Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 80 г/кв.м.
Очікувана вартість
1 176 400,00 UAH
UA-2017-06-19-000654-c 27564400d2ee4d639d61fc197580a8a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романченко Роман Вікторович

+380462604599 mtz@cn.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 34924518
Вебсайт: http://just.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, просп.Миру 43
Контактна особа: Романченко Роман Вікторович
+380462604599
mtz@cn.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2017 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2017 19:40
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2017 19:40
Початок аукціону: 06 липня 2017 15:05
Очікувана вартість: 1 176 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 882,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 пач
Папір А4 80 г/кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2017 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2017 19:36
ГТУЮ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-19-000654-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 липня 2017 15:51
Невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-06-19-000654-c (Папір А4 80 г/кв.м.), який проходив 06.07.2017р.
Виходячи з результатів аукціону виявлено, що учасник ТОВ "Техноюг" у складі своєї пропозиції надає папір «IP Basic», проте не надає підтвердження відповідності параметру Яскравість, який повинен бути не менше 95%. Таким чином пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Техноюг" як таку, що не відповідаює умовам тендерної документації відповідно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2017 14:04
Однією з основних вимог, що пред'являються до офісного паперу, є його сумісність з високотехнологічними видами оргтехніки. Відомо більше сорока параметрів паперу, що характеризують його якість, одним з яких є:
Яскравість/білизна - забезпечують контраст між зображенням і папером. Яскравість вимірюється в стандарті ISO і виражається у відсотках. Для офісного паперу нормальним рівнем яскравості є 90% і вище. Білизна вимірюється в відсотках у стандарті CIE. Зазвичай білизна офісного паперу коливається в діапазоні від 130% до 160%.
Учасником закупівлі ТОВ «ТЕХНОЮГ» до технічних вимог надано Специфікацію паперу листового для офісної техніки ІР Вasic де яскравість написана, як білизна ISO D 65,% і білизна ISO С / 2,%, яка вимірювалася двома джерелами освітлення. С - джерело освітлення флуоресцентної ртутної лампи, а D65 - денне світло. Таким чином тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОЮГ» розглянуто на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації та визнано переможцем.

Документи

14 липня 2017 14:04
Специфікація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2017 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 1 024 320,00
UAH з ПДВ
1 018 438,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 1 054 080,00
UAH з ПДВ
1 023 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2017 13:47
Документи на тендер.rar
05 липня 2017 13:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 1 018 438,00
UAH з ПДВ
12 липня 2017 17:08

Документи

12 липня 2017 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2017 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
1 018 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2017 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:27
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 11:13
Додаткова угода №5 зміни до договору
26 грудня 2017 11:13
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 10:28
Додаткова угода №4 зміни до договору
08 грудня 2017 10:27
Електронний підпис укладений
08 вересня 2017 16:34
08092017161932.pdf зміни до договору
08 вересня 2017 16:31
Електронний підпис укладений
05 вересня 2017 13:13
05092017125638.pdf зміни до договору
05 вересня 2017 13:06
Електронний підпис укладений
11 серпня 2017 11:54
11082017111952.pdf зміни до договору
11 серпня 2017 11:44
Електронний підпис укладений
02 серпня 2017 15:34
Договір укладений
02 серпня 2017 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 08/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 08/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 08/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 08/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 08/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 611 271,00
UAH з ПДВ