Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація та розширення функціональності інформаційної системи ПАТ «Укрзалізниця» для забезпечення безпеки інформаційно-телекомунікаційних ресурсів
Modernization and expansion of the functionality information system of Public Joint-Stock Company "Ukrzaliznytsia" to ensure the security information resource.
Очікувана вартість
129 000 000,00 UAH
UA-2017-06-27-002322-b a3dd945497414d10b81991a7ac0b4e63
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Іван Сергійович

+38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Котик Петро Михайлович
044-465-93-40
p.kotyk@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Main information computional center" of Public Joint-Stock Company "Ukrzaliznytsia" Identification code сustomer: 40081258.
National ID: 40081258
Contact point: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Additional contacts: Kotik Petro
044-465-93-40
p.kotyk@lotus.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2017 19:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2017 20:00
Очікувана вартість: 129 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3870000 UAH
Publication date: 27 червня 2017 19:38
Enquiries until: 17 липня 2017 20:00
Complaints submission until: до 23 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2017 20:00

Information

Estimated total value: 129 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 129 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Модернізація та розширення функціональності інформаційної системи ПАТ «Укрзалізниця» для забезпечення безпеки інформаційно-телекомунікаційних ресурсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка 21
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Modernization and expansion of the functionality information system of Public Joint-Stock Company "Ukrzaliznytsia" to ensure the security information resource.
CPV: 48810000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2017 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2017 19:35
ТД безпека_v1.doc
27 червня 2017 19:35
Додаток 6 до тендерної.doc
27 червня 2017 19:35
Додаток 5 до тендерної_v1.docx
27 червня 2017 19:35
Announcement_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги щодо статусу компанії та праіцівників
Дата подання: 10 липня 2017 16:59
Дата відповіді: 11 липня 2017 15:06
Не зрозуміло, якщо тендер на поставку аппаратного та програмного забезпечення, більшість з якого розповюджуєтьсяться по каналам відкритої дистриб’юції, навіщо такі високі вимоги щодо статусу компанії та вимоги до персоналу?
Відповідь: Згідно пункту 1.1 Додатку 5 до тендерної документації (проект Договору), виконавець зобов’язується надати послуги по впровадженню та налаштуванню обладнання та програмного забезпечення, введення його в експлуатацію з забезпеченням збереження гарантії на обладнання та основні засоби, на які проведено модернізацію, а також провести навчання персоналу.
Виходячи з вищезазначеного, виконання заходів, від яких залежить безпечна робота інформаційно-телекомунікаційних ресурсів ПАТ «Укрзалізниця», мають виконуватись тільки сертифікованими спеціалістами наявність яких можуть забезпечити компанії з високим статусом.
Банківська гарантія
Дата подання: 11 липня 2017 11:18
Дата відповіді: 12 липня 2017 15:17
Доброго дня! Згідно умов ДКТ потрібно надати електронну банківську гарантію. З огляду на надзвичайний стан, що пов'язаний з хакерською атакою загальнодержавного масштабу, не всі банки взмозі видати електронну банківську гарантію - тільки на паперовому носії. Чи можливе подання банківької гарантії на паперовому носії з пояснюючим листом від банку в якості забезпечення даного тендеру? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, тендерна документація вимагає надання банківської гарантії в електронному вигляді згідно Додатку 4
Документи на підтвердження повноважень
Дата подання: 12 липня 2017 11:14
Дата відповіді: 12 липня 2017 15:18
Згідно п.1 Розділу 3 вимагається в складі пропозиції надати :-документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);". В якому вигляді вони повинні бути надані? Копії завірені учасником, копії завірені нотаріусом, копії оригіналів документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повинні бути надані копії документів завірені учасником
Щодо постачання обладнання/надання послуг згідно договору
Дата подання: 12 липня 2017 16:50
Дата відповіді: 13 липня 2017 12:39
Чи передбачено проектом договору (Додаток 5 до тендерної документації) можливість постачання обладнання, програмного забезпечення частинами, оформлення накладних на цю частину поставленого товару та оплата частини товару відповідно до накладних? Чи передбачено проектом договору (Додаток 5 до тендерної документації) можливість надання послуг частково, відповідно до поставленого товару, оформлення актів надання послуг на цю частину та оплата цих послуг відповідно до актів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Передбачається часткова поставка та оплата Обладнання та ПЗ протягом 60 календарних
днів з дня надання письмової заявки Замовника.
Виконавець має можливість надання послуг частково, але оформлення актів надання послуг та їх оплата частково не передбачається.
Залучення субпідряника
Дата подання: 13 липня 2017 13:18
Дата відповіді: 14 липня 2017 11:40
Доброго дня. Просимо надати відповідь чи має право Учасник залучити субпідрядні організації для виконання робіт та налаштування обладнання?
Відповідь: Учасник не має права залучати субпідрядні організації.
кібербезпека
Дата подання: 16 липня 2017 19:37
Дата відповіді: 18 липня 2017 17:03
Не зрозуміло, яким чином закупка великої кількості ліцензій Microsoft стосується забезпечення безпеки та предмету цієї закупівлі?
Відповідь: Предмет цієї закупівлі «Модернізація та розширення функціональності інформаційної системи ПАТ «Укрзалізниця» передбачає комплексне вирішення безпеки інформаційно-телекомунікаційних ресурсів. Оскільки деякі сервіси нашого підприємства побудовані з використанням програмних продуктів компанії Microsoft (кількість ліцензій які закуповуються не є великою для ПАТ «Укрзалізниця») , то використання останніх версій, які мають технічну підтримку виробника, є найбільш захищеними та забезпечують безпеку інформаційно-телекомунікаційних ресурсів».
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 16 липня 2017 19:48
Дата відповіді: 18 липня 2017 17:01
Вимагаючи від учасників високого статусу - Gold- по ряду продуктів і виставляючи високу суму банківської гарантії, хоч роботи і сам перелік продукції не потребують такого високого статусу, ви свідомо звузили кількість учасників до одного-двох - на всю Україну?
Відповідь: Згідно пункту 1.1 Додатку 5 до тендерної документації (проект Договору), виконавець зобов’язується надати послуги по впровадженню та налаштуванню обладнання та програмного забезпечення, введення його в експлуатацію з забезпеченням збереження гарантії на обладнання та основні засоби, на які проведено модернізацію. Додатково в Додатку 6 до ТД наведені вимоги щодо документування систем, що поставляються, та вимоги щодо послуг з впровадження.
Виходячи з вищезазначеного, виконання заходів, від яких залежить безпечна робота інформаційно-телекомунікаційних ресурсів ПАТ «Укрзалізниця», мають виконуватись тільки сертифікованими спеціалістами наявність яких можуть забезпечити компанії з високим статусом.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-27-002322-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ЄВРОТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:34837389
Дата подання: 21 липня 2017 18:24
Скарга Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель по тендеру UA-2017-06-27-002322-b
ТОВ «Євротелеком» вважає, що Тендерна документація зазначеної Процедури закупівлі складена з порушеннями чинного законодавства, з підстав, які визначені у скарзі, що порушує права ТОВ "Євротелеком" на участь у зазначеній процедурі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2017 20:05
рішення від 25.07.2017 № 4874+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 25 липня 2017 20:04
рішення від 10.08.2017 № 5412.PDF
Дата публікації: 15 серпня 2017 20:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до ТД на ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (Модернізація та розширення функціональності інформаційної системи ПАТ "Укрзалізниця" для забезпечення безпеки інформаційно - телекомунікаційних ресурсів)
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2017 15:56

Документи подані скаржником

21 липня 2017 18:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій