ЗВІТ

про виконання договору про закупівлю
Дата формування звіту: 16 травня 2019


1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-06-21-002810-b
2. Номер договору про закупівлю: 93-17/П
3. Дата укладення договору: 31 липня 2017 16:00
4. Ціна договору про закупівлю: 6 000 000,00 UAH
5. Найменування замовника: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
6. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 04056902
7. Місцезнаходження замовника: 65091, Україна, Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
8. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Приватне Підприємство "Добробуд-Град"
9. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 37184601
10. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 65496, Україна, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛИЦЯ КОРАЛОВА, будинок 1, квартира 46 , тел.: 380500746084

11. Конкретна назва предмета закупівлі 11.1 Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 12. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором 13. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 14. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором
«Реконструкція будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг за адресою: м. Одеса, вул. Дальницька, 2» ДК021-2015: 45454000-4 — Реконструкція 1 лот Україна, 65005, Одеська область, Одеса, вул. Дальницька, 2 до 31 серпня 2018

15. Строк дії договору: не вказанa — 31 грудня 2018
16. Сума оплати за договором: 1 077 644,73 UAH
17. Причини розірвання договору, якщо таке мало місце: За домовленістю Сторін