Легкові автомобілі (Автомобіль Renault DUSTER або еквівалент)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2017-06-29-000328-b cfcfb06e4eef4412bb29fd7c2f83c342
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Муніципальна варта"
Код ЄДРПОУ: 40688537
Місцезнаходження замовника: 76004, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, 21
Контактна особа замовника: Микитин Вікторія Володимирівна
380505617576
varta-fr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2017 10:00
Початок аукціону: 18 липня 2017 11:32
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Галицька, 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 червня 2017 11:05
Електронний цифровий підпис
29 червня 2017 11:04
Додатки 1-4.doc
29 червня 2017 11:04
Додатки 5-6.doc
29 червня 2017 11:03
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000051 ● 36fc9465e5124dd3933f3ce7b0038f79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:00:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2017-06-29-000328-b 29.06.2017 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Муніципальна варта", 40688537, Україна, Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, 21
  2. Інформація про предмет закупівлі: автомобіль, 1000000UAH, 34110000-1, ДК021, 2, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: cfcfb06e4eef4412bb29fd7c2f83c342, 2017-06-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2017 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Муніципальна варта» (далі – Замовник) від 29.06.2017 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватної виробничо-комерційної фірми «В.С.К.» (далі – ПВКФ «В.С.К.»), протокол засідання тендерного комітету від 19.07.2017 № 6, повідомлення про намір укласти договір, договори купівлі-продажу від 24.07.2017 № 114 та № 116. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 19.07.2017 № 6, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 20.07.2017, переможцем процедури обрано ПВКФ «В.С.К.» та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. При цьому повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 09.01.2018, чим порушив вимоги абзацу шостого частини першої статті 10 та частини першої статті 32 Закону. Аналізом тендерної пропозиції ПВКФ «В.С.К.» установлено, що технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені ПВКФ «В.С.К.» у технічній специфікації, не містять інформації щодо двигуна (в частині подачі повітря та типу упорскування), підвіски, гальм, витрат палива за нормами ЄЕС № м99/100 та спорядженої маси, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником в додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПВКФ «В.С.К.», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договори купівлі-продажу від 24.07.2017 № 114 та № 116. Водночас на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник у термін, раніше ніч через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, уклав з ПВКФ «В.С.К.» договори купівлі-продажу від 24.07.2017 № 114 і № 116 та оприлюднив їх на веб-порталі Уповноваженого органу 23.01.2018, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону. Водночас установлено, що умови договорів купівлі-продажу від 24.07.2017 № 114 та № 116 відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, зокрема в частині терміну та умов поставки, порядку здійснення розрахунків, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону та з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону., 18 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПВКФ «В.С.К.» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу шостого частини першої статті 10 та частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм абзацу восьмого частини першої статті 10, частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2017 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 998 000,00
UAH з ПДВ
938 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоподіум 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2017 14:39
Довідка.jpg
12 липня 2017 14:52
Сертифікат.pdf
12 липня 2017 14:43
паспорт+ код.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 12-15.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 8-11.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 4-7.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 1-3.jpg
12 липня 2017 14:37
Гарантійні листи.pdf
12 липня 2017 14:35
Проект договору.pdf
12 липня 2017 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2017 14:34
Заява-згода.pdf
12 липня 2017 14:32
свідоц. платника ПДВ.PDF
12 липня 2017 14:32
статут.PDF
12 липня 2017 14:31
дилерська угода.PDF
12 липня 2017 14:31
Витяг.pdf
12 липня 2017 14:31
виписка.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 938 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2018 16:06

Документи

20 липня 2017 13:31
sign.p7s
20 липня 2017 13:30
sign.p7s
20 липня 2017 13:24
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2018 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
938 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2017 13:31
sign.p7s
20 липня 2017 13:30
sign.p7s
20 липня 2017 13:24
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s проект
25 січня 2018 12:03
Дог.116.2.JPG проект
25 січня 2018 12:02
Дог.114.JPG проект
25 січня 2018 12:01
Дог.114.JPG проект
25 січня 2018 12:00
sign.p7s проект
23 січня 2018 11:16
sign.p7s проект
23 січня 2018 10:14
sign.p7s проект
23 січня 2018 09:30
sign.p7s проект
23 січня 2018 09:25
Дог.116.2.JPG проект
23 січня 2018 09:22
Дог.116.1.JPG проект
23 січня 2018 09:22
Дог.116.JPG проект
23 січня 2018 09:22
Дог.114.2.JPG проект
23 січня 2018 09:22
Дог.114.1.JPG проект
23 січня 2018 09:22
Дог.114.JPG проект
23 січня 2018 09:22
sign.p7s проект
09 січня 2018 16:27
sign.p7s проект
09 січня 2018 16:22

Актуальні тендери

До пошуку