Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція (протиаварійні роботи) підпірних стінок на схилі біля будинку №14 на проспекті Червонозоряному у Солом'янському районі» (ІІ черга будівництва)
Очікувана вартість
10 020 000,00 UAH
UA-2017-06-23-001956-b ce1cd521b4c4417487ae84de6f5ec312
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2017 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2017 11:39
Очікувана вартість: 10 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001, м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net.. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Кошти місцевого бюджету. Місце виконання робіт: Схил біля будинку №14 на проспекті Червонозоряному у Солом'янському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція (протиаварійні роботи) підпірних стінок на схилі біля будинку №14 на проспекті Червонозоряному у Солом'янському районі» (ІІ черга будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, Київська область, Київ, проспект Червонозоряний, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2017 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа" 10 015 853,30
UAH з ПДВ
9 457 025,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гідроспецбудмонтаж 10 019 931,79
UAH з ПДВ
9 869 631,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2017 16:13
Довідка з МВС України.pdf
26 липня 2017 17:22
Реєстр.pdf

Публічні документи

26 липня 2017 16:29
Реєстр документів.pdf
26 липня 2017 16:29
Інші документи.rar
26 липня 2017 16:29
Тендерна пропозіція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"

ТОВ Гідроспецбудмонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"
#13669489
Переможець 9 457 025,69
UAH з ПДВ
02 серпня 2017 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2017 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"
#13669489
9 457 025,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 16:20
Додаткова угода №8 від 17.12.2018 до договору № 24_03 від 21.08.17.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:15
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2018 14:22
додаткова угода 7 від 01.08.2018 до дог 24-03 Червонозоряний.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 14:19
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2018 09:00
Додаткова угода№6 від 29.05.18 до договору № 24_03 від 21.08.2017.pdf зміни до договору
30 травня 2018 08:58
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 18:23
ДУ №5 від 26.04.2018 до договору №24_03 від 21.08.17_Червонозоряний схил.pdf зміни до договору
27 квітня 2018 18:21
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2018 14:49
додаткова угода 4 до договору 24-03 від 21.08.2017.pdf зміни до договору
02 березня 2018 14:47
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2018 13:56
додаткова угода 3 до договору 24-03 від 21.08.2017 .pdf зміни до договору
27 лютого 2018 13:53
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2018 12:51
додаткова угода 2 до договору 24-03 від 21.08.2017 (Червонозоряний).pdf зміни до договору
27 лютого 2018 12:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 17:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:51
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:51
Електронний підпис укладений
22 серпня 2017 14:32
договір № 24-03 Реконструкція підпірних стінок на схилі біля будинку № 14 на проспекті Червонозоряному.pdf укладений
22 серпня 2017 12:56
локальний кошторис до договору № 24-03 (ч. 3).pdf укладений
22 серпня 2017 12:53
локальний кошторис до договору № 24-03 (ч. 1).pdf укладений
22 серпня 2017 12:53
локальний кошторис до договору № 23-03 (ч. 2) .pdf укладений
22 серпня 2017 12:53
договір № 23-03 Реконструкція підпірних стінок на схилі біля будинку № 14 на проспекті Червонозоряному.pdf укладений
22 серпня 2017 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст 631 Цивільного кодексу України, в порядку визначеному Договором Сторони домовились внести зміни в пункти 2.1., 4.1., 17.2 Договору та викласти їх у наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт - з моменту укладання Договору Закінчення робіт-грудень 2018 року». «4.1. Розрахунки за виконанні роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 7 278 525,69 грн. (Сім мільйонів двісті сімдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять п’ять грн. 69 коп.) в тому числі ПДВ – 1 213 087,62 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 2 178 500,00 (Два мільйони сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 363 083,33 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційних рахунок Замовника». «17.2 Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2018 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань» Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням бюджетного періоду у 2017 році в порядку визначеному Договором Сторони домовились внести зміни в пунктів 4.6. Договору та викласти їх у наступній редакції: «4.6. Розрахунки за виконанні роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 8 287 325,88 грн. (Вісім мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч триста двадцять п’ять грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 1 381 220,98 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 1 169 699,81 (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 194 949,97 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційних рахунок Замовника». 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Розрахунок за роботи, які будуть виконані у 2018 році, у сумі 877 500,00 (Вісімсот сімдесят сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% -146 250,00 грн., буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень на 2018 рік та фактичного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Прийомка та оплата робіт у обсязі 292 199,81 грн. (двісті дев’яносто дві тисячі сто дев’яносто дев’ять грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 48 699,97 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2019 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційних рахунок Замовника. Обсяги виконаних і оплачених у 2017 році робіт становлять 8 287 325,88 грн. (Вісім мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч триста двадцять п’ять грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 1 381 220,98 грн. 2. Внести зміни в розділ 17 «Інші умови договору» та викласти підпункт 17.2. в наступній редакції: «17.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 3. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» 02000, м.Київ, вул. Володимирська, 51-А р/р 35449107081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві, Код банку 820019 ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор ________________ /Я.В. Мусієнко/ 4. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з і зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, , такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Розрахунок за роботи, які будуть виконані у 2017 році, здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у сумі 8 287 325,88 (Вісім мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч триста двадцять п’ять грн. 88 коп.), у тому числі ПДВ 20% -1 381 220,98 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 1 169 699,81 грн. (Один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 194 949,97грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційних рахунок Замовника. 2. Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» виклавши пункт 4.6. Договору у наступній редакції: «4.6. Розрахунки за виконанні роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 8 287 325,88 грн. (Вісім мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч триста двадцять п’ять грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 1 381 220,98 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 1 169 699,81 (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 194 949,97 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційних рахунок Замовника з яких виконано та сплачено у поточному році в обсязі 257 496,26 грн. (двісті п’ятдесят сім тисяч чотириста дев’яносто шість грн. 26 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 42 916,04 грн. 2. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» 02000, м.Київ, вул. Володимирська, 51-А р/р 35449163081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві, Код банку 820019 ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор ________________ /Я.В. Мусієнко/ 3. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.5 Договору Сторони дійшли згоди про таке: 1.Внести зміни в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору виклавши п. 2.1. Договору в такій редакції: 2.1.Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт –з моменту укладання договору Закінчення робіт –вересень 2018 року 2. У зв’язку зі зміною п. 2.5 Договору Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який являється невід’ємною його частиною. 3. Внести зміни в розділ 17 «Інші умови договору» та викласти п 17.2. в такій редакції: 17.2. «Договір набуває чинності з моменту його укладення Сторонами і діє до 31.12.2018 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань за цим Договором». 4. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 5. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток №2 - Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внесено зміни у Договір, а саме: 1. Внесено зміни в Розділ 3 "Договірна ціна"; 2. Внесено зміни в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; 3. Внесено зміни до додатків до Договору (Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3).
Номер договору про закупівлю: 24-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 088 720,43
UAH