Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (Автомобіль Renault DUSTER або еквівалент)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2017-06-29-000328-b cfcfb06e4eef4412bb29fd7c2f83c342
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитин Вікторія Володимирівна

380505617576 varta-fr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна варта"
Код ЄДРПОУ: 40688537
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, 21
Контактна особа: Микитин Вікторія Володимирівна
380505617576
varta-fr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2017 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2017 10:00
Початок аукціону: 18 липня 2017 11:32
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Галицька, 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 червня 2017 11:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 червня 2017 11:04
Додатки 1-4.doc
29 червня 2017 11:04
Додатки 5-6.doc
29 червня 2017 11:03
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000051 ● 36fc9465e5124dd3933f3ce7b0038f79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2017-06-29-000328-b 29.06.2017 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, згідно проведеного моніторингу UA-M-2019-04-10-000051 щодо встановлення порушень при проведенні відкритих торгів на здійснення закупівлі легкових автомобілів UA-2017-06-29-000328-b, через електронний майданчик «Прозоро», повідомляємо Вам наступне: На даний момент усунути порушення, які були виявленні під час моніторингу не має можливості, оскільки договір виконаний в повному обсязі, транспортний засіб переданий Замовнику торгів та експлуатується більше календарного року, кошти перераховані Учаснику в повному обсязі. Всі зауваження, які викладені в моніторингу, враховані при проведенні подальших електронних закупівель (торгів). Щодо виявлених порушень, на голову тендерного комітету Бабича В.В. був складений протокол про адміністративне правопорушення, який був направлений до суду.

2019-04-23 15:55:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2017 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 998 000,00
UAH з ПДВ
938 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоподіум 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2017 14:39
Довідка.jpg
12 липня 2017 14:52
Сертифікат.pdf
12 липня 2017 14:43
паспорт+ код.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 12-15.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 8-11.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 4-7.jpg
12 липня 2017 14:43
паспорт 1-3.jpg
12 липня 2017 14:37
Гарантійні листи.pdf
12 липня 2017 14:35
Проект договору.pdf
12 липня 2017 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2017 14:34
Заява-згода.pdf
12 липня 2017 14:32
свідоц. платника ПДВ.PDF
12 липня 2017 14:32
статут.PDF
12 липня 2017 14:31
дилерська угода.PDF
12 липня 2017 14:31
Витяг.pdf
12 липня 2017 14:31
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ Автоподіум

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 938 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2018 16:06

Документи

20 липня 2017 13:31
Електронний підпис
20 липня 2017 13:30
Електронний підпис
20 липня 2017 13:24
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2018 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
938 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2017 13:31
Електронний підпис
20 липня 2017 13:30
Електронний підпис
20 липня 2017 13:24
File.PDF