирській області проводиться закупівля послуг «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки протяжністю 407,3 км), очікуваною вартістю 3 685 402,00 гривень з ПДВ. За результатами проведеного електронного аукціону (проведений 24.07.2017) та перевірки тендерних пропозицій учасників Замовником відхилені пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» (ЄДРПОУ 39272818) та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОДОР» (ЄДРПОУ 39467054), протоколи № 174 від 27.07.2017 та № 206 від 03.08.17, відповідно. Рішенням тендерного комітету Замовника від 10.08.2017 (протокол № 247) обрано переможцем закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ ПАРК» (ЄДРПОУ 38986599) та через електронну систему закупівель надіслано повідомлення про намір укласти договір. Приватне підприємство «Автомагістраль» не погоджується із вказаним рішенням оскільки воно прийняте Замовником із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації на закупівлю послуг. По-перше, в локальному кошторисі ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» (ЄДРПОУ 38986599) на будівельні роботи №2-1-1 «Розмітка» зазначено про використання автомобіля вантажопідйомністю 3 тонни (обґрунтування норми ДА10-8-14-1). Однак, в підсумковій відомості ресурсів до зазначеного локального кошторису зазначено про використання автомобіля вантажопідйомністю 8 тонн (шифр ресурсу +СН201-13), також учасником надано розрахунок вартості експлуатації машини (Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 8 тонн), що суперечить даним зазначеним в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 «Розмітка» По-друге, згідно вимог п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, зокрема, відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3), копія свідоцтва про атестацію власної випробувальної лабораторії з додатками або копія чинного договору залучення сторонньої лабораторії, або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія свідоцтва про атестацію лабораторії з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії). ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» надано свідоцтва про атестацію лабораторії, однак додатки до нього надані неповністю. По-третє, відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, зокрема, опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, КБ-3, позитивний відгук від іншого замовника, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних послуг, відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором (Додаток 5). ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» надано аналогічний договір №1П-16 від 25.07.2016. Також учасником надано копії довідок КБ-2в, КБ-3. Однак в адресній частині довідок зазначено інший договір - №511-Д від 24.06.2016, а кульковою ручкою дописано номер договору, який надано як аналогічний. Відповідно до пояснень щодо заповнення "Акту приймання виконаних підрядних робіт" (типової форми N КБ-2в) - адресна частина акту заповнюється відповідно до контракту (договору) на виконання робіт (наказ «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві» 237/5 від 21.06.2002). Отже учасником в порушення вимог тендерної документації надано копії довідок КБ-2в, КБ-3, якими не можливо підтвердити обсяги виконання будівельних робіт згідно договору №1П-16 від 25.07.2016. Також, ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» надано відгук від іншого замовника який повинен, зокрема, включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних послуг, відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором. Однак, в пункті 4, даного відгуку, зазначено відмінний від поданого у складі пропозиції аналогічного договору номер. По-четверте, згідно із п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, переможець торгів має надати в електронному вигляді у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) у вигляді завантажених файлів в сканованому вигляді оригінал довідки/листа з податкової інспекції про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) або довідку в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідального контролюючого органу. Довідка/лист повинні бути отримані в період з дати прийняття рішення про намір укласти договір, але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Зазначені документи надаються у разі відсутності доступу до єдиного державного реєстру (в тому числі при його нефункціонуванні). Рішення про намір укласти договір Замовником оприлюднено 10.08.2017. Однак ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» надано вищезазначену довідку, яка отримана 07.08.2017, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, прийняте Замовником рішення не відповідає вимогам Закону та принципам здійснення закупівель. Замовник, обравши переможцем закупівлі ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» (ЄДРПОУ 38986599) грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Внаслідок обрання переможцем закупівлі ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» (ЄДРПОУ 38986599) Замовником порушуються наші права та законні інтереси як учасника торгів, адже при дотримані замовником вимог Закону та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» він має розглядати наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. При дотриманні Замовником вимог Закону ПП «Автомагістраль» може бути визнано переможцем торгів. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 21.08.2017 № 5719+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 22 серпня 2017 22:52
рішення від 08.09.2017 № 6220.PDF
Дата публікації: 08 вересня 2017 15:26

Документи Органу Оскарження

07 вересня 2017 19:04
Рішення від 07.09.2017 № 6202.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2017 15:52
Скарга.pdf
18 серпня 2017 15:52
Підтвердження оплати.pdf
18 серпня 2017 15:52
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

08 вересня 2017 15:26
рішення від 08.09.2017 № 6220.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2017 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" 2 520 028,80
UAH з ПДВ
2 058 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" 2 959 220,40
UAH з ПДВ
2 058 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК" 2 610 445,20
UAH з ПДВ
2 282 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 765 582,40
UAH з ПДВ
2 765 582,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРБУДРЕЗЕРВ-УКРАЇНА" 3 498 279,00
UAH з ПДВ
3 498 279,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2017 18:37
503.imd
20 липня 2017 22:35
Реєстр документів ТП.pdf
20 липня 2017 22:33
13-13.18 ДЦ розрахунки.pdf
20 липня 2017 21:05
502.imd
20 липня 2017 20:18
20_Довiдка_Лiцензiя.pdf
20 липня 2017 18:34
5 Вiдомостi про людей.pdf

Публічні документи

21 липня 2017 08:51
Лист на лабораторію.pdf
21 липня 2017 08:50
Лист на лабораторію.pdf
21 липня 2017 00:08
Працівники +.pdf
21 липня 2017 00:08
Обладнання.pdf
21 липня 2017 00:02
АТестація ЛАБОР266.pdf
21 липня 2017 00:02
Атестати на техніку.pdf
21 липня 2017 00:02
ВІДГУКИ.pdf
20 липня 2017 23:48
Пропозиція +.pdf
20 липня 2017 23:47
Договірна ціна.pdf
20 липня 2017 23:42
Експодор 4748 p7s.zip
20 липня 2017 23:42
Експодор 4748 medoc.zip
20 липня 2017 23:42
ГАРАНТІЯ.pdf
20 липня 2017 23:41
Захист довкілля.pdf
20 липня 2017 23:39
Субпідрядники.pdf
20 липня 2017 23:27
ДОВІДКА злочин +.pdf
20 липня 2017 23:27
ДОВІДКА про підпр. +.pdf

Публічні документи

15 серпня 2017 08:06
Податкова.pdf
04 серпня 2017 17:31
30_Житомир.imd
20 липня 2017 16:28
Формальні помилки.pdf
20 липня 2017 16:28
Технічне завдання.pdf
20 липня 2017 16:28
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2017 16:28
Субпідряд.pdf
20 липня 2017 16:28
стаття 17.pdf
20 липня 2017 16:28
працівники.pdf
20 липня 2017 16:28
Персональні дані.pdf
20 липня 2017 16:28
Обладнання.pdf
20 липня 2017 16:28
Захист довкілля.pdf
20 липня 2017 16:28
Договір оренди №56.04.pdf
20 липня 2017 16:28
Договір ДерждорНДІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ДОРБУДРЕЗЕРВ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН"
#39272818
Відхилено 2 058 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 17:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"
#39467054
Відхилено 2 058 670,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2017 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 2 282 990,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
2 282 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 серпня 2017 15:33
Коментар щодо відміни: згідно ст. 31 ч. 1 аб. 3 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме через помилку виявлену в технічному завданні до тендерної документації Додаток 8.