Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
1 006 800,00 UAH
UA-2017-06-19-000529-a c85095bfce424f50a731f6b6d27e4bd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефанчук Павло Петрович

380442358057 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва
Код ЄДРПОУ: 39007616
Вебсайт: http://ssmp.health.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 37-Б
Контактна особа: Стефанчук Павло Петрович
380442358057
buhgalter103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2017 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2017 17:00
Очікувана вартість: 1 006 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Джгут кровоспинний еластичний з защіпкою -300 шт.; Джгут кровоспинний -300 шт.; Ножиці медичні -230 шт.; Окуляри захисні - 200 шт. ; Пінцет хірургічний - 150 шт. ; Пінцет анатомічний - 150 шт.; Електрод - пластина для дефібриляції до дефібрилятора LIFE PATH.(для дорослих) - 2 шт.; Електрод - пластина для дефібриляції до дефібрилятора LIFE PATH. (педіатричні) - 1 шт. ; Електрод - накладка для дефібриляції до дефібрилятора Павер-Харт-3G PRO (педіатричні) - 20 шт. ;Електрод – накладка для дефібриляції до дефібрилятора Павер-Харт-3 G PRO (для дорослих) - 100 шт. ; Пристрій ( Система) для в/венних вливань кровозамінників та інфузійних розчинів - 13000 шт.; Подовжувач для інфузійних магістралей -600 шт.; Пристрій( Система) для в/венних вливань інфузійних розчинів - 5000 шт.; Пристрій ( Система) для в/венних вливань інфузійних розчинів з регулятором потока - 1000 шт. ;Мішок дихальний (типу АМБУ) - 184 шт.; Пульсоксиметр - 89 шт.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис предмету закупівлі:
Джгут кровоспинний еластичний з защіпкою -300 шт.; Джгут кровоспинний -300 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 480,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 липня 2017 12:38
Закінчення: 06 липня 2017 12:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

600 шт
Джгут кровоспинний еластичний з защіпкою -300 шт.; Джгут кровоспинний -300 шт.
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київ, Київ, Вул. Електротехнічна ,7
Дата доставки: 24 липня 2017  —  30 листопада 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2017 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" 95 100,00
UAH з ПДВ
95 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЗУЛОВА ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА 95 899,00
UAH з ПДВ
95 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2017 15:52
документи переможця.PDF
30 червня 2017 14:00
Електронний підпис
30 червня 2017 13:59
тех.частина 19.06.17.PDF
30 червня 2017 13:59
ком.частина.PDF
29 червня 2017 15:51
Електронний підпис
29 червня 2017 15:17
деклариция.jpg
29 червня 2017 15:17
декларация2.jpg
29 червня 2017 15:17
Декларация Жгут.pdf
29 червня 2017 15:17
AMPri 09820.pdf
29 червня 2017 15:17
Гарантійний лист.jpg
29 червня 2017 15:17
Уставні док. Валлента.7z
29 червня 2017 15:17
статут_витяг.7z
29 червня 2017 15:17
рішення.7z

Публічні документи

30 червня 2017 14:05
гар.письмо.jpg
30 червня 2017 14:05
установчі документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЗУЛОВА ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА"
#23291827
Переможець 95 100,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 17:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА"
#23291827
95 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 10:36
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2017 14:38
Доаткова угода №1 до договору №189 від 24.07.2017.pdf зміни до договору
31 серпня 2017 14:37
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 15:12
Договір №189 від 24.07.2017 ( ПВКП Валлента - джгути).pdf укладений
24 липня 2017 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: №189
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 95 097,00
UAH