Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
Очікувана вартість
169 440 000,00 UAH
UA-2017-06-22-002597-b ● ce8455854f784afca9ff9d6fe9486a06
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Мазін Володимир Олександрович +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Fiscal Service of Ukraine |
National ID: | 39292197 |
Contact point: |
Mazin Volodimir Oleksandrovych +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 червня 2017 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 169 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 847 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 червня 2017 19:33 |
Enquiries until: | 16 липня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 22 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 липня 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 169 440 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 847 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44332, Україна, Волинська область, Любомльський район, с. Старовойтове, пункт пропуску "Ягодин-Дорогуск" митного поста "Ягодин" Волинської митниці ДФС, вул. Прикордонників, 1
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
CPV: 38580000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2017
1 шт
Скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89460, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Соломоново, пункт пропуску "Чоп-Захонь" митного поста "Тиса" Закарпатської митниці ДФС
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
CPV: 38580000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2017 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2017 12:01 |
Зміни 2 до ТД Скансистеми стаціонарного типу Ягодин Чоп.docx | |
19 липня 2017 12:01 |
ТД із змінами 2 Скансистеми стаціонарного типу.docx | |
14 липня 2017 16:35 |
Зміни до ТД Скансистеми стаціонарного типу Ягодин Чоп.docx |
19 липня 2017 12:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2017 12:01 |
Зміни 2 до ТД Скансистеми стаціонарного типу Ягодин Чоп.docx
|
||||||
19 липня 2017 12:01 |
ТД із змінами 2 Скансистеми стаціонарного типу.docx
|
||||||
14 липня 2017 16:35 |
Зміни до ТД Скансистеми стаціонарного типу Ягодин Чоп.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сроки поставки товара
Дата подання: 03 липня 2017 17:11
Дата відповіді: 06 липня 2017 19:15
цикл производства предметв закупки составляет от 4-6 мес, доставки данного товара около 1.5 мес, проектные работы, монтаж и инсталляция- около 2 мес. Условие тендерной документации - поставка товара до 25 декабря 2017 года Данное условие выполнимо, только если системы уже запущены в производство или уже готовые. Просим дать разъяснения, почему заказчик ставит по сути невыполнимое условие тендерной документации
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні на протязі 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження обладнання повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
Щодо надання оригіналу авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні
Дата подання: 04 липня 2017 10:07
Дата відповіді: 06 липня 2017 19:16
У пункті 3 переліку вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, наведених у додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації (стор. 23 тендерної документації) зазначено, що учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді оригіналу авторизаційного листа від Виробника або його офіційного представництва в Україні щодо партнерських відносин між виробником обладнання (або його представництвом в Україні) та учасником публічних закупівель.
Слід зазначити, що:
Оригінал – документ, створений вперше і належним чином оформлений.
Копія – це точне відтворення оригіналу, зокрема, шляхом сканування.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Виробник на запит учасника надає паперовий оригінал авторизаційного листа, як того вимагається в тендерній документації.
При цьому, згідно вимоги частини першої статті 35 та пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції буде завантажена сканована копія отриманого авторизаційного листа Виробника.
Просимо надати пояснення, яким чином (з урахуванням положень Закону та вимог тендерної документації) учасник має надати саме оригінал документу у складі своєї пропозиції?
Враховуючи неможливість подання документів у відповідності до вимога тендерної документації та вимозі Закону пропонується внести зміни до тендерної документації, саме:
1. У пункті 3 переліку вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі (стор. 23 тендерної документації) слово «оригіналі» замінити на слово «копії»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду питання в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо вимоги тендерної документації про засвідчення документів печаткою
Дата подання: 04 липня 2017 10:08
Дата відповіді: 06 липня 2017 19:16
Форми довідок, наведені в додатках 2.1–2.4 до тендерної документації містять вимогу про засвідчення документів печаткою учасника.
Водночас звертаємо вашу увагу, що 19 липня 2017 року набирають чинності зміни до законодавства в частині використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями, а саме:
23.03.2017 Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями» № 1982-VIII (набирає чинності 19.07.2017), згідно якого державні органи або органи місцевого самоврядування не матимуть права вимагати наявності печатки на офіційних документах. За порушення цієї норми передбачається адміністративна відповідальність.
З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства, зважаючи що термін подання тендерних пропозицій встановлено 24.07.2017, тобто після набуття чинності вищезазначених змін до законодавства, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу щодо засвідчення документів учасника печаткою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду питання в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо посилання в тендерній документації на конкретного виробника
Дата подання: 04 липня 2017 10:09
Дата відповіді: 06 липня 2017 19:17
У пункті 12 додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації визначено, що у комплекті поставки повинно бути наявним зокрема, операційна система MS Windows.
Звертаємо увагу, що згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду питання в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
нерезиденти України
Дата подання: 05 липня 2017 15:48
Дата відповіді: 06 липня 2017 19:17
1.де можна ознайомитись з переліком документів для нерезидента України.
2. На яких умовах беруть участь в закупівлі нерезиденти України
Відповідь: 1. Перелік документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції викладено у п. 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, легалізовані проставленням штампу апостиль, якщо така легалізація передбачена Гаазькою конвенцією від 5 жовтня 1961 року (з доповненнями).
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
2. Пунктом 5 Розділу І Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
2. Пунктом 5 Розділу І Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Щодо документів згідно Додатку3 (надає переможець)
Дата подання: 11 липня 2017 11:48
Дата відповіді: 13 липня 2017 17:49
Розясніть будь-ласка таке питання: п.2 Додатку 3 до тендерної документації (стор. 15) - стосується лише фізичної особи учасника, учасник юридична особа на цей пунк нічого не продає.
Відповідь: Якщо переможцем торгів є фізична особа, то відповідно підпункту 2.1 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації фізична особа, яка є учасником, надає довідку, яка видана уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості пов'язаної зі злочином, вчиненим з корисливих мотивів (оригінал або нотаріально завірена копія), видана не раніше ніж за 30 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону.
Якщо переможцем торгів є юридична особа, то відповідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі надає довідку, яка видана уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості уповноваженої учасником особи на представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі (має право підпису тендерної пропозиції, договору), за злочин, вчинений з корисливих мотивів (оригінал або нотаріально завірена копія), видана не раніше ніж за 30 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону.
Якщо переможцем торгів є юридична особа, то відповідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі надає довідку, яка видана уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості уповноваженої учасником особи на представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі (має право підпису тендерної пропозиції, договору), за злочин, вчинений з корисливих мотивів (оригінал або нотаріально завірена копія), видана не раніше ніж за 30 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону.
Нерезиденти України
Дата подання: 13 липня 2017 10:52
Дата відповіді: 18 липня 2017 20:15
Згідно підпункту 5 п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник має надати письмову згоду з проектом договору, визначеним у додатку 5. Проте проект договору складений лише українською мовою і для нерезидента України є неможливим погодження та підписання Договору лише українською мовою. Зовнішньоекономічний контракт, укладений резидентом України, повинен бути складений двома мовами: державною мовою України і мовою другої сторони контракту. Правила про мови закріплено в Законі від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029). Згідно з основними принципами цього закону разом із державною мовою (українською) у більшості сфер діяльності можуть застосовуватися регіональні мови і мови національних меншин (ст. 5 Закону № 5029). Водночас законом передбачено спеціальні правила для використання мов у тій чи іншій сфері діяльності (розд. II Закону № 5029). Так, при укладенні зовнішньоекономічних контрактів слід керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Важливий нюанс: виконувати цю вимогу закону потрібно незалежно від того, яке право сторони вибрали для свого ЗЕД-контракту. Найзручніше оформляти ЗЕД-контракт у вигляді двох колонок: в одній колонці – текст українською мовою, у другій – іноземною. Текст контракту на двох мовах повинен бути автентичним.
Враховуючи вище зазначене просимо внести зміни до тендерної документації доповнивши додаток 5 проектом договору для нерезидентів, виклавши його двома мовами, наприклад, українською та англійською.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У разі, якщо переможцем торгів стане учасник нерезидент, при укладанні договору сторони можуть керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є українська мова і мова другої сторони.
У разі, якщо переможцем торгів стане учасник нерезидент, при укладанні договору сторони можуть керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є українська мова і мова другої сторони.
Обеспечение радиационной безопасности
Дата подання: 13 липня 2017 12:24
Дата відповіді: 18 липня 2017 20:16
1. Для обеспечения радиационной безопасности и определения возможности выполнения требования, указанного в п.16 (приложение 4 «технические требования»): «Забезпечення радіаційної безпеки: Доза на кордоні зони за одну годину – не більше 1 мкЗв/год», просим внести дополнения в тендерную документацию (в соответствии с подпунктом 3, пункта 2, статьи 22 Закона Украины «Про публічні закупівлі»), а именно:
(1)Указать установленные Заказчиком границы (размеры) зон радиационной безопасности в каждом пункте пропуска - «Ягодин-Дорохуск» и «Чоп-Захонь»;
(2) Разместить схемы (чертежи, планы) предполагаемых мест установки сканирующей системы в каждом пункте пропуска, с указанием: направлений и маршрутов движения транспорта через сканирующую систему; направлений и маршрутов движения транспорта и пешеходов в непосредственной близости от зоны радиационной безопасности; расположение строений в непосредственной близости (расстояние) от зоны радиационной безопасности.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою уникнення дискримінації учасників, замовник не вимагає від учасників такого параметру як «Розміри зони радіаційної безпеки». Разом з тим, встановлено вимоги щодо дози на кордоні зони за 1 годину та наявності бетонної екрануючої стіни для забезпечення радіаційної безпеки.
Лицензия Государственной инспекции ядерного регулирования Украины
Дата подання: 13 липня 2017 12:53
Дата відповіді: 18 липня 2017 20:17
В соответствии с существующими Законами Украины компания-нерезидент может открыть сервисный центр в Украине в период между размещением объявления о данном тендере и подачей предложения. Что касается получения и предоставления лицензии Государственной инспекции ядерного регулирования Украины (требования п.6 и п.7 на странице 24 тендерной документации), то за данный промежуток времени сделать это не предоставляется возможным. (Порядок и сроки выдачи лицензий на осуществление деятельности в сфере использования ядерной энергии в Украине определен в ст. 12 Закона Украины «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії»). Считаем вышеуказанные требования (по наличию и предоставлению лицензии ГИЯРУ) дискриминационными, т.к. они ограничивают возможность участия в торгах ранее не работавших в Украине компаний нерезиденто. Просим дать разъяснения и внести необходимые изменения в тендерную документацию для обеспечения равных условий потенциальным участникам торгов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність вказаної ліцензії є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та п. 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування».
Портативные радиостанции
Дата подання: 13 липня 2017 15:57
Дата відповіді: 18 липня 2017 20:17
П.29 (приложение 4 «технические требования») определяет требования к системе связи, в том числе – наличие четырех портативных радиостанций. Просим дать разъяснения на нижеследующие вопросы:
- В каком частотном диапазоне должны работать эти радиостанции?
- Есть законодательно установленные ограничения по возу нерезидентами портативных радиостанций в Украину?
- Должен ли нерезидент отдельно получить законодательно установленные разрешения для ввоза в Украину радиостанций, которыми комплектуется сканирующая система на заводе?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду питання в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни (В додатку 4 до тендерної документації буде виключено п. 29).
нерезиденти України (стосовно документів, перекладу документів та ії засвідчення)
Дата подання: 14 липня 2017 09:21
Дата відповіді: 18 липня 2017 20:19
В ДКТ вказано, що "У разі, якщо документ викладений іноземною мовою до нього додається переклад українською мовою, засвідчений в установленому порядку" - чи означає це, що переклад може бути засвідчений підписам і печаткою учасника. Крім того в ДКТ зазначено "Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, легалізовані проставленням штампу апостиль, якщо така легалізація передбачена Гаазькою конвенцією від 5 жовтня 1961 року (з доповненнями).
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника." Якщо учасники-нерезиденти не підпадають під дію цієї конвенції - означає це, що учасник-нерезидент подає копії документів засвідчені підписам і печаткою учасника-нетезидента та переклад до них, також засвідчений.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Примітках додатку 2 до тендерної документації вказано:
2) У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів, або надання інших документів, виданих відповідно до законодавства країни, резидентом якої є учасник.
3) Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, легалізовані проставленням штампу апостиль, якщо така легалізація передбачена Гаазькою конвенцією від 5 жовтня 1961 року (з доповненнями).
4) Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
2) У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів, або надання інших документів, виданих відповідно до законодавства країни, резидентом якої є учасник.
3) Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, легалізовані проставленням штампу апостиль, якщо така легалізація передбачена Гаазькою конвенцією від 5 жовтня 1961 року (з доповненнями).
4) Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
Размеры сканирующей системы
Дата подання: 14 липня 2017 15:09
Дата відповіді: 18 липня 2017 20:20
П.14 (приложение 4 «технические требования») определяет: «Розміри скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота – не більше 6 м; ширина – не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м.». Просим разъяснить:
- ширина сканирующей системы будет измеряться вдоль движения досматриваемого транспортного средства или перпендикулярно движению?
- к какой части сканирующей системы и с какой стороны, относительно движения досматриваемого транспортного средства, будет применяться параметр «товщина»?
- длина отсека линейного ускорителя и вспомогательных систем, вдоль которого перемещается досматриваемое транспортное средство, 4,0 м (с прикрепленным к нему защитным экраном – 8 м). Будет ли данная характеристика считаться невыполнением требования к толщине сканирующей системы?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ширина скануючої системи вимірюватиметься перпендикулярно руху транспортного засобу, що оглядається;
Даний параметр застосовується безпосередньо зі сторони лінійного прискорювача скануючої системи, вздовж якого рухається транспортний засіб, що оглядається;
Дані параметри виходять за межі технічних вимог до скануючої системи.
Даний параметр застосовується безпосередньо зі сторони лінійного прискорювача скануючої системи, вздовж якого рухається транспортний засіб, що оглядається;
Дані параметри виходять за межі технічних вимог до скануючої системи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-22-002597-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:38885169
Дата подання: 13 липня 2017 17:48
Вимоги до Замовника
Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, звертаємося до замовника з вимогою внести зміни у документацію, щодо наступних пунктів тендерної документації:
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 липня 2017 20:31
Відповіді на вимоги:
На вимогу 1. Згідно пункту 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, як скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, так і скануючі системи для догляду, наприклад, ручного багажу, класифікуються за одним і тим же кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення», тобто є аналогічними у розумінні закону.
Тобто учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» може надати інформацію та копії документів з постачання, монтажу та пусконалагодження будь-яких скануючих систем.
На вимогу 2. Відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема, інформація про ціну.
Згідно частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому в тендерній документації зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти загального фонду Державного бюджету України.
Враховуючи що валютою фінансування закупівлі є гривня, та з метою забезпечення єдиних критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників, валютою тендерної пропозиції визначена гривня.
Учасник має самостійно визначити та запропонувати ціну своєї тендерної пропозиції з урахуванням комерційних ризиків.
На вимогу 3.
Потенційні учасники торгів є суб’єктами господарювання, які здійснюють свою діяльність з метою отримання прибутку. Така діяльність здійснюється на постійній основі.
При чому створення інфраструктури учасники та отримання дозвільних документів на здійснення такої діяльності жодним чином не прив’язане до початку процедури закупівлі, оголошеної замовником.
Враховуючи викладене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, а в процедурі закупівлі можуть прийняти участі усі бажаючі що відповідають встановленим вимогам.
На вимогу 4.
Наявність вказаної ліцензії є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та п. 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування».
На вимогу 5.
З метою уникнення дискримінації учасників, замовник не вимагає від учасників такого параметру як «Розміри зони радіаційної безпеки». Разом з тим, встановлено вимоги щодо дози на кордоні зони за 1 годину та наявності бетонної екрануючої стіни для забезпечення радіаційної безпеки.
Відповіді на питання:
На питання 1.
За результатами розгляду питання в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни (В додатку 4 до тендерної документації буде виключено п. 29).
На питання 2.
У підпункті 2.6 пункту 2 «Інформація про учасника» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 до тендерної документації Учасник-нерезидент надає довідку від компетентного органу, яка містить реєстраційні відомості та взяття на облік учасника (назва (прізвище) нерезидента, адреса, країна реєстрації, ідентифікаційний код, перелік засновників (учасників), дата реєстрації та в якому органі).
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
На питання 3.
Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні на протязі 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження обладнання повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
На вимогу 1. Згідно пункту 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, як скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, так і скануючі системи для догляду, наприклад, ручного багажу, класифікуються за одним і тим же кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення», тобто є аналогічними у розумінні закону.
Тобто учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» може надати інформацію та копії документів з постачання, монтажу та пусконалагодження будь-яких скануючих систем.
На вимогу 2. Відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема, інформація про ціну.
Згідно частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому в тендерній документації зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти загального фонду Державного бюджету України.
Враховуючи що валютою фінансування закупівлі є гривня, та з метою забезпечення єдиних критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників, валютою тендерної пропозиції визначена гривня.
Учасник має самостійно визначити та запропонувати ціну своєї тендерної пропозиції з урахуванням комерційних ризиків.
На вимогу 3.
Потенційні учасники торгів є суб’єктами господарювання, які здійснюють свою діяльність з метою отримання прибутку. Така діяльність здійснюється на постійній основі.
При чому створення інфраструктури учасники та отримання дозвільних документів на здійснення такої діяльності жодним чином не прив’язане до початку процедури закупівлі, оголошеної замовником.
Враховуючи викладене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, а в процедурі закупівлі можуть прийняти участі усі бажаючі що відповідають встановленим вимогам.
На вимогу 4.
Наявність вказаної ліцензії є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та п. 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування».
На вимогу 5.
З метою уникнення дискримінації учасників, замовник не вимагає від учасників такого параметру як «Розміри зони радіаційної безпеки». Разом з тим, встановлено вимоги щодо дози на кордоні зони за 1 годину та наявності бетонної екрануючої стіни для забезпечення радіаційної безпеки.
Відповіді на питання:
На питання 1.
За результатами розгляду питання в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни (В додатку 4 до тендерної документації буде виключено п. 29).
На питання 2.
У підпункті 2.6 пункту 2 «Інформація про учасника» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 до тендерної документації Учасник-нерезидент надає довідку від компетентного органу, яка містить реєстраційні відомості та взяття на облік учасника (назва (прізвище) нерезидента, адреса, країна реєстрації, ідентифікаційний код, перелік засновників (учасників), дата реєстрації та в якому органі).
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
На питання 3.
Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні на протязі 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження обладнання повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
Номер вимоги: UA-2017-06-22-002597-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВПРОВАДЖУВАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТЕК", Код ЄДРПОУ:16301229
Дата подання: 14 липня 2017 18:56
Щодо вимог параметрів якості зображення
В тендерній документації не вказані вимоги щодо основних параметрів якості отриманого після сканування зображення скануючої системи. Це такі параметри як роздільна здатність дроту в повітрі, контрастна роздільна здатність, роздільна здатність горизонтальна і т.д. Як відомо фахівцям та операторам скануючих систем та рентгено-телевізійного обладнання ці вимоги є одними із ключових параметрів для гарантування отримання не просто зображення, а зображення з якістю не гірше ніж вказані параметри. Саме від якості зображення буде залежати чи зможе оператор з аналізу зображення виконувати свої задачі.
Просимо підтвердити відсутність вимог щодо основних параметрів якості зображення тобто, що зображення може бути будь якої якості. Або просимо внести зміни до тендерної документації та вказати мінімальні вимоги по основним параметрам якості зображення.
Розгорнути
Згорнути
Просимо підтвердити відсутність вимог щодо основних параметрів якості зображення тобто, що зображення може бути будь якої якості. Або просимо внести зміни до тендерної документації та вказати мінімальні вимоги по основним параметрам якості зображення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2017 20:33
Вказані параметри не зазначені в тендерній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-06-22-002597-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:38885169
Дата подання: 21 липня 2017 21:26
Дата подання: 21 липня 2017 21:26
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань державних закупівель.
Порушення замовником законодавства з питань державних закупівель, шляхом ненадання у тендерній документації повноцінної та вичерпної інформації для можливості підготовки пропозиції та включення до тексту тендерної пропозиції вимог, що штучно звужують коло учасників та обмежують конкуренцію.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 26.07.2017 № 4948.pdf
Дата публікації: 26 липня 2017 19:26
Номер скарги: UA-2017-06-22-002597-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ВПРОВАДЖУВАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТЕК", Код ЄДРПОУ:16301229
Дата подання: 11 серпня 2017 16:08
Дата подання: 11 серпня 2017 16:08
Оскарження результатів прекваліфікації ВВ ТОВ "ВАТЕК"
Скарга на рішення Замовника про відхитення пропозиції учасника конкурсних торгів та відміну торгів
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2017 16:32
рішення від 15.08.2017 № 5517.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2017 16:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2017 № 6059.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2017 16:45
Рішення віл 01.09.2017 № 6059.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2017 19:51
Номер скарги: UA-2017-06-22-002597-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 11 серпня 2017 11:56
Дата подання: 11 серпня 2017 11:56
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції та відміну торгів
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Arempa International ltd FZC
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 15.08.2017 № 5522.PDF
Дата публікації: 16 серпня 2017 12:41
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 серпня 2017
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ВПРОВАДЖУВАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Медінжиніринг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Arempa International Ltd FZC | Документи |
Відхилено
Документи
|
Corp Leidos | Документи |
Відхилено
Документи
|
ООО "МКТ-КОМЮНИКЕЙШН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
08 серпня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій