Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

засіб мийний кислотний
Очікувана вартість
2 005 600,00 UAH
UA-2017-06-21-000600-c 0a5c9031c63342dfa44c709e13915ae1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко ДП УЗШК ДП Федорівна

044 465-26-22 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко ДП УЗШК ДП Федорівна
044 465-26-22
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2017 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2017 11:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 15:50
Очікувана вартість: 2 005 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 056,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60168 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10900 кг
засіб мийний кислотний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2017 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2017 10:55
ТД кислота4.doc
30 червня 2017 10:55
скан зміни до ТД кислота .pdf
21 червня 2017 15:53
скан засіб мийний кислотний.pdf
30 червня 2017 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2017 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2017 10:55
ТД кислота4.doc
30 червня 2017 10:55
скан зміни до ТД кислота .pdf
21 червня 2017 15:53
скан засіб мийний кислотний.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості
Дата подання: 22 червня 2017 11:49
Дата відповіді: 22 червня 2017 15:43
Проясніть будь ласка неточність яка є в оголошенні: на сайті Прозорро стоїть кількість 109000 л, а в тендерній документації - 10900. Яка кількість вірна? Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за запитання. Технічна помилка. виправлено відповідно ТД - 10900 л.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-21-000600-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 26 червня 2017 10:28
Дискримінаційні вимоги
Вимоги щодо необхідності надання учасником у складі тендерної пропозиції:
- копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво та
- акту проведення натурних випробувань продукції, яку пропонує учасник, на обладнанні замовника, яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Приколійна, 1, не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною другою статті 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії, яким має відповідати тендерна пропозиція учасника.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Входячи зі змісту вказаних статей, вбачається, що надання висновків експертизи та акту проведення натурних виробувань цими статтями Закону не передбачено, а тому вимоги щодо їх надання мають бути виключені, оскільки є дискримінаційними.
Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
У частині третій статті 5 Закону зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити ці вимоги з тендерної документації для недопущення порушення прав учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2017 09:29
ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» передбачено Подання інформації під час проведення процедур закупівель в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Законом передбачено, що всі документи повинні бути подані в електронному вигляді. Тому учасник має право звернутись до Замовника під час проведення електронної закупівлі із проханням протестувати його продукцію на обладнанні Замовника, привести зразок продукції за адресою м. Київ, вул.. Приколійна, 1 та протестувати її на обладнанні Замовника, отримати акт натурних випробувань продукції та додати даний акт в електронному вигляді до закупівлі з іншими документами. Тому посилання, учасника на те, що дана вимога є дискримінаційною не відповідає дійсності. Більше того, даний акт не є критерієм оцінки по даній закупівлі. Замовник в свою чергу, докладає максимум зусиль для перевірки продукції в рамках Закону, з метою закупівлі якісної продукції.Мийний кислотний засіб повинен вироблятись відповідно ДСТУ або ТУ. Тому видається окремий висновок СЕС на виробництво продукції, зокрема згідно ТУ, тому у учасників повинен бути висновок як на продукцію так і на її виробництво, якщо така продукція виробляється згідно вимог чинного законодавства. Тому, Замовник вважає дану вимогу обґрунтованою та такою, що направлена на закупівлю продукції, виготовлену з урахуванням норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2017-06-21-000600-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 26 червня 2017 13:20
Скарга на умови тендерної документації, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво.
В абзаці 8 підрозділу «Вимоги до учасника» додатку № 3до Тендерної документації передбачено, що «в складі тендерної документації надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво (термін дії якої не менше ніж до кінця 2017 року).».
Перш за все, слід відмітити, що згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Отже, учасник не може надати документи в складі саме «тендерної документації», тоді як законом передбачено надання ним документів у складі «тендерної пропозиції».
В той же час, згідно позиції Держпродспоживслужби України, що ґрунтується на положенні п.3.3 та п. 3.4 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 9 жовтня 2000 р.№ 247 (з наступними змінами і доповненнями), ця установа не здійсню експертизу діючого виробництва. При цьому, аналіз переліків висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою за 2017 рік, свідчить, що висновки саме щодо виробництва (як діяльності), дійсно жодного разу не видавались.
Тобто, з об’єктивних причин визначений як обов’язковий у Тендерній документації висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво, не може бути отриманий потенційними учасниками закупівлі з незалежних від них обставин.
У зв’язку із зазначеним, просимо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши вимогу обов’язкового надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2017 09:32
Мийний кислотний засіб повинен вироблятись відповідно ДСТУ або ТУ. Тому видається окремий висновок СЕС на виробництво продукції, зокрема згідно ТУ, тому у учасників повинен бути висновок як на продукцію так і на її виробництво, якщо така продукція виробляється згідно вимог чинного законодавства. Тому, Замовник вважає дану вимогу обґрунтованою та такою, що направлена на закупівлю продукції, виготовлену з урахуванням норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2017-06-21-000600-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 26 червня 2017 15:26
Скарга на вимоги тендерної документації
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо надання акту проведення натурних випробувань на обладнанні Замовника!
В абзаці 11 підрозділу «Вимоги до учасника» додатку № 3до Тендерної документації передбачено, що «в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати акт проведення натурних випробувань продукції (датований не раніше ніж 01.01.2017р.), яку пропонує Учасник, на обладнанні Замовника, яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Приколійна 1.»
Вказана умова тендерної документації унеможливлює необ’єктивну оцінку пропозицій, передбачає обхід електронної системи закупівель і нівелює її призначення, не містить критеріїв оцінки та не відповідає чинним нормативам випробувань продукції.
Безперечно, метою запровадження електронної системи закупівель було створення прозорого розгляду пропозицій та виключення маніпуляцій: оцінка пропозицій проводиться системою автоматично, тоді як замовники лише розглядають подані через електронну систему документи.
Натомість, в даній закупівлі Тендерною документацією вимагається надання акту проведення натурних випробувань, здійснених саме на обладнанні і силами самого замовника.
Це однозначно передбачає розгляд замовником не лише документів в електронній системі, але й безпосередній вплив замовника на процес випробування продукції та зміст документу про результати такого випробування, що є неприпустимим і йде в розріз принципам публічних закупівель та їх меті.
По-перше, Законом України «Про публічні закупівлі» взагалі не передбачено такого етапу закупівель, як натурне випробування продукції замовником. Вимога ж Тендерної документації до учасників про надання документу, складеного замовником до початку процедури закупівлі, однозначно суперечить принципу «добросовісної конкуренції серед учасників» (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), адже очевидно створюються нерівні умови та віддається перевага частині учасників.
По-друге, ні Тендерна документація, ні жодний нормативно-правовий акт, не зобов’язують замовника провести випробування продукції потенційного учасника. Тобто, в даній ситуації замовник взагалі може на власний розсуд не допускати до випробувань всіх та/або окремих осіб, що однозначно суперечить принципу недискримінації учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, проведення натурних випробувань самим замовником ще й з обігом інформації поза електронною системою закупівель унеможливлюють в подальшому дотримання принципу «об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій» та суперечать принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також у Тендерній документації не визначено порядок випробувань, критерії оцінки результатів, методологію, обладнання для оцінки, вимоги до підготовки контрольних зразків, умови їх зберігання, участь представників учасника тощо.
Все це також виключає можливість об’єктивної оцінки пропозицій та створює підґрунтя для недопустимого впливу людського фактору, дискримінації учасників та маніпуляцій з результатами, і як пов’язаного явища - корупційних дій та зловживань.
З огляду на зазначене вище, вимагаємо від замовника усунути порушення, шляхом виключення з Тендерної документації вимоги про надання акту проведення натурних випробувань продукції на обладнанні Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2017 09:37
ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» передбачено Подання інформації під час проведення процедур закупівель в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Законом передбачено, що всі документи повинні бути подані в електронному вигляді. Тому учасник має право звернутись до Замовника під час проведення електронної закупівлі із проханням протестувати його продукцію на обладнанні Замовника, привести зразок продукції за адресою м. Київ, вул.. Приколійна, 1 та протестувати її на обладнанні Замовника, отримати акт натурних випробувань продукції та додати даний акт в електронному вигляді до закупівлі з іншими документами. Тому посилання, учасника на те, що дана вимога є дискримінаційною не відповідає дійсності. Більше того, даний акт не є критерієм оцінки по даній закупівлі. Замовник в свою чергу, докладає максимум зусиль для перевірки продукції в рамках Закону, з метою закупівлі якісної продукції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-21-000600-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 30 червня 2017 14:05
Не відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на тендерну документацію в процедурі закупівлі оголошеної Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» № у ЦБД UA-2017-06-21-000600-c
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.07. №4362.pdf
Дата публікації: 05 липня 2017 22:18
Номер скарги: UA-2017-06-21-000600-c.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 30 червня 2017 16:59
Скарга до АМКУ
Деякі з вимог тендерної документації є неправомірними та дискримінаційними по відношенню до учасників, а тому мають бути виключені з тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 04.07.2017 № 4355.pdf
Дата публікації: 05 липня 2017 21:29
Номер скарги: UA-2017-06-21-000600-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 21 липня 2017 16:34
Скарга до АМКУ
Тендерним комітетом 13.07.2017 було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з TOB «Торговий дім «ПОПЕЛЮШКА». Але з цим не можна погодитись, оскільки тендерна пропозиція TOB «Торговий дім «ПОПЕЛЮШКА» не відповідала вимогам тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 липня 2017 19:18
Рішення від 25.07.2017 № 4894 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2017 19:17
рішення від 11.08.2017 № 5447.PDF
Дата публікації: 16 серпня 2017 20:11
Номер скарги: UA-2017-06-21-000600-c.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40343045
Дата подання: 21 липня 2017 19:33
СКАРГА на дії та бездіяльність Замовника та порушення процедури закупівлі
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «СК КОРАЛ ТРЕЙД», в особі директора Жуковського Віталія Олександрович 18002, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, буд. 23, офіс 98 Код ЄДРПОУ: 40343045 Замовник: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3 Код ЄДРПОУ: 40123444 Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ Тендер № 1164232 «Продукція для чищення» Номер у ЦБД: UA-2017-06-21-000600-c СКАРГА на дії та бездіяльність Замовника та порушення процедури закупівлі 21.06.2017 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Продукція для чищення». Закупівлям було присвоєно номери: № 1164232 (Номер у ЦБД UA-2017-06-21-000600-c) (далі – тендер). 07.07.2017 року прийом тендерних пропозицій у тендері № 1164232 (Номер у ЦБД UA-2017-06-21-000600-c) було закінчено. 10.07.2017 року було проведено аукціон у тендері № 1164232 (Номер у ЦБД UA-2017-06-21-000600-c). 13.07.2017 року Замовником було опубліковано намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА». При ознайомленні з тендерними пропозиціями учасників тендеру, які були відкриті після проведення аукціону, а саме: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» та ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА», ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» виявило ряд порушень умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: Щодо ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА»: Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу ІІІ п. 1 Тендерної документації Замовника: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі». Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника: «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій». Відповідно до процитованих норм, Учасники тендеру повинні подати свої тендерні пропозиції з усіма документами, що вимагаються тендерною документацією Замовника до кінця строку подання тендерних пропозицій, тобто до 07.07.2017 року 11 год. 00 хв. Також, будь-які зміни в тендерній пропозиції учасника враховуються лише якщо вони отримані електронною системою до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Як вбачається з документів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» поданих у складі тендерної пропозиції, Учасник не подав до закінчення строку подання тендерних пропозицій наступні документи: 1. Договір про закупівлю (згідно Додатку № 4), що передбачено розділом ІІІ п. 3 Тендерної документації Замовника. 2. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, передбаченого додатком № 3 та розділом ІІІ п. 8 Тендерної документації Замовника. Відсутність зазначеного документа також підтверджується самим Учасником у листі, який міститься у файлі «Лист СЕС», який є частиною тендерної пропозиції учасника. Зазначені вище документи були завантажені до електронної системи закупівель вже на стадії Кваліфікації, тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію 10.07.2017 року 23 год. 20 хв. у файлі «лист+СЕС» та Договір про закупівлю (згідно Додатку № 4) 11.07.2017 року 11 год. 47 хв. Відповідно до вищезазначеного, Учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» завантажив частину документів, які вимагалися тендерною документацією Замовника 10.07.2017 року 23 год. 20 хв. та 11.07.2017 року 11 год. 47 хв., тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 07.07.2017 року 11 год. 00 хв. Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника такі зміни – дозавантаження документів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не повинні були враховуватися Замовником під час оцінки тендерних пропозицій. А тому тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» повинна була бути відхилена Замовником на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: … 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», чого ним не було зроблено і що свідчить про порушення Замовником процедури закупівлі. Щодо ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА»: 1. Відповідно до пп. 8 п. 8 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинна містити: … 8. Копія ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення товару з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики товару». У витягу з копії ТУ Учасника – ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА», який міститься у файлі з назвою «20 Копія ТУ» тендерної пропозиції Учасника, відсутня сторінка, яка передбачає правила приймання такого товару, що є невідповідністю тендерній документації і що є причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника– ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до «Вимоги до учасника» додатку № 3 Тендерної документації Замовника: «При поставці Товару Учасник повинен надати документ(ти) який(кі) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження (копія сертифікатів відповідностей, паспортів якості або інший документ підтверджуючий якість предмета закупівлі)». На виконання цього пункту тендерної документації Замовника, ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» надало сертифікат якості, який міститься у файлі «18 Сертифікат якості», на засіб мийний технічного призначення PRAMA MK-1 жд. Проте, відповідно до цінової пропозиції, ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» пропонує до закупівлі Товар - засіб мийний кислотний PRAMA MK-1 жд, що абсолютно іншим від того засобу, на який виданий сертифікат якості, тобто Учасник - ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» не надало документ який засвідчує відповідні якісні характеристики Товару засіб мийний кислотний PRAMA MK-1 жд, що є невідповідністю тендерній документації і що є причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника– ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. У витягу з копії ТУ Учасника – ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА», який міститься у файлі з назвою «20 Копія ТУ» тендерної пропозиції Учасника, на стор. 19 (стор. 6 pdf файлу) фізико-хімічні показники, яким повинна відповідати продукція, яка виготовлена за цим ТУ. В той же час, у сертифікаті якості, який міститься у файлі «18 Сертифікат якості», зазначені інші фізико-хімічні показники по Товару, які зовсім відсутні у ТУ. Тобто, Учасника – ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» надав у складі своєї тендерної пропозиції або невірний ТУ або невірний сертифікат якості, виходячи із зазначеного вище. Також, факт різних показників може впливати помилка, про яку зазначену у п. 2 помилок ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» - «ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» надало сертифікат якості, який міститься у файлі «18 Сертифікат якості», на засіб мийний технічного призначення PRAMA MK-1 жд. Проте, відповідно до цінової пропозиції, ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» пропонує до закупівлі Товар - засіб мийний кислотний PRAMA MK-1 жд, що абсолютно іншим від того засобу, на який виданий сертифікат якості» Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі № 1164232 (Номер у ЦБД UA-2017-06-21-000600-c) наявне порушення процедури закупівлі Замовником, яка полягає у визнанні переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА», який не виконав всіх умов тендерної документації Замовника, непроведення кваліфікації та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА» та непроведення кваліфікації ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» та не визнав його переможцем а тому, керуючись ст.ст. 18, 25, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити порушення процедури закупівлі № 1164232 (Номер у ЦБД UA-2017-06-21-000600-c). 4. Скасувати рішення Замовника - Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» від 13.07.2017 року (час розміщення в електронній системі) про визначення переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» 5. Зобов’язати Замовника - Філію «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» відхилити тендерні пропозиції: 5.1. ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА». 5.2. ТОВ «БЛАГОДАРОЧКА». 6. Зобов’язати Замовника - Філію «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» визначити переможцем ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» Додатки: № 1 – сканкопія квитанції щодо сплати збору. № 2 – Лист ГУ ДКСУ у Черкаській області про зарахування коштів. Директор ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» В.О. Жуковський
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2017 20:01
Рішення від 26.07.2017 № 4941.pdf
Дата публікації: 26 липня 2017 20:00
Рішення від 10.08.2017 № 5403.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2017 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про визначення ТОВ "Попелюшка" переможцем скасовано ЗАмовником.
Дата виконання рішення замовником: 23 серпня 2017 09:13
Номер скарги: UA-2017-06-21-000600-c.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА", Код ЄДРПОУ:40116751
Дата подання: 07 вересня 2017 14:48
На дії та бездіяльність Замовника та порушення процедури закупівлі і визначення переможця
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» 03035, м. Київ, вул. В. Липківського, буд. 45, офіс 338, код ЄДРПОУ 40116751 Замовник: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» 02096, м. Київ, вул. Привокзальна, буд. 3 Код ЄДРПОУ 40123444 Предмет закупівлі: засіб мийний кислотний (код за ДК «021:2015:39830000-9-Продукція для чищення) Номер у ЦБД: UA-2017-06-21-000600-c СКАРГА на дії та бездіяльність Замовника та порушення процедури закупівлі і визначення переможця 21.06.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (надалі – Замовник) було розміщено інформацію про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю засобу мийного кислотного «ДК 021:2015:39830000-9 – Продукція для чищення» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-21-000600-c) (надалі – Процедура закупівлі). 10.07.2017 року було проведено аукціон, за результатами якого переможцем Процедури закупівлі було визначено ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «Попелюшка». 13.07.2017 року Замовником було опубліковано намір укласти договір з ТОВ «Торговий дім «Попелюшка». 21.07.2017 року ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» було подано до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу на дії та бездіяльність Замовника та порушення процедури закупівель. 10.08.2017 року постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення № 5403-р/пк-пз, яким зобов”язало ПАТ «Українська залізниця» в особі філії «Українська залізнична швидкісна компанія» скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015:39830000-9-Продукція для чищення», оголошення про проведення якої було оприлюднене за № UA-2017-06-21-000600-c. На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5403-р/пк-пз від 10.08.2017 року, 23 серпня 2017 року Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» скасовано рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» переможцем процедури закупівлі, тендерні пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» відхилені з підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. 30 серпня 2017 року Замовником була проведена оцінка тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, за результатами якої Замовник визнав відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» тендерній документації та визнав переможцем торгів ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД. (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2017). Цього ж дня 30 серпня 2017 року Замовник опублікував Повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД». ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» вважає такі рішення Замовника протиправними та такими, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) з наступних причин. Аналіз тендерної пропозиції, поданої ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД», на предмет відповідності Закону та вимогам Замовника, визначеним в тендерній документації, виявив наступні порушення: 1. Відповідно до умов Тендерної документації Замовника (пункт 8 розділу ІІІ Тендерної документації – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність товарів, які учасник пропонує поставляти за Договором, вимогам тендерної документації встановленим Замовником у Технічній документації (Додаток № 3). Додатком № 3 (технічна специфікація) визначені вимоги до учасника, зокрема: в складі тендерної документації надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво (термін дії якої не менше ніж до кінця 2017 року). В порушення вимог Тендерної документації Замовника, ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» не надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Замовника, і є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відповідно до Закону. Що стосується наданого ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби України на продукцію, то з цього приводу вважаємо за необхідне зазначити, що згідно висновку від 26.03.2015 року № 05.03.02-07/12704 висновок дійсний до: на термін дії ТУ У 24.5-30945492-008:2005 «Засоби мийні кислотні» зі зміною № 2. В порушення вимог Тендерної документації ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» не надало в складі своєї тендерної пропозиції Технічні умови (в повному обсязі), обмежившись лише витягом з ТУ24.5-30945492-008:2005 «Засоби мийні кислотні», з якого неможливо встановити термін його дії, а здогади не можуть бути предметом розгляду. Як наслідок, неможливо взагалі встановити термін дії Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, наданого ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» в складі своєї тендерної пропозиції. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Замовника, і є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відповідно до Закону. 2. В порушення вимог частини 1 пункту 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника та Технічної специфікації (Додаток № 3) в складі тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відсутні підтверджуючи документи щодо пакування та тари пропонуємої продукції згідно вимог до Учасника. 3. В порушення вимог частини 1 пункту 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника та Технічної специфікації (Додаток № 3) в складі тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відсутня копія свідоцтва про акредитацію власної лабораторії виробника продукції або незалежної лабораторії, з якою виробник має взаємовідносини щодо проходження вхідного та вихідного контролю пропонуємої продукції. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Замовника, і є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відповідно до Закону. 4. В порушення вимог частини 1 пункту 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника та Технічної специфікації (Додаток № 3) в складі тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відсутня інформація стосовно наявних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів у ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД». Зазначене виключає можливість встановлення реальності виконання ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» умов договору. 5. Відповідно до вимог частини 8 пункту 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинна містити копію ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення товару з даними про найменування, тип, вид товару, привила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики товару. У витягу з ТУ У24.5-30945492-008:2005 «Засоби мийні кислотні», що наданий ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» в складі своєї тендерної пропозиції, відсутня інформація щодо випробування товару. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Замовника, і є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відповідно до Закону. 6. Відповідно до розділу V Тендерної документації Замовника (Розгляд та оцінка тендерних пропозицій), найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД», яке вийшло на торги з найвищою ціною в розмірі 1 308 000,00 гривень, за час проведення торгів не знижувало її, не зважаючи на те, що така ціна є завищеною, тому що заздалегідь були впевнені в своїй остаточній перемозі. Зазначене може свідчити про наявність корупційної складової та зговору між ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» та Замовником. 7. Відповідно до вимог частини 1 пункту 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника та Технічної специфікації (Додаток № 3) Учасник повинен запропонувати засіб мийний кислотний або еквівалент, показники якого мають бути не гіршими ніж у товару PRIMA MK-1 жд (ТУ У20.4-38279934-002:2014). Відповідно до умов ТУ У20.4-38279934-002:2014 в таблиці 1 зазначено - «Миюча здатність засобів для різних видів поверхонь, використовуваних у вигляді розчинів, % не менше – 80». ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» в складі своєї тендерної пропозиції надав паспорт безпечності хімічної продукції та витяг з ТУ У24.5-30945492-008:2005 «Засоби мийні кислотні». В наведених документах взагалі відсутня інформація щодо миючої здатності продукції, запропонованої ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» до закупівлі. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Замовника, і є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відповідно до Закону. 8. Відповідно до вимог частини 1 пункту 8 розділу III та Технічної специфікації (Додаток № 3) Тендерної документації Замовника, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інструкцію виробника (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) із застосування засобу миючого кислотного для зовнішнього миття рухомого складу на об’єктах залізничного транспорту для автоматичного миття (за допомогою дозуючої станції). В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» надав Інструкції із застосування засобу «Фемідез UZ 215» для зовнішнього миття рухомого складу власності ДП «УЗШК». При цьому термін дії цієї інструкції закінчився 01.07.2016 року, тобто до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації Замовника, і є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» відповідно до Закону. Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Тендерної документації (Зміст тендерних пропозицій учасника), у разі неподання Учасником зазначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Про відміну процедури закупівлі за такою підставою Замовником чітко визначено в п. 5 розділу V Тендерної документації (Розгляд та оцінка тендерних пропозицій). Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі засобу мийного кислотного «ДК 021:2015:39830000-9 – Продукція для чищення» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-21-000600-c) наявні порушення Замовником процедури закупівлі, яка полягає у визначенні переможцем ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД», який не виконав вимог Тендерної документації Замовника та Закону. На підставі ст. 18, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Повідомити письмово про дату, час і місце розгляду даної скарги, та запросити уповноважених осіб ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» до розгляду цієї скарги; 3. Встановити порушення процедури закупівлі засобу мийного кислотного «ДК 021:2015:39830000-9 – Продукція для чищення» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-21-000600-c); 4. Зобов’язати Замовника – Філію «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» відхилити тендерні пропозиції ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД»; 5. Зобов’язати Замовника – Філію «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2017 року); 6. Зобов’язати Замовника – Філію «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» скасувати своє рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» (Повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2017 року); 7. Зобов’язати Замовника – Філію «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» відмінити торги на закупівлю засобу мийного кислотного «ДК 021:2015:39830000-9 – Продукція для чищення» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-21-000600-c) з підстав, визначених в частині 1 статті 31 Закону; Додатки: 1. оригінал квитанції про сплату збору за подання скарги до органу оскарження; 2. копія наданого ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» паспорту безпечності хімічної продукції; 3. копія наданого ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; 4. копія наданого ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» витягу з ТУ У24.5-30945492-008:2005 «Засоби мийні кислотні»; 5. копія наданої ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД» Інструкції із застосування засобу «Фамідез UZ 215» ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО МИТТЯ РУХОМОГО СКЛАДУ ВЛАСНОСТІ ДП «УЗШК»; 6. копія ТУ 20.4-38279934-002:2014 на засіб мийний кислотний PRIMA MK-1 жд; Директор ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПОПЕЛЮШКА» Трубін В.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2017 15:40
Рішення від 11.09.2017 № 6257 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2017 15:39
Рішення від 27.09.2017 № 6759.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2017 18:52
Номер скарги: UA-2017-06-21-000600-c.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 08 вересня 2017 20:09
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ «Благодарочка» та визначення переможцем ТОВ «СК Корал Трейд»
Підстави для відхилення ТОВ "Благодарочка", вказані Замовником, є необґрунтованими та не відповідають дійсності. Учасником торгів ТОВ «Торговий дім «СК Корал Трейд» були допущені порушення.А тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» було повністю проігноровано невідповідність тендерної пропозиції TOB «СК Корал Трейд» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, тим самим порушивши права інших учасників закупівлі, зокрема ТОВ «Благодарочка», що є неприпустимим.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2017 11:54
рішення від 12.09.2017 № 6281+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 13 вересня 2017 11:53
рішення від 27.09.2017 № 6758.PDF
Дата публікації: 02 жовтня 2017 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: відміна торгіг за рішенням АКУ
Дата виконання рішення замовником: 03 жовтня 2017 11:23

Документи подані скаржником

30 червня 2017 14:05
Платіжне доручення.PDF
30 червня 2017 14:05
Скарга до АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

05 липня 2017 22:18
рішення від 04.07. №4362.pdf

Документи подані скаржником

30 червня 2017 16:59
Скарга до АМКУ.pdf
30 червня 2017 16:59
Довідка з банку.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

21 липня 2017 16:34
Скарга АМКУ.pdf
21 липня 2017 16:34
Довідка з банку.pdf
21 липня 2017 16:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

21 липня 2017 19:33
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

15 серпня 2017 20:04
Рішення від 10.08.2017 № 5403.pdf

Документи подані скаржником

07 вересня 2017 14:48
Скарга АМКУ.pdf
07 вересня 2017 14:48
Додатки до скарги.pdf

Документи подані скаржником

08 вересня 2017 20:09
Скарга АМКУ.pdf
08 вересня 2017 20:09
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА" 700 434,00
UAH з ПДВ
700 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Благодарочка" 850 200,00
UAH з ПДВ
850 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД" 1 308 000,00
UAH з ПДВ
1 308 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2017 11:47
Лист+Договір Новий.pdf
10 липня 2017 23:20
лист+СЕС.pdf
07 липня 2017 10:58
7.9 Копія висновку СЕС.PDF
07 липня 2017 10:57
Лист СЕС.pdf
07 липня 2017 10:49
УКрсепро .pdf
07 липня 2017 08:38
Паспорт.pdf
07 липня 2017 07:59
10.1. СЕС виробництво.PDF
07 липня 2017 07:59
лист ПЕСТ до ТД.pdf
07 липня 2017 07:59
Інформація ПЕСТ.pdf
07 липня 2017 07:59
Гарантіний соляна.pdf
07 липня 2017 07:59
ТУ+Зміни.pdf
07 липня 2017 07:59
Транспорт.pdf
07 липня 2017 07:59
Склад.pdf
07 липня 2017 07:58
Тара.pdf
07 липня 2017 07:58
Паспорт якості.pdf
07 липня 2017 07:58
Захист довкілля.pdf
07 липня 2017 07:58
СЄС тара.pdf
07 липня 2017 07:58
СЄС сировина.pdf
07 липня 2017 07:58
Довідка СЕС ПЕСТ.pdf
07 липня 2017 07:58
Довкілля.pdf
07 липня 2017 07:58
Термін зберігання .pdf
07 липня 2017 07:52
360_17.7z
07 липня 2017 07:52
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2017 07:52
4.2. Статут.PDF
07 липня 2017 07:52
4.1. Опис Статут.PDF
07 липня 2017 07:52
5.2. Виписка ЄДРПОУ.PDF
07 липня 2017 07:52
13. Витяг ПДВ.PDF
07 липня 2017 07:52
1ДФ.pdf

Публічні документи

07 липня 2017 10:20
31 Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2017 10:20
30 Проект договору.pdf
07 липня 2017 10:20
21.2 Інші матеріали.pdf
07 липня 2017 10:20
21 Гарантійний лист.pdf
07 липня 2017 10:20
20 Копія ТУ.pdf
07 липня 2017 10:20
18 Сертифікат якості.pdf
07 липня 2017 10:20
8 МТБ.pdf
07 липня 2017 10:20
7.1 1 ДФ.pdf
07 липня 2017 10:20
5.1 ЄДРПОУ.pdf
07 липня 2017 10:20
4 Статут.pdf

Публічні документи

31 серпня 2017 16:22
цінова пропозиція.pdf
07 липня 2017 10:51
цінова пропозиція.pdf
07 липня 2017 10:51
Технічні.rar
07 липня 2017 10:51
Кваліфікаційні.rar
07 липня 2017 10:51
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"

ТОВ "Благодарочка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"
#40116751
Рішення скасоване 700 434,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 09:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"
#40116751
Відхилено 700 434,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 09:15
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
Відхилено 850 200,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 09:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД"
#40343045
Переможець 1 308 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2017 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2017 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД"
#40343045
1 308 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 жовтня 2017 11:25
Коментар щодо відміни: 27.09.2017 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 6758-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю " Благодарочка" від 08.09.2017 № UA- 2017-06-21-000600-c.c9 Колегія постановила зобов`язати публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі філії "Українська залізнична швидкісна компанія" відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9. Засіб мийний кислотний", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-06-21-000600-c.
Документи:
03 жовтня 2017 11:25
ВІДМІНА кислоти за рішенням АКУ.doc