Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "ПС-750 кВ "Вінницька". Технічне переоснащення із заміною автотрансформатора АТ-2, ТПР АТ-2 та впровадження прогресивних технологічних рішень" Інв. № новий 32428000-9 Модернізація мереж
DSTU B.D.1.1-1: 2013 "Substation-750 kV "Vinnitsa" Technical re-equipment with the replacement of autotransformer AT-2, TPR AT-2 and the introduction of Progressive technological solutions" Inv. number new 32428000-9 Network upgrade
Очікувана вартість
510 561 951,67 UAH
UA-2017-07-04-000372-a 80bdb408e2984d63aac4fb80abf38b52
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Надія Василівна

+380442383365 Okhrimenko.NV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Охріменко Надія Василівна
+380442383365
Okhrimenko.NV@ua.energy
Додаткові контактні особи: Чечельницький Олег Леонідович
(044) 238-36-03
Chechelnytskyi.OL@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: Охріменко Надія Василівна
+380442383365
Okhrimenko.NV@ua.energy
Additional contacts: Чечельницький Олег Леонідович
(044) 238-36-03
Chechelnytskyi.OL@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 липня 2017 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2017 12:00
Початок аукціону: 11 вересня 2017 13:50
Очікувана вартість: 510 561 951,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 105 619,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3063300 UAH
Publication date: 04 липня 2017 14:59
Enquiries until: 25 липня 2017 12:00
Complaints submission until: до 31 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 серпня 2017 12:00

Information

Estimated total value: 510 561 952 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 105 620 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "ПС-750 кВ "Вінницька". Технічне переоснащення із заміною автотрансформатора АТ-2, ТПР АТ-2 та впровадження прогресивних технологічних рішень" Інв. № новий 32428000-9 Модернізація мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32428000-9 — Модернізація мереж

DSTU B.D.1.1-1: 2013 "Substation-750 kV "Vinnitsa" Technical re-equipment with the replacement of autotransformer AT-2, TPR AT-2 and the introduction of Progressive technological solutions" Inv. number new 32428000-9 Network upgrade
CPV: 32428000-9
Період постачання: по 30 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2017 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 14:56
Титул ТД Вінницька АТ-2.pdf
04 липня 2017 14:56
ТД Вінницька АТ-2 (на видачу).doc
05 липня 2017 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 14:56
Титул ТД Вінницька АТ-2.pdf
04 липня 2017 14:56
ТД Вінницька АТ-2 (на видачу).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір мінімального кроку пониження ціни
Дата подання: 04 липня 2017 17:44
Дата відповіді: 05 липня 2017 08:46
Розмір мінімального кроку пониження ціни складае 510 561 951,67 грн. без ПДВ, що дорівнює 100% від очікованої вартісті. Необхідне уточнення цього запитання.
Відповідь: Під час публікації оголошення про закупівлю відбувся технічних збій. Крок пониження ціни скореговано.
стосовно проекту договору
Дата подання: 10 липня 2017 15:28
ГОСПОДАРСЬКИМ КОДЕКСОМ УКРАЇНИ (ГКУ) встановлено, що «Суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.» (пункт 1 статті 19). Статтею 320 ГКУ «Права замовника» встановлено, що «Замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність підрядника, здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю обсягу, вартості і якості виконаних робіт проектам і кошторисам. Він має право перевіряти хід і якість будівельних і монтажних робіт, а також якість матеріалів, що використовуються.» ЦИВІЛЬНИМ КОДЕКСОМ УКРАЇНИ (ЦКУ) (стаття 849 « Права замовника під час виконання роботи») встановлено «Замовник має право у будь-який час перевірити хід і якість роботи, не втручаючись у діяльність підрядника.» Те ж саме визначено і абзацем три п.28 «Права та обов'язки сторін» Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.05. 2005р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві .» У разі коли на підприємстві (Замовника) є внутрішній розпорядчий документ з цього питання то він має відповідати діючому законодавству і бути зареєстрованим в Мінюсті України, в іншому випадку він не може бути прийнятним для Учасника торгів та Підрядника, стосовно надання документів, які відносяться до його господарської діяльності, як то – «копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо» Пункт 3.3. Додаток 4 «ПРОЕКТ ДОГОВІРУ» Тендерної документації на закупівлю робіт, пропонуємо викласти в наступній редакції: «3.3. Підрядник зобов’язується використати одержаний авансовий платіж на придбання (виробництво) необхідних для постачання товарів / надання послуг / виконання робіт матеріалів протягом ___ (але не більше 90 днів) днів після одержання авансового платежу. Підрядник протягом ___ (але не більше 95 днів) днів з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт* про використання авансових коштів (*за формою згідно з Додатком __ до Договору, що узгоджена Сторонами Договору). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та /або вимагати повернення невикористаної суми авансового платежу, з урахуванням індексу інфляції та відсотків річних 14%.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо внесення змін до Проекту договору
Дата подання: 10 липня 2017 15:40
Пропонуємо підпункт 4.1.5 пункта 4.1. Розділу 4 «Виконання робіт» Проекту договору доповнити та викласти в наступній редакції: «4.1.5. Замовник зобов'язаний передати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт) по Акту, проектну документацію зі штампом «ДО ВИРОБНИЦТВА», у строк, не пізніше 5-ти календарних днів з дня підписання цього Договору, а також забезпечити Підряднику можливість вільного, безперервного і безперешкодного доступу на майданчик для виконання робіт в умовах діючого виробництва.» Разом з тим, пропонуємо підпункт 5.1.3 Розділу 5 «Права та обов’язки сторін» Проекту договору викласти в наступній редакції: «5.1.3. Надати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), проектну документацію зі штампом «ДО ВИРОБНИЦТВА», передати дозвільну та іншу договірну документацію і ресурси відповідно до умов цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо технічних характеристик струмопроводів
Дата подання: 11 липня 2017 09:22
Для можливості коректного визначення вартості струмопроводів ТЕН-Е-20-8000-460 та ТЕН-Е-20-11250-460 у складі тендерної пропозиції, просимо надати повні технічні характеристики та креслення по вказаним позиціям.
Відповідь відсутня
Уточнення щодо переліку документів, які надаються Учасником торгів (1)
Дата подання: 11 липня 2017 10:52
По п.2 – Технічні характеристики по всім типам обладнання, підписані керівником Учасника, завірені печаткою підприємства. В ДКТ надані технічні характеристики лише до АТ і ТПР – просимо підтвердити, що завірені технічні характеристики тільки до цього обладнання повинен надати Учасник.
Відповідь відсутня
Уточнення щодо переліку документів, які надаються Учасником торгів (2)
Дата подання: 11 липня 2017 10:55
По п.4 – Документальне підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника згідно предмету закупівлі. Для підприємства-виробника надати: - лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики. Для офіційних представників виробника надати: - копію документа, що підтверджує представницькі повноваження учасника (довіреність від виробника, дилерська угода, дистриб’юторський договір або договір комісії тощо); - лист від виробника, що підтверджує гарантійні зобов’язання виробника по постачанню даної продукції через офіційного представника – Учасника. з обов’язковим зазначенням назви предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів - лист від виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару. Просимо підтвердити, що буде достатньо надання копії листа від виробників (або їх офіційних представників,в якому буде зазначено на підставі яких повноважень від виробника він діє) основного силового обладнання (згідно Додатку № 3, п.3, Таблиці № 2 до ДКТ ), яким вони дозволяють Учаснику подавати пропозиції та технічну інформацію на обладнання їхнього виробництва. Оскільки зазначені договори носять в більшості конфедиційну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення щодо переліку документів, які надаються Учасником торгів (3)
Дата подання: 11 липня 2017 10:56
По п.7 - Документальне підтвердження можливості постачання обладнання (вимикачів, ТН, ТС), а саме: копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу - виробника (або їх офіційних представників на території України), з підтвердженням гарантійних зобов’язань щодо постачання силового обладнання, перелік якого зазначений в Формі № 1 та підтвердженням терміну його постачання протягом 8 місяців з дати укладення договору. Просимо підтвердити, що необхідно надати документальне підтвердження терміну постачання протягом 8 місяців з дати укладення договору саме на вимикачі, ТН, ТС,
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення щодо переліку документів, які надаються Учасником торгів (4)
Дата подання: 11 липня 2017 10:59
По п.7 - Учасником торгів може пропонуватись обладнання лише тих виробників, досвід постачання якого на ПС 330 кВ і вище не менше 10 років на території України (з наданням підтверджуючого документу) та/або підтверджуючі документи від ДП «НЕК «Укренерго» щодо позитивного досвіду експлуатації обладнання, яке поставляється та/або підтверджуючі документи щодо позитивного досвіду експлуатації в мережах 330 кВ і вище ENTSO-E. Просимо підтвердити, що мова йде лише про основне силове обладнання згідно Додатку № 3, п.3, Таблиці № 2 до ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнююче запитання щодо характеристик обладнання
Дата подання: 11 липня 2017 12:56
По п.2 – Технічні характеристики по всім типам обладнання, підписані керівником Учасника, завірені печаткою підприємства. Питання: в ДКТ надані технічні характеристики лише до АТ і ТПР – просимо підтвердити, що завірені технічні характеристики тільки до цього обладнання повинен надати Учасник.
Відповідь відсутня
Уточнююче питання
Дата подання: 11 липня 2017 12:57
По п.4 – Документальне підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника згідно предмету закупівлі. Для підприємства-виробника надати: - лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики. Для офіційних представників виробника надати: - копію документа, що підтверджує представницькі повноваження учасника (довіреність від виробника, дилерська угода, дистриб’юторський договір або договір комісії тощо); - лист від виробника, що підтверджує гарантійні зобов’язання виробника по постачанню даної продукції через офіційного представника – Учасника. з обов’язковим зазначенням назви предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів - лист від виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару. Питання: просимо підтвердити, що для Участника буде достатньо надання копії листа від виробників (або їх офіційних представникі) основного силового обладнання (згідно Додатку № 3, п.3, Таблиці № 2 до ДКТ ), яким вони дозволяють Учаснику подавати пропозиції та технічну інформацію на обладнання їхнього виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо документального підтвердження можливості постачання обладнання
Дата подання: 11 липня 2017 12:59
По п.7 - Документальне підтвердження можливості постачання обладнання (вимикачів, ТН, ТС), а саме: копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу - виробника (або їх офіційних представників на території України), з підтвердженням гарантійних зобов’язань щодо постачання силового обладнання, перелік якого зазначений в Формі № 1 та підтвердженням терміну його постачання протягом 8 місяців з дати укладення договору. Питання: просимо підтвердити, що необхідно надати документальне підтвердження терміну постачання протягом 8 місяців з дати укладення договору саме на вимикачі, ТН, ТС,
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення стосовно вимог до виробників обладнання
Дата подання: 11 липня 2017 13:01
По п.7 - Учасником торгів може пропонуватись обладнання лише тих виробників, досвід постачання якого на ПС 330 кВ і вище не менше 10 років на території України (з наданням підтверджуючого документу) та/або підтверджуючі документи від ДП «НЕК «Укренерго» щодо позитивного досвіду експлуатації обладнання, яке поставляється та/або підтверджуючі документи щодо позитивного досвіду експлуатації в мережах 330 кВ і вище ENTSO-E. Питання: просимо підтвердити, що мова йде лише про основне силове обладнання згідно Додатку № 3, п.3, Таблиці № 2 до ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо вимог згідно Додатку 3 до Тендерної документації
Дата подання: 12 липня 2017 12:01
Згідно вимог Тендерної документації ( Додаток 3 до ТД) до комплекту постачання обладнання входить Страховий сертифікат. Просимо відповісти, чи обов`язкове надання такого Страхового cертифікату, якщо постачання обладнання здійснюється на умовах поставки DDP.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 липня 2017 15:07
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "ПС-750 кВ "Вінницька". Технічне переоснащення із заміною автотрансформатора АТ-2, ТПР АТ-2 та впровадження прогресивних технологічних рішень" Інв. № новий 32428000-9 Модернізація мереж», відповідно до норм абз.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність подальшої потреби в закупівлі)
Документи:
18 липня 2017 15:07
Протокол 170-ЧО.pdf