Капітальний ремонт спортивної зали Могилівського сільського Будинку Культури за адресою: вул. Дніпровська, 1, с. Могилів, Царичанський район, Дніпропетровська область
Очікувана вартість
3 969 096,00 UAH
UA-2017-06-23-000147-b 8648f319483548998c70803e67841d09
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Могилівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40207974
Місцезнаходження замовника: 51040, Україна, Дніпропетровська обл., с. Могилів, вул. ПАНІКАХИ, будинок 3
Контактна особа замовника: Вікторія Сирота
+380977666579
mogilevsr@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2017 09:00
Початок аукціону: 12 липня 2017 14:25
Очікувана вартість: 3 969 096,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 845,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 227,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивної зали Могилівського сільського Будинку Культури за адресою: вул. Дніпровська, 1, с. Могилів, Царичанський район, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51040, Україна, Дніпропетровська область, с.Могилів, вул.Дніпровська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальны запитання
Дата подання: 26 червня 2017 14:22
Дата відповіді: 29 червня 2017 16:47
Доброго дня ! 1.При демонтажі віконних блоків чи є необхідність додатково враховувати демонтаж зливів та підвіконних дощок,якщо так-то вкажіть ,які дошки :бетонні чи дерев"яні? 2. Якої ширини відливи та підвіконня ,які плануються до виконання ? 3. Чи потрібно враховувати москитні сітки при встановлені віконних блоків ,які відкриваються? 4.Чи можливе примінення розцінки по приготуванню необхідноі кількості розчинів та бетонних сумішей,відповідних марок ,взамін готових сумішей, з метою скороченню можливих витрат при доставці розчинів та бетонів? 5. До розділу 3-яка висота приміщення в якому плануються роботи на стелі та чи є необхідність встановлювати риштування внутрішні? 6.Якої товщини плити теплоізолюючі слід приміняти в розрахунку при роботі по Утепленню фасаду на стіни ,а якої відповідно -до відкосів , то чи є вимоги до щільності даних матеріалів? 7. У викладених Вами відомостях ресурсів відсутня техніка, розрахунок вартості якої Ви включили до вимог щодо підтвердження відповідності тендерної документації п.14 табл. 2. Розрахунок вартості 1 машино -годин яких машин слід викласти ,якщо , при розрахунку вартості пропозиції до даного лоту ,нашою організацією не планується залучення машин? 8. Чи планується передплата до виконання даних робіт та в якому розмірі? Заздалегіть вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на ваші запитання :
1. Додатково враховувати демонтаж зливів та підвіконних дощок не потрібно, тому що вони вже демонтовані.
2. Проектом чітко не визначена глибина віконних блоків в отворах. При розрахунку ширини підвіконь та відливів потрібно враховувати товщину стіни - 500мм та товщину утеплювача.
3. Потрібно враховувати москитні сітки при встановлені віконних блоків ,які відкриваються.
4. Можливе примінення розцінки по приготуванню необхідноі кількості розчинів та бетонних сумішей відповідних марок ,взамін готових сумішей.
5. Висота стелі в спортзалі - 7 метрів, в інших приміщеннях - 3,7 метрів, тому є необхідність у встановленні внутрішніх риштувань.
6. Згідно ПКД передбачено утеплення фасадів: стіни - мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином "CEREZIT", стіни гладкі; утеплення відкосів - екструдованим полістиролом товщиною 20 мм. Інших вимог до щільності матеріалів немає.
7. Згідно ПКД в підсумковій відомості ресурсів в розділі "II. Будівельні машини і механізми" враховані наступні машини: крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 8 т; крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т; автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т; навантажувачi одноковшовi,вантажопiдйомнiсть 1 т; пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т;
пiдiймачi вантажопасажирськi, вантажопiдйомнiсть 0,8 т; установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму]; прес-ножицi комбiнованi. В розділі "III. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат": лебiдки електричнi, тягове зусилля до 5,79
кН [0,59 т]; баддi, мiсткiсть 2 м3; пилка дискова електрична; апарат для газового зварювання i рiзання; дрилi електричнi; вiбратори поверхневi; вiбратори глибиннi; шуруповерти; фарборозпилювачi ручнi;перфоратори електричнi; пилосос промисловий; станок для різання керамічної плитки.
8.При необхідності не виключена передплата в розмірі до 30 % для придбання материалів.





Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2017 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛАВСТРОЙПРОЕКТ" 3 390 890,22
UAH з ПДВ
2 739 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" 3 434 919,60
UAH з ПДВ
2 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 3 500 043,78
UAH з ПДВ
3 500 043,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДСК УКРАЇНА 3 700 100,85
UAH з ПДВ
3 700 100,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2017 14:04
Кошторис 6.pdf
14 липня 2017 14:04
Кошторис 5.pdf
14 липня 2017 14:04
Кошторис 4.pdf
14 липня 2017 14:04
Кошторис 3.pdf
14 липня 2017 14:04
Кошторис 2.pdf
14 липня 2017 14:04
Кошторис 1.pdf
14 липня 2017 14:04
Договірна ціна.pdf
13 липня 2017 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2017 18:41
sign.p7s
10 липня 2017 18:36
Уставні.rar
10 липня 2017 18:36
Сертифікати.pdf
10 липня 2017 18:36
Сертифікати 1.pdf
10 липня 2017 18:36
Проект договору.pdf
10 липня 2017 18:36
Кошторис 6.pdf
10 липня 2017 18:36
Кошторис 5.pdf
10 липня 2017 18:36
Кошторис 4.pdf
10 липня 2017 18:36
Кошторис 3.pdf
10 липня 2017 18:36
Кошторис 2.pdf
10 липня 2017 18:36
Кошторис 1.pdf
10 липня 2017 18:36
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

10 липня 2017 13:26
sign.p7s
10 липня 2017 12:57
устав гранд 19.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 18.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 17.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 16.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 15.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 14.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 13.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 12.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 11.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 10.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 9.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 8.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 7.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 6.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 5.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 4.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 3.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 2.pdf
10 липня 2017 12:57
устав гранд 1.pdf
10 липня 2017 12:57
тех зад1 001.jpg
10 липня 2017 12:57
тех зад 7 001.jpg
10 липня 2017 12:57
тех зад 6 001.jpg
10 липня 2017 12:57
тех зад 5 001.jpg
10 липня 2017 12:57
тех зад 4 001.jpg
10 липня 2017 12:57
тех зад 2 001.jpg
10 липня 2017 12:57
тез зад 3 001.jpg
10 липня 2017 12:57
сплата податкив 001.jpg
10 липня 2017 12:57
серт.ВДС- до 2018.jpg
10 липня 2017 12:57
Протокол собрания 4.pdf
10 липня 2017 12:57
Протокол собрания 3.pdf
10 липня 2017 12:57
Протокол собрания 2.pdf
10 липня 2017 12:57
Протокол собрания 1.pdf
10 липня 2017 12:57
пропозиция 001.jpg
10 липня 2017 12:57
Проект договора.pdf
10 липня 2017 12:57
про субподряд 001.jpg
10 липня 2017 12:57
про довкилля 001.jpg
10 липня 2017 12:57
персонал 001.jpg
10 липня 2017 12:57
обладнення 001.jpg
10 липня 2017 12:57
начать без аванса 001.jpg
10 липня 2017 12:57
лицензия 2.jpg
10 липня 2017 12:57
Лицензия 1.jpg
10 липня 2017 12:57
дозвил3 001.jpg
10 липня 2017 12:57
дозвил2 001.jpg
10 липня 2017 12:57
дозвил 1.jpg
10 липня 2017 12:57
Договорная цена.pdf
10 липня 2017 12:57
дов про 9-9статтю 001.jpg
10 липня 2017 12:57
дов банккрутство 001.jpg
10 липня 2017 12:57
график работ 001.jpg
10 липня 2017 12:57
гарантии на роботы 001.jpg
10 липня 2017 12:57
Вытяг.doc
10 липня 2017 12:57
Вытяг платник пдв.jpg
10 липня 2017 12:57
шуруповерт 001.jpg
10 липня 2017 12:57
сспарки 3шт 001.jpg
10 липня 2017 12:57
нивелир спарки 001.jpg
10 липня 2017 12:57
макита2 001.jpg
10 липня 2017 12:57
макита1 001.jpg
10 липня 2017 12:57
зенит 2шт 001.jpg
10 липня 2017 12:57
витас 2шт 001.jpg
10 липня 2017 12:57
бетономешалка 001.jpg
10 липня 2017 12:57
Банковская гарантия.pdf

Публічні документи

24 липня 2017 15:21
4 Довідка ДПІ.pdf
24 липня 2017 15:21
3 Довідка МВС 6.pdf
24 липня 2017 15:21
1 Супровідний лист.pdf
10 липня 2017 19:07
sign.p7s
10 липня 2017 19:03
32 Довідка п 9 ст 9.pdf
10 липня 2017 19:03
14 Копія Ліцензія.pdf

Публічні документи

10 липня 2017 19:27
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛАВСТРОЙПРОЕКТ"
#41089216
Відхилено 2 739 950,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 11:01
ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"
#40536870
Відхилено 2 740 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 21:44
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Переможець 3 500 043,78
UAH з ПДВ
21 липня 2017 19:43

Документи

20 липня 2017 11:01
sign.p7s
18 липня 2017 14:19
sign.p7s
18 липня 2017 14:16
протокол №17 18.07.17.docx

Документи

20 липня 2017 21:44
sign.p7s

Документи

21 липня 2017 19:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 19:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
3 500 043,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2017 19:43
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 серпня 2017 14:10
Дод.3.PDF укладений
03 серпня 2017 14:06
Дод.2.PDF укладений
03 серпня 2017 14:06
Договір.PDF укладений
03 серпня 2017 14:06
sign.p7s зміни до договору
08 січня 2019 11:26
sign.p7s зміни до договору
19 березня 2018 17:22
ДУ 5.1.jpg зміни до договору
19 березня 2018 17:19
ДУ 5.jpg зміни до договору
19 березня 2018 17:19
sign.p7s зміни до договору
19 березня 2018 12:05
ДУ 5.1.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56
ДУ 5.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56
ДУ 4.1.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56
ДУ 4.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56
ДУ 3.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56
ДУ 2.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56
ДУ 1.jpg зміни до договору
19 березня 2018 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування та обмеженням бюджетних асигнувань внесені зміни та доповнення до Договору в частині графіка виконання робіт (строки виконання робіт - 31.12.2018 року) та вартості поетапного здійснення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 02-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування та обмеженням бюджетних асигнувань внесені зміни та доповнення до Договору в частині графіка виконання робіт (строки виконання робіт - 31.12.2018 року) та вартості поетапного здійснення розрахунків (виправлена ДУ №5) .
Номер договору про закупівлю: 02-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 500 043,78
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку