Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2017-07-04-000005-a 7dbf55504ec14f34b27c17ca64dbd567
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна 4-а міська поліклініка м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2017 03:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2017 03:44
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2017 03:44
Початок аукціону: 21 липня 2017 15:50
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, м. Львів, проспект Червоної калини, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2017  —  18 серпня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2017 07:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 03:40
Додаток-4.doc
04 липня 2017 03:40
Додаток-3.doc
04 липня 2017 03:40
Додаток-2.doc
04 липня 2017 03:40
Додаток-1.doc
04 липня 2017 03:40
2-ТД-Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-04-000005-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Лисак Наталія Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2911510301
Дата подання: 04 липня 2017 19:46
Надайте детальне визначення вимоги
Виходячи з аналізу ваших попередніх "невдалих" закупівель та спірних питань прохання замовника надати детальніше пояснення задля уникнення можливих оскаржень у подальшому щодо вимоги - "Пакет «офіс» з постійною ліцензією". Оскільки пакетів з такою назвою не існує, а вами усі інші вимоги прописані детально, а цей параметр залишає великі моменти для відхилень у ціні. Отже, ви розглядаєте можливим поставку ноутбуків із безкоштовними офісними програмними пакетами (типу Опенофіс, Лібреофіс і т.п.) або наведіть свій приклад можливих варіантів офісних програмних пакетів чи вкажіть виробника? Зрозуміло, що усі перераховані пакети сертифіковані на території України та головне питання чи можуть вони бути із різновиду безкоштовних наведених вище типів?
І друге питання по параметру об'єму пам'яті - якщо пакети офісних програм не компанії Майкрософт, то вартість потрібних вам ноутбуків із операційною системою у необхідній Вам кількості сягає близько 210 тисяч гривень, а робота у ОС Windows 10 та 2гб оперативної пам'яті є досить не комфортною та повільною. Чи не бажає замовник покращити для своєї ж користі "безперспективний" об'єм пам'яті у розмірі 2гб хоча б до 4-8гб, оскільки бюджет більше ніж дозволяє, а на перспективу це стане першою потребою для комфортної роботи. Дякуємо заздалегідь за відповідь
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2017 14:13
Тендерний комітет вивчивши ваші питання, вважає за необхідне повідомити наступне:
По питанню № 1. Так ми вважаємо можливим поставку ноутбуків із безкоштовними офісними програмними пакетами, і це не суперечить вимогам технічного завдання Тендерної документації Замовника.
По питанню № 2. Очікуємо найменшу цінову пропозицію за заданими параметрами в технічній специфікації які задовольнить наші потреби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2017 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" 329 868,00
UAH з ПДВ
329 868,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАВРОЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАВРОЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"
#37584881
Переможець 329 868,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 14:51

Документи

26 липня 2017 14:51
Електронний підпис
26 липня 2017 13:19
Протокол Переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2017 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"
#37584881
329 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2017 14:51
Електронний підпис
26 липня 2017 13:19
Протокол Переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 09:18
Додаткова Виконання укладений
22 грудня 2017 04:02
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 14:29
Договір укладений
08 серпня 2017 13:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 329 868,00
UAH з ПДВ