Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (паперові рушники для рук)
Очікувана вартість
37 368,60 UAH
UA-2017-06-26-000347-a ● 77dd685ab7dc48d7b4f41826c191bab8
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 sushko@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2017 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2017 15:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2017 15:43 |
Початок аукціону: | 04 липня 2017 14:12 |
Очікувана вартість: | 37 368,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 373,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
732 рулон
Паперові рушники для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, 10 поверх (праве крило)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2017
—
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2017 15:39 |
Документація ЕЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-26-000347-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс», Код ЄДРПОУ:36283860
Дата подання: 11 липня 2017 17:39
на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс"
Уважно розглянувши Ваш протокол розгляду та відхилення, комісія учасника ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" по боротьбі та запобіганню корупційним діям та зловживанням постановила наступне: Посадовими особами Державного підприємства "Енергоринок" начальником відділу організації закупівель Сушко Людмилою Володимирівною та провідним економістом ВОЗ Плетмінцевою Ганною Володимирівною, -далі по тексту Замовник, що несуть особисту відповідальність згідно чинного законодавства за результати данної закупівлі, під час розгляду та оцінки пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" було здійснено дискримінаційний підхід, зловживання посадовим положенням та сприяння корупційним діям, що призвело до порушення законодавства в сфері допорогових державних закупівель. Підставою та свідченням цього є наступне:
Рішенням Замовника пропозиція ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс", що є нижчою за ціною була відхилена через те, що начебто технічні характеристики не відповідають умовам документації. При цьому Замовник посилається на якісь не зрозумілі джерела з мережі Інтернет, на веб сторінку, власник, якої не визначений та не визначено коли останній раз обновлювалась данна сторінка. У Замовника немає офіційного підтвердження, що власником данної веб-сторінки є саме виробник ТОВ Клін-Ойл, а також не має підтвердження, що інформація розміщена на данній вебсторінці є дійсною на сьогодняшній день і взагалі віповідає дійсності. Тобто, Замовник відхилив найбільш економічну вигідну пропозицію на підставі лише своїх припущень та домислів. Щось собі надумали, придумали і зліпили протокол відхилення.
В зв'язку з чим, ще раз наголошуємо, що, по-перше. підтверджуємо абсолютно всі технічні характеристики товару, що зазначені нами в нашій пропозиції і гарантуємо, що саме з такими характеристиками буде поставлено товар.По-друге. Чому Замовник вирішив, що товар який запропоновано нами повинен бути на якійсь веб сторінці в інтернеті.У нас свої взаємовідносини з виробниками і на наше індивідуальне замовлення вони виготовляють нам товар з тими технічними характеристиками, які необхідні і які ми зазначаємо в своїх спецзамовленнях. По-третє. Надаємо лист від виробника (нібито на сайт якого ходив Замовник) де спростовується та заперечується інформація, що зазначена в протоколі відхилення, також цей лист підтверджує, що виробник виробляє продукцію з необхідними Замовнику технічними характеристиками і має особливі відносини з ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс"
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що данне рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції є таким що порушує основні принципи здійснення допорогових закупівель,призводить до дискримінації ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс", може привести до корупційного зловживання з боку замовника, може призвести до погіршення ділової репутації ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс"- наполягаємо на скасуванні рішення про відхилення пропозиції ОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" У разі невиконання данної вимоги, будемо вимушені звертатися до уповноважених органів за захистом своїх прав та законних інтересів.Лист від виробника додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням Замовника пропозиція ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс", що є нижчою за ціною була відхилена через те, що начебто технічні характеристики не відповідають умовам документації. При цьому Замовник посилається на якісь не зрозумілі джерела з мережі Інтернет, на веб сторінку, власник, якої не визначений та не визначено коли останній раз обновлювалась данна сторінка. У Замовника немає офіційного підтвердження, що власником данної веб-сторінки є саме виробник ТОВ Клін-Ойл, а також не має підтвердження, що інформація розміщена на данній вебсторінці є дійсною на сьогодняшній день і взагалі віповідає дійсності. Тобто, Замовник відхилив найбільш економічну вигідну пропозицію на підставі лише своїх припущень та домислів. Щось собі надумали, придумали і зліпили протокол відхилення.
В зв'язку з чим, ще раз наголошуємо, що, по-перше. підтверджуємо абсолютно всі технічні характеристики товару, що зазначені нами в нашій пропозиції і гарантуємо, що саме з такими характеристиками буде поставлено товар.По-друге. Чому Замовник вирішив, що товар який запропоновано нами повинен бути на якійсь веб сторінці в інтернеті.У нас свої взаємовідносини з виробниками і на наше індивідуальне замовлення вони виготовляють нам товар з тими технічними характеристиками, які необхідні і які ми зазначаємо в своїх спецзамовленнях. По-третє. Надаємо лист від виробника (нібито на сайт якого ходив Замовник) де спростовується та заперечується інформація, що зазначена в протоколі відхилення, також цей лист підтверджує, що виробник виробляє продукцію з необхідними Замовнику технічними характеристиками і має особливі відносини з ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс"
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що данне рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції є таким що порушує основні принципи здійснення допорогових закупівель,призводить до дискримінації ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс", може привести до корупційного зловживання з боку замовника, може призвести до погіршення ділової репутації ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс"- наполягаємо на скасуванні рішення про відхилення пропозиції ОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" У разі невиконання данної вимоги, будемо вимушені звертатися до уповноважених органів за захистом своїх прав та законних інтересів.Лист від виробника додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2017 14:35
За результатами розгляду тендерним комітетом Державного підприємства "Енергоринок" (далі – Замовник, ДП "Енергоринок") вимоги від 11.07.2017 № UA-2017-06-26-000347-а.с1, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтер-Трейд-Сервіс" (Далі - Учасник) на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс", по суті Вимоги повідомити наступне:
- Щодо посадових осіб ДП "Енергоринок", що несуть особисту відповідальність за результати даної закупівлі згідно з чинним законодавством України.
Згідно з чинним законодавством України, посадова особа - це службовець, який з метою постійного чи тимчасового управління організаційною структурою і представництва її інтересів у правовідносинах з фізичними та юридичними осо¬бами наділений організаційно-владними повноважен¬нями і правомочний здійснювати службові юридичні дії. Тож, зазначені в Вимозі учасника особи не є посадовими особами ДП "Енергоринок", як стверджує Учасник. Водночас персональна відповідальність членів тендерного комітету в частині прийняття рішень, вибору і застосування процедур закупівель визначена виключно Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VII. Таким чином, у Вимозі Учасника не повністю та не вірно зазначені особи Замовника, які несуть персональну відповідальність за прийняття відповідних рішень.
- Щодо звинувачень у "здійсненні дискримінаційного підходу, зловживання посадовим положенням та сприянням корупційним діям, що призвело до порушення законодавства в сфері допорогових закупівель".
Зазначена процедура закупівлі є допороговою процедурою закупівель. Допорогова процедура закупівлі – закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VII. Вказана процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 (Далі – Порядок). Під час застосування вказаної процедури Замовником цілком дотримано всіх принципів здійснення закупівлі, зазначених в Порядку, таки як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
До того ж слід зазначити, що звинувачення, висунуті Учасником, є безпідставні, не обґрунтовані та не містять жодного посилання на конкретні норми чинного законодавства України, які, на думку Учасника, порушив Замовник.
- Щодо рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Замовником, відповідно до вимог п. 9.1. Порядку, розглянуто Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію та прийнято рішення про дискваліфікацію зазначеного учасника у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі, оскільки технічні характеристики запропонованого ним товару не відповідають вимогам, визначеним у Документації закупівлі. А також, відповідно до вимоги п. 9.2. Порядку, Замовником оприлюднено в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням, з урахуванням підстави для дискваліфікації: "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
- Щодо листа, долученого Учасником 11.07.2017 до складу своєї скарги.
Долучений до скарги лист щодо співпраці ТОВ "КЛІН-ОЛ" та Учасника від 11.07.2017 з підтвердженням виконання ТОВ "КЛІН-ОЛ" замовлення на продукцію та відповідність продукції технічним вимогам закупівлі за кодом № UA-2017-06-26-000347-а не може бути прийнятим до розгляду Замовником, оскільки згідно з п.6.10 Порядку, Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. До складу пропозиції мають бути включені всі документи, які, на думку Учасника, можуть суттєво вплинути на результат розгляду Замовником поданої пропозиції. Таким чином зазначений лист мав бути завантаженим Учасником у складі своєї пропозиції до закінчення строку падання пропозицій, а саме до 15 год. 43 хв. 03.07.2017, з метою дотримання вимог, встановлених Порядком та Документацією.
Враховуючи викладене, просимо на майбутнє учасників бути більш уважними при підготовці своїх пропозицій та користуватися своїми правами у період уточнень, встановлений Порядком та Документацією закупівель, а також бути коректними і ввічливими, не вдаватися до безпідставних ображень та звинувачень, користуватись правилами етикету під час ведення ділового листування.
- Щодо посадових осіб ДП "Енергоринок", що несуть особисту відповідальність за результати даної закупівлі згідно з чинним законодавством України.
Згідно з чинним законодавством України, посадова особа - це службовець, який з метою постійного чи тимчасового управління організаційною структурою і представництва її інтересів у правовідносинах з фізичними та юридичними осо¬бами наділений організаційно-владними повноважен¬нями і правомочний здійснювати службові юридичні дії. Тож, зазначені в Вимозі учасника особи не є посадовими особами ДП "Енергоринок", як стверджує Учасник. Водночас персональна відповідальність членів тендерного комітету в частині прийняття рішень, вибору і застосування процедур закупівель визначена виключно Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VII. Таким чином, у Вимозі Учасника не повністю та не вірно зазначені особи Замовника, які несуть персональну відповідальність за прийняття відповідних рішень.
- Щодо звинувачень у "здійсненні дискримінаційного підходу, зловживання посадовим положенням та сприянням корупційним діям, що призвело до порушення законодавства в сфері допорогових закупівель".
Зазначена процедура закупівлі є допороговою процедурою закупівель. Допорогова процедура закупівлі – закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VII. Вказана процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 (Далі – Порядок). Під час застосування вказаної процедури Замовником цілком дотримано всіх принципів здійснення закупівлі, зазначених в Порядку, таки як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
До того ж слід зазначити, що звинувачення, висунуті Учасником, є безпідставні, не обґрунтовані та не містять жодного посилання на конкретні норми чинного законодавства України, які, на думку Учасника, порушив Замовник.
- Щодо рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Замовником, відповідно до вимог п. 9.1. Порядку, розглянуто Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію та прийнято рішення про дискваліфікацію зазначеного учасника у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі, оскільки технічні характеристики запропонованого ним товару не відповідають вимогам, визначеним у Документації закупівлі. А також, відповідно до вимоги п. 9.2. Порядку, Замовником оприлюднено в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням, з урахуванням підстави для дискваліфікації: "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
- Щодо листа, долученого Учасником 11.07.2017 до складу своєї скарги.
Долучений до скарги лист щодо співпраці ТОВ "КЛІН-ОЛ" та Учасника від 11.07.2017 з підтвердженням виконання ТОВ "КЛІН-ОЛ" замовлення на продукцію та відповідність продукції технічним вимогам закупівлі за кодом № UA-2017-06-26-000347-а не може бути прийнятим до розгляду Замовником, оскільки згідно з п.6.10 Порядку, Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. До складу пропозиції мають бути включені всі документи, які, на думку Учасника, можуть суттєво вплинути на результат розгляду Замовником поданої пропозиції. Таким чином зазначений лист мав бути завантаженим Учасником у складі своєї пропозиції до закінчення строку падання пропозицій, а саме до 15 год. 43 хв. 03.07.2017, з метою дотримання вимог, встановлених Порядком та Документацією.
Враховуючи викладене, просимо на майбутнє учасників бути більш уважними при підготовці своїх пропозицій та користуватися своїми правами у період уточнень, встановлений Порядком та Документацією закупівель, а також бути коректними і ввічливими, не вдаватися до безпідставних ображень та звинувачень, користуватись правилами етикету під час ведення ділового листування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2017 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОМПЛЕКСНЕ БУДІВЕЛЬНЕ РІШЕННЯ |
15 942,96
UAH з ПДВ
|
15 942,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕДЕЛЬВЕЙС-ТВ" |
26 404,70
UAH з ПДВ
|
26 404,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» |
29 646,00
UAH з ПДВ
|
29 646,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АТМА" |
34 257,60
UAH з ПДВ
|
30 480,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР |
34 521,12
UAH з ПДВ
|
32 896,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІМПІО" |
32 940,00
UAH з ПДВ
|
32 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОМПЛЕКСНЕ БУДІВЕЛЬНЕ РІШЕННЯ #40915600 |
Відхилено |
15 942,96
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 17:25
|
ТОВ "ЕДЕЛЬВЕЙС-ТВ" #32661165 |
Відхилено |
26 404,70
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 17:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» #36283860 |
Відхилено |
29 646,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 17:29
|
ТОВ "АТМА" #31287090 |
Переможець |
30 480,48
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 17:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 липня 2017 14:53 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити допорогову процедуру закупівлі код за ДК 021:2015 - 33760000-5 "Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки" (паперові рушники для рук) з метою уточнення технічних характеристик предмету закупівлі для забезпечення дотримання принципів здійснення закупівлі. |
Документи:
14 липня 2017 14:53
|
Протокол |