Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна варта" |
Код ЄДРПОУ: | 40688537 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Микитин Вікторія Володимирівна 380505617576 varta-fr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2017 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2017 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2017 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2017 11:04 |
Додатки 1-4.doc | |
29 червня 2017 11:04 |
Додатки 5-6.doc | |
29 червня 2017 11:03 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000051 ● 36fc9465e5124dd3933f3ce7b0038f79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2017-06-29-000328-b 29.06.2017 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вашого висновку, згідно проведеного моніторингу UA-M-2019-04-10-000051 щодо встановлення порушень при проведенні відкритих торгів на здійснення закупівлі легкових автомобілів UA-2017-06-29-000328-b, через електронний майданчик «Прозоро», повідомляємо Вам наступне: На даний момент усунути порушення, які були виявленні під час моніторингу не має можливості, оскільки договір виконаний в повному обсязі, транспортний засіб переданий Замовнику торгів та експлуатується більше календарного року, кошти перераховані Учаснику в повному обсязі. Всі зауваження, які викладені в моніторингу, враховані при проведенні подальших електронних закупівель (торгів). Щодо виявлених порушень, на голову тендерного комітету Бабича В.В. був складений протокол про адміністративне правопорушення, який був направлений до суду.
2019-04-23 15:55:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." #20546451 |
Переможець |
938 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2018 16:06
|