Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 (механізоване вакуумне прибирання проїжджої частини доріг від бруду, сміття, піску з вивозом сміття)
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2017-07-04-002417-b f1bd4c97347940469b8a1abdc4cae889
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 lenriknik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
lenriknik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 17:27
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 17:27
Початок аукціону: 08 серпня 2017 12:47
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90610000-6 (механізоване вакуумне прибирання проїжджої частини доріг від бруду, сміття, піску з вивозом сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, территория Інгульського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2017 10:44
Електронний підпис
20 липня 2017 11:10
ТД МУ нова редакція.pdf
20 липня 2017 11:10
реєстр МУ.pdf
20 липня 2017 11:10
ТД прибирання доріг.pdf
31 липня 2017 10:44
Електронний підпис
20 липня 2017 11:41
Електронний підпис
06 липня 2017 13:32
Електронний підпис
04 липня 2017 17:23
Електронний підпис
20 липня 2017 11:10
ТД МУ нова редакція.pdf
20 липня 2017 11:10
реєстр МУ.pdf
20 липня 2017 11:10
ТД прибирання доріг.pdf
06 липня 2017 13:26
ТД прибирання доріг.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна пропозицыя
Дата подання: 05 липня 2017 17:20
Дата відповіді: 06 липня 2017 13:28
А чому відсутні документи?
Відповідь: сейчас повторю
Уточнения
Дата подання: 10 липня 2017 17:14
Дата відповіді: 20 липня 2017 11:25
1. просим Вас разъяснить в какой форме (предоставить бланк) необходимо предоставить расчет себестоимости чел-часа? Перечень работников включает в себя инженерно-технический персонал или только работников в прямых затратах? Себестоимость человеко-часа включает себестоимость только в прямых затратах или с учетом общепроизводственных расходов? Разъяснить, в какой форме необходимо предоставить информационный лист о рабочем дне с указанием требуемой информации? Чем обуславливается требование (каким документом) об обязательном предоставлении контактной информации работников? В случае, если штат работников набирается для выполнения определенного объема работ, каковы требования к пункту об обязательном предоставлении контактной информации работников? 2. Так же просим разъяснить согласно каких нормативных документов и каким квалификационным критериям должна соответствовать вакуумная уборочная машина магистрального типа
Розгорнути Згорнути
Відповідь: інформація надається у довільній формі з урахуванням всіх працівників, що будуть задіяні при наданні послуг та включає в себе усі витрати, повязані з наданням послуг! У випадку, якщо на момент полдання пропозицій відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. то Учасник не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним крітеріям ст.16 Закону!
Вакуумна прибиральна машина магістрального типу повинна відповідати санітаринм та екологічним нормам. Відповідно до ст .16. цього ж Закону України « Про автомобільні дороги" вулиці і дороги міст та інших населених пунктів поділяються на:
-магістральні дороги (безперервного руху та регульованого руху),
- магістральні вулиці загальноміського значення (безперервного руху та регульованого руху),
- магістральні вулиці районного значення,
-вулиці і дороги місцевого значення.Визначаючи необхідність застосування прибиральної техніки магістрального типу, Адміністрація Інгульського р-ну ММР (як замовник послуг) виходила з необхідності суворої відповідності класу(типу) прибиральної техніки- виду доріг , що перебуваєть на балансі району та підлягатимуть щоденному прибиранню.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-04-002417-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 10 липня 2017 17:08
Вимога
Вимагаємо від Адміністрації Інгульского району Миколаївської міської ради - надалі Замовник, усунути порушення законодавства у сфері державних закупівель під час проведення закупівлі 90610000-6 (механізоване вакуумне прибирання проїжджої частини доріг від бруду, сміття, піску з вивозом сміття), ідентифікатор UA-2017-07-04-002417-b, надалі Закупівля, а саме:
1. У п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації міститься вимога до Учасника щодо детального обґрунтування собівартості однієї людино-години у разі якщо його цінова пропозиція за результатами аукціону буде меншою за 80 %, яка спонукає Учасників не знижати ціну, та ставить іх в нерівні умови під час проведення закупівлі.
2. У п.1 Додатку №3 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики.» 
розділу 2. «Технічні характеристики» Тендерної документації зазначено умову про наявність прибиральної техніки магістрального типу в кількості не меншій ніж 3 одиниці. Для виконання робіт зазначених у Закупівлі немає необхідності в обов’язковому використанні прибиральної техніки магістрального типу, більше того, використання прибиральних машин магістрального типу на шасі вантажного автомобіля унеможливлює прибирання місць вуличної стоянки автомобілів, зупинки громадського транспорту та інших важкодоступних місць для машин магістрального типу.


3. У п.1 Додатку №3 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики.» 
розділу 2. «Технічні характеристики» Тендерної документації зазначено умову про прибирання доріг вздовж бордюрів із шириною захоплення не менш ніж 2 м, в той же час у п.8 того ж додатку вказано, що надання послуг здійснюється в тому числі відповідно до Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві (ВН. ЗМІН ТА ДОП. №27/51 ВІД 18.09.08) (ВН. ЗМІН. ТА ДОП. №28/10 ВІД 16.05.13), у п.7.15 яких чітко зазначено: Прибирання вулиць
- проїзні частини вулиць на всій ділянці власної або закріпленої території шириною 1 м від бордюру проїзної частини дороги.

З огляду на вищесказане Вимагаємо від Замовника для запобігання порушення ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” внести наступні зміни до Тендерної документації:
1. У п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації прибрати вимогу до Учасника щодо детального обґрунтування собівартості однієї людино-години у разі якщо його цінова пропозиція за результатами аукціону буде меншою за 80 %
2. У п.1 Додатку №3 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики.» 
розділу 2. «Технічні характеристики» Тендерної документації прибрати вимогу наявності прибиральної техніки магістрального типу.
3. У п.1 Додатку №3 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики.» 
розділу 2. «Технічні характеристики» Тендерної документації прибрати умови про прибирання доріг вздовж бордюрів із шириною захоплення не менш ніж 2 м.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2017 10:47
надано відповідь відповідно до чинного законодавства

Документи

16 липня 2017 10:14
ВІДПОВІДЬ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 15 липня 2017 16:15
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.07.2017 № 4735.pdf
Дата публікації: 19 липня 2017 16:50
Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 28 серпня 2017 21:00
СКАРГА
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 30.08.2017 № 5978.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2017 20:33
Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 02 вересня 2017 19:43
Платіжне доруречння
Платіжне доруречння
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 02 вересня 2017 19:47
рішення від 05.09.2017 № 6146.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:00
Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 02 вересня 2017 19:44
Скарга
Скарга
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 02 вересня 2017 19:50
Рішення від 05.09.2017 № 6101.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:31
Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 02 вересня 2017 19:49
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 02 вересня 2017 19:50
Рішення від 05.09.2017 № 6100.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:30
Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.a7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 02 вересня 2017 19:51
Скарга
Скарга
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 02 вересня 2017 19:53
Рішення від 05.09.2017 № 6099.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:21
Номер скарги: UA-2017-07-04-002417-b.a8
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 02 вересня 2017 19:55
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2017 19:45
Рішення від 05.09.2017 № 6120.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:44
Рішення від 21.09.2017 № 6610.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2017 19:52

Документи подані скаржником

15 липня 2017 16:15
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

28 серпня 2017 21:00
СГАРГА
28 серпня 2017 21:00
платiжне доручення

Документи Органу Оскарження

30 серпня 2017 20:33
Рішення від 30.08.2017 № 5978.pdf

Документи подані скаржником

02 вересня 2017 19:43
СГАРГА

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2017 19:00
рішення від 05.09.2017 № 6146.PDF

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2017 19:31
Рішення від 05.09.2017 № 6101.PDF

Документи подані скаржником

02 вересня 2017 19:49
Скарга

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2017 19:30
Рішення від 05.09.2017 № 6100.PDF

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2017 19:21
Рішення від 05.09.2017 № 6099.PDF

Документи подані скаржником

02 вересня 2017 19:55
платіжне доручення
02 вересня 2017 19:55
Скарга

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2017 19:44
Рішення від 05.09.2017 № 6120.pdf
26 вересня 2017 19:52
Рішення від 21.09.2017 № 6610.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комунал Сервіс" 2 449 000,00
UAH з ПДВ
1 829 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чумаченко Віталій Олексійович 3 099 000,00
UAH з ПДВ
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто" 3 090 000,00
UAH з ПДВ
1 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" 3 079 850,00
UAH з ПДВ
3 079 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2017 13:52
Забеспечення.pdf

Публічні документи

31 липня 2017 12:06
008.jpg
31 липня 2017 12:06
007.jpg
31 липня 2017 12:06
006.jpg
31 липня 2017 12:06
005.jpg
31 липня 2017 12:06
004.jpg
31 липня 2017 12:05
002.jpg
31 липня 2017 12:05
003.jpg
31 липня 2017 12:05
001.jpg

Публічні документи

28 серпня 2017 17:51
Електронний підпис
28 серпня 2017 17:51
Електронний підпис
28 серпня 2017 17:49
Довідки.PDF
04 серпня 2017 10:13
Електронний підпис
04 серпня 2017 10:13
Електронний підпис
04 серпня 2017 10:10
Довіреність Денисенко.rar
04 серпня 2017 10:10
Банківська ліцензія.rar
04 серпня 2017 10:07
СТАТУТ СКАН-КОПІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комунал Сервіс"

ФОП Чумаченко Віталій Олексійович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комунал Сервіс"
#40876310
Відхилено 1 829 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2017 15:02
ФОП Чумаченко Віталій Олексійович
#3198121413
Відхилено 1 830 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2017 15:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто"
#40443969
Відхилено 1 999 999,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2017 15:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 3 079 850,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 13:11

Документи

18 серпня 2017 15:02
Електронний підпис
18 серпня 2017 15:00
протокол
17 серпня 2017 12:33
протокол

Документи

18 серпня 2017 15:04
Електронний підпис
18 серпня 2017 15:03
протокол

Документи

18 серпня 2017 15:06
Електронний підпис
18 серпня 2017 15:05
протокол

Документи

23 серпня 2017 13:11
Електронний підпис
23 серпня 2017 13:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2017 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
3 079 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2017 13:11
Електронний підпис
23 серпня 2017 13:08
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 червня 2018 14:07
Коментар щодо відміни: выдсутня подальша потреба в закупывлы послуги
Документи:
12 червня 2018 14:07
протокол