Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 71220000-6 (Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво багатоповерхових житлових будинків по вулиці Сім’ї Сосніних, 4-а у Святошинському р-ні м. Києва» Стадія «Проект» та «Робоча документація»)
Очікувана вартість
10 400 000,00 UAH
UA-2017-06-21-000266-c 3be5a49bd7e4423ea4c5710aa81cac16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2017 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2017 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2017 12:25
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:56
Очікувана вартість: 10 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 – 71220000-6 (Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво багатоповерхових житлових будинків по вулиці Сім’ї Сосніних, 4-а у Святошинському р-ні м. Києва» Стадія «Проект» та «Робоча документація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ-30, вул. Володимирська,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2017  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2017 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 12:21
ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" 10 400 000,00
UAH з ПДВ
7 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХІТЕКТУРНА МАЙСТЕРНЯ "МОСПАН" 9 719 460,06
UAH з ПДВ
9 719 460,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВАЛОНПРОЕКТ 10 400 000,00
UAH з ПДВ
10 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 10:05
гарантия 1628.PDF.p7s
07 липня 2017 10:05
гарантия 1628.PDF
07 липня 2017 10:05
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2017 12:16
Статут.pdf
07 липня 2017 12:16
Довідки.rar
07 липня 2017 12:16
Кваліфікація.rar
07 липня 2017 12:16
Проект договору.pdf
07 липня 2017 12:16
Повноваження.pdf
07 липня 2017 12:16
Кошториси.pdf
07 липня 2017 12:16
БГ Моспан.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АІММ-ГРУП"

ПП "АРХІТЕКТУРНА МАЙСТЕРНЯ "МОСПАН"

ТОВ АВАЛОНПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП"
#39180745
Відхилено 7 950 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 11:36
ПП "АРХІТЕКТУРНА МАЙСТЕРНЯ "МОСПАН"
#34840359
Переможець 9 719 460,06
UAH з ПДВ
11 липня 2017 11:49

Документи

11 липня 2017 11:36
Електронний підпис
11 липня 2017 11:21
Протокол

Документи

11 липня 2017 11:49
Електронний підпис
11 липня 2017 11:48
Повідомлення
11 липня 2017 11:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРХІТЕКТУРНА МАЙСТЕРНЯ "МОСПАН"
#34840359
9 719 460,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2017 11:49
Електронний підпис
11 липня 2017 11:48
Повідомлення
11 липня 2017 11:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 11:45
ду 7-93-17 Сосніних.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:43
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:43
дод угода Сосніних.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:37
ДУ4.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:47
дод уг Сосніних подовж терм 7 93-17.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:09
ДУ2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 11:27
dy1.PDF зміни до договору
10 вересня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 15:40
Підписаний контракт укладений
24 липня 2017 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії договору та терміном виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 7/93-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/93-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю вільних коштів для фінансування робіт. Сторони домовились продовжити терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 7/93-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю вільних коштів для фінансування робіт . Сторони домовились продовжити терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 7/93-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю вільних коштів для фінансування робіт . Сторони домовились продовжити терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 7/93-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування робіт та надання вихідних даних, керуючись частиною 4 пункту 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовились про продовження термінів виконання робіт до грудня 2023 року та внести зміни до Календарного плану виконання робіт (Додаток №2 до Договору), виклавши його у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 7/93-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини, затримкою фінансування та надання вихідних даних)
Номер договору про закупівлю: 7/93-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML