Капітальний ремонт робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови Канівського шлюзу. Заміна воріт (Том 1. Ремонт обладнання)
Очікувана вартість
24 979 588,00 UAH
UA-2017-07-03-001980-b 9155fc7a07b74edfbc400b2f48a9cf0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях""
Код ЄДРПОУ: 03150102
Вебсайт: http://ukrvodshliah.org.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Електриків,14
Контактна особа: Ілона Іванівна Олексенко
+380443378663,+380444288846
tender@ukrvodshliah.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2017 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2017 11:00
Початок аукціону: 21 липня 2017 15:36
Очікувана вартість: 24 979 588,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови Канівського шлюзу. Заміна воріт (Том 1. Ремонт обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Золотоніська,3, Відокремлений підрозділ «Канівський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно проекту договору
Дата подання: 07 липня 2017 14:17
Дата відповіді: 11 липня 2017 18:03
П. 11.1 проекту договору передбачено - «Остаточна здача-приймання робіт після їх закінчення оформлюється відповідними протоколами випробувань, які підписуються комісією, створеною наказом начальника Київського шлюзу ….» хоча в п. 1.5 проекту договору зазначено, що «Виконання умов статей 7, 8, 9, 10, 11 даного Договору покладається на ВП «Канівський судноплавний шлюз» з правом підписання відповідних документів». Враховуючи вищевикладене, просимо підтвердити, що Учасник при поданні тендерної пропозиції може самостійно виправити п. 11.1 проекту договору, виклавши його в наступній редакції - «Остаточна здача-приймання робіт після їх закінчення оформлюється відповідними протоколами випробувань, які підписуються комісією, створеною наказом начальника Канівського шлюзу, з однієї сторони та уповноваженим представником ВИКОНАВЦЯ з іншої сторони.» і це не буде підстав для відхилення його пропозиції, або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо умов розрахунків
Дата подання: 07 липня 2017 14:19
Дата відповіді: 11 липня 2017 18:03
Додатком № 1 «ФОРМА «Пропозиція тендерних торгів»» до тендерної документації передбачено: « …. - щомісячні та остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться протягом десяти днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт за вирахуванням авансового платежу» та « …. -розрахунки за поставлене Обладнання та монтажні пристосування здійснюється на підставі актів приймання-передачі та видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками і скріплених печаткою Сторін протягом десяти банківських днів з моменту їх поставки на Об’єкт з пропорційним вирахуванням авансового платежу.», але в статті 4 проекту договору зазначено: «…- щомісячні/остаточний розрахунки за виконані роботи проводяться протягом двадцяти днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт.» « …. Розрахунки за поставлене Обладнання здійснюється на підставі актів приймання-передачі та видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками і скріплених печаткою Сторін протягом десяти банківських днів з моменту їх поставки за вирахуванням авансового платежу. …..» Враховуючи вищевикладене, просимо підтвердити, що Учасник при поданні тендерної пропозиції може самостійно виправити відповідні підпункти п. 4.1 проекту договору, виклавши іх у наступній редакції: «- щомісячні та остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться протягом десяти днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт за вирахуванням авансового платежу» та «- Розрахунки за поставлене Обладнання та монтажні пристосування здійснюється на підставі актів приймання-передачі та видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками і скріплених печаткою Сторін протягом десяти банківських днів з моменту їх поставки за вирахуванням авансового платежу. Датою поставки обладнання вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної.» і це не буде підстав для відхилення його пропозиції, або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2017 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Завод Майстер-ПрофІ" 24 802 506,30
UAH з ПДВ
24 802 506,30
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВГІДРОМОНТАЖ" 24 949 359,54
UAH з ПДВ
24 949 359,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД КРАНКОМПЛЕКТ" 24 968 359,46
UAH з ПДВ
24 968 359,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2017 15:06
Документи 3.rar
19 липня 2017 15:06
Документи 2.rar
19 липня 2017 15:06
Документи 1.rar

Публічні документи

04 серпня 2017 16:44
КГМ_п5_ДКТ_Канів_Шлюз.pdf
20 липня 2017 09:01
КГМ_Канів_шлюз.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Завод Майстер-ПрофІ"
#38676831
Відхилено 24 802 506,30
UAH з ПДВ
26 липня 2017 16:01
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВГІДРОМОНТАЖ"
#13705021
Переможець 24 949 359,54
UAH з ПДВ
02 серпня 2017 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2017 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВГІДРОМОНТАЖ"
#13705021
24 949 359,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 серпня 2017 14:37
Додатки до договору.pdf укладений
14 серпня 2017 14:35
Договір.pdf укладений
14 серпня 2017 14:35
sign.p7s зміни до договору
10 квітня 2018 11:35
Звіт про виконання договору.pdf укладений
10 квітня 2018 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2017 — 28 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 915 304,59
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку