Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 та дизельне паливо по скретч – картках або талонах
Очікувана вартість
3 804 000,00 UAH
UA-2017-06-21-000798-c 34db7a339f774c3d9fdebe440f96333d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Микола Михайлович

+380612138766 zapvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Вебсайт: http://www.vodokanal.zp.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61
Контактна особа: Пелешко Микола Михайлович
+380612138766
zapvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2017 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2017 18:47
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2017 18:47
Очікувана вартість: 3 804 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

у т.ч. 7 лотів

Тендерна документація

23 червня 2017 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 18:42
Додаток проект Договора.doc
21 червня 2017 18:42
ТД Бензин та ДП 07.07.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання
Дата подання: 26 червня 2017 08:27
Дата відповіді: 26 червня 2017 13:12
1. Чи можлива передплата? 2. Чи можлив виключення умов надання паспорту якості кожні 7 днів, замість надання паспорту якості з терімном дії на рік? 3. Чи можливе ненадання дилерських листів, адже товаром є талони на паливо? 4. Чи можливе виключення п. 7.2.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 8.4 проекту догвоору? 6. Чи можливе виключення п. 10.2 проекту договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо: умови розрахункувідстрочка платежу не менше ніж 30 календарних днів від дати прийому товару на склад Замовника (дана інформація вноситься учасником до Форми «Тендерної пропозиції») По жодному лоту передоплата не передбачається. На вимогу Замовника з метою підтвердження якості бензину та дизельного палива до паспорту та сертифікату виробника надається оригінальний паспорт якості незалежної акредитованої лабораторії. Переодичність перевірки не встановлюється, мається на увазі, що у разі якщо на вимогу Замовника проведено аналіз незалежною акредитованою лабораторією то наступний може вимагатися не раніше ніж через 7 днів. Наявність дилерських листів або дилерських/представницьких договорів є однією з умов технічного завдання яке є складовою частиною тендерної документації. Зазначені Вами пункти договору є обов`язковими та спрамовані на посилення податкової та якісної дисципліни Учасника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-92 та дизельне паливо по скретч – картках або талонах у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Опис предмету закупівлі:
більш детально про кількісні та якісні показники предмета закупівлі викладено в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 860 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 600,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 липня 2017 11:47
Закінчення: 10 липня 2017 12:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Бензин А-92 та дизельне паливо по скретч – картках або талонах у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Дата доставки: 17 липня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Роз'яснення до ТД
Дата подання: 23 червня 2017 10:40
Дата відповіді: 26 червня 2017 12:45
Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», де передбачається право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, звертаємося до Вас, Замовника торгів, щодо надання роз’яснення необхідності встановлення в положенні тендерної документації інформації щодо надання, на вимогу Замовника, з метою підтвердження якості бензину та дизельного палива, до паспорту та сертифікату виробника оригінальний паспорт якості незалежної акредитованої лабораторії кожні 7 (сім) днів. Незрозумілим є факт встановлення періодичності надання вищеперелічених документів у кожні 7 (сім) днів. Звертаю увагу на той факт, що дана вимога має наслідком залучення додаткових коштів Учасником-переможцем, з яким буде укладено договір за результатами торгів, з метою реалізації наведеного вище завдання та негативно відображається на економічній складовій ведення господарської діяльності Учасником. У зв’язку з цим, прошу Вас надати належне обґрунтування доцільності встановлення періодичності надання паспортів якості незалежної акредитованої лабораторії кожні 7 (сім) днів. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Переодичність перевірки не встановлюється, мається на увазі, що у разі якщо на вимогу Замовника проведено аналіз незалежною акредитованою лабораторією то наступний може вимагатися не раніше ніж через 7 днів.Стосовно питання щодо обгрунтування - у тендерній документації зазначено, що метою є підтвердження якості бензину та дизельного палива.
Внесення змін до ТД(до положення проекту договору)
Дата подання: 23 червня 2017 11:01
Дата відповіді: 26 червня 2017 13:03
Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», де передбачається право е пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, звертаюсь до Вас із проханням щодо внесення змін до проекту договору, у зв’язку з наявністю наступних зауважень, які в подальшому створюють перешкоди, непорозуміння та виключають можливість забезпечення належного виконання умов договору: 1)В проекті договору, а саме п.2.3 та 4.8 зазначено: «У разі виявлення Покупцем невідповідності якості або кількості продукції згідно відвантажувальним документам або документам про якість продукції, Постачальник за свій рахунок здійснює до поставку належної кількості продукції або її заміну на якісну. Неякісна продукція не враховується в рахунок поставки. В разі, якщо під час перевірки якості Товару Покупцем буде виявлено: - недоліки Товару, та/або невідповідність Товару умовам цього Договору, - невідповідність сертифікатам відповідності та паспортам заводів виробників, тощо, Покупець має право: вимагати від Постачальника усунення виявлених Покупцем зауважень; відмовитись від Товару або частини Товару, яке не відповідає умовам цього Договору, (при цьому Покупець звільняється від оплати такого Товару), а Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю сплаченні за такий Товар грошові кошти в повному обсязі протягом десяти робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення Покупця про відмову від Товару». Зобов’язання щодо постачання якісної продукції та правові наслідки недотримання Постачальником даного обов’язку Замовником чітко передбачені в положеннях проекту договору, проте відсутній порядок визнання товару неякісним. 2) П. 4.2. Проекту договру: «Товар вказаний в п 1.1. даного Договору, поставляється покупцю партіями, згідно заявок Покупця відповідно до умов договору». Відсутній конкретизований механізм подання та опрацювання Заявок. 3) П. 3.10. «За взаємною згодою сторін передбачається зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до зміни таких ставок, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, у разі якщо такі застосовуються у цьому Договорі». Відсутня математична формула зміни ціни за цієї підставою, яка обмежує право Учасника на зміну вартості тендерної пропозиції, у зв’язку з виникненням даної підстави. 4) П. 4.9. «В разі отримання Постачальником відмови Покупця від Товару Постачальник зобов’язаний власними силами та за власний рахунок вивезти такий Товар з території Покупця протягом п’яти робочих днів з дати отримання відмови Покупця. У випадку порушення Постачальником строку виконання даного зобов’язання, Покупцем складається Акт, в якому вказується перелік Товару, який зберігався на території Покупця. Вказаний Товар зберігається Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Постачальником зазначеного Акту. Після закінчення вказаного терміну зберігання, якщо Постачальником письмово не заявлені вимоги про повернення належного йому Товару, вважається, що такі дії свідчать про відмову Постачальника від права власності на Товар. Після чого Покупець набуває права власності на такий Товар в порядку, передбаченому ст.336 Цивільного кодексу України, та має право реалізувати такий Товар, і з отриманої суми компенсувати свої витрати, пов’язані зі зберіганням Товару, його реалізацією і оплатою робіт (дій) по звільненню території Покупця від зазначеного Товару». Замовником торгів не конкретизовано поняття «відмова», а саме: не зазначено підстави такої відмови. Враховуючи вищенаведені обставини, прошу Вас внести зміни в положення проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно проекту договору повідомляемо, що він не є вичерпним, на етапі укладання договору з Учасником-Переможцем визначається спосіб надання заявок та конкретизуються основні терміни передбачені законодавством. Стосовно п. 3.10. зазначені зміни передбачені Законом таким чином математичні формули у проекті договору не передбачено. Рекомендуємо при підготовці та поданні Вашої пропозиції, у листі стосовно істотних умов договору - зазначити Ваші пропозиції, які у разі акцепту тендерної пропозиції та їх відповідності чинному законодавству будуть внесені до остаточної редакції договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД РЕСУРС" 815 000,00
UAH з ПДВ
774 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХОЙЛ ТК 855 000,00
UAH з ПДВ
789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "ЗАПОРІЖОІЛГРУП" 860 000,00
UAH з ПДВ
809 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 810 000,00
UAH з ПДВ
774 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 14:49
ц1.pdf
07 липня 2017 14:49
т1.pdf
07 липня 2017 14:49
ЭЛУАД.pdf
07 липня 2017 14:49
Статут 2017.pdf
07 липня 2017 14:49
сертифікат 92 орлен.pdf
07 липня 2017 14:49
серт дп 07,10,16 орлен.pdf
07 липня 2017 14:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 липня 2017 14:49
Протокол.pdf
07 липня 2017 14:49
Протокол 2017.pdf
07 липня 2017 14:48
паспорт Ерастов2.pdf
07 липня 2017 14:48
паспорт Ерастов.pdf
07 липня 2017 14:48
Паспорт дт.pdf
07 липня 2017 14:48
Паспорт 92.pdf
07 липня 2017 14:48
п9ч1ст 17.pdf
07 липня 2017 14:48
Облстат.pdf
07 липня 2017 14:48
Довідка про АЗК.pdf
07 липня 2017 14:48
Від Вог Рітейл.pdf
07 липня 2017 14:48
Витяг.pdf
07 липня 2017 14:48
витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 липня 2017 14:48
Виписка.pdf

Публічні документи

07 липня 2017 14:10
26.Витяг з ЄДР.pdf
07 липня 2017 14:10
25.витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 липня 2017 14:10
24.Статут.pdf
07 липня 2017 14:10
20.Довідка про талони.pdf
07 липня 2017 14:10
19.Гарантійні листи.pdf
07 липня 2017 14:10
17.Тех вимоги Лот 6.pdf
07 липня 2017 14:10
17.Тех вимоги Лот 5.pdf
07 липня 2017 14:10
17.Тех вимоги Лот 1.pdf
07 липня 2017 14:10
16.Проект договору.pdf
07 липня 2017 14:10
13.Довідки за ст 17.pdf
07 липня 2017 14:10
2.мат-тех база.pdf
07 липня 2017 14:09
1.ЦП Лот 1.pdf

Публічні документи

07 липня 2017 18:09
договори оренди 3.rar
07 липня 2017 18:09
договора оренди 1.rar
07 липня 2017 18:09
ВОДОКАНАЛ 07.07.17.rar

Публічні документи

04 серпня 2017 16:06
Стоянський_20.07.pdf
04 серпня 2017 16:06
пропозиція Лот№2.pdf
04 серпня 2017 16:06
МВС_Стоянський_ 18.07.pdf
04 серпня 2017 16:06
МВС_Кучабськана 18.07.pdf
04 серпня 2017 16:06
Кучабська_20.07.pdf
04 серпня 2017 16:06
ДПІ ОК.pdf
18 липня 2017 16:15
ДФС_1.pdf
18 липня 2017 16:15
Dovidku_2.pdf
18 липня 2017 16:15
Dovidku_1.pdf
06 липня 2017 18:08
перелік АЗС Україна.pdf
06 липня 2017 18:08
Договір БНК.pdf
06 липня 2017 18:08
договір БНК ДП.pdf
06 липня 2017 18:08
Договір БНК А-95.pdf
06 липня 2017 18:08
договір БНК А-92.pdf
06 липня 2017 18:08
серт паспорт ДП.pdf
06 липня 2017 18:08
серт паспорт 92.pdf
06 липня 2017 18:08
талони.PDF
06 липня 2017 18:08
Лист БНК_22.02.17.pdf
06 липня 2017 18:08
Договір АЗС.pdf
06 липня 2017 18:08
довкілля.PDF
06 липня 2017 18:08
довідки.PDF
06 липня 2017 18:08
Довідка МТБ.PDF
06 липня 2017 18:08
Гарантійний лист.PDF
06 липня 2017 18:08
Гарантійний лист 17.PDF
06 липня 2017 18:08
відомості Запоріжжя.PDF
06 липня 2017 18:05
лот 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД РЕСУРС"

ТОВ ТЕХОЙЛ ТК

ТОВ "Торговий дім "ЗАПОРІЖОІЛГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 774 590,00
UAH з ПДВ
13 липня 2017 14:13

Документи

13 липня 2017 14:13
Електронний підпис
13 липня 2017 14:00
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2017 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
774 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2017 14:13
Електронний підпис
13 липня 2017 14:00
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 17:01
Електронний підпис укладений
25 липня 2017 17:22
Договір укладений
25 липня 2017 17:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 774 562,50
UAH з ПДВ