Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво школи в с.Наварія Пустомитівського району Львівської області. Коригування (I та II черги)
Очікувана вартість
40 975 370,00 UAH
UA-2017-07-03-000535-a ● cb36961b7b9e4bf18ceac722b410145e
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пустомитівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372187 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, Львівська область, м.Пустомити, вул.Грушевського, 60 |
Контактна особа: |
Притула Ірина +380322278917 PUSTOMYTY_RADA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2016 році Пустомитівською міською радою було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по «Будівництво школи в с. Наварія Пустомитівського району Львівської області. Коригування»(оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №153367, ВДЗ №143(29.07.2016) від 29.07.2016). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно – ремонтне підприємство «Технобуд», з яким 04 жовтня 2016 року було підписано договір № 157.
Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення було:значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.), значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено потребу у виконанні будівельних робіт, не передбачених проектно-кошторисною документацією. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав для збільшення договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Договір було розірвано згідно додаткової угоди № 80 від 16.06.2017.
При цьому, Замовником було визначено, що зміна підрядника значно ускладнить виконання робіт. Плановані строки завершення 1 черги будівництва – до 1 вересня 2017 року. А відтак тендерний комітет розглянув можливість застосуванням переговорної процедури.
Міською радою було скеровано звернення № 02-08/566 від 15.06.2017 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 2 06/27-17 від 27.06.2017 року від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва – школі в с. Наварія Пустомитівського району Львівської області, було встановлено, що здійснення заміни на об’єкті незавершеного будівництва – школі в с. Наварія Пустомитівського району Львівської області, існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).
Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення було:значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.), значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено потребу у виконанні будівельних робіт, не передбачених проектно-кошторисною документацією. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав для збільшення договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Договір було розірвано згідно додаткової угоди № 80 від 16.06.2017.
При цьому, Замовником було визначено, що зміна підрядника значно ускладнить виконання робіт. Плановані строки завершення 1 черги будівництва – до 1 вересня 2017 року. А відтак тендерний комітет розглянув можливість застосуванням переговорної процедури.
Міською радою було скеровано звернення № 02-08/566 від 15.06.2017 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 2 06/27-17 від 27.06.2017 року від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва – школі в с. Наварія Пустомитівського району Львівської області, було встановлено, що здійснення заміни на об’єкті незавершеного будівництва – школі в с. Наварія Пустомитівського району Львівської області, існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2017 18:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 липня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Будівництво школи в с.Наварія Пустомитівського району Львівської області. Коригування (I та II черги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81100, Україна, Львівська обл., с. Наварія, с. Наварія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
03 липня 2017 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2017 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно-ремонтне підприємство «Технобуд» #23956631 |
Переможець |
40 975 370,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2017 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 12:14
|
ДОДУГ.3 ШКОЛА НАВАРІЯ.pdf | укладений |
17 грудня 2018 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 15:14
|
ДОД.УГОДА ТЕХНОБУД.pdf | укладений |
27 грудня 2017 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2017 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2017 17:55
|
Додаткова угода №1_125 від 16.08.2017р..PDF | зміни до договору |
16 серпня 2017 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2017 09:53
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
17 липня 2017 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2017 11:41
|
Договір.PDF | укладений |
14 липня 2017 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до розділу 15 Договору № 102 від 14 липня 2017 р. та доповнити реквізити Підрядника адресою: 79026, м. Львів, вул.. Академіка Лазаренка, буд№1-А, оф.14 |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення розміру суми фінансування на 2017 рік |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми фінансування на 2017 рік |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |