61. Автоматизована система документообігу (ліцензії)
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2017-06-27-000810-b 71092b05bc4648c3b4e82db4f1226424
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт замовника: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01008, Україна, Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа замовника: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 14 липня 2017 13:36
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Автоматизована система документообігу (ліцензії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2017
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Опис технічної частини
Дата подання: 29 червня 2017 15:10
Дата відповіді: 03 липня 2017 18:03
Пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації містить склад тендерної пропозиції де вказані наступні складові: 1) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; 2) інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно з додатком № 1 до цієї тендерної документації; 3) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 4) документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. В той же час, Додаток 3 тендерної документації містить технічні вимоги щодо предмету закупівлі, та наступну вимогу: "Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Неповні пропозиції відхиляються та участі у процедурі закупівлі не беруть, як такі, що не відповідають вимогам замовника та тендерній документації." При цьому, в тендерній документації не вказано, яким чином Учасник торгів повинен подати інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам. Просимо надати пояснення, яким чином Учасник торгів повинен підтвердити відповідність запропонованих послуг вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідність запропонованих послуг вимогам Додатку 3 тендерної документації Учасник торгів повинен в своїй пропозиції підтвердити по кожному абзацу Технічних вимог в таблиці відповідності у форматі:

1 Зміст абзацу Відповідність (так/ні)
Питання стосовно умов Договору
Дата подання: 03 липня 2017 15:20
Дата відповіді: 06 липня 2017 15:29
Питання 1. Просимо внести зміни в Додаток 4, якими було б передбачено звільнення від відповідальності Виконавця, якщо збільшення термінів надання послуг викликане затримкою зі сторони Замовника та третіх осіб (невчасне погодження вимог, затримка візування тощо). Питання 2. Розділ 4 Додатку 3 тендерної документації містить опис приймання системи в дослідну експлуатацію. Просимо надати додаткові документи, які детально описують процес та критерії визначення відповідності запропонованого програмного забезпечення Технічним вимогам. Питання 3. Чи правильно ми розуміємо, що приймання послуг буде здійснюватися лише на підставі технічних вимог (Додаток 4 тендерної документації) без можливості внесення змін до вказаних вимог ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 1: Просимо внести зміни в Додаток 4, якими було б передбачено звільнення від відповідальності Виконавця, якщо збільшення термінів надання послуг викликане затримкою зі сторони Замовника та третіх осіб (невчасне погодження вимог, затримка візування тощо).
Відповідь на питання 1:
Вважаємо внесення змін недоцільним.
Питання 2: Розділ 4 Додатку 3 тендерної документації містить опис приймання системи в дослідну експлуатацію. Просимо надати додаткові документи, які детально описують процес та критерії визначення відповідності запропонованого програмного забезпечення Технічним вимогам.
Відповідь на питання 2:
Таблиця з пунктами технічних вимог, та полем відповідності вимогам.
Питання 3: Чи правильно ми розуміємо, що приймання послуг буде здійснюватися лише на підставі технічних вимог (Додаток 4 тендерної документації) без можливості внесення змін до вказаних вимог ?
Відповідь на питання 3:
Так, рішення приймається саме на підставі технічних вимог.
Щодо функціональності системи документообігу
Дата подання: 03 липня 2017 16:34
Дата відповіді: 06 липня 2017 15:33
Питання 1: Відповідно до Постанови від 30.11.2011р №1242 Кабінету міністрів України п. 207, Система не має права проводить автоматичне зняття з контролю. Просимо надати роз’яснення на п 2.2.3 «Вимоги до організації процесу реєстрації Проектів», а саме : при реєстрації Проекту із постановчим статусом "зняття з контролю", АСД автоматично проводить зняття з контролю усіх (або обраних) документів пов'язаних з історією питання документа в Секретаріаті. Питання 2: Просимо надати роз’яснення, на п. 2.2.7 «Вимоги до автоматизованого зняття документів з контролю», щодо правомірності проведення системою автоматизованого зняття документів з контролю. Питання 3: Просимо надати роз’яснення щодо процесу п. 2.4.6 «Вимоги до організації проведення літературної та юридичної експертиз проекту акта», а саме: можливість адміністративно задати граничну кількість Проектів, що надійшли на експертизу після чого поточному користувачу неможливо передати Проект на літературну або юридичну експертизу через інтерактивний моніторинг. При умові перевищення граничної кількості Проектів заборонити створювати користувачу проекти документів? Питання 4: Просимо надати інформацію про АРІ та регламент обміну для ознайомлення відповідно вимоги п. 2.7.2 «Вимоги до автоматичного експорту звернень громадян до Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади» Питання 5: Просимо деталізувати вимоги до п. 2.8.8 «Мобільний клієнт», а саме : можливість обміну інформацією з іншими програмними комплексами інших розробників; - можливість інтеграції сторонніх модулів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 1: Відповідно до Постанови від 30.11.2011р №1242 Кабінету міністрів України п. 207, Система не має права проводить автоматичне зняття з контролю. Просимо надати роз’яснення на п 2.2.3 «Вимоги до організації процесу реєстрації Проектів», а саме : при реєстрації Проекту із постановчим статусом "зняття з контролю", АСД автоматично проводить зняття з контролю усіх (або обраних) документів пов'язаних з історією питання документа в Секретаріаті.
Відповідь на питання 1:
Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затверджена Постановою Кабінету міністрів України від 30.11.2011р №1242 не регулює всі питання електронного документообігу.
Питання 2: Просимо надати роз’яснення, на п. 2.2.7 «Вимоги до автоматизованого зняття документів з контролю», щодо правомірності проведення системою автоматизованого зняття документів з контролю.

Відповідь на питання 2:
Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затверджена Постановою Кабінету міністрів України від 30.11.2011р №1242 не регулює всі питання електронного документообігу.
Питання 3: Просимо надати роз’яснення щодо процесу п. 2.4.6 «Вимоги до організації проведення літературної та юридичної експертиз проекту акта», а саме: можливість адміністративно задати граничну кількість Проектів, що надійшли на експертизу після чого поточному користувачу неможливо передати Проект на літературну або юридичну експертизу через інтерактивний моніторинг. При умові перевищення граничної кількості Проектів заборонити створювати користувачу проекти документів?
Відповідь на питання 3:
Мається на увазі що навантаження на юриста та літредактора обмежується по кількості завдань і якщо в них вже є завдання кількість яких дорівнює максимальній то їм неможливо поставити нове завдання
Питання 4: Просимо надати інформацію про АРІ та регламент обміну для ознайомлення відповідно вимоги п. 2.7.2 «Вимоги до автоматичного експорту звернень громадян до Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади»
Відповідь на питання 4:
Для ознайомлення з можливостями перейдіть за посиланням http://ukc.gov.ua/
Питання 5: Просимо деталізувати вимоги до п. 2.8.8 «Мобільний клієнт», а саме: можливість обміну інформацією з іншими програмними комплексами інших розробників; - можливість інтеграції сторонніх модулів.
Відповідь на питання 5:
З широко розповсюдженим програмним забезпеченням, наприклад Microsoft Office.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-27-000810-b.c1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ", Код ЄДРПОУ:35635588
Дата подання: 27 липня 2017 15:24
Скарга на незаконне відхилення тендерної пропозиції
Скарга Найменування замовника: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України Найменування суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекресі Бейз» Місцезнаходження суб’єкта оскарження: 08132, Київська область, Києво-святошинський район, м. Вишневе, вулиця Вітянська, будинок 2, приміщення 6. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекресі Бейз» приймало участь у торгах на закупівлю Автоматизована система документообігу (ліцензії) (ДК 021:2015 – “48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів”). Номер оголошення UA-2017-06-27-000810-b. ТОВ «Інтекресі Бейз» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «Інтекресі Бейз» її тендерна пропозиція була відхилена безпідставно (посилання на пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним). Підстави подання скарги та обгрунтування порушених прав. В протоколі відхилення тендерної пропозиції № 43 від 20 липня 2017 року засідання тендерного комітету Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України вказано, що тендерна пропозиція ТОВ «Інтекресі Бейз» не відповідає вимогам абзацу сорокового пункту 2.1 Додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації, який викладено наступним чином: «Постачальник АСД повинен запропонувати програмне рішення власної розробки та надати гарантійні зобов’язання щодо забезпечення її працездатності (супровід) впродовж 12 місяців з дня поставки» (АСД – автоматизована система електронного документообігу). ТОВ «Інтекресі Бейз» запропонувало програмне забезпечення Megapolis.DocNet та надання гарантійних зобов’язань щодо забезпечення працездатності (супроводу) впродовж 12 місяців з дня поставки. Дане підтвердження міститься в документі «Відповідність технічним вимогам», який подано в складі тендерної пропозиції. Для підтвердження відповідності вимозі щодо програмного забезпечення власної розробки ТОВ «Інтекресі Бейз» в файлі «Копії авторських документів» надано копії наступних документів: 1) копія свідоцтва № 23071 від 10.12.2007 про реєстрацію авторського права на твір комп’ютерна програма «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» («Megapolis.DocNet»), згідно з яким авторські майнові права належать ЗАТ «Софтлайн»; 2) копія авторського договору № 1004 від 15.02.2010 та додаткової угоди до нього № 2 від 01.06.2010 про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми, серед яких була й «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» («Megapolis.DocNet») від ЗАТ «Софтлайн» до ТОВ «Інтекресі Бейз». У відповідності до статті 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права» до виключних майнових прав автора входить: 1) виключне право на використання твору; 2) виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами. При цьому, у відповідності з частиною 2 статті 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права», виключне право на використання твору автором (чи іншою особою, яка має авторське право) дозволяє йому використовувати твір у будь-якій формі і будь-яким способом. Таким чином, починаючи з 1 червня 2010 року ТОВ «Інтекресі Бейз» має всі виключні права на комп’ютерну програму «Megapolis.DocNet», тобто є власником вказаного програмного продукту та проводить його модернізацію. Окремо зазначимо: - в Законі України «Про авторське право і суміжні права», так само, як і в тендерній документації, немає жодних визначень термінів «власна розробка» та «програмне рішення», а поняття «розробка» в тендерній документації визначається наступним чином: «розробка – щойно створений Проект, який ще не направлявся на погодження» (стор. 28, стор. 90); - жодним нормативно-правовим актом, так само, як і Господарсько-фінансовим департаментом Секретаріату Кабінету Міністрів України, не встановлено чітких вимог щодо документального підтвердження відповідності даним вимогам; - відповідно до ст. 1 Закону України «Про авторське право і суміжні права»: «... автор - фізична особа, яка своєю творчою працею створила твір; ... комп'ютерна програма - набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп'ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об'єктному кодах);» з викладеного випливає, що розробник, тобто автор комп’ютерної програми, це фізична особа чи група фізичних осіб, що своєю творчою працею створила (розробила) таку комп’ютерну програму, і жодна юридична особа не може вважатися розробником (автором) комп’ютерної програми, а може лише бути власником майнових авторських прав на неї. ТОВ «Інтекресі Бейз» в тендерній пропозиції надані всі документи щодо підтвердження виключних майнових авторських прав на програмний продукт «Megapolis.DocNet». Вимоги ТОВ «Інтекресі Бейз» просить зобов’язати Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України усунути порушення при оцінці тендерних пропозицій по закупівлі: Автоматизована система документообігу (ліцензії) (ДК 021:2015 – “48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів”) та відмінити рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «Інтекресі Бейз» такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 28 липня 2017 20:13
рішення від 28.07.2017 № 5008+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2017 20:13
рішення від 16.08.2017 № 5603.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2017 16:12

Документи подані скаржником

27 липня 2017 15:24
Скарга.pdf
27 липня 2017 15:24
платіжне доручення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2017 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 979 000,00
UAH з ПДВ
1 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 550 000,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2017 17:39
Статут.pdf
13 липня 2017 17:39
Сертифікат СЕВ.pdf
13 липня 2017 17:39
Довренсть Гладкий К.pdf
13 липня 2017 17:39
Банквська лцензя.pdf
13 липня 2017 17:39
ISO 9001-2008.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
#35635588
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2017 09:30
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"
#16400836
Переможець 1 979 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 18:51

Документи

21 липня 2017 09:30
sign.p7s

Документи

26 липня 2017 18:51
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2017 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"
#16400836
1 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2017 18:51
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2017 16:43
Договір № 24-97 від 01.09.2017.pdf укладений
01 вересня 2017 16:39
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2018 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 979 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку