Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
18 400,00 UAH
UA-2017-06-20-000226-b ● 231dff7c209f42d5ba84938d12226e84
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марія Касприк +380322394282 lvivfranko107@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2017 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2017 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2017 14:09 |
Початок аукціону: | 23 червня 2017 13:11 |
Очікувана вартість: | 18 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 червня 2017
—
27 червня 2017
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2017 09:32 |
пропозиція ролокасети.docx |
20 червня 2017 09:31 |
договір ролокасети.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-20-000226-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:20776435
Дата подання: 26 червня 2017 17:43
запитання про дискваліфікацію
ТОВ "Сонті ЛТД" приймало участь у аукціоні (тендері - Закупівля
№1155652) мене чомусь дискваліфіковано, хоч я і надала всі документи
згідно Вашого запиту!!!
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців.
2. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ); свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
3. копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
4. копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
5.пропозиція учасника подані за формою Додатку №1.
5.Дата закінчення подання запитів на уточнення та / або запитань щодо закупівель: 21.06.2017р.
З 23.06 після того як відбувся аукціон на ПРОЗОРРО висів статус про те
що Ви приймаєете рішення... Сьогодні вранці аналогічно...
Всі решта документи згідно Вашого запиту я повинна була подати після
того як мене визнають переможцем!!! про що написано у п.9 Вашої
пропозиції
9.Інша інформація:
9.1.У разі необхідності Замовник звертається до Учасника з вимогою подати зразки товарів виробника згідно Додатку №2 Оголошення за адресою: м.Львів, вул. Університетська,1 у відділ постачання.
9.2. У разі перемоги !!!! учасник повинен додати до документів цінову пропозицію, скориговану за результатами аукціону (додаток №1).
9.3. Учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що не має судимостей та ін.
9.4.Учасник, якого визнано переможцем закупівлі під час укладання договору повинен надати в паперовому вигляді копії, завірені підписом та печаткою учасника (оригінал не завіряється) документи, що підтверджують кваліфікаційні вимоги учасників (згідно пункту 4 даного оголошення)
9.5.Учасник якого визнано переможцем зобов’язаний у двох денний термін надіслати оригінали договору (у двох екземплярах), рахунку. В разі недотримання цього терміну, замовник залишає за собою право дискваліфікувати даного учасника.
Додатки до документації:
Додаток № 1–Форма пропозиції.
Додаток № 2-Технічні (якісні) та кількісні вимоги
Прошу пояснити мені цю ситуацію, яка склалася...
Буду вдячна за роз"яснення!
Розгорнути
Згорнути
№1155652) мене чомусь дискваліфіковано, хоч я і надала всі документи
згідно Вашого запиту!!!
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців.
2. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ); свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
3. копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
4. копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
5.пропозиція учасника подані за формою Додатку №1.
5.Дата закінчення подання запитів на уточнення та / або запитань щодо закупівель: 21.06.2017р.
З 23.06 після того як відбувся аукціон на ПРОЗОРРО висів статус про те
що Ви приймаєете рішення... Сьогодні вранці аналогічно...
Всі решта документи згідно Вашого запиту я повинна була подати після
того як мене визнають переможцем!!! про що написано у п.9 Вашої
пропозиції
9.Інша інформація:
9.1.У разі необхідності Замовник звертається до Учасника з вимогою подати зразки товарів виробника згідно Додатку №2 Оголошення за адресою: м.Львів, вул. Університетська,1 у відділ постачання.
9.2. У разі перемоги !!!! учасник повинен додати до документів цінову пропозицію, скориговану за результатами аукціону (додаток №1).
9.3. Учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що не має судимостей та ін.
9.4.Учасник, якого визнано переможцем закупівлі під час укладання договору повинен надати в паперовому вигляді копії, завірені підписом та печаткою учасника (оригінал не завіряється) документи, що підтверджують кваліфікаційні вимоги учасників (згідно пункту 4 даного оголошення)
9.5.Учасник якого визнано переможцем зобов’язаний у двох денний термін надіслати оригінали договору (у двох екземплярах), рахунку. В разі недотримання цього терміну, замовник залишає за собою право дискваліфікувати даного учасника.
Додатки до документації:
Додаток № 1–Форма пропозиції.
Додаток № 2-Технічні (якісні) та кількісні вимоги
Прошу пояснити мені цю ситуацію, яка склалася...
Буду вдячна за роз"яснення!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2017 09:06
Добрий день. Згідно оголошення п. п.9.2 « У разі перемоги учасник повинен додати до документів цінову пропозицію, скориговану за результатами аукціону(додаток №1)». Аукціон відбувся 23.06.2017р., система обрала Вас переможцем, після аукціону Ви мали надати змінену пропозицію. Також, в Додатку №2 є «Загальні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження» , а саме в п. 1. « Постачальник повинен надати документи, які підтверджують якість товару( сертифікат відповідності, або декларацію про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар тощо)», жодних документів щодо підтвердження якості Ви не надали.
Згідно п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Згідно п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2017 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД" |
10 440,00
UAH з ПДВ
|
10 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Василів Марія Ярославівна" |
18 300,00
UAH з ПДВ
|
18 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД" #20776435 |
Відхилено |
10 164,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 16:27
|
ФОП "Василів Марія Ярославівна" #3409606286 |
Переможець |
18 024,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2017 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2017 16:09
|
дод.Угода №1.jpeg | зміни до договору |
18 липня 2017 16:08
|
дог421.jpeg | укладений |
14 липня 2017 13:13
|
дог421(2).jpeg | укладений |
14 липня 2017 13:13
|
дог421(1).jpeg | укладений |
14 липня 2017 13:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості товару. |
Номер договору про закупівлю: | №421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №421 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |