Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 по пров. Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області в рамках реалізації проекту «Energy Go: впровадження Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка»
Очікувана вартість
3 437 433,00 UAH
UA-2017-06-23-001753-b 06c40c9d15844b829e86d76ad1891329
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мідяна Людмила Петрівна

+380433251666 econ_zhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34227893
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, будинок 4
Контактна особа: Мідяна Людмила Петрівна
+380433251666
econ_zhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2017 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2017 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2017 15:03
Початок аукціону: 12 липня 2017 12:21
Очікувана вартість: 3 437 433,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 по пров. Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області в рамках реалізації проекту «Energy Go: впровадження Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, місто Жмеринка, провулок Лютневий, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2017 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2017 14:58
Проект договору.docx
23 червня 2017 14:58
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2017 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 3 051 235,00
UAH
3 015 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНРЕМБУДМОНТАЖ" 3 293 690,00
UAH
3 040 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 липня 2017 20:17
Проект договору.pdf
12 липня 2017 20:17
ОБ 2-1.pdf
12 липня 2017 20:17
ЛК 2-1-2, 2-1-3.pdf
12 липня 2017 20:17
ЛК 2-1-1.pdf
11 липня 2017 12:46
Електронний підпис
11 липня 2017 12:41
пп. 1.1-1.10.pdf
11 липня 2017 12:41
п.1.9.pdf
11 липня 2017 12:38
Договори+акти ч2.rar
11 липня 2017 12:38
Договори+акти ч1.rar
11 липня 2017 12:38
Гарантійний лист.pdf
11 липня 2017 12:38
Договори+акти ч3.rar
11 липня 2017 12:01
2.16 Довідка з банку.pdf
11 липня 2017 12:01
2.20 Ліцензія.pdf
11 липня 2017 11:59
2.12 Листи-відгуки.pdf
11 липня 2017 11:59
2.9 Дозвіл.pdf
11 липня 2017 11:59
2.8 Сертифікат.pdf
11 липня 2017 11:59
2.6 штатний розпис.pdf
11 липня 2017 11:58
2.3 Статут.pdf
11 липня 2017 11:58
2.2 Паспорт.pdf
11 липня 2017 11:58
2.1 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 липня 2017 13:30
Тендерна-пропозиція.pdf
11 липня 2017 13:30
Проект-договору.pdf
11 липня 2017 13:30
Паспорт.pdf
11 липня 2017 13:30
Додаток-1-2.pdf
11 липня 2017 13:30
Додаток-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНРЕМБУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
Переможець 3 015 000,00
UAH
14 липня 2017 15:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." #13306700

№ рішення у справі

72/69-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

14 липня 2017 15:25
Електронний підпис
14 липня 2017 15:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2017 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
3 015 000,00
UAH
Документи

Документи

14 липня 2017 15:25
Електронний підпис
14 липня 2017 15:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:37
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:09
Додаткова угода 7 до Договору 109.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:07
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 15:21
Додаткова угода 6 до Договору 109.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:18
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 15:53
Додаткова угода 5 до Договору 109.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 15:52
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 12:23
Додаткова угода 4 до Договору 109.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 16:14
Додаткова угода 3 до Договору 109.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 16:10
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 13:06
Додаткова угода 2 до Договору 109.pdf зміни до договору
11 травня 2018 13:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 16:49
Додаткова угода 109.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:49
Електронний підпис укладений
25 липня 2017 11:28
Договір 109 укладений
25 липня 2017 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися, доповнити розділ 2, договору № 109 від 25.07.2017 року, пунктом 2.1.1, а саме «Фінансування на виконання підрядних робіт проводиться поетапно: - на 2017 рік в сумі 1 653 435 грн. (один мільйон шістсот п'ятдесят три тисячі чотириста тридцять п'ять грн. 00 копійок), згідно виділених асигнувань; - на 2018 рік в сумі 1 361 565 грн. (один мільйон триста шістдесят одна тисяча п'ятсот шістдесят п'ять грн. 00 копійок), згідно виділених асигнувань.» 2. Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов'язується виконати роботи до 30 квітня 2018 року». 3. Сторони домовилися внести зміни до розділу 8 договору, а саме п. 8.1. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до ЗО квітня 2018 року, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків».
Номер договору про закупівлю: 109
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 8 договору, а саме п.8.1. викласти в наступній редакції: "Цей Договір набирає чиннності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2018 року, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків".
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "Виконавець зобов’язується виконати роботи до 30 вересня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 109
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1 викласти в наступній редакції: "Виконавець зобов`язується виконати роботи до 31 жовтня 2018 року"
Номер договору про закупівлю: 109
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1 викласти в наступній редакції:Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "Виконавець зобов`язується виконати роботи до 01 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 3, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1 Виконавець зобов’язується виконати роботи до 25 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 109
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 10 договору. Зміна реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 015 000,00
UAH