Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2017-06-21-002107-b ● 9743dd7752844cc187502dd3e5a3a813
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Чудновська Марина Олександрівна 380442769601 kmpb3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2017 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2017 16:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2017 16:10 |
Очікувана вартість: | 33 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Картопля -1500кг; Капуста - 800кг; Морква столова - 300кг; Цибуля - 150кг; Буряк столовий - 1500кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4250 кілограми
Картопля -1500кг; Капуста - 800кг; Морква столова - 300кг; Цибуля - 150кг; Буряк столовий - 1500кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2017 16:06 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.doc |
21 червня 2017 16:06 |
Кваліфікаційні та технічні вимоги.docx |
21 червня 2017 16:06 |
технічні вимоги до товару.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" #01565129 |
Переможець |
32 975,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог №88 КП Волод Ринок.pdf | укладений |
05 липня 2017 14:39
|