Фарби, лаки
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2017-06-17-000093-c 0945db0f210246e79c2047283b386c73
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів для дітей із захворюваннями серцево-судинної системи
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження замовника: 23400, Україна, Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа замовника: Тернавська Оксана Анатоліївна
+380435621267
mkssi@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2017 16:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2017 16:01
Початок аукціону: 26 червня 2017 13:41
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Фарби, лаки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1372 кг
Фарби, лаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Спортивна 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2017  —  10 липня 2017
ДК 021:2015: 44800000-8 — Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 червня 2017 15:57
Договір.docx
17 червня 2017 15:57
Оголошення фарби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналог
Дата подання: 19 червня 2017 15:18
Доброго дня! чи будуть розглядатись аналоги? дякую!
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-17-000093-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 04 липня 2017 17:49
Вимога
Тендерному комітету Мурованокуриловецької загальноосвітньої
санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів
Вінницької обласної ради
закупівля № у ЦБД UA-2017-06-17-000093-c
Тендерним комітетом Мурованокуриловецької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Вінницької обласної ради прийнято рішення дискваліфікувати ТОВ “Епіцентр К”, як учасника закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 44800000-8 - Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики, в зв’язку з невиконанням умов оголошення, а саме пункту З.5.
Дану дискваліфікацію вважаємо неправомірною оскільки:
1. Замовником не зазначено чітких причин дискваліфікації та запропонований товар повністю відповідає вимогам замовника.У п.3.5. Оголошення про проведення закупівлі через майданчик електронних закупівель (надалі по тексту — Оголошення) зазначено опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару. Нами подано тендерну пропозицію із товаром, що повністю відповідає вказаним Вами у п.3.5 Оголошення характеристикам товару, зазначені якісні і технічні характеристики товару підтверджуються відповідними документами, доданими у складі пропозиція, як того вимагається Вами у п.4.6 Оголошення. Крім того, нами запропоновано до продажу товар, що не відрізняється від вимог Замовника розмірами, матеріалом, кількістю та іншім критеріями, що не є причиною дискваліфікації відповідно до п.8.7 Оголошення.
2. Вами в Оголошенні зазначено в найменуванні товару марку Максіма, що є порушенням ч.3 п.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Також технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Але, Вами не було зазначено ні причин необхідності постачання товару саме цієї торговельної марки, ні характеристик товару даної торговельної марки, що так необхідні Вам, що дало б можливість учасникам поставити Вам аналог даного товару або зосередитись на пошуку конкретної торговельної марки.
Враховуючи вищевикладене, а саме відсутність обгрунтування причин дискваліфікації, вимогу щодо постачання товару конкретної торговельної марки, відсутність обгрунтування причин посилання на певну торговельну марку, відсутність детального опису якісних та технічних вимог до товару, а також, порушення в звязку із цим, таких принципів проведення закупівель, як: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників;запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо сасувати прийняте Вами ріцшення щодо дискваліфікації ТОВ «Епіцентр К», як учасника, що подав пропозицію, що повністю відповідає вимогам даної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2017 07:50
Усі причини вказані в протоколі.
Номер вимоги: UA-2017-06-17-000093-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 14 липня 2017 18:20
Вимога
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через майданчик електронних закупівель п 4. встановлено Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Відповідно до яких Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб);
2. свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
3. довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
4. довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
5. документи, що підтверджують якість товару;
6. перелічені документи мають бути завірені. Кожна із сторінок копії мають бути завірені “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
7. Гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в специфікації.
Тобто перелік документів, необхідний для ідентифікації учасника та перевірки його кваліфікаційної відповідності.
Учасником ТОВ «Протор ЛТД» жодного із цих документів подано не було.
Учасником подано лиш паспорта якості на товар, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідність яких ще варто перевірити, копію підписаного проекту договору, подання якого не вимагалось тендерною документацією, та копію цінової пропозиції.
Відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель пропозиція повина відповідати вимогам зазначеним замовником під час оголошення закупівлі.
Але, учасником ТОВ «Протор ЛТД» не виконано вимоги зазначені вами у оголошенні, та не надано елементарний пакет документів. Крім того подано копію пропозиції, а не оригінал, як того вимагалось оголошенням. Жоден документ не завірено підписом та печаткою учасника.
Пунктом 5 Оголошення передбачено умови дискваліфікації учасників та відхилення їх пропозицій, а саме:«У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки Замовник має право дискваліфікувати учасника»
Протокол фальсифіковано, а саме підписи учасників комітету скопійовано з незрозумілого документу та вкладено до протоколу.
Враховуючи те, що Вами з незрозумілих причин не дотримано вимог законодавства щодо проведення закупівель та принципів їх проведення, а також оголошення, з незрозумілих підстав, ТОВ «Протор ЛТД» переможцем закупівлі, вимагаємо дискваліфікувати даного учасника. В іншому випадку вимушені будемо звертатись у відповідні установи щодо перевірки дотримання Вами, як бюджетною установою, законодавства щодо проведення закупівель та розпорядження державними коштами, та викриття корупційних схем.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2017 09:03
Усі причини описані в протоколі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

12 липня 2017 07:50
Протокол

Документи

27 липня 2017 09:03
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2017 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 57 038,78
UAH з ПДВ
56 275,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ПРОТОР-ЛТД 59 407,00
UAH з ПДВ
56 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2017 17:47
Комерційна оновлена.pdf
26 червня 2017 15:00
Статут товариства.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_шпаклівка.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_розчинник.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_ПФ266.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_ПФ16.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_ПФ15.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_мікс.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_грунтовка.pdf
26 червня 2017 15:00
СЕС_грунт_акрилова.pdf
26 червня 2017 14:59
Сертифікат_Снєжка.pdf
26 червня 2017 14:59
Проект_договору.pdf
26 червня 2017 14:59
Наказ Михайлишин П.Й..pdf
26 червня 2017 14:59
дов.умови договору.pdf
26 червня 2017 14:59
дов.ст17..pdf
26 червня 2017 14:59
ГЛ.pdf
23 червня 2017 15:53
Тендерна_пропозиція.pdf
23 червня 2017 15:53
Статут товариства.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_шпаклівка.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_розчинник.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_ПФ266.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_ПФ16.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_ПФ15.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_мікс.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_грунтовка.pdf
23 червня 2017 15:53
СЕС_грунт_акрилова.pdf
23 червня 2017 15:53
Сертифікат_Снєжка.pdf
23 червня 2017 15:53
Проект_договору.pdf
23 червня 2017 15:53
Наказ Михайлишин П.Й..pdf
23 червня 2017 15:53
дов.умови договору.pdf
23 червня 2017 15:53
дов.ст17..pdf
23 червня 2017 15:53
ГЛ.pdf

Публічні документи

04 липня 2017 10:17
Пропозиція 002.jpg
04 липня 2017 10:17
Пропозиція 001.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 001.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 007.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 008.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 006.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 009.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 003.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 005.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 004.jpg
23 червня 2017 13:35
Договір 002.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 003.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 001.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 011.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 010.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 009.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 012.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 005.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 008.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 007.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 006.jpg
23 червня 2017 13:34
8347aa2dabd444075f51c8ab105884b9.pdf
23 червня 2017 13:34
паспорт 002.jpg
23 червня 2017 13:34
паспорт 004.jpg
23 червня 2017 13:34
Пропозиція 002.jpg
23 червня 2017 13:34
Пропозиція 001.jpg
23 червня 2017 13:34
Документи Протор.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 56 275,00
UAH з ПДВ
03 липня 2017 16:43
Товариство з обмеженою відповідальністю ПРОТОР-ЛТД
#13323621
Переможець 56 276,00
UAH з ПДВ
13 липня 2017 15:20

Документи

03 липня 2017 16:43
Протокол

Документи

13 липня 2017 15:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13.07.2017 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ПРОТОР-ЛТД
#13323621
56 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2017 15:20
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
01 серпня 2017 08:23
sign.p7s укладений
28 грудня 2017 08:16
sign.p7s укладений
28 грудня 2017 08:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 56 276,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку