Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15510000-6 - Молоко та вершки ( молоко рідинне оброблене (пастеризоване) жирністю не менше 2,6% , у первинних пакованнях 0,9-1,0 л)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2017-07-03-001162-b 1a8693e71cde4c66938e0ec567141b0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380674323385 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Міська лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380674323385
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2017 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2017 14:52
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2017 14:52
Початок аукціону: 20 липня 2017 12:26
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кг
Молоко рідинне оброблене (пастеризоване) жирністю не менше 2,6% , у первинних пакованнях 0,9-1,0 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2017 14:48
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-03-001162-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Дживальдіс, Код ЄДРПОУ:37971230
Дата подання: 24 липня 2017 14:49
документація
документація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2017 14:28
Розділ 3 ст 25 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу 4 тендерної документації, розяснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 , завантаження всіх необхідних документів, що вимагаються тендерною документацією здійснюється учасниками до закінчення строку подання тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2017 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Дживальдіс 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 372 000,00
UAH з ПДВ
372 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ларкіна І.М. 374 750,00
UAH з ПДВ
374 750,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

18 липня 2017 18:13
pdfjoiner (8).pdf
18 липня 2017 18:13
pdfjoiner (7).pdf
18 липня 2017 18:13
pdfjoiner (6) (1).pdf
18 липня 2017 18:13
006.jpg
18 липня 2017 18:13
004 (1).jpg
18 липня 2017 18:13
установчі документи.pdf
18 липня 2017 18:13
ст17 (3).jpg
18 липня 2017 18:13
лист згода.jpg
18 липня 2017 18:13
кваліф.прац.pdf
18 липня 2017 18:13
експлуат.дозвіл.pdf
18 липня 2017 18:13
відомості учасника.pdf
18 липня 2017 18:13
аналогічні договора.pdf
18 липня 2017 18:13
авто.pdf
18 липня 2017 18:13
003.jpg

Публічні документи

31 липня 2017 10:57
документи переможця.pdf
18 липня 2017 19:08
пояснення ліцензія.pdf
18 липня 2017 19:08
довідка ТЗ.pdf
18 липня 2017 19:08
посвідчення якості.pdf
18 липня 2017 19:08
свідоцтво ПДВ.pdf
18 липня 2017 19:08
виписка 2017.pdf
18 липня 2017 19:08
статут.pdf
18 липня 2017 19:08
Наказ на директора.pdf
18 липня 2017 19:08
довідки ст 17.pdf
18 липня 2017 19:08
аналогічні договори.pdf
18 липня 2017 19:08
довідка працівники.pdf
18 липня 2017 19:08
довідки санобробка 07.pdf
18 липня 2017 19:08
дог.оренди ТЗ.PDF
18 липня 2017 19:08
Акт обстеження.PDF
18 липня 2017 19:08
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Дживальдіс

ТОВ "Вінпродтрейд"

ФОП Ларкіна І.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Дживальдіс
#37971230
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 18:10
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 372 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2017 10:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 липня 2017 18:10
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 липня 2017 10:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2017 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
372 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2017 10:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 13:18
Електронний підпис укладений
13 лютого 2018 17:42
ДУ молокоо.PDF зміни до договору
13 лютого 2018 17:36
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 17:34
ДУ 8 ВІНПРОДТРЕЙД.PDF зміни до договору
16 січня 2018 17:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:09
ДУ 7 Вінпродтрейд.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 12:07
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:58
ДУ 6 Вінпродтрейд.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 11:56
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 18:12
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
12 грудня 2017 18:08
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 17:05
ДУ4.PDF зміни до договору
30 жовтня 2017 17:00
Додаткова угода.PDF зміни до договору
05 вересня 2017 17:37
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 16:44
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 серпня 2017 16:42
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 16:36
Додаткова угода.docx зміни до договору
17 серпня 2017 13:10
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 18:04
Підписаний договір укладений
16 серпня 2017 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до абзацу 3 пункту 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: Загальна сума Договору становить 249 998,88 (двісті сорок дев'ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят вісім копійок) гривень, тобто зменшується на 122 001,12 (сто двадцять дві тисячі одна гривня дванадцять копійок) гривень, у тому числі: р\р 35423201025127 – 99 998,88грн., р\р35420301025127 – 150 000грн. 2. Внести зміни до додатку №1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзацу 3 пункту 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: Загальна сума Договору становить 249 998,88 (двісті сорок дев'ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят вісім копійок) гривень, у тому числі: р/р 35423201025127 – 99 998,88грн.; р/р 35418001025127 – 150 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до абзацу 3 пункту 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: Загальна сума Договору становить 249 998,88 (двісті сорок дев'ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят вісім копійок) гривень, у тому числі: р/р 35423201025127 – 99 998,88грн.; р/р 35419001025127 – 150 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзацу 3 пункту 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: Загальна сума Договору становить 199 998,88 (сто дев’яносто дев'ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят вісім копійок) гривень, у тому числі: р/р 35423201025127 – 49 998,88грн., тобто зменшується на 50000,00 грн; р/р 35419001025127 – 150 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзацу 3 п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: Загальна сума Договору становить179998,88( сто сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят вісім копійок) гривень, у тому числі: р/р 35423201025127 – 29998,88 грн., тобто зменшується на 20000,00 грн. р/р 35419001325127 –150000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до абзацу 3 п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: Загальна сума Договору становить179996,58 ( сто сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень п’ятдесят вісім копійок) гривень, у тому числі: р/р 35423201025127 – 29996,58 грн., тобто зменшується на 2,30 грн. р/р 35419001325127 –150000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди укласти цю Угоду на продовження строку дії договору про закупівлю за державні кошти №101 від 15.08.2017р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди становить 35999.31 грн., що не перевищує 20% від ціни Договору про закупівлю за державні кошти №101 від 15.08.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди становить 35999.18 грн, що не перевищує 20% від ціни Договору №101 від 15.08.2017 року, тобто зменшується на 0,13 грн
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2017 — 01 березня 2018
Сума оплати за договором: 215 995,76
UAH з ПДВ