Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вбудовано-прибудованої аптеки під адміністративне приміщення управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вул. Кам`янецькій, 38 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
9 561 208,00 UAH
UA-2017-07-05-000324-a 6f7db0f5f1944af68fdf574e624d767c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2017 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2017 15:38
Очікувана вартість: 9 561 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 806,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція вбудовано-прибудованої аптеки під адміністративне приміщення управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вул. Кам`янецькій, 38 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
  Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 8 (вісім) млн. грн.: 20%
Понад 4 (чотири) млн. грн. до 8 (восьми) млн. грн. включно: 15%
Понад 2 (два) млн. грн. до 4 (чотирьох) млн. грн. включно: 10%
Понад 1 (один) млн. грн. до 2 (двох) млн. грн. включно: 5%
До 1 (одного) млн. грн. включно: 0%
 Умови розрахунків: 10%
Понад 180 календарних днів відстрочення платежу: 10%
Понад 120 к.д. до 150 к.д. включно: 7%
Понад 90 к.д. до 120 к.д. включно: 5%
Понад 60 к.д. до 90 к.д включно: 4%
До 60 к.д включно: 0%
12 липня 2017 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2017 15:28
ЗТД.doc
12 липня 2017 15:28
Перелік змін 12.07.2017.docx
05 липня 2017 15:37
ТД Управління адмінпослуг остаточна.doc
12 липня 2017 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2017 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2017 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2017 15:28
ЗТД.doc
12 липня 2017 15:28
Перелік змін 12.07.2017.docx
05 липня 2017 15:37
ТД Управління адмінпослуг остаточна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2017 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА" 9 561 207,62
UAH з ПДВ
9 561 207,62
UAH з ПДВ
1.2857142857 7 436 494.82 Документи
ТОВ "ЗОЛОТА СЕРЕДИНА." 9 525 208,00
UAH з ПДВ
9 525 208,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 7 844 288.94 Документи

Публічні документи

21 липня 2017 10:08
тендерна пропозиція.PDF
21 липня 2017 10:08
ЗКР.PDF
21 липня 2017 10:08
статутні документи.PDF
21 липня 2017 10:08
звіт із праці.PDF
21 липня 2017 10:08
досвід виконання.PDF
21 липня 2017 10:08
документи директора.PDF
21 липня 2017 10:08
відомості учасника.PDF
21 липня 2017 10:08
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

03 серпня 2017 16:47
довідка.pdf
27 липня 2017 18:01
Інформаційна модель.rar
27 липня 2017 18:01
Зведений кошторис.pdf
21 липня 2017 11:22
Підписаний_GarLIST 6335.pdf
21 липня 2017 11:22
Сканкопії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА"

ТОВ "ЗОЛОТА СЕРЕДИНА."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА"
#22768049
Відхилено 9 561 207,62
UAH з ПДВ
27 липня 2017 14:45
ТОВ "ЗОЛОТА СЕРЕДИНА."
#39083168
Переможець 9 525 208,00
UAH з ПДВ
31 липня 2017 18:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2017 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗОЛОТА СЕРЕДИНА."
#39083168
9 525 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 17:18
ДУ Золота Середина.PDF зміни до договору
03 січня 2024 17:17
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 14:18
Додаткова угода 22.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:15
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:48
ДУ 18 від 01.02.21.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 09:36
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:31
ДУ _16 Д 01-1-17.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 16:56
ДУ 14 01-1-17 ЦНАП.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 17:37
ДУ_13_01-1-17_ЦНАП.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:56
ДУ 12 01-1-17 ЦНАП.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 17:54
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:02
ДУ 27.06.2019.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 11:31
ДУ ЦНАП 29.05.2019.pdf зміни до договору
30 травня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 10:20
ДУ 9 07.05.2019.pdf зміни до договору
07 травня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 10:08
Цнап.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 10:05
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 17:43
ДУ 2019.pdf зміни до договору
31 січня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 18:26
ДУ ЦНАП.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 18:13
Електронний підпис укладений
05 травня 2018 11:56
д_у_4_05.05.2018.PDF зміни до договору
05 травня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 10:07
д_у_3_02.05.2018.PDF зміни до договору
02 травня 2018 10:03
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 12:37
д_у_2_20.02.2018.pdf зміни до договору
20 лютого 2018 12:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 18:06
д_у_1_28.12.2017.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 18:04
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 17:43
Договір про закупівлю робіт укладений
16 серпня 2017 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 5.3., п. 11.15., п. 11.16 Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили п. 5.1. Договору викласти в такій редакції: “При своєчасному фінансуванні в повному обсязі строк виконання робіт до 31 травня 2018 року”. 2. В п. 10.1. Договору цифри “31.12.2017” замінити на цифри “31.12.2018”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 3.4., п. 11.16., п. 11.20. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили загальну суму Договору, що становить 9 525 208 грн. 00 коп. збільшити на 398 174 грн. 40 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 9 923 382 (дев'ять мільйонів дев'ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят дві) грн. 40 коп., в тому числі ПДВ. ”. 3. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт становить 1 868 007 (один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч сім) грн. 60 коп. (з урахуванням вартості матеріальних ресурсів), в тому числі ПДВ, вартість залишку робіт, що підлягають виконанню складає 8 055 374 грн. 80 коп.”. 4. Згідно рішення дев'ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради “Про бюджет міста Хмельницького на 2018 рік” від 27.12.2017 № 8 пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2. такого змісту: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 3 932 591 (три мільйони дев'ятсот тридцять дві тисячі п'ятсот дев'яносто одна) грн. 36 коп., в тому числі ПДВ.”. 5. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році в розмірі 1 179 770 (вісімсот сімдесят вісім тисяч триста десять) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ.”. 6. В Розділі 13 Договору цифри “35423105053419” замінити на цифри “35422128053419”. 7. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, п. 3.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 3 932 591 грн. 36 коп. збільшити на 3 926 599 грн. 62 коп., попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році, що становить 1 179 770 грн. 00 коп. збільшити на 1 177 980 грн. 00 коп. 2. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 7 859 190 (сім мільйонів вісімсот п'ятдесят дев'ять тисяч сто дев'яносто) грн. 98 коп., в тому числі ПДВ.”. 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році в розмірі 2 357 750 (два мільйони триста п'ятдесят сім тисяч сімсот п'ятдесят) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 11.14., п. 11.18. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили п. 4.8 Договору викласти в наступній редакції: “Остаточна оплата за виконані роботи здійснюється в межах бюджетних призначень та фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника але не пізніше ніж 31.01.2019.”. 2. В п. 5.1. Договору слова та цифри “31 травня 2018 року” замінити на цифри “1 вересня 2018 року”. 3. В п. 10.1. Договору цифри “31.12.2018” замінити на цифри “31.01.2019”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 14.12.2018 № 1, п. 3.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 7 859 190 грн. 98 коп., зменшити на 4 239 878 грн. 42 коп.. 2. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 3 619 312 ( три мільйони шістсот дев’ятнадцять тисяч триста дванадцять) грн. 56 коп., в тому числі ПДВ.”. 3.Підпункт 5.1. Договору викласти в наступні редакції «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі до 01 липня 2019 року”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 6. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 7. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 3.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили в підпункті 10.1. Договору цифри «31.01.2019» замінити «31.12.2019». 2. В розділі 13 Договору виключити букви та цифри «ЄДРПОУ 14360570». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 3.4., п. 11.16., п. 11.20. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили загальну суму Договору, що становить 9 923 382 грн. 40 коп. збільшити на 552 637 грн. 54 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 10 476 019 (десять мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятнадцять) грн. 94 коп., в тому числі ПДВ.”. 3. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 987 422 (один мільйон дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста двадцять дві) грн. 80 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. Підпункт 3.1.2 доповнити абзацом такого змісту: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 1 950 585 (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять) грн. 16 коп., в тому числі ПДВ”. 5. Пункт 4.1. Договору викласти в нові редакції: На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 585 175 (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч сто сімдесят п’ять) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 6. Розділ 14. Договору доповнити словами та цифрами “р/р 37127117000914 в ГУДКСУ у Хмельницькій області МФО 815013”. 7. В пункті 10.1. Договору цифри “31.12.2019” замінити на цифри “31.12.2020”. 8. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 9. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 10. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 11. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 3.4., п. 11.16., п. 11.20. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили загальну суму Договору, що становить 9 923 382 грн. 40 коп. збільшити на 552 637 грн. 54 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 10 476 019 (десять мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятнадцять) грн. 94 коп., в тому числі ПДВ.”. 3. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 987 422 (один мільйон дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста двадцять дві) грн. 80 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. Підпункт 3.1.2 доповнити абзацом такого змісту: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 1 950 585 (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять) грн. 16 коп., в тому числі ПДВ”. 5. Пункт 4.1. Договору викласти в нові редакції: На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 585 175 (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч сто сімдесят п’ять) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 6. Розділ 14. Договору доповнити словами та цифрами “р/р 37127117000914 в ГУДКСУ у Хмельницькій області МФО 815013”. 7. В пункті 10.1. Договору цифри “31.12.2019” замінити на цифри “31.12.2020”. 8. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 9. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 10. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 11. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення тридцятої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік» від 17.04.2019 №4, п. 3.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2019 році, що становлять 1 950 585 грн. 16 коп. збільшити на 1 446 290 грн. 56 коп. 2. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 3 396 875 ( три мільйони триста дев’яносто шість тисяч вісімсот сімдесят п’ять) грн. 72 коп., в тому числі ПДВ”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення позачергової тридцять першої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік» від 14.05.2019 №1, п. 3.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2019 році, що становлять 3 396 875 грн. 72 коп. зменшити на 1 039 479 грн. 69 коп. 2. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 2 357 396 ( два мільйони триста п’ятдесят сім тисяч триста дев’яносто шість) грн. 03 коп., в тому числі ПДВ”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 3.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили підпункт 5.1. Договору викласти в наступні редакції «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі до 31 грудня 2019 року”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.За взаємною згодою та керуючись пп. 3.4., 5.3., 11.16., 11.18. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 5 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість виконання робіт у 2019 році, що становить 2 357 396 грн. 03 коп., зменшити на 135 659 грн. 27 коп. 1.1.1. Підпункт 3.1.2. викласти в наступній редакції: «Вартість виконання робіт у 2019 році становить 2 221 736 (два мільйони двісті двадцять одна тисяча сімсот тридцять шість) грн. 76 коп., в тому числі ПДВ». 1.2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі, становить до 31.12.2020». 1.3. В пункті 10.1. Договору цифри «31.12.2020» замінити на цифри «31.01.2021». 1.4. В розділі 13 слова та цифри «буд.2 р/р 26004052320056, МФО 315405 в ПАТ КБ “Приватбанк”» замінити на слова та цифри «буд.32 р/р UA193154050000026004052320056 в ПАТ КБ ХФ “Приватбанк”, МФО 315405». 1.5. В пункті 1 додаткової угоди №11 від 27.06.2019 до Договору п.3.4. вважати п.11.18. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.За взаємною згодою та керуючись пп. 3.4., 11.16., 11.18. Договору, Сторони домовились: 1.1. Загальну суму договору, що становить 10 476 019 грн. 94 коп. збільшити на 162 772 грн. 62 коп . 1.1.1. Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «Загальна сума цього Договору становить 10 638 792, 56 (десять мільйонів шістсот тридцять вісім тисяч сімсот дев’яносто дві) грн. 56 коп.» 1.2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в новій редакції: «Вартість виконаних робіт становить 5 370 039 (п’ять мільйонів триста сімдесят тисяч тридцять дев’ять) грн. 83 коп. з ПДВ». 1.3. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 6 «Про бюджет міста Хмельницького на 2020 рік», вирішили: Підпункт 3.1.2. Договору доповнити абзацом: «Вартість виконання робіт у 2020 році становить 967 314 (дев’ятсот шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять ) грн. 96 коп., з ПДВ». 1.4. Абзац другий пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: «У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) на придбання обладнання становить 701 698 (сімсот одна тисяча шістсот дев’яносто вісім) грн. 80 коп., в т.ч. ПДВ» 1.5. В розділі 13 Договору слова та цифри «35422128053419, МФО 815013, ЗКПО 02498582, ГУДКСУ у Хмельницькій області» замінити на слова та цифри «UA488201720344261007100053419 в ДКСУ у м. Київ, ЄДРПОУ 02498582», слова та цифри «р/р 37127117000914 в ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013» замінити на слова та цифри «р/р UA968201720355339107000005362 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Хмельницькому» 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.За взаємною згодою та керуючись пп. 11.18. Договору, Сторони домовились: 1.1. Абзац другий пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: «У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) на придбання обладнання становить 290 194 (двісті дев’яносто тисяч сто дев’яносто чотири ) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою, керуючись пунктами 5.3, 11.17, 11.18 Договору, Сторони домовились: 1.1. В пункті 5.1. Договору цифри «31.12.2020» замінити на цифри « 31.12.2022». 1.2. В пункт 10.1. Договору цифри «31.01.2021» замінити на цифри « 31.01.2023». 2. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору, що не змінені даною Угодою, залишаються без змін. 4. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання повноважними представниками Сторін та скріплення відбитками печаток Сторін, є невід’ємною частиною Договору та не виключає інших умов Договору. 5. Ця Угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної із Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою та керуючись пп. 11.17., 11.18. Договору, Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в новій редакції: «Вартість виконаних робіт становить 6 151 730 (шість мільйонів сто п’ятдесят одна тисяча сімсот тридцять) гривень 98 копійок, з ПДВ». 1.2. Згідно з рішенням другої сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 №14 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2021 рік», вирішили: 1.2.1 Підпункт 3.1.2. Договору викласти в новій редакції: «Вартість виконання робіт у 2021 році становить 3 376 923 (три мільйони триста сімдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять три ) гривні 44 копійки, з ПДВ». 1.2.2. Підпункт 3.1.3. Договору викласти в новій редакції: «Вартість фінансування робіт у 2021 році становить 2 115 230 (два мільйони сто п’ятнадцять тисяч двісті тридцять) гривень 20 копійок, з ПДВ. Джерелом фінансування є кошти Хмельницької міської територіальної громади». 1.3. В розділі 13 Договору літери та цифри «UA488201720344261007100053419» замінити на літери та цифри «UA528201720344271013100053419».
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, відповідно до рішення десятої сесії Хмельницької міської ради від 15.12.2021 № 7 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), що унеможливлює виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та строку дії Договору: 1.1. Пункт 5.1 Договору викласти у наступній редакції: «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансування в повному обсязі, становить до 31.12.2024». 1.2. Пункт 10.1 Договору викласти у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2024 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. В розділі 13 Договору у реквізитах Замовника слова та цифри «р/р UA528201720344271013100053419 ДКСУ у м. Київ» замінити на слова та цифри «р/р UA128201720344201013400053419 ДКСУ у м. Київ». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 01-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML