Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
18 400,00 UAH
UA-2017-06-20-000226-b 231dff7c209f42d5ba84938d12226e84
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марія Касприк

+380322394282 lvivfranko107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Марія Касприк
+380322394282
lvivfranko107@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2017 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2017 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2017 14:09
Початок аукціону: 23 червня 2017 13:11
Очікувана вартість: 18 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2017  —  27 червня 2017
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2017 09:32
пропозиція ролокасети.docx
20 червня 2017 09:31
договір ролокасети.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-20-000226-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:20776435
Дата подання: 26 червня 2017 17:43
запитання про дискваліфікацію
ТОВ "Сонті ЛТД" приймало участь у аукціоні (тендері - Закупівля
№1155652) мене чомусь дискваліфіковано, хоч я і надала всі документи
згідно Вашого запиту!!!

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців.
2. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ); свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
3. копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
4. копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
5.пропозиція учасника подані за формою Додатку №1.
5.Дата закінчення подання запитів на уточнення та / або запитань щодо закупівель: 21.06.2017р.

З 23.06 після того як відбувся аукціон на ПРОЗОРРО висів статус про те
що Ви приймаєете рішення... Сьогодні вранці аналогічно...

Всі решта документи згідно Вашого запиту я повинна була подати після
того як мене визнають переможцем!!! про що написано у п.9 Вашої
пропозиції

9.Інша інформація:
9.1.У разі необхідності Замовник звертається до Учасника з вимогою подати зразки товарів виробника згідно Додатку №2 Оголошення за адресою: м.Львів, вул. Університетська,1 у відділ постачання.
9.2. У разі перемоги !!!! учасник повинен додати до документів цінову пропозицію, скориговану за результатами аукціону (додаток №1).
9.3. Учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що не має судимостей та ін.
9.4.Учасник, якого визнано переможцем закупівлі під час укладання договору повинен надати в паперовому вигляді копії, завірені підписом та печаткою учасника (оригінал не завіряється) документи, що підтверджують кваліфікаційні вимоги учасників (згідно пункту 4 даного оголошення)
9.5.Учасник якого визнано переможцем зобов’язаний у двох денний термін надіслати оригінали договору (у двох екземплярах), рахунку. В разі недотримання цього терміну, замовник залишає за собою право дискваліфікувати даного учасника.
Додатки до документації:
Додаток № 1–Форма пропозиції.
Додаток № 2-Технічні (якісні) та кількісні вимоги

Прошу пояснити мені цю ситуацію, яка склалася...

Буду вдячна за роз"яснення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2017 09:06
Добрий день. Згідно оголошення п. п.9.2 « У разі перемоги учасник повинен додати до документів цінову пропозицію, скориговану за результатами аукціону(додаток №1)». Аукціон відбувся 23.06.2017р., система обрала Вас переможцем, після аукціону Ви мали надати змінену пропозицію. Також, в Додатку №2 є «Загальні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження» , а саме в п. 1. « Постачальник повинен надати документи, які підтверджують якість товару( сертифікат відповідності, або декларацію про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар тощо)», жодних документів щодо підтвердження якості Ви не надали.
Згідно п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2017 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД" 10 440,00
UAH з ПДВ
10 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Василів Марія Ярославівна" 18 300,00
UAH з ПДВ
18 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2017 16:24
Статистика _Сонті.pdf
21 червня 2017 16:24
Витяг.pdf
21 червня 2017 16:24
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД"

ФОП "Василів Марія Ярославівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНТІ ЛТД"
#20776435
Відхилено 10 164,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 16:27
ФОП "Василів Марія Ярославівна"
#3409606286
Переможець 18 024,00
UAH з ПДВ
29 червня 2017 13:01

Документи

26 червня 2017 16:27
рішення104.jpeg

Документи

29 червня 2017 13:01
рішення105.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2017 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Василів Марія Ярославівна"
#3409606286
18 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2017 13:01
рішення105.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2017 16:09
дод.Угода №1.jpeg зміни до договору
18 липня 2017 16:08
дог421.jpeg укладений
14 липня 2017 13:13
дог421(2).jpeg укладений
14 липня 2017 13:13
дог421(1).jpeg укладений
14 липня 2017 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості товару.
Номер договору про закупівлю: №421
Договір:
Номер додаткової угоди: №421
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML