Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000 - 9 Продукція для чищення (Миючі засоби)
Очікувана вартість
1 170 220,00 UAH
UA-2017-06-21-000731-b c666ef8a00d04046bb65b223e3306cf9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2017 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2017 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 14:20
Очікувана вартість: 1 170 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 851,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35106 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
Засоби миючі гелеподібні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
21700 кілограм
Засоби миючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2017 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2017 16:44
Додаток 2 (зі змінами).doc
21 червня 2017 11:34
Додаток 1 ..docx
21 червня 2017 11:34
Додаток 3.docx
21 червня 2017 11:34
ТД (Миючі засоби) (1).pdf
27 червня 2017 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2017 16:44
Додаток 2 (зі змінами).doc
21 червня 2017 11:35
Додаток 2 ..doc
21 червня 2017 11:34
Додаток 1 ..docx
21 червня 2017 11:34
Додаток 3.docx
21 червня 2017 11:34
ТД (Миючі засоби) (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДСанПіН
Дата подання: 27 червня 2017 16:10
Дата відповіді: 27 червня 2017 16:39
Доброго дня У тендерній документаціїї була помічена помилка по позиції: Мило господарське тверде, першої групи, 72%. В технічних вимогах вказано що товар має відповідати нормам згідно ДСанПіН 2.2.9.029-99, якого не існує. Можливо ви мали на увазі ДСанПіН 2.2.9.027-99 або ДСанПіН 2.2.7.029-99. Будь-ласка виправте помилку, так як не можливо додати документи по неіснуючим нормам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник в тендерній документації зробив технічну помилку, мило господарське тверде, першої групи 72% має відповідати нормам згідно ДСанПіН 2.2.9.027-99. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-21-000731-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс», Код ЄДРПОУ:36283860
Дата подання: 13 липня 2017 17:46
вимога Замовнику щодо відхилення пропозиції ТОВ Інтер-Трейд-Сервіс
Уважно розглянувши Ваш протокол розгляду та відхилення, комісія учасника ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" по боротьбі та запобіганню корупційним діям та зловживанням у сфері державних закупівель, постановила наступне: Посадовими особами Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві -далі по тексту Замовник, що несуть особисту відповідальність згідно чинного законодавства за результати данної закупівлі, під час розгляду та оцінки пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" було здійснено дискримінаційний підхід, зловживання посадовим положенням та сприяння корупційним діям, що призвело до порушення законодавства в сфері державних закупівель. Підставою та свідченням цього є наступне: Відповідно до протоколу №200 від 12.07.2017р пропозиція ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» була відхилена нібито через недотримання вимог пункту 1 Розділу 3 та в пункту 6 Приміток Додатку 1 Документації конкурсних торгів де передбачено, що - відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису. При цьому замовник вказує підставу відхиленння як таку, що пропозиція учасника не відповідає умовам документації конкурсних торгів.Але ж данна вимога звучить так, що лише при створенні електронних документів пропозиція повинна бути підписана ЕЦП. ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» вимагає скасування рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс». У частині третій статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"». У розділі другому Статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" зазначено, що електронний підпис є обов'язковим реквізитом лише електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа. Згідно розділу другого Статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронним документом є документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, а саме документ створений та використаний в електронному вигляді, тобо без графічного відтворення підпису підписанта та накладення печатки. Також у пункту 1 Розділу 3 Документації конкурсних торгів була зазначена така вимога: «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)». У пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» усі документи завірені власноручним підписом та печаткою, а також надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів, що дає можливість в повному обсязі ідентифікувати як юридичну особу, так і посадову особу підписанта.
Виходячи з вище зазначеного, а також беручи до уваги той факт, що у пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» не надано жодного електронного документу сотвореного ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» виключно в електронному вигляді без графічного відтворення підпису та печатки, накладення електронного цифрового підпису на документи пропозиції не потрібно та є суперечливим відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" . Тобто відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції є неправомірним та ставить під сумнів компетентність фахівців Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Також у ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" є підозра, що Замовник, вступивши в змову з учасником ТОВ "Благодарочка", збирається визнати його переможцем, незважаючи на невідповідність поданої ним пропозиції умовам документації конкурсних торгів, як технічної так і кваліфікаційної частини.
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що данне рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції є таким що порушує основні принципи здійснення закупівель,призводить до дискримінації ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс", може привести до корупційного зловживання з боку замовника- наполягаємо на скасуванні рішення про відхилення пропозиції ОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" У разі невиконання данної вимоги, будемо вимушені звертатися до уповноважених органів та Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2017 10:07
Роз'яснення до Вимоги Учасника викладені замовником в Листі - роз'яснення, який додається.

Документи

17 липня 2017 10:07
Лист-роз`яснення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-21-000731-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс», Код ЄДРПОУ:36283860
Дата подання: 26 липня 2017 22:48
Скарга щодо дискримінаціїї тов інтер-трейд-сервіс та неправомірне відхилення
Скарга по суті викладена в доданому файлі "Управління освіти"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2017 20:03
рішення від 28.07.2017 № 5005+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2017 20:03
Рішення від 14.08.2017 № 5505.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2017 21:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Антимонопольного комітету України від 14.08.2017 № 5505-р/пк -пз замовника зобов'язано відмінити процедуру закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2017 16:19

Документи подані скаржником

26 липня 2017 22:44
Управління освіти.pdf
26 липня 2017 22:44
лист Лаверна.PDF
26 липня 2017 22:45
платежка 528.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» 898 080,00
UAH з ПДВ
898 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 989 280,00
UAH з ПДВ
973 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Благодарочка" 1 023 594,00
UAH з ПДВ
975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2017 21:12
Технічна частина.pdf
08 липня 2017 21:05
Технічні вимоги.pdf
08 липня 2017 20:11
Аналогічний договір.pdf
08 липня 2017 20:09
Стаття 17.pdf
08 липня 2017 20:08
Статут 2012.pdf
08 липня 2017 20:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 липня 2017 20:07
Погоджений договір.pdf
08 липня 2017 20:07
Лист гарантія.pdf
08 липня 2017 20:07
Лист щодо поставки.pdf
08 липня 2017 20:07
Лист відгук.pdf
08 липня 2017 20:07
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2017 20:06
Довідка пункт 11.pdf
08 липня 2017 20:06
Витяг ЄДР 20.06.2017.pdf

Публічні документи

08 липня 2017 19:59
Документи на банк.pdf.p7s
08 липня 2017 19:59
Документи на банк.pdf
08 липня 2017 19:59
Гарантія 2877-0717.pdf.p7s
08 липня 2017 19:59
Гарантія 2877-0717.pdf (1).p7s
08 липня 2017 19:59
Гарантія 2877-0717.pdf
08 липня 2017 19:59
Тендерна пропозиція.PDF
08 липня 2017 19:59
28 Сертифікати якості.PDF
08 липня 2017 19:59
22 Копія паспорту.pdf
08 липня 2017 19:59
21 Статут.PDF
08 липня 2017 19:59
20 Статут.PDF
08 липня 2017 19:59
6 Відгук.PDF

Публічні документи

07 липня 2017 19:58
Електронний підпис
07 липня 2017 19:34
15 Документи якості.pdf
07 липня 2017 19:34
9 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»

ТОВ Гренландія

ТОВ "Благодарочка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»
#36283860
Відхилено 898 080,00
UAH з ПДВ
12 липня 2017 16:01
ТОВ Гренландія
#36196836
Відхилено 973 968,00
UAH з ПДВ
18 липня 2017 13:25
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
Переможець 975 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2017 15:45

Документи

12 липня 2017 16:01
Електронний підпис
12 липня 2017 16:00
Протокол № 200.pdf

Документи

18 липня 2017 13:25
Електронний підпис
18 липня 2017 13:23
Протокол № 206.pdf

Документи

19 липня 2017 15:45
Електронний підпис
19 липня 2017 15:43
Протокол № 208.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2017 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2017 15:45
Електронний підпис
19 липня 2017 15:43
Протокол № 208.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 серпня 2017 16:38
Коментар щодо відміни: Рішенням Антимонопольного комітету від 14.08.2017 №5505-р/пк-пз Замовника зобов’язано відмінити процедуру закупівлі.
Документи:
18 серпня 2017 16:38
Електронний підпис
18 серпня 2017 16:37
Протокол № 258 (про відміну торгів).pdf