Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од.
Freight rail wagon for general appointment 500 p.
Очікувана вартість
600 000 000,00 UAH
UA-2017-07-05-001376-b f31f8c68d2cd416ab1347f2d4f4550b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 липня 2017 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2017 20:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2017 11:28
Очікувана вартість: 600 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000000 UAH
Publication date: 05 липня 2017 15:13
Enquiries until: 02 вересня 2017 20:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2017 20:00

Information

Estimated total value: 600 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Детально в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Freight rail wagon for general appointment 500 p.
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 березня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2017 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2017 10:46
Перелік змін.doc
05 вересня 2017 10:46
1_Тендерна документація.doc
31 серпня 2017 16:27
1_Договір поставки .doc
05 липня 2017 15:10
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
05 липня 2017 15:10
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg
05 вересня 2017 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2017 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2017 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2017 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2017 10:46
Перелік змін.doc
31 серпня 2017 16:27
Перелік змін.doc
08 серпня 2017 18:44
Перелік змін.doc
02 серпня 2017 14:50
Перелік змін.doc
28 липня 2017 20:07
Перелік змін .doc
05 вересня 2017 10:46
1_Тендерна документація.doc
31 серпня 2017 16:27
Тендерна документація.doc
08 серпня 2017 18:44
1_Тендерна документація.doc
02 серпня 2017 14:50
1_Тендерна документація.doc
28 липня 2017 20:07
Тендерна документація.doc
05 липня 2017 15:10
Тендерна документація .doc
31 серпня 2017 16:27
1_Договір поставки .doc
05 липня 2017 15:10
Договір поставки .doc
05 липня 2017 15:10
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
05 липня 2017 15:10
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:09
Дата відповіді: 26 липня 2017 16:54
Додаток №1 пункт 5: Довідка довільної форми за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виробництва продукції, що є предметом закупівлі та (якщо учасник не є виробником продукції) довідку безпосереднього виробника продукції щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виробництва продукції, що є предметом закупівлі (зазначається кількість працівників, посада, П.І.Б., інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, тощо). Таблиця відповідно до ТД Замовник залишає за собою право здійснити перевірку наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виробництва продукції, що є предметом закупівлі відповідно до вимог даного підпункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними. У ст. 3. Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5. Недискримінація учасників Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У ст. 16. Кваліфікаційні критерії Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 22 Тендерна документація Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, запропоновані Учасником зміни можуть потенційно обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що ч. 7 ст. 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:11
Дата відповіді: 26 липня 2017 17:02
Розділ 2 п. 2. “Унесення змін до тендерної документації” викласти в редакції: Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (з зазначенням об'єктивних причин внесення змін) та роз'яснення до неї (у разі наявності) — протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів; зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації; зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Статтею 23. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Чинним законодавством не передбачено обов’язку Замовника зазначати причини внесення змін.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:13
Дата відповіді: 26 липня 2017 17:14
Розділ 5 п.3 “Інша інформація” викласти в редакції. Після завершення електронного аукціону (або у разі якщо Замовником було відхилено попередню тендерну пропозицію, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною і розглядається пропозиція наступного учасника) учасник повинен завантажити у сканованому вигляді остаточний варіант Заявки-пропозиції (відповідно до Додатка № 3) – з інформацією про ціну пропозиції, за одиницю по кожній позиції предмета закупівлі. У разі зміни законодавства України, що регулює питання публічних закупівель, допускається внесення змін до договору про закупівлю, за письмовою взаємною згодою сторін. Витрати учасника, пов'язані з підготовкою та поданням тендерних пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. В разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації які не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник при проведенні відкритих торгів керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - відсутність ЕЦП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП банка-Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції; - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. - Зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (Portable Document Format) в результаті накладання ЕЦП. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. Замовник має право надати учасникам можливість виправити формальні (несуттєві) помилки у строк до 5 днів. При цьому, Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Статтею 28. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:15
Дата відповіді: 26 липня 2017 17:39
Додаток №1 пункт 6: Скановану копію оригіналу довідки з інформацією про виконання аналогічних договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (на підтвердження необхідно надати копію не менше 1 договору (та актів приймання передачі, видаткових накладних, тощо) поставки продукції по якості, відповідно до даного предмета закупівлі). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника). Таблиця відповідно до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними. У ст. 3. Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5. Недискримінація учасників Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У ст. 16. Кваліфікаційні критерії Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 22 Тендерна документація Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, запропоновані Учасником зміни можуть потенційно обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що ч. 7 ст. 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:16
Дата відповіді: 26 липня 2017 18:01
Додаток № 8 п. 2.1.4. Вимога «Максимальний підйом на ухил до 30 0/00» викладена некоректно по відношенню до конструкції напіввагона, тому що максимальний підйом напіввагонів по ділянці шляху зі встановленим ухилом залежить від міцності і сили тяги локомотива. Пункт виключити, або конкретизувати вимоги.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:18
Дата відповіді: 26 липня 2017 18:01
Додаток № 8 п. 3.1. В наступному пункті 3.2 Додатка 8 («конструкційна швидкість, км/год - 120») дублюється вимога пункту 3.1. Пункт 3.1 виключити.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:19
Дата відповіді: 26 липня 2017 17:42
Додаток №1 пункт 7: Скановану копію оригіналу довідки (складеної в довільній формі), за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, щодо наявності власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази та (якщо учасник не є виробником продукції) довідку безпосереднього виробника продукції щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виготовлення предмету закупівлі. До зазначеної довідки повинні бути додані переліки в довільній формі наявних у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Таблиця відповідно до ТД. Наявність документального підтвердження, що учасник процедури має обладнання та матеріально-технічну базу підтверджується висновком тендерного комітету складеним на підставі обстеження потужностей учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними. У ст. 3. Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5. Недискримінація учасників Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У ст. 16. Кваліфікаційні критерії Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 22 Тендерна документація Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, запропоновані Учасником зміни можуть потенційно обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що ч. 7 ст. 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 18 липня 2017 17:21
Дата відповіді: 26 липня 2017 17:55
Розділ 3 п. 4 Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 4.1 Якщо учасник не є виробником продукції надати документи, які підтверджують відносини із виробником: - дистриб'юторський договір з виробником; - лист про представництво інтересів виробника безпосередньо на даний предмет закупівлі з зазначенням номера закупівлі. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними. У ст. 3. Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5. Недискримінація учасників Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У ст. 16. Кваліфікаційні критерії Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 22 Тендерна документація Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, запропоновані Учасником зміни можуть потенційно обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що ч. 7 ст. 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 20 липня 2017 10:54
Дата відповіді: 28 липня 2017 18:13
Додаток № 8 доповнити - "Строк поставки: до 31.12.2017 р. (згідно графіку)."
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:29
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:14
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 2.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «2.2. Ручне гальмо в кожному вагоні повинно утримувати його при повному навантаженні на схилі з ухилом 30 0/00.» викласти у редакції: «2.2. Ручне гальмо в кожному вагоні повинно утримувати його при повному навантаженні на схилі з ухилом не менше 30 0/00.», тому що згідно з п.9.11 «Нормы расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520 и несамоходных»: «Расчет ручных и стояночных тормозов проводится, исходя из условия удержания вагона с полной расчетной загрузкой на уклоне крутизной не менее 30 o/oo ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:29
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:19
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «вантажопідйомність, т, не менше 70» викласти у редакції: «вантажопідйомність 70 т або більше», тому що враховуючи навантаження від осі колісної пари на рейки 23,5 тс, розрахункове навантаження на чотири осі напіввагона буде 23,5*4=94 тс. Таким чином, вантажопідйомність та маса напіввагона не можуть бути вище сумарно 94 тс.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:29
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:23
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «розрахункова статистична навантаження від колісної пари на рейки не більше 230,5 (23,5) кН (тс)» викласти у редакції: «розрахункова статистична навантаження від колісної пари на рейки не більше 230,54 (23,5) кН (тс)», тому що 1 тс=9,81 кН, тобто 23,5 тс=230,54 кН.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:30
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:23
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «довжина по осях зчеплення автозчепів, мм 13920» викласти у редакції: «довжина по осях зчеплення автозчепів, мм 13920±25», тому що будь-який лінійний розмір має відхилення від номінального. Згідно з п. 3.1 табл. 1 ГОСТ 26725-97 «Полувагоны четырехосные универсальные магистральных железных дорого колеи 1520 мм. Общие технические условия» відхилення показників від номінальних значень повинні бути не більше 1%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:30
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:29
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари) піввагонів не більше 0,34» викласти у редакції: «питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари) піввагонів не більше 0,342», тому що питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари) піввагонів розраховується: 24 (тара) / 70 (вантажопідйомність) = 0,342.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:30
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:31
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 7.1. Розділу 4 Вимоги до автозчепних пристроїв, замість редакції: «7.1. Вагони повинні бути обладнані автозчепами СА-3 з нижнім кронштейном і віссю зчеплення на висоті 1060 ± 20мм від рівня головок рейок, при цьому різниця розмірів від рівня головок рейок до осі автозчепу на одному напіввагоні повинна бути не більше 15 мм.» викласти у редакції: «7.1. Вагони повинні бути обладнані автозчепами СА-3 з нижнім кронштейном і віссю зчеплення на висоті не більше 1080 мм та не менше 1040 мм від рівня головок рейок, при цьому різниця розмірів від рівня головок рейок до осі автозчепу на одному напіввагоні повинна бути не більше 15 мм.», тому що згідно з п.2.2 ГОСТ 3475-81 «Устройство автосцепное подвижного состава железных дорог колеи 1520 (1524) мм. Установочные размеры» висота горизонтальної вісі автозчепу від головок рельсів у виготовляємих вагонів повинна бути не більше 1080 мм та не менше 1040 мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:30
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:31
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 9.4. Розділу 9 Показники надійності, замість редакції: «призначений термін служби колісної пари: по ресурсу коліс не менше 10 років; по ресурсу осі не менше 15 років; по міцності пресового з'єднання коліс з віссю не менш 15 років.» викласти у редакції: «гарантійний срок експлуатації коліс повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 10791:2016 (ГОСТ 10791-2011, IDT), гарантійний срок експлуатації чистової осі повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 31334:2009 (ГОСТ 31334-2007, IDT), гарантійний срок експлуатації по міцності пресового з’єднання коліс з віссю повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 4835:2008.» тому що виготовлення коліс, осей, колісних пар проходить відповідно до зазначених відповідних ДСТУ ГОСТ 10791:2016, ДСТУ ГОСТ 31334:2009, ДСТУ ГОСТ 4835:2008.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 21 липня 2017 17:31
Дата відповіді: 28 липня 2017 19:31
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 10.1. Розділу 10 Показники надійності, «10.1. При постачанні піввагонів Покупцеві, Постачальник, відповідно до специфікації на продукцію, повинен на підставі акту прийому-передачі також надати: технічний паспорт вантажного вагона відповідно до форми, зазначеної в Додатку 3, необхідний комплект конструкторської та нормативної документації, яка необхідна для експлуатації та проведення планових ремонтів, у тому числі технічні умови на піввагон, керівництво з експлуатації, копію сертифіката відповідності на кожну партію, заводський документ, що підтверджує якість кожного вагона із зазначенням терміну гарантії (сертифікат якості).» викласти назву документа замість «керівництво з експлуатації» в новій редакції: «керівництво з експлуатації (настанови щодо експлуатування)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-05-001376-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 19 вересня 2017 22:49
Вимога
Опис вимоги у додатку
Скасована
Дата: 19 вересня 2017 23:00
Причина: .
Номер вимоги: UA-2017-07-05-001376-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 19 вересня 2017 23:01
Вимога
Опис вимоги у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2017 19:43
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника. Докладніше у завантаженому файлі.

Документи подані скаржником

19 вересня 2017 22:49
Вимога 1376-b.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2017 23:01
Вимога 1376-b.pdf
19 вересня 2017 23:01
Витяг з СОУ КЗПС.pdf

Документи

22 вересня 2017 19:43
На звернення учасника.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-05-001376-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 02 серпня 2017 20:01
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2017 18:35
Рішення від 04.08.2017 № 5211 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2017 18:35
Рішення від 18.08.2017 № 5660.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2017 20:40
Номер скарги: UA-2017-07-05-001376-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 04 серпня 2017 09:47
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель.
Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Внесення змін до тендерної документації Замовником.
Дата: 09 серпня 2017 11:17
Рішення від 08.08.2017 № 5313.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2017 20:16
Про перенесення UA-2017-07-05-001376-b.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2017 20:05
Рішення від 18.08.2017 № 5670.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 21:27
Номер скарги: UA-2017-07-05-001376-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 19 вересня 2017 18:28
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:08
рішення від 21.09.2017 № 6599+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:07
лист Замовнику (UA-2017-07-05-001376-b).PDF
Дата публікації: 06 жовтня 2017 19:55
рішення від 10.10.2017 № 7149.PDF
Дата публікації: 13 жовтня 2017 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінити процедуру відкритих торгів за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од. (оголошення UA-2017-07-05-001376-b) на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2017 11:13
Номер скарги: UA-2017-07-05-001376-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 19 вересня 2017 22:30
Скарга на рішення тендерного комітету про допуск участника к аукціону
Скарга з додатками, які додаються окремими файлами.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:13
рішення від 21.09.2017 № 6600+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:12
Рішення від 09.10.2017 № 7089.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2017 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Колегії.
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2017 16:52

Документи подані скаржником

02 серпня 2017 20:01
Скарга

Документи подані скаржником

04 серпня 2017 09:47
Наказ Крамаренко.pdf
04 серпня 2017 09:47
Платіжне доручення.pdf
04 серпня 2017 09:47
Скарга500шт 1376.pdf
04 серпня 2017 09:47
Статут.pdf
04 серпня 2017 09:47
Тендерная.pdf
04 серпня 2017 09:47
ТУ ДВМ.pdf
04 серпня 2017 09:47
ТУ ПВРЗ.pdf
04 серпня 2017 09:47
ТУквсз.pdf

Документи Органу Оскарження

09 серпня 2017 20:16
Рішення від 08.08.2017 № 5313.pdf
18 серпня 2017 21:27
Рішення від 18.08.2017 № 5670.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2017 18:28
Скарга
19 вересня 2017 18:28
Платіжне доручення

Документи подані замовником

08 жовтня 2017 11:46
31.Креслення К22....pdf
08 жовтня 2017 11:46
35.Техн_чний паспорт.pdf
08 жовтня 2017 11:46
7.Лист_згода.pdf
08 жовтня 2017 11:46
6.Паспорт директора.pdf
08 жовтня 2017 11:46
26.Знаки _ надписи.pdf
08 жовтня 2017 11:46
15.Список прац_вник_в 11.pdf
08 жовтня 2017 11:46
30.Дан_ на товар 11.pdf
08 жовтня 2017 11:46
29. Дозв_л ПКТБ ЦВ.pdf
08 жовтня 2017 11:46
Карпати 4944_1 medoc.zip
08 жовтня 2017 11:46
Карпати 4944_1 p7s.zip
08 жовтня 2017 11:46
18.Догов_р ДМЗК_24_р.pdf
08 жовтня 2017 11:47
19.Перел_к обладнання.pdf
08 жовтня 2017 11:47
17.Догов_р ДМЗК_386 .pdf
08 жовтня 2017 11:47
8.Статут.pdf
08 жовтня 2017 11:47
22.Проект договору .pdf
08 жовтня 2017 11:47
28.ТУ.pdf
08 жовтня 2017 11:47
4.Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2017 11:47
5.Протокол 23_17.pdf
08 жовтня 2017 11:47
6.Паспорт директора.pdf
08 жовтня 2017 11:47
3.Протокол №61.pdf
08 жовтня 2017 11:47
4.Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2017 11:47
5.Протокол 23_17.pdf
08 жовтня 2017 11:47
6.Паспорт директора.pdf
08 жовтня 2017 11:47
3.Протокол №61.pdf
08 жовтня 2017 11:47
4.Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2017 11:47
5.Протокол 23_17.pdf
08 жовтня 2017 11:47
3.Протокол №61.pdf
08 жовтня 2017 12:03
Карпати 4944_1 medoc.zip
08 жовтня 2017 12:03
Карпати 4944_1 p7s.zip
08 жовтня 2017 12:04
31.Креслення К22....pdf
08 жовтня 2017 12:04
35.Техн_чний паспорт.pdf
08 жовтня 2017 12:05
29. Дозв_л ПКТБ ЦВ.pdf
08 жовтня 2017 12:05
26.Знаки _ надписи.pdf
08 жовтня 2017 12:05
30.Дан_ на товар 11.pdf
08 жовтня 2017 12:05
28.ТУ.pdf
08 жовтня 2017 12:11
22.Проект договору .pdf
08 жовтня 2017 12:12
15.Список прац_вник_в 11.pdf
08 жовтня 2017 12:12
18.Догов_р ДМЗК_24_р.pdf
08 жовтня 2017 12:12
17.Догов_р ДМЗК_386 .pdf
08 жовтня 2017 12:12
19.Перел_к обладнання.pdf
08 жовтня 2017 12:14
5.Протокол 23_17.pdf
08 жовтня 2017 12:14
7.Лист_згода.pdf
08 жовтня 2017 12:14
4.Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2017 12:14
6.Паспорт директора.pdf
08 жовтня 2017 12:14
3.Протокол №61.pdf
08 жовтня 2017 12:14
8.Статут.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2017 22:30
Витяг з ГОСТу 2.104-68.pdf
19 вересня 2017 22:30
Витяг з СОУ КЗПС.pdf
19 вересня 2017 22:30
Витяг зі статуту.pdf
19 вересня 2017 22:30
Наказ.pdf
19 вересня 2017 22:30
Платіжне доручення.pdf
19 вересня 2017 22:30
Скарга.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-07-05-001376-bf31f8c68d2cd416ab1347f2d4f4550b0
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОНОБУДІВНИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Відхилено
Документи

Документи

12 вересня 2017 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 вересня 2017 13:00
рішення кваліфікація.doc
14 вересня 2017 13:00
Електронний підпис

Конфіденційні документи

12 вересня 2017 11:10
Карпати 4944-1 p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
Карпати 4944-1 medoc.zip

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
35.Технічний паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
34.Сертифікат якості зразок.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
33.Сертифікат на систему управління якістю.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
32. Настанова з експлуатації.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
31.Креслення К22....pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
30.Дані на товар 11.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
29. Дозвіл ПКТБ ЦВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
28.ТУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
27.Сертифікат відповідності.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
26.Знаки і надписи.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
25.Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі 500.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
24.Інформація щодо залучення субпідрядників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
23.Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
22.Проект договору .pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
21. Лист підтверрдження 500 шт..pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
20.Перелік стендів та оснастки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
19.Перелік обладнання.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
18.Договір ДМЗК-24-р.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
17.Договір ДМЗК-386 .pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
16.Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 11.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
15.Список працівників 11.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
14.Антикорупційна програма.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
13.Наказ про затвердження антикорупційної програми.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
12.Довідка про антикорупційну програму.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
11.Довідка про відсутність підстав відмови в участі.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
10.Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
9.Довідка про код адміністративних послуг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
8.Статут.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
7.Лист-згода.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
6.Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
5.Протокол 23-17.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
4.Наказ на директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
3.Протокол №61.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
2.Відомості про осіб яким надано право підпису.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

Документи

12 вересня 2017 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 вересня 2017 13:03
рішення кваліфікація.doc
14 вересня 2017 13:03
Електронний підпис

Публічні документи

12 вересня 2017 12:36
Електронний підпис
12 вересня 2017 12:35
АЗМ Сертифікат ISO .pdf
12 вересня 2017 12:35
Дані на товар Додаток 4.pdf
12 вересня 2017 12:35
Договір Карпати .pdf
12 вересня 2017 12:35
Додаток 8 1376-b.pdf
12 вересня 2017 12:35
Дозвіл ПКТБ ЦВ.pdf
12 вересня 2017 12:35
Захист довкілля.pdf
12 вересня 2017 12:35
Лист ГСКБВ Дозвіл 30.08.17.pdf
12 вересня 2017 12:35
Паспорт вагона.pdf
12 вересня 2017 12:35
ТУ У 35,2-01124454-032-2004.pdf
12 вересня 2017 12:35
ТУ У 35.2-32258888-539-2003.pdf
12 вересня 2017 12:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 вересня 2017 12:35
Довідка про досвід.pdf
12 вересня 2017 12:35
Договір з Трансгарантом.pdf
12 вересня 2017 12:35
ІПН Накалюжного.pdf
12 вересня 2017 12:35
Лист про код доступу.pdf
12 вересня 2017 12:35
Лист-згода.pdf
12 вересня 2017 12:35
Опис 30.05.2017.pdf
12 вересня 2017 12:35
Паспорт Накалюжный.pdf
12 вересня 2017 12:34
Статут Вагонобудівник.pdf

Документи

12 вересня 2017 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 вересня 2017 12:58
рішення кваліфікація.doc
14 вересня 2017 12:59
рішення кваліфікація.doc
14 вересня 2017 12:59
Електронний підпис

Публічні документи

12 вересня 2017 18:38
31. Витяг.pdf
12 вересня 2017 18:37
31. Витяг.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
2. Наказ Шабала.pdf
12 вересня 2017 15:44
2. Наказ Шабала.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
4. Паспорт Шабала.pdf
12 вересня 2017 15:44
4. Паспорт Шабала.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
5. Лист-згода.pdf
12 вересня 2017 15:44
5. Лист-згода.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
6. СТАТУТ 2017.pdf
12 вересня 2017 15:44
6. СТАТУТ 2017.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
8. Витяг з реєстру.pdf
12 вересня 2017 15:44
8. Витяг з реєстру.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
9. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 вересня 2017 15:44
9. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:43
15. Дані на товар.pdf
12 вересня 2017 15:43
15. Дані на товар.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:43
16. Проект договору.pdf
12 вересня 2017 15:43
16. Проект договору.pdf.p7s

Документи

12 вересня 2017 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 вересня 2017 12:57
рішення кваліфікація.doc
14 вересня 2017 12:57
Електронний підпис

Публічні документи

12 вересня 2017 18:36
Лицензия.rar
12 вересня 2017 18:18
Гарантии_16-47590_1376.rar
12 вересня 2017 17:47
Технічна_частина_2.rar
12 вересня 2017 17:47
Технічна_частина_1.rar
12 вересня 2017 17:47
Додаток_8_1376.pdf
12 вересня 2017 17:47
Квал частина_2.rar
12 вересня 2017 17:47
Квал частина_1.rar

Документи

13 жовтня 2017 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

12 вересня 2017 18:36
Лицензия.rar
12 вересня 2017 18:18
Гарантии_16-47590_1376.rar
12 вересня 2017 17:47
Технічна_частина_2.rar
12 вересня 2017 17:47
Технічна_частина_1.rar
12 вересня 2017 17:47
Додаток_8_1376.pdf
12 вересня 2017 17:47
Квал частина_2.rar
12 вересня 2017 17:47
Квал частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОНОБУДІВНИК"

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ

ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2017 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОНОБУДІВНИК" Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи

Конфіденційні документи

12 вересня 2017 11:10
Карпати 4944-1 p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
Карпати 4944-1 medoc.zip

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
35.Технічний паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
34.Сертифікат якості зразок.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
33.Сертифікат на систему управління якістю.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
32. Настанова з експлуатації.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
31.Креслення К22....pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
30.Дані на товар 11.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
29. Дозвіл ПКТБ ЦВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
28.ТУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
27.Сертифікат відповідності.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
26.Знаки і надписи.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
25.Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі 500.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
24.Інформація щодо залучення субпідрядників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
23.Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
22.Проект договору .pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
21. Лист підтверрдження 500 шт..pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
20.Перелік стендів та оснастки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
19.Перелік обладнання.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:10
18.Договір ДМЗК-24-р.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
17.Договір ДМЗК-386 .pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
16.Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 11.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
15.Список працівників 11.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
14.Антикорупційна програма.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
13.Наказ про затвердження антикорупційної програми.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
12.Довідка про антикорупційну програму.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
11.Довідка про відсутність підстав відмови в участі.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
10.Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
9.Довідка про код адміністративних послуг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
8.Статут.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
7.Лист-згода.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
6.Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
5.Протокол 23-17.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
4.Наказ на директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
3.Протокол №61.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

12 вересня 2017 11:09
2.Відомості про осіб яким надано право підпису.pdf

Обґрунтування конфіденційності

для забезпечення конфіденційності вкладеної інформації

Публічні документи

12 вересня 2017 12:36
Електронний підпис
12 вересня 2017 12:35
АЗМ Сертифікат ISO .pdf
12 вересня 2017 12:35
Дані на товар Додаток 4.pdf
12 вересня 2017 12:35
Договір Карпати .pdf
12 вересня 2017 12:35
Додаток 8 1376-b.pdf
12 вересня 2017 12:35
Дозвіл ПКТБ ЦВ.pdf
12 вересня 2017 12:35
Захист довкілля.pdf
12 вересня 2017 12:35
Лист ГСКБВ Дозвіл 30.08.17.pdf
12 вересня 2017 12:35
Паспорт вагона.pdf
12 вересня 2017 12:35
ТУ У 35,2-01124454-032-2004.pdf
12 вересня 2017 12:35
ТУ У 35.2-32258888-539-2003.pdf
12 вересня 2017 12:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 вересня 2017 12:35
Довідка про досвід.pdf
12 вересня 2017 12:35
Договір з Трансгарантом.pdf
12 вересня 2017 12:35
ІПН Накалюжного.pdf
12 вересня 2017 12:35
Лист про код доступу.pdf
12 вересня 2017 12:35
Лист-згода.pdf
12 вересня 2017 12:35
Опис 30.05.2017.pdf
12 вересня 2017 12:35
Паспорт Накалюжный.pdf
12 вересня 2017 12:34
Статут Вагонобудівник.pdf

Публічні документи

12 вересня 2017 18:38
31. Витяг.pdf
12 вересня 2017 18:37
31. Витяг.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
2. Наказ Шабала.pdf
12 вересня 2017 15:44
2. Наказ Шабала.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
4. Паспорт Шабала.pdf
12 вересня 2017 15:44
4. Паспорт Шабала.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
5. Лист-згода.pdf
12 вересня 2017 15:44
5. Лист-згода.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
6. СТАТУТ 2017.pdf
12 вересня 2017 15:44
6. СТАТУТ 2017.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
8. Витяг з реєстру.pdf
12 вересня 2017 15:44
8. Витяг з реєстру.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:44
9. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 вересня 2017 15:44
9. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:43
15. Дані на товар.pdf
12 вересня 2017 15:43
15. Дані на товар.pdf.p7s
12 вересня 2017 15:43
16. Проект договору.pdf
12 вересня 2017 15:43
16. Проект договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОНОБУДІВНИК"

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 жовтня 2017 11:16
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од. (оголошення UA-2017-07-05-001376-b) на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Документи:
17 жовтня 2017 11:16
відміна.doc