Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для оснащення навчальних кабінетів
Очікувана вартість
830 800,00 UAH
UA-2017-06-25-000016-b e5ad5aa1ad524c778eaf055395c98285
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмельовська Любов Павлівна

380688238420 letrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40231184
Місцезнаходження: 31500, Україна , Хмельницька обл., смт. Летичів, Летичівський район, вул. Савіцкого Юрія 16
Контактна особа: Хмельовська Любов Павлівна
380688238420
letrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2017 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2017 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2017 12:39
Очікувана вартість: 830 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 154,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Меблі для оснащення навчальних кабінетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Меблі для оснащення навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, Летичів, Савіцкого Юрія 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2017  —  31 січня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2017 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2017 16:00
Перелік змін 2 внесених до ТД.docx
13 липня 2017 16:00
ДКТ меблі (зі змінами 2).docx
13 липня 2017 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2017 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2017 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2017 16:00
Перелік змін 2 внесених до ТД.docx
13 липня 2017 11:35
Перелік змін внесених до ТД.docx
13 липня 2017 16:00
ДКТ меблі (зі змінами 2).docx
13 липня 2017 11:35
ДКТ меблі (зі змінами).docx
25 червня 2017 13:38
ДКТ меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стінка шкільна
Дата подання: 26 червня 2017 09:09
Дата відповіді: 29 червня 2017 08:41
До складу стінки шкільної входить шафа.Вкажіть призначення шафи?(для одягу.Шафа книжкова 4-х дверна або 2-х дверна. Зі скляними дверцятами або відкритим верхом)?
Відповідь: Доброго дня!
Характеристики шафи: для одягу, 2-х дверна.
Дякуємо!
Технічні вимоги до меблів
Дата подання: 30 червня 2017 10:15
Дата відповіді: 03 липня 2017 13:51
1. В технічних вимогах не вказано колір металу, спосіб нанесення фарби та декор ДСП. 2. Не вказано форму кришок парт: пряма, з двома чи чотирьма скругленнями. 3. Не конкретизовано тип тумби в столі вчителя: висувні ящики, дверка, ніша... 4. В шкільних стінках окрім переліку елементів не вказано габаритні розміри. Вкажіть або загальний розмір стінки, або розміри елементів. 5. В комплектах меблів для кабінетів географії та природно-математичних наук конкретизовано, що стільці на круглій трубі, а про парти інформація відсутня. Внесіть ясність - яка форма труби в решті стільцях та партах. Просимо внести ясність по поставлених запитаннях. Інакше будемо змушені звертатися до адміністратора та антимонопольного комітету з скаргою, оскільки виставлені вимоги не дають рівних прав всім учасникам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Тендерна документація, а зокрема її технічна частина, містить вичерпну інформацію щодо предмета закупівлі. Всі вимоги відповідають державним стандартам України, щодо шкільних меблів., зокрема ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Замовник не деталізував вимоги до вказаних у запитанні елементів закупівлі для розширення кола учасників та тому, що вони НЕ є принциповими. Просимо орієнтуватись на існуючі вимоги.

Дякуємо
Стосовно вимог
Дата подання: 03 липня 2017 14:00
Дата відповіді: 04 липня 2017 12:58
Ваша відповідь не є вичерпною. Це не розширення кола учасників, а лобіювання інтересів конкретного виконавця.
Відповідь: Доброго дня!

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною першою статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Частиною четвертою статті 11 Закону встановлено, зокрема, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Відповідним протоколом засідання тендерного комітету була затверджена тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару: "Меблі для оснащення навчальних кабінетів" та двадцять п'ятого червня 2017 року була розпочата Процедура закупівлі та оприлюднене відповідне оголошення в системі "Prozorro".
Стосовно викладених у запитанні тверджень щодо наявності у тендерній документації дискримінаційних та незаконних вимог зазначаємо наступне.
Статтею 3 Закону встановлено, зокрема, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Під час затвердження умов тендерної документації Замовник дотримувався вищевказаних принципів здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону, а також нормами статті 22 Закону. При цьому, Замовник не вважає, що умови тендерної документації за Процедурою закупівлі містять дискримінаційні та/або незаконні положення (вимоги).
Деталізуючи відповідь на Ваше запитання повідомляємо:
Вказання конкретного кольору, форми, елементів, які НЕ є принциповими для кінцевого користувача. Проводячи будь-яку іншу непотрібну деталізацію, Замовник обмежує коло учасників, що суперечить принципам Закону. Таким чином, просимо вважати умови ТД вичерпними. Тобто, якщо у документації не вказано колір металу, спосіб нанесення фарби та декор ДСП, форму кришок парт, не конкретизовано тип тумби в столі вчителя та ін., - вважати їх такими, що не слугують критерієм технічної відповідності. Просимо надати свою тендерну пропозицію із зазначенням вищевказаних елементів і вона буде прийнята до розгляду, якщо не міститиме суперечностей з іншими умовам ТД.

Дякуємо!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2017 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» 431 272,00
UAH з ПДВ
411 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВРИГИНА ЄЛИЗАВЕТА ЄГОРІВНА" 452 475,00
UAH з ПДВ
411 346,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРІК-М" 635 394,00
UAH з ПДВ
635 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 760 000,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2017 15:51
17.Статут .pdf
20 липня 2017 15:51
15.витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2017 15:51
11. Лист згода.pdf
20 липня 2017 15:51
10. Гарантія на еко.pdf
20 липня 2017 15:51
6.1Протокол.pdf
20 липня 2017 15:51
6. право підпису.pdf
20 липня 2017 15:51
5 Довідки ст 17.pdf
20 липня 2017 15:51
4.2. Договір Козин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»

ФОП "КОВРИГИНА ЄЛИЗАВЕТА ЄГОРІВНА"

ТОВ "БРІК-М"

ТОВ Бі-Про

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»
#37726414
Переможець 411 340,00
UAH з ПДВ
25 липня 2017 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 липня 2017 10:16
Електронний підпис
25 липня 2017 10:07
Изображение0001.JPG
25 липня 2017 10:07
Изображение.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2017 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»
#37726414
411 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2017 10:16
Електронний підпис
25 липня 2017 10:07
Изображение0001.JPG
25 липня 2017 10:07
Изображение.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 11:21
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 11:19
ДОДАТКОВА УГОДА.docx зміни до договору
12 червня 2018 11:18
Електронний підпис укладений
13 вересня 2017 15:15
Изображение.JPG зміни до договору
13 вересня 2017 15:11
Електронний підпис укладений
31 серпня 2017 16:40
Изображение0001.JPG укладений
31 серпня 2017 16:39
Изображение0002.JPG укладений
31 серпня 2017 16:39
1.JPG укладений
31 серпня 2017 16:39
1.JPG укладений
31 серпня 2017 16:38
Електронний підпис укладений
28 серпня 2017 16:45
меблі.JPG зміни до договору
28 серпня 2017 16:44
Изображение0002.JPG укладений
14 серпня 2017 13:24
Изображение0001.JPG укладений
14 серпня 2017 13:22
Изображение.JPG укладений
14 серпня 2017 13:21
Електронний підпис укладений
07 серпня 2017 13:01
Електронний підпис укладений
07 серпня 2017 12:53
Електронний підпис укладений
07 серпня 2017 12:51
Електронний підпис укладений
07 серпня 2017 12:50
Изображение0001.JPG укладений
07 серпня 2017 12:44
Изображение0002.JPG укладений
07 серпня 2017 12:44
Изображение.JPG укладений
07 серпня 2017 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесеня змін в розділ ХІІІ
Номер договору про закупівлю: К-Ир000650
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пунк ХІІІ. Місце знаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: К-Ир000650
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 411 340,00
UAH