Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охоронні послуги 79710000-4)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2017-06-20-000370-a 7264f77728774d08bcaaaeadca1f503b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибачук Інна Володимирівна

+380442722150 inna.700@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІКАРНЯ ДЛЯ ВЧЕНИХ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛ.СМИРНОВА-ЛАСТОЧКІНА, будинок 22
Контактна особа: Рибачук Інна Володимирівна
+380442722150
inna.700@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2017 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2017 17:00
Початок аукціону: 29 червня 2017 14:37
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська обл., Київ, Вознесенський узвіз, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2017 16:16
Тенд.документація - Охорона.doc
20 червня 2017 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2017 14:47
Калькуляція Бубало на 2017 испр.doc
20 червня 2017 14:47
Технічне завдання 2017.doc
23 червня 2017 16:16
Тенд.документація - Охорона.doc
22 червня 2017 15:25
Тенд.документація - Охорона.doc
20 червня 2017 14:47
Тенд.документація - Охорона.doc
20 червня 2017 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2017 14:47
Калькуляція Бубало на 2017 испр.doc
20 червня 2017 14:47
Технічне завдання 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість постів охорони
Дата подання: 20 червня 2017 17:21
Дата відповіді: 22 червня 2017 12:52
В оприлюднених Технічних вимогах та Калькуляції вказано про необхідність двох цілодобових постів охорони з 01 липня по 31 грудня 2017 року. При цьому загальна кількість годин вказано - 4416 годин. Але, дана кількість годин це лише 1 цілодобовий пост (з 01 липня по 31 грудня 2017 р.), а не два. Якщо Вам потрібно 2 цілодобвих поста, як прописано в технічних вимогах та калькуляції, то загальна кількість годин виходить 8832 годин. Вкажіть, будь-ласка, конкретну кількість годин та кількість постів, які вам необхідні для правильного розрахунку своїх пропозицій учасниками
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У калькуляції вартості послуг з охорони приводиться кількість годин
охорони одночасно двох постів (4416 годин). Таким чином, при
розрахунковій загальній вартості послуг протягом 6 місяців 185657,70
грн. вартість однієї години охорони двох постів складає 42,04 грн.
Отже, Лікарня потребує охорони 2 постів; кількість людино-годин охорони
одного поста в період з 01 липня по 31 грудня 2017 р. складає 4416
годин.; загальна кількість людино-годин для охорони двох постів складає
8832 годин. Очікувана вартість послуг з охорони двох постів складає
190000,00 (сто дев’яносто тисяч) гривень з ПДВ.
Розрахунок ціни
Дата подання: 21 червня 2017 16:47
Дата відповіді: 22 червня 2017 16:58
У п. 4 Додатку 4 до ТД (Вимоги до надання послуг) зазначена вимога щодо «наявності розрахунку договірної ціни (з урахуванням вимог законодавства України, податкового кодексу України) та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». В абзаці 2 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці" Верховною Радою України зобов’язано Кабінет Міністрів України (КМУ) «розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». Відповідно до вказаного обов’язку КМУ затвердив Постанову від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі», в якій зазначено, що «мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі встановлюється одночасно з встановленням розміру мінімальної заробітної плати на місяць відповідно до умов та порядку, передбачених статтями 9 і 10 Закону України "Про оплату праці». У ст. 9 Закону «Про оплату праці» визначені умови визначення розміру мінімальної заробітної плати, зокрема встановлено: «Розмір мінімальної заробітної плати визначається з урахуванням потреб працівників та їх сімей, вартісної величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості, а також загального рівня середньої заробітної плати, продуктивності праці та рівня зайнятості. Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Частиною 1 статті 10 вказаного Закону визначено Порядок встановлення і перегляду розміру мінімальної заробітної плати, а саме: «Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України з урахуванням вироблених шляхом переговорів пропозицій спільного представницького органу об’єднань профспілок і спільного представницького органу об’єднань організацій роботодавців на національному рівні». Таким чином, розмір мінімальної заробітної плати, у тому числі погодинної, встановлюється Верховною Радою України за поданням КМУ у Законі України «Про Державний бюджет» на певний рік. У Законі «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). На підставі наведеного, просимо роз’яснити: 1. Чи мається на увазі вимогою встановленою у Додатку 4 до ТД (Вимоги до надання послуг) щодо «наявності розрахунку договірної ціни (з урахуванням вимог законодавства України, податкового кодексу України) та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі» застосування при розрахунку договірної ціни розмірів мінімальної заробітної плати встановлених у ст. 8 Закона України «Про Державний бюджет на 2017 рік», тобто 19,34 грн.? 2. Чи буде відхилена пропозиція учасника, в розрахунку договірної ціни якого враховується розмір мінімальної заробітної менший за 19,34 грн.? 2. Чи буде відхилена пропозиція учасника, в розрахунку договірної ціни якого враховані витрати на сплату податків в розмірі меншому за передбачений чинним законодавством України, в т. ч. Податковим кодексом України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішення щодо відповідності пропозицій Учасників буде прийматись Тендерним комітетом Лікарні за результатами розгляду пропозицій усіх Учасників, починаючи з Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію.
Відкриті торги
Дата подання: 21 червня 2017 16:48
Дата відповіді: 22 червня 2017 16:36
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 червня 2017 року розміщено оголошення UA-2017-06-20-000370-a про проведення закупівлі за предметом Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4. У даному оголошені зазначається, що Замовник проводить допорогові закупівлі. Відповідно до пункту 2 розділу 4 Тендерної документації дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Додатком 1 Тендерної документації Замовник встановлює форму «тендерної пропозиції» та зазначає, що учасник не повинен відступати від даної форми. У формі «тендерна пропозиція» зазначається наступне: «Ми, (повна назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю послуг з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України). Додатком 5 Тендерної документації встановлено проект договору про закупівлю за державні кошти. Так, пункт 1.5 проекту договору про закупівлю за державні кошти зазначає, що видом закупівлі є відкриті торги. Також відповідно до пункту 1 розділу 2 Тендерної документації тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закону). Відповідно до абзацу 1-3 частини 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Абзац 4 частини 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, допорогові закупівлі не регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 даного Закону. Процедура проведення допорогових закупівель регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 (далі - Порядок). Відповідно до п. 1.1. даного Порядку цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі - Порядок функціонування Системи). Відповідно до абзацу 2 пункту 1.2. Порядку допорогова закупівля (далі - Закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. У зв’язку з цим просимо Замовника роз’яснити які саме торги (відкриті чи до порогові) він проводить?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник Лікарня для вчених НАН України проводить допорогову закупівлю за предметом «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» (код за ДК 021:2015 – 79710000-4) із використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника послуг відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII (в тому числі в частині необхідності дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених вказаним Законом), Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 та інших нормативних актів, що регулюють порядок проведення господарських операцій бюджетними установами України.
Відкриті торги
Дата подання: 21 червня 2017 16:49
Дата відповіді: 22 червня 2017 16:37
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Просимо Замовника надати відповідь стосовно того чи надавалися йому Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4 протягом 2017 року? Також роз’ ясніть, будь ласка, чи не здійснює Замовник незаконний поділ предмета закупівлі з метою уникнення проведення відкритих торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Усі закупівлі послуг з охорони, що будуть проведені Лікарнею для вчених за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 у 2017 році, не перевищують встановлений законодавством поріг у 200 тис. грн. Для забезпечення максимальної прозорості та конкурентності основна закупівля послуг з охорони Лікарнею проводиться за процедурою відкритого електронного аукціону. Лікарня не здійснює незаконний поділ предмета закупівлі з метою уникнення проведення відкритих торгів.
Загальна вартість послуг
Дата подання: 21 червня 2017 16:49
Дата відповіді: 22 червня 2017 16:46
У формі «Тендерна пропозиція» (ДОДАТОК 1 до Тендерної документації на закупівлю послуг з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4 (далі – ТД)) встановлена вимога, щодо зазначення Учасником вартості послуг з охорони двох постів за одну годину. Також встановлено, що «Учасник не повинен відступати від даної форми». В зв’язку з тим, що в електронній системі закупівель, під час подання пропозиції, необхідно зазначити загальну вартість послуг за весь період їх надання, просимо надати роз’яснення чи необхідно у формі «Тендерна пропозиція» поряд з вартістю надання послуг охорони двох постів за одну годину вказувати загальну вартість послуг за весь період їх надання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
Розрахунок ціни
Дата подання: 23 червня 2017 14:45
Дата відповіді: 23 червня 2017 15:51
Просимо замовника відповісти на запитання конкретно стосовно того чи буде відхилена пропозиція учасника, в розрахунку договірної ціни якого враховується розмір мінімальної заробітної плати менший за 19,34 грн.? Так чи ні?
Відповідь: Рішення буде прийматись тендерним комітетом.
Додатки до цінової пропозиції.
Дата подання: 23 червня 2017 14:48
Дата відповіді: 23 червня 2017 16:14
У пункті 5 додатку 1 до Тендерної документації у формі «цінова пропозиція» зазначається: «До цієї цінової пропозиції надаю копії наступних документів:…». Просимо Замовника роз’яснити, які документи необхідно надавати до ціннової пропозиції та вписувати у пункті 5 додатку 1 до Тендерної документації у формі «цінова пропозиція»?
Відповідь: Довільні документи при необхідності, за рішенням Учасника.
Вид економічної діяльності
Дата подання: 23 червня 2017 14:49
Дата відповіді: 23 червня 2017 15:37
У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію документа, який підтверджує, що вид економічної діяльності (КВЕД) суб’єкта господарювання відповідає предмету закупівлі, завірену Учасником. Просимо надати роз’яснення який конкретно документ (назва документа, ким видається тощо) необхідно надати для підтвердження, що вид економічної діяльності (КВЕД) суб’єкта господарювання відповідає предмету закупівлі, враховуючи те, що Замовник вже встановлював вимогу про надання Витягу та Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі Витяг з ЄДРПОУ
Лист-згода
Дата подання: 23 червня 2017 14:50
Дата відповіді: 23 червня 2017 15:59
У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах, завірений Учасником. Відповідно до абзацу 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Звертаємо увагу Замовника, що учасником може бути не тільки фізична особа-підприємець, а й юридична особа у якої немає персональних даних. Просимо, Замовника роз’яснити чи стосується Учасника юридичної особи вимога про необхідність надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах? Якщо так, то зазначте від якої особи необхідно надати юридичній особі лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах, завірений Учасником, адже у юридичних осіб немає персональних даних?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога може стосуватися і юридичних осіб, зокрема стосовно обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних посадових осіб.
Додаток 1 до ТД
Дата подання: 23 червня 2017 15:00
Дата відповіді: 23 червня 2017 15:19
Додаток 1 до Тендерної документації містить дві форми: форма «тендерна пропозиція» та «цінова пропозиція». Просимо Замовника роз’яснити яку форму необхідно заповнювати та надавати Учаснику?
Відповідь: Учаснику потрібно заповнити дві форми.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-20-000370-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Триумфатор - Безпека", Код ЄДРПОУ:39778983
Дата подання: 21 червня 2017 16:53
Невідповідність калькуляції
У наданій Замовником Калькуляції вартості охоронних послуг за період з 01.07.2017р. по 31.12.2017р. двох цілодобових постів охорони будівель та території за адресою: м. Київ, узвіз Вознесенський, 22 зазначається що кількість чоловік, необхідних для охорони, враховуючи відпустки, заміни та лікарняні листи становить 6,2 чоловіки.
Всі розрахунки в калькуляції робляться Замовником виходячи із 6,2 чоловік (фонд заробітної плати, накладні та загальновиробничі витрати тощо).
Звертаємо увагу Замовника, що людей обраховувати можна лише цілими числами.
(https://www.youtube.com/watch?v=zr3YuhgpuYg )
У зв’язку з цим всі дані наданої Замовником калькуляції є невірними.
Окрім того, необхідна кількість охоронців визначена Замовником для надання послуг не відповідає вимогам трудового законодавства.
Згідно із частиною 1 статті 50 Кодексу законів про працю нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Згідно із частиною 1 статті 58 Кодексу законів про працю при змінних роботах працівники чергуються в змінах рівномірно в порядку, встановленому правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Згідно із частиною 1,2 статті 59 Кодексу законів про працю тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється.
Згідно із частиною 1 статті 61 Кодексу законів про працю на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях, а також в окремих виробництвах, цехах, дільницях, відділеннях і на деяких видах робіт, де за умовами виробництва (роботи) не може бути додержана встановлена для даної категорії працівників щоденна або щотижнева тривалість робочого часу, допускається за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації запровадження підсумованого обліку робочого часу з тим, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин (статті 50 і 51).
Згідно із частиною 1 статті 62 Кодексу законів про працю надурочні роботи, як правило, не допускаються. Надурочними вважаються роботи понад встановлену тривалість робочого дня (статті 52, 53 і 61).
Згідно із частиною 1 статті 65 Кодексу законів про працю надурочні роботи не повинні перевищувати для кожного працівника чотирьох годин протягом двох днів підряд і 120 годин на рік.
Окрім того, відповідно до частини 1 статті 106 Кодексу законів про працю за погодинною системою оплати праці робота в надурочний час оплачується в подвійному розмірі годинної ставки.
Згідно із частиною 3 статті 106 Кодексу законів про працю у разі підсумованого обліку робочого часу оплачуються як надурочні всі години, відпрацьовані понад встановлений робочий час в обліковому періоді, у порядку, передбаченому частинами першою і другою цієї статті.
З урахуванням викладених норм Кодексу законів про працю для надання послуг охорони на двох цілодобових постах потрібно як мінімум 9 охоронників.
Також відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), проте у наданій калькуляції Замовник його не враховує.
Таким чином надана замовником калькуляція вартості охоронних послуг за період з 01.07.2017р. по 31.12.2017р. двох цілодобових постів охорони будівель та території за адресою: м. Київ, узвіз Вознесенський, 22 є невірною та такою, що суперечить вимогам трудового законодавства.
Також просимо Замовника роз’яснити з якою метою надається зазначена калькуляція?
Тому просимо Замовника внести необхідні зміни до зазначеної калькуляції для приведення її до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 11:23
Приведені в Калькуляції витрат на охорону розрахунки обсягів використання робочого часу та чисельності працівників є орієнтовними і покликані полегшити потенційним учасникам аукціону підготовку тендерних пропозицій. Дотримання трудового, господарського та податкового законодавства в процесі надання послуг з охорони є виключною відповідальністю суб’єкта господарювання, що надає такі послуги. Основні вимоги Лікарні для вчених НАН України щодо обсягів (цілодобова охорона двох постів) та якості послуг, що мають бути надані переможцем процедури закупівлі, викладено у Технічному завданні та Тендерній документації, розміщених на сайті Prozorro.gov.ua.
Номер вимоги: UA-2017-06-20-000370-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 23 червня 2017 14:47
Розрахунок ціни
У роз’ясненні до запитання про кількість постів охорони Замовник зазначає, що при розрахунковій загальній вартості послуг протягом 6 місяців 185657,70 грн. вартість однієї години охорони двох постів складає 42,04 грн.
Тобто, вартість однієї години охорони одного посту складає 21,02 грн. з ПДВ.
У пункті 4 Додатку 2 до Тендерної документації (Вимоги до надання послуг) зазначена вимога щодо «наявності розрахунку договірної ціни (з урахуванням вимог законодавства України, податкового кодексу України) та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі».
Пункт 12 загальних положень тендерної документації зазначає, що загальна вартість пропозиції повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого предмету закупівлі.
У Законі «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону).
Таким чином, стає зрозуміло, що жоден із Учасників не зможе надати розрахунок, який відповідає вимогам тендерної документації, адже якщо вирахувати із вказаної Замовником вартості однієї години охорони одного посту податок на додану вартість (який згідно із тендерною документацією включається до загальної вартості закупівлі), то залишається 17,51 грн.
Зрозуміло, що 17,51 грн. не вистачить навіть на оплату праці охоронників у мінімальному розмірі передбаченому законодавством, не говорячи вже про інші витрати учасника та прибуток.
У зв’язку з цим просимо Замовника внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 16:50
Приведені в Калькуляції витрат на охорону розрахунки обсягів використання робочого часу та чисельності працівників є орієнтовними і покликані полегшити потенційним учасникам аукціону підготовку тендерних пропозицій. Дотримання трудового, господарського та податкового законодавства в процесі надання послуг з охорони є виключною відповідальністю суб’єкта господарювання, що надає такі послуги. Основні вимоги Лікарні для вчених НАН України щодо обсягів (цілодобова охорона двох постів) та якості послуг, що мають бути надані переможцем процедури закупівлі, викладено у Технічному завданні та Тендерній документації, розміщених на сайті Prozorro.gov.ua.
Номер вимоги: UA-2017-06-20-000370-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 23 червня 2017 14:51
Довідка про взяття на облік платника податку
У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію довідки про взяття на облік платника податку.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП.
Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність).
Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із додатку 3 до Тендерної документації вимогу про необхідність надання копію довідки про взяття на облік платника податків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 15:50
Мається на увазі документ про те, що Учасник є платником податку на додану вартість.
Номер вимоги: UA-2017-06-20-000370-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 23 червня 2017 14:52
Довідка про включення до ЄДРПОУ.
У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію довідки про включення до ЄДРПОУ.
Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у старій редакції відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Проте, у діючій на сьогодні редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» стаття 11 (Надання відомостей з Єдиного державного реєстру) не передбачає такої форми надання відомостей із реєстру як довідка про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Таким чином, на сьогодні отримання довідки про включення до ЄДРПОУ є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із додатку 3 до Тендерної документації вимогу про необхідність надання копію довідки про включення до ЄДРПОУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2017 16:19
Із додатку 3 до Тендерної документації вимогу про необхідність надання копію довідки про включення до ЄДРПОУ було видалено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2017 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ" 172 224,00
UAH з ПДВ
172 224,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ" 181 056,00
UAH з ПДВ
181 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2017 15:45
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2017 15:45
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 червня 2017 14:48
Технічна частина.pdf
27 червня 2017 14:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"

Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"
#36272665
Переможець 172 224,00
UAH з ПДВ
10 липня 2017 15:36

Документи

10 липня 2017 15:36
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2017 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"
#36272665
172 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2017 15:36
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Територія Охорони.pdf укладений
21 липня 2017 13:36