Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали(5 лотів)
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2017-07-03-000687-b a8aa37a4819f45fd81a0c0852734fad0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Короткова Наталія Василівна

380522397689 oblkardiodispanser@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кіровоградський обласний кардіологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 01994988
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Волкова, 1-А
Контактна особа: Короткова Наталія Василівна
380522397689
oblkardiodispanser@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2017 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2017 10:00
Очікувана вартість: 73 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Згідно довідки №11-8-а від 23.05.2017 р. додаткові кошти для придбання медикаментів по обласній комплексній соціальній підтримці учасників АТО та їх сімей. Згідно специфікації.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-03-000687-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Дана МС", Код ЄДРПОУ:39331210
Дата подання: 13 липня 2017 15:08
Не відповідність медико-технічним вимогам
Розглянувши пропозицію учасника ТОВ "Тонус Фарм" звертаємо вашу увагу на те, що предявлені реєстраційні посвідчення на товар, які додаються у складі тендерної пропозиції, втратили свою юридичну силу .1 липня 2017 року закінчився "перехідний" період, під час якого було дозволено ввезення медичних виробів по реєстраційних свідоцтв. З 1 липня 2017 року ввезення і введення в обіг медичних виробів можливо тільки за умови виконання вимог Технічних регламентів (Декларація відповідності / Сертифікат відповідності) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 року (із змінами та доповненнями) . Тому вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Тонус Фарм" на підставі не відповідності медико-технічним умовам та тендерної документації загалом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2017 15:13
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 240 від 23.03.2016 року, “Про внесення
змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, а саме:
“ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. У постанові Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 “Про
затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів” (Офіційний вісник України,
2013 р., № 82, ст. 3046; 2014 р., № 49, ст. 1291, № 53, ст. 1415; 2015 р., № 65, ст. 2155; 2016 р.,
№ 2, ст. 93):
1) пункт 2-
1 постанови викласти в такій редакції:
“2- Установити, що надання на ринку та/або введення в експлуатацію медичних виробів,
які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та
виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були
введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється без
проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком
відповідності.
Такі медичні вироби дозволяється надавати на ринку до закінчення строку їх придатності
і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки
відповідності та маркування національним знаком відповідності.”;
У зв'язку з Вимогою ТОВ "Тонус-Фарм" надав томоженную декларацію про ввезення
медичних виробів, які є предметом закупівлі, до 01.07.2017 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу для лота Медичні матеріали(Шприць для інжектора Medrad Mark V)

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали(Шприць для інжектора Medrad Mark V)
Опис предмету закупівлі:
-
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 70,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 липня 2017 14:16
Закінчення: 11 липня 2017 14:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 шт
Медичні матеріали(Шприць для інжектора Medrad Mark V)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кіровоград, Волкова 1-А
Дата доставки: 20 липня 2017  —  30 липня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2017 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дана МС" 13 950,00
UAH з ПДВ
13 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОНУС ФАРМ 13 910,00
UAH з ПДВ
13 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

07 липня 2017 13:55
Довіренність.PDF
07 липня 2017 13:55
Гарант_лист.pdf
07 липня 2017 13:55
Проект_Договору.PDF
07 липня 2017 13:55
Витяг2.PDF
07 липня 2017 13:55
Витяг.PDF
07 липня 2017 13:55
Квалиф2.PDF
07 липня 2017 13:55
Квалиф1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дана МС"

ТОВ ТОНУС ФАРМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОНУС ФАРМ
#33481106
Переможець 13 700,00
UAH з ПДВ
12 липня 2017 15:09

Документи

12 липня 2017 15:08
33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2017 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОНУС ФАРМ
#33481106
13 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2017 15:08
33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір №69.pdf укладений
24 липня 2017 10:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 13 700,00
UAH з ПДВ