Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні віконних блоків у ЗЗОШ «Основа», по вул. Якова Новицького, 9, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015 45400000-1 – Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
146 250,00 UAH
UA-2017-06-30-000103-a 63cf2dfe26e94279bcb880ef2059c1dd
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Болюта Надія Леонідівна

+380612240207 tender_uon77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України,39-Б
Контактна особа: Болюта Надія Леонідівна
+380612240207
tender_uon77@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2017 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2017 11:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2017 11:07
Початок аукціону: 12 липня 2017 11:59
Очікувана вартість: 146 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 731,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні віконних блоків у ЗЗОШ «Основа», по вул. Якова Новицького, 9, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015 45400000-1 – Завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2017  —  31 липня 2017
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2017 16:25
Додаток_1.docx
30 червня 2017 11:02
Документація.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_4_проект договору.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_3_лист-згода.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_2.docx
04 липня 2017 16:25
Додаток_1.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_1.docx
30 червня 2017 11:02
Документація.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_4_проект договору.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_3_лист-згода.docx
30 червня 2017 11:02
Додаток_2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-30-000103-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 06 липня 2017 09:57
щодо
Приведіть у відповідність наступне: 1. Згідно наданого проекту договору строки оплати за виконані послуги становить "відстрочка платежу до 45 календарних днів", а згідно п. 8 тебл. 2 додатку 2 документації вимагається надати лист-погодження на відстрочку платежа до 60 днів - приведіть усе у відповідність. 2. Згідно вимог документації строк надання послуг - "Липень 2017", однак при підрахунку всіх строків згідно процедури торгів, у кращому випадку договір із переможцем буде укладено приблизно 19-20 липня, що технологічно не дасть змоги виконати послуги в повному обємі за 10 днів. Змініть строки надання послуг на липень-серпень 2017р., або протягом 1 місяця з дати підписання договору. 3. Згідно п. 21 дефектного акту вказан утеплювач мін.вата але не зазначена ані товщина ані щільність мін вати - уточніть. 4. Згідно п. 22 дефектного акту - конташульц в одиницях виміру 100 м.кв., однак це кутик та його виміри проводяться в метрах погоних - уточніть. 5. Згідно п. 24, 27 дефектного акту стойть "Штукатурення плоских поверхонь вiконних та дверних відкосiв по бетону та каменю" - це задвоєння позиції, якщо ні, тоді чому лише п. 25 Фінішна шпаклівка проводиться один раз - дайте розяснення
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-06-30-000103-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 06 липня 2017 10:41
невідповідність
Дефектний акт: п. 16 Герметик 6 од. - згідно розрахунків в АВК необхідно 8,8 кг - уточніть кількість; п. 19 Гіпсокартон в одиницях, необхідно в метрах квадратних; п. 18 Віконний профіль в метрах квадратних, неохідно в метрах погонних, також уточнити кількість; п. 29 Монтажна піна 13 одиниць, згідно норми - 16 балонів на вікна та 5 балонів на підвіконня. Надайте уточнення
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2017 18:10
Коментар щодо відміни: Виникли обставини, які унеможливлюють здійснення закупівлі, а саме «Інформація про необхідні технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі потребує удосконалення.
Документи:
11 липня 2017 18:10
скасування закупівлі